Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (6 hodnotení)
Diskusia k článku: Legendárny V-Strom prichádza v terénnejšej verzii s 21-palcovým kolesom
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
tie motorky robia ozaj ako pre priemerných japoncov, na dlhonohých nemyslia. Nielen výškou sedla ale aj celkovou ergonómiou. Stará afrika mala výšku sedla 860mm a mizernú ergonomiu (skrkvané nohy v kolene hlavne v motočižmách s vyššou pordrážkou). Pozerám že tu to bude asi rovnaké. To svetlo je ozaj ako z liazky . Upravené 1 krát. Naposledy upravil Duso380 (12.09.2022 10:06) |
Re: w4tch0: spravne vidis , vec designu je vec na ktoru sa nejazdi. Pre fandov suzuki je to good. Dufam ze niekto urobi kit na vacsie zdvhy na V stroma .Aspon na 200 . |
Ja tam skor vidim Cagivu :D |
watch nuz zrovna ten retro dizajn od Ducati DesertX napadne pripomina japonske endura 70-80 rokov |
Lebo klasicky taliansky dizajn bol vzdy top. Zatial co Japonci nic take ako dizajn pred par desatrociami neriesili. Japonsku motorku si si v 80tych ci 90tych rokoch nekupoval preto, ze to bol dizajnovy skvost. Boli spolahlive, cenovo dostupne (na zapade) a technicky vpredu. Ale urcite nevynikali dizajnom... |
tak zrovna Suzuki ma zobak v tradicii. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (10.09.2022 22:15) |
Motorka sa mi v prvom rade musí páčiť. |
Hodnotenie: Ahoj TFT displeje nemisim, ale čo už, vyvoj nezastaviš. Je spravne uvedene, že predna 19 je s dušou a tadna je bezdušova? |
Re: raptor: |
podla mna kto chce jazdit palbu v tvrdom offe a zaroven mat tuto tazku kategoriu moto urcite siahne po 890R / 1290R / Norden 701 |
Hodnotenie: vyzera to fajn , skoda este zdvihov a zadnej 17. Ale s tym si Hesler poradi, urcite bude na to kit , aj tento pocin bude za spoluprace s Heslerom , ten ho urobil aj vyskusal na raly |
Hodnotenie: No ja neviem. Starsie V-Stromy boli fajn. Ale ten posledny akoze retro facelift ci ako to nazvat, neskutocne tie motorky zohyzdili. 650 aj 1050. A displaye co tam dali, to bol tiez taky upgrade, ze radsej mohli nechat budiky. Proste po kazdej stranke k horsiemu. Aby som to skratil: myslim, ze viac ako 21" koleso, by predajom tej moto pomohol dalsi "facelift". Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (06.09.2022 14:35) |
Hodnotenie: Konečne, Vstrom 1050 je skvelá motorka, toto jej chýbalo. 21 palcové kolo super ale toe zdvihy malo a to neviem čo to bude za podvozok.... |
Ale mne 21 netreba. Na 19tke som pojazdil cesty necesty, aj ked suhlasim, ze zadna 170 je nezmysel. Mne skor vadi, ze to taha brucho po zemi... |
Re: janoval: ..preto som ostal a aj ostanem pri starom Bigovi..240/220 |
janoval a co si cakal? |
Uz som sa potesil, ze konecne..., ale terrenny BIG o 3cm nizsi ako moja "cestna" 1190? |
Hodnotenie: ...škoda , že my BIG pozitívny sme museli čakať 20 rokov. |
Hodnotenie: jediná škoda pre nás dlhých je, že je to motorka skor pre menších ludí ale inak |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 236748 | Včera: 152017