Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Vyskúšali sme projektil BMW M 1000 R (2023) s výbavou M Competition - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVyskúšali sme projektil BMW M 1000 R (2023) s výbavou M Competition - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (3 hodnotení)

Diskusia k článku: Vyskúšali sme projektil BMW M 1000 R (2023) s výbavou M Competition

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
06.02.2024 23:05

Vyskúšali sme projektil BMW M 1000 R (2023) s výbavou M Competition

Frankee
 Jogurťák 

Hodnotenie: Dobré

Nenašiel si konkurenciu... Čo tak MV AGUSTA Brutale 1000 alebo Rush?

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Frankee (06.02.2024 23:07)


07.02.2024 15:11

Re: Vyskúšali sme projektil BMW M 1000 R (2023) s výbavou M Competition

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Cena ako Harley, popis vlastnosti v clanku sedi aj na Harley, ostanem s Harley, mam uz aj tricko kupene >:-)
No, mali by k tomu este predavat ten zimny obyvackovy kit. Obsahoval by lestenky, stojan a pedale. Postavite pred telku, nasadnete a slapete ako na rotopede. Pedale by pretacali motor, asi 11 000 otacok nedate, ale tie svaly na jar >:-)


07.02.2024 18:15

Re: Vyskúšali sme projektil BMW M 1000 R (2023) s výbavou M Competition

Nozdormu
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

"popis vlastnosti v clanku sedi aj na Harley" :-O nechcem byt zly ale ktory presne harley by si prirovnal k tomuto?


07.02.2024 19:18

Re: Vyskúšali sme projektil BMW M 1000 R (2023) s výbavou M Competition

Stromak
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ten testik mi pride akoby ho pisal bezny radovy motorkarco dostal moznost povozit sa na spickovom stroji, troska mi tam chyba taky profi odstup/nadhlad.. ale vlastne mozno ani nechyba :-) take testy najdem inde, takze asi fajn [dobre] .. Ale inak - nerozumiem preco by V4S Streetfighter SP resp SP2 nebol priama konkurencia.. priamejsia uz ani nemoze byt. Pri tej cene a hlavne pri klientele na ktore tieto stroje mieria si myslim ze toto su prave stroje, medzi ktorymi sa bude bohaty pozer ( vacsinova klientela tychto strojov ) rozhodovat. par tisic hore-dole nehra az taku velku rolu.


08.02.2024 9:47

Re: Vyskúšali sme projektil BMW M 1000 R (2023) s výbavou M Competition

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Re: Nozdormu: no vsak uplne vsetko, len niektore s uvodzovkami a nad tymi prizmurim oko, lebo uz mam tricko HD >:-) >:-) >:-) Vsak si precitaj napriklad "stáva sa z nej neriadená strela", nesedi to na HD? >:-) >:-) >:-)

Co ma prekvapuje, ze to ma 4-piestiky. Ja mam na VFR 6-piestiky :-P

Ale k tomu pritlaku kridelkami. Technicka otazka. AK idem do zakruty, je to na skodu, alebo vyhoda? A co ked idem do zakruty nakloneny na koleno? Lebo vtedy mi to vychadza, ze mi ten pritlak sposobuje vyssie riziko odtrhnutia kolesa od asfaltu, lebo uz neposobi kolmo na vozovku, ale ostava v smere zvislej osi motocykla.


08.02.2024 12:21

Re: Vyskúšali sme projektil BMW M 1000 R (2023) s výbavou M Competition

egres2
 Bahniak 

Ikona

Vidicon:
To máš ako pri plachetnici. Vietor síce "tlačí" do plachty z boku v priamom smere ale sila sa prenáša kolmo a v smere jazdy.


08.02.2024 12:28

Re: Vyskúšali sme projektil BMW M 1000 R (2023) s výbavou M Competition

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

kategórii prekoňovanýách naháčov nerozumiem, ale nemôžem všetkému...

karbónové kolesá, GPS lapptriger, aerodynamické krídelká atď je total nezmysel na naháči

vMax 280 musí byť na takom naháči radosť iná....


08.02.2024 14:18

Re: Vyskúšali sme projektil BMW M 1000 R (2023) s výbavou M Competition

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Re: egres2: kolmo, ale iba ak je motorla kolmo na vozovku. Presnejsi vyraz je v smere zvislej osi motocykla. Od nadrze smerom ku kolesu. Ak bude lezat horizontalne na ceste, tak ho to nebude pritlacat o vozovku asi o gram.


08.02.2024 14:36

Re: Vyskúšali sme projektil BMW M 1000 R (2023) s výbavou M Competition

egres2
 Bahniak 

Ikona

Vidicon:
Po zavedení krídelok v Moto GP sa zrýchlil prejazd zákrutami a to sú asi náklony, ktoré bežne na ceste asi nikto nemá.
Na rovine pri vysokých rýchlostiach to to skôr spomaluje, vid otváranie krídla v F1.
A k tomu náklonu. Práve ten náklon umožňuje rýchlejší prejazd v zákrute ako keď je motorka , respektíve jej os kolmo k ceste
Ale asi sa mýlim ako vždy.


08.02.2024 15:01

Re: Vyskúšali sme projektil BMW M 1000 R (2023) s výbavou M Competition

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

pritlak sposobuje vyssie riziko odtrhnutia kolesa od asfaltu, lebo uz neposobi kolmo na vozovku, ale ostava v smere zvislej osi motocykla.

vidicon egreš ti to s tým prenášaním síl vysvetlil pomerne dobre... ono ak by bola tvoja teória správna tak po zavedení krídeliek by sa s tým v prvej zákrute vydrbali už testovací jazdci.

asi nesleduješ moc motoGP, ale zákruty kde sa dosahuje najvačší náklon sú logicky tie najpomalšie. Pri 80 km/h tie krídelká logicky nefungujú :-)


Video: www.youtube.com/watch?v=Zd_CVA7I0TA

p.s. čakám kto prvý v motoGp príde s tým čo v F1 už funguje. Tzn. na rovinke si jazdec otvorí krídlo aby šiel rýchlejšie.


09.02.2024 9:06

Re: Vyskúšali sme projektil BMW M 1000 R (2023) s výbavou M Competition

w4tch0
 Turista 

Ikona

U Ducati Streetfighter V4 som niekde zachytill, ze tie kridelka pridavaju meratelny pritlak niekde od 200km/h. A maximum je okolo 25kg. Tu to bude podobne. Neviem ake zakruty jazdis Vidicon, ale nemyslim ze to bude mat vplyv.

Dôvod úpravy: ono to bude zrejme podobne ako aerodynamic lift u lietadiel, kde tento je kvadratickou funciou voci rychlosti vzduchu obtekajuceho okolo kridla.

Upravené 3 krát. Naposledy upravil w4tch0 (09.02.2024 9:09)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 237516 | Včera: 227443