Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: Naozaj krásna tridsiatka - Honda CB1300 oslavuje 30 rokov špeciálnymi edíciami
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: tak toto je za mna ozaj krasny stroj keby sa predavali aj tu u nas tak si ju kupim aj hned aj kym neni garaz |
Hodnotenie: balzam na oci |
Hodnotenie: Re: Nozdormu: Isto? 18700 az 23700 USD bez dane podla verzie Cize keby sa u nas ofiko predavali tak pocitam tak 25 - 30 tis EUR s DPH a marzami pre importerov. Ako motorka super, o tom ziadna diskusia. Len by som bol zvedavy kolko ludi by sa naslo co by za nu aj relane tie peniaze chceli dat. Upravené 2 krát. Naposledy upravil w4tch0 (23.02.2023 11:43) |
Hodnotenie: krásna |
Re: raptor: Pokial viem tak od 2016 tam mali normy pre motorky velmi podobne nasim EURO4 a od decembra 2020 tam mali zavadzat normu zalozenu na EURO5. Ale mozno tam maju nejaky loophole, napr. ze ked je model nepretrzite vo vyrobe tak ide podla starej normy alebo co. Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (23.02.2023 12:19) |
chcel som pozriet kolko u nas stoje nove hondy cb1100 ex to je tiez velmi krasna motorka a pozeram ze uz sa nepredava kusok som menej sledoval motorky posledny rok dva netusim kedy vypadla z predaja chcel som porovnat ceny no nic...ak je tvoj odhad spravny tak 25t verzia by na firmu bez dph isla za 20tisic...stale dost ale nemyslim ze je to sialene vela...je to podobna cena ako stoji litrovy supersport alebo hocktore vybavene nadlitrove cenduro...cena ako ine motorky len ina kategoria podla mna na to ze limited edisn a naozaj krasny stroj by sa tych par kusov predalo keby ich sem 10 poslali alebo podobne ale to len moje dumkanie kedze emisie tak je to aj tak bezpredmetne... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Nozdormu (23.02.2023 13:34) |
Prečo by s eú mali strácať čas. Motorka je krásna. |
Re: MajoKE: Pre Hondu uz europa davno nie je hlavny trh. Dokonca ani USA. Najvacsiu "ryzu" maju uz roky z predajov tisicov a tisicov skutrov a malych motoreciek v azii. U inych to bude asi podobne. |
Re: w4tch0: v USA sice predaju podstatne menej kusov, ale s brutalnou profitabilitou. Europa je pre kazdeho vyrobcu motoriek kamenom v topanke, lebo vsetko je tu najprisnejsie. |
Re: Herghott: Aj nejaky zdroj k tomuto tvrdeniu? Uz som vyssie uviedol, ze Japonske emisne normy pre motorky su z velkej casti copy & paste EURO noriem, len s oneskorenim. USA si ide vlastnou cestou. EPA je v niecom sice laxnejsia ako europske institucie ale v niektorych veciach su zase este prisnejsi (VW by vedel rozpravat :D ). Plus este stat od statu. V Californii su vseobecne prisnejsi ako v EU Mame tu vedla temu o zlej EU a zakaze predaja spalovacich motorov. Hadajte od koho to okukali. Etanol v benzine tasm mali tiez najmenej o 10 rokov skorej ;) |
Re: w4tch0: tak profitabilitu nikto len tak neoznamuje. Aj keby som tie info nemal, staci si pozriet kupyschopnost obyvatelov USA a zlozenie modelov ake sa tam predavaju... GW a velke drahe modely. Pre zjednodusenie sa daju porovnat porovnat predaje aut US vs. EU. |
A ano, Kalifornia je nieco uplne ine. Tam sa robia tusim aj zvlast homologizacie a vsetky papierovacky. Casto mas v registroch a zoznamoch uvadzane US + California alebo "excluding California". |
Pracujem na dvoch kontraktoch teraz s amikmi a nejde o to ze velke motorky ale celkovo o sposob prepravy a aj myslenia...vela ludi zabuda akou je amerika rozlahlou krajinou...kolega napriklad isiel pozriet rodinu z Chicaga do Albuquerque a vravel ze ked presiel vedla do Iowa napojl sa na dialnicu a mu ukazala navigacka ze o 1100 mil zabocte vlavo :D presiel cez 5 statov prespal noc a presoferoval dva cele dni sice na aute ale neviem si predstavit co ine na tieto ich cesty nez obrovske parniky ako GW alebo elektricku a podobne a druha vec su ich platy...on ako developer v IT firme s frajerkou doktorkou v nemocnici maju spolu taky prijem ze dpc...len treba aj robit a dovolenku si naplanovat idealne o 2-3 roky lebo prve roky ziadna dovolenka nie je...alebo im dokonca firma povie ze neuznava statne sviatky a robi sa vkuse |
Vždy sa to vo mne bilo. CB1300 mala polokapotáž, XJR dva výfuky a výrobcovia to nevedeli skombinovať. |
Nozdormu: kup jazdenku suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=357006439... |
Hodnotenie: Krásne poctivé železo z Japonska, mal som tú česť ju vlastniť, je to jedna z najlepšich a najkvalitnejších modelov značky. |
Hodnotenie: Pre mňa sú najväčšie CB najkrajšie naháče na trhu. |
Re: Explo: brembo a ohlins bude nova kochacka ale hej, svetlo a budiky by zniesli |
Velke japonske nahace CB1300 XJR1300 GSX1400 a ZXR1200 boli pekne nadcasove stroje,bohuzial prehrali boj s ekologiou, skoda..... |
Hodnotenie: Re: rgw: zrx 1200r |
Hodnotenie: Pochybujem že to má niečo s ekológiou lebo CB1100 sa ešte nedávno oficiálne dovážala a prestali ju globálne vyrábať - zjavne je záujem o niečo iné a trh je plný ojazdenín, čiže kto chce si ju kúpi lacnejšie než novú. Našťastie tieto motorky sa dajú nájsť v zachovalom stave. |
Euro5 nema iba emisne limity, ale sleduje kopec dalsich kriterii a parametrov. |
nie nie, zlá zákerná Únia zakázala pekné motorečky a nakázala voziť len škaredú čínu |
Re: AndyCD: chlape, ty si nebol v skole sikanovany? Jeden z dovodov preco vznikli euronormy je prave ten, aby sa z Europy vytlacili cinske auta a motorky. |
no sú úplne vytlačené tie cf motá a vogeny, asi to sem pcháte z kozmu |
Jasnacka, ibaze na porovnanie by si musel vidiet situaciu, kebyze tie euronormy dnes nie su... To by tu bola sama Yuki a Adams, ako to bolo tak 15 rokov dozadu. |
Dominantou CB1100 je vzduchom-olejom chladeny motor,ktory jednoducho nesplnal poziadavku novsej normy euro5 bez rozsiahlejsich investicii.preto prestali dovazat do EU ,v roku 2021 este vyrobili verzie final edition,ale iba pre japonsky trh. |
Re: Herghott: Ja si teda myslim, ze hlavnym dovodom euro noriem bolo aby sa nam tu dalo dychat a celkovo lepsie zilo. Napriklad velkou temou u EURO 5 pre moto bola praver hlucnost. Ze to vytlacilo lacne smejdy ktore nesplnaju nic je len pozitivny side-effect ;) |
Re: w4tch0: keby platilo to co pises, EU by zacala zasahovat tam, kde sa tvori najviac emisii, ale to nespravila. Za euronormami je dokonca lobbing samotnych automobiliek. Realne hrozilo, ze tradicne znacky by skoncili, lebo z Ciny by sa vozili lacne auta. |
skusim este raz je nejaka legalna/pololegalna cesta ako taku motorku o akej je clanok doviezt s roznymi poplatkami navyse atd z japonska alebo je to uplne nemozne a nikdy tu nic take jazdit nebude? nechce sa mi studovat tisicstranove nariadenia eu a podobne...niekto kto sa okolo toho hybe? je nejaka moznost vynimky s nejakymi speci poplatkami na vyse alebo podobne ci bez sance? pytam sa skor pre info ako to funguje |
Re: Nozdormu: akoze su taki dobrodruhovia, co si takto spestruju zivot. Ja im velmi nerozumiem, pretoze skor by som precital Bratov Karamazovcov v azbuke nez ulahodil vsetkym nasim uradom. A teda azbuku neviem citat |
Re: Herghott: Dik za ponuku ale nemusime to hrotit ja som sa pytal cisto zo zvedavosti ci sa to vobec da/neda alebo ako to je nemam v plane to vobec riesit dneska som nemal cas ani na velku potrebu nie to dovazat motorku z japonska |
Motorky vyzerajú super a závidím ľuďom, ktorý žijú v krajinách kde si ich môžu kúpiť. A my "šťastlivci" žijúci v novej totalite si môžeme labu lízať. |
AndyCD |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Urážanie a osočovanie. |
boombastic |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Urážanie a osočovanie. |
boombastic |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Urážanie a osočovanie. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 46922 | Včera: 204626