Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (6 hodnotení)
Diskusia k článku: Legendárny V-Strom prichádza v terénnejšej verzii s 21-palcovým kolesom
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: jediná škoda pre nás dlhých je, že je to motorka skor pre menších ludí ale inak |
Hodnotenie: ...škoda , že my BIG pozitívny sme museli čakať 20 rokov. |
Uz som sa potesil, ze konecne..., ale terrenny BIG o 3cm nizsi ako moja "cestna" 1190? |
janoval a co si cakal? |
Re: janoval: ..preto som ostal a aj ostanem pri starom Bigovi..240/220 |
Ale mne 21 netreba. Na 19tke som pojazdil cesty necesty, aj ked suhlasim, ze zadna 170 je nezmysel. Mne skor vadi, ze to taha brucho po zemi... |
Hodnotenie: Konečne, Vstrom 1050 je skvelá motorka, toto jej chýbalo. 21 palcové kolo super ale toe zdvihy malo a to neviem čo to bude za podvozok.... |
Hodnotenie: No ja neviem. Starsie V-Stromy boli fajn. Ale ten posledny akoze retro facelift ci ako to nazvat, neskutocne tie motorky zohyzdili. 650 aj 1050. A displaye co tam dali, to bol tiez taky upgrade, ze radsej mohli nechat budiky. Proste po kazdej stranke k horsiemu. Aby som to skratil: myslim, ze viac ako 21" koleso, by predajom tej moto pomohol dalsi "facelift". Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (06.09.2022 14:35) |
Hodnotenie: vyzera to fajn , skoda este zdvihov a zadnej 17. Ale s tym si Hesler poradi, urcite bude na to kit , aj tento pocin bude za spoluprace s Heslerom , ten ho urobil aj vyskusal na raly |
podla mna kto chce jazdit palbu v tvrdom offe a zaroven mat tuto tazku kategoriu moto urcite siahne po 890R / 1290R / Norden 701 |
Re: raptor: |
Hodnotenie: Ahoj TFT displeje nemisim, ale čo už, vyvoj nezastaviš. Je spravne uvedene, že predna 19 je s dušou a tadna je bezdušova? |
Motorka sa mi v prvom rade musí páčiť. |
tak zrovna Suzuki ma zobak v tradicii. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (10.09.2022 22:15) |
Lebo klasicky taliansky dizajn bol vzdy top. Zatial co Japonci nic take ako dizajn pred par desatrociami neriesili. Japonsku motorku si si v 80tych ci 90tych rokoch nekupoval preto, ze to bol dizajnovy skvost. Boli spolahlive, cenovo dostupne (na zapade) a technicky vpredu. Ale urcite nevynikali dizajnom... |
watch nuz zrovna ten retro dizajn od Ducati DesertX napadne pripomina japonske endura 70-80 rokov |
Ja tam skor vidim Cagivu :D |
Re: w4tch0: spravne vidis , vec designu je vec na ktoru sa nejazdi. Pre fandov suzuki je to good. Dufam ze niekto urobi kit na vacsie zdvhy na V stroma .Aspon na 200 . |
tie motorky robia ozaj ako pre priemerných japoncov, na dlhonohých nemyslia. Nielen výškou sedla ale aj celkovou ergonómiou. Stará afrika mala výšku sedla 860mm a mizernú ergonomiu (skrkvané nohy v kolene hlavne v motočižmách s vyššou pordrážkou). Pozerám že tu to bude asi rovnaké. To svetlo je ozaj ako z liazky . Upravené 1 krát. Naposledy upravil Duso380 (12.09.2022 10:06) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 67084 | Včera: 117909