Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda ADV 350, takmer dokonalý skúter - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (8 hodnotení)

Diskusia k článku: Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter - recenzia majiteľa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
02.05.2022 9:14

Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

MajoKE ako vždy od teba totálne do detailov premakané. Veci ktoré by ani mňa nenapadli, čo iba majiteľa tohto skútra napadnú.

Si sa s tým vyhral [dobre] [dobre] [dobre]


03.05.2022 9:33

Re: Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter

Dottore
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

majoKE Super recenzia a prakticke postrehy [dobre] . Jednu otazku by som este mal: Za relativne kratku dobu si mal uz viacero skutrov resp. motoriek. Aky je u teba dovod ich vymeny? Na tej Yamahe 1200 si mohol teoreticky jazdit 20 rokov ale dal si ju prec. Skusas vzdy nieco nove alebo uz technicky odchadzali? Vela najazdenych kilometrov? Dikes.


03.05.2022 15:18

Re: Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

dottore Dôvod je jednoduchý, vždy mám min 2 moto / do mesta skúter a za mesto moto /, Yamaha XT1200 :-) mal som ju 3.5 roka išla odo mňa s 35.000 km. Vôbec nič jej nebolo, jej životnosti som sa ani nepriblížil...NC750x DCT som mal tiež 3,5 roka, 30.000km, NTV 700 4 roky a veľa km neviem kolko.. FZ6 3 roky 60.000 km.

Yamaha XT musela ísť z domu prestal som cestovať do zahraničia, / keď v cudzine nechcú zdravého belocha s peniazmi :-O /
a kúpil som si šialenú, hádam poslednú predanú v SR Hondu Crosstourer DCT. Pretože ľudia nevedia, že farebný displej motorku nerobí ;-)

Páni, prajem Široké cesty.


03.05.2022 15:50

Re: Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter

Dottore
 Kávičkár 

Ikona

majoKE Jasne! A ked uz siroke mohli by byt aj upratane [dobre]


04.05.2022 11:42

Re: Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter

strive
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Zase výborne napísaná recenzia [dobre]


05.12.2023 19:25

Re: Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

To ADV 350 v teste som predal a zobral X ADV 750. Bolo to chvíľu zábavné ale omyl. Takže 6/23 som sa poslušne vrátil k 350 a povýšil ju na hlavnú cestovateľskú motorku/skúter. Vybavil ju ako v teste, ale už jestvuje veeeľký Givi štít.

Keďže moje cesty k moru vedú cez nudné Maďarsko, ktoré za vyššiu rýchlosť v obci posiela obálky trpím po diaľnici. Tu sa vynára nedostatok ADV čertovsky vysoká spotreba pri 120tke a to pozor, rýchlomer klame 9%!!! 4,4 je ozaj dosť.

Takže, kto chce dochádzať do práce po diaľnici nech skúsi Forzu 350 / možno má iný prevod - neviem/ alebo XMax 300 / ten má tiež upevnenú prednú ako ADV / .

No a kto by chcel zimné pneu na ADV 350 tak ku 140/70-14 je s odchýlkou obvodu menej ako 1% 120/80-14.


05.12.2023 19:28

Re: Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter

wiese
 Turista 

Ikona

Koľko že stoji[b][/b]


07.12.2023 16:29

Re: Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: MajoKE: X ADV je hlavne zábavné... Hlavne aj tým že to nie je skúter ... nie je CVT ;-) [dobre]


07.12.2023 20:39

Re: Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

wiese podľa dodávateľa 70-100e. Heidenau K66 Snowtex. No a tú 120 obujú na 4" bez najmenších problémov. Dodané pneu DOT 4323!

awia Tomáš je viem, pár 10,000km som na dct prešiel.

No zopár ďalších postrehov.
Keď si tak budeš blbnúť na snehu môže sa ti stať toto. Začalo silno snežiť pri +4-5 stupňoch. Otočil som sa šiel naspäť. Šiel som po riadnej snehovej kaši, sneh do 10 cm a v okolí Červeného Kláštora sa nesolí. Nechal som skúter na bočáku. Ráno bolo -. Teraz neviem, či zamrzol spínač bočáku alebo ľavej rukoväti. tak som tam ostal. Dnes mi to mechanik v K-moto vysvetlil, za čo mu ďakujem. Keď budeš pomaly stláčať ľavú páčku ako prvé cvaknutie budeš počuť spínač brzdového svetla a druhé cvaknutie, aby si mohol štartovať. Ak toto budeš počuť, chyba je v spínači bočáku. Skúter si myslí, že je vyklopený. Alebo ak také niečo vystrojíš, myslím tú jazdu, parkuj na hlavnom. :-D


08.12.2023 9:04

Re: Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

vyborný podrobný a miestami vtipný test čo okorenilo dlhšie čítanie [dobre]

Aj v živote je smutné, ak ťa zadok zradí.
Určite sa mu stále čká....
...tak preto sa mu čká.


ma prijemne rozosmialo dnes ráno :-))) [dobre]


prakticka rada ako vypnut ABS [dobre]
Ak by si náhodou potreboval schádzať z prudkého svahu v prírode napríklad po mokrej tráve alebo blate, vypni motor a naštartuj ho, neprekroč 10 km/h a máš NEzapnuté ABS.


ja mam 193cm a prvé PCX (pardon otroka) som predal presne koli tomu blbému hrbu
teraz už mám 6 rok 2 generáciu PCX a posed mi vyhovuje, premýšlal som presne nad niečim vačším (motoricky - 300ccm je tak akurát) ale VSETKY 300 už majú váhu ktorá sa blíži k váhe dospelej motorky čo mi nevyhovuje
"Picinku" parkujem v motocyklárni, (komunisti ked stavali činžáky v Ružinove mysleli aj na motocyklistov) a ked blbo zacúvam tak ani sa nemusím nejak hlbšie nadýchnuť len odhodim zadok tam kde treba a hotovo.

premýšlam nad upgrade ale koli váhe mi nič iné ako nové PCX alebo Nmax nevychádza
skúter do mesta by mal byť najma obratný čo si náležite na PCX užívam a váha má na to veľký vplyv.


08.12.2023 22:30

Re: Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter

Merlin00
 Veteránista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: raptor:
Radsej by som ako PCX, mal SH. A nie 150, ale 300..

Ale nechapem preco si vsetci stazujete na sedadla, kde je hrb a nenechate si ich presit a urobit na "rovinku" podla vlastnej rite a mozete menit pocas jazdy polohu, ak ste sami.
A plus este ohrev prdele a drobnosti.
Vyjde to na par drobnych, ak kupite natrhnute sedlo na tipmoto, na ktore si nechate urobit upravu, ostane vam este aj to povodne.
P.s.
NA prvu dobru sa nemusi trafit tvrdost molitanu a tvar sedla, takze nezufat a opakovat prerabku.
Ja viem, dnes nikto nema cas..


09.12.2023 18:31

Re: Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter

radkis
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

MajoKE Ahoj. Ako hodnotis tento skuter po case?isiel by si do neho znova? mozes ho aj nadalej "odporucat"? ci by si skusil nieco ine?


10.12.2023 19:17

Re: Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

radkis Pozri môj príspevok z 5.12.2023

raptor pozri stranu 3, Yamaha NMax 125 a Honda PCX 125. Meranie malých azijských pipíkov.


12.12.2023 3:54

Re: Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter

blade
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: MajoKE: keby si neobnovil diskusiu cerstvym príspevkom, tak pôvodný test 350ky mi dáko ušiel, ale ako vždy od teba pekne napísaný a mam rad tie tvoje fotky s popisom a šípkami kde je co na fotke. Prekvapil si ma úletom ako píšeš X ADV750 co pre mňa už premotorovane a už skôr klasická moto ako skúter.

Chcel som sa spýtať k tomu ohrevu prdele je to ovládané cez ten istý ovládač ako ohrev rukoväti teda je to sparovane? Alebo ma to samostatné on/off bez regulácie.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil blade (12.12.2023 3:55)


12.12.2023 19:10

Re: Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

bladeNie, nie je to na spoločný spínač, na tomto nemám vyhr. rukoväte. Pretože...neviem presne koľko W vyrobí skúter naviac. Ohrev rite cca 35W , to by šlo toľko žerú vyhr. rukoväte pre skútre a potom vyhrievaná bunda Gerbing /max 77W/ podľa stupňa ohrevu, používam 60 percent výkonu cca 45W. No a toľko si myslím, že žerie ventilátor na chladiči, ktorý sa v zime nezapne. Toľko moje dumanie. Elektrike vôbec nerozumiem. Všetky zásahy do el. dávam robiť do Hondy PO. Vypínač na ohrev rite mám na ľavej strane, keď je skúter na bočáku, neprší naň. Ten strihateľný ohrev stojí v Číne asi 18e. + čalúnnik + elektrikár.


12.12.2023 21:12

Re: Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Na kazdej moto, alebo skutri je dobre pri pripojovani spotrebicov, mysliet na mozny max. vykon.
U skutrov ako je napr. PCX, mozete usetrit 80W energie elektrickej, ak vymenite dve ziarovky H4 v prednych svetlach, za LED.
Problem je, ze vykon ktory sa nespotrebuje v ziarovkach, musi niest regulator.
U moto je to relativne jednoduche, pretoze tam staci vymenit regulator za vatsi.
U skutru napr. typu PCX, je to problem, pretoze tam je kombinovany alternator zo starterom.
Ubratim zataze, sa celkom zahrieva ta riadiaca jednotka.

Pre elektrokoumaka, to ale nieje az taky problem, pretoze sa to da osetrit zatazovym odporom, ktory sa umiestni za chladic, a rele, ktorym sa po vypnuti ohrevu prdele a gripov, pripoji onen odpor.

P.S.
Este na vyse, je dobre, aspon u PCX a SH je to tak, ze po zapnuti kluca, do polohy ACC, sa svetla hlavne rozsvietia, az ked sa nastartuje motor. Je dobre tieto ohrievace, pripojovat do povodneho okruhu svetiel, pretoze ak zabudnete zapnuty ohrev, tak v chlade to pored startom nedrasa baterku.
Rovnako pri zapnutom start stop.

Bez uprav spotreby, je na skutri typu start stop, kde je kombinovany alternator zo starterom k dispozicii vykon okolo 40W na vyse v strednych otackach. Problem je, Ze prvotny vykon na vyse, sa objavuje az pri strednych otackach.

Skuska spravnosti..
Staci vam na to digitalny voltemeter, plus niekolko ziaroviek, napriklad polovypalenych H4 2 ks.
Pripojite ziarovku na vyvod baterky, nastartujete a sledujete napatie. Ziarovka ma okolo 50W, typicky 55 papierovych. Ak bude napatie po pripojeni zataze z nastartovanym motorom klesat, pridame plyn, a ak zacne stupat, na nominalnych cca 13,8-14V je to ok.
Ak pripojime druhu ziarovku a uz to nestiha, je jasne, ze to uz na nejaky vyhrievany oblek asi stacit nebude.
Prekvapivo po vymene prednych ziaroviek za LED, je mozne 100W cerpat na ine ficury.
Ale ako pisem, treba osetrit stav, kedy necerpame tuto energiu.
Kedysi som sa bavil z jednym mechanikom na tuto temu a preli sme sa, ci ked odidu ziarovky na moto, nespali sa regulator.
Nespali, ak mala moto vypinac hlavnych svetiel. U regulatora bolo pocitane z touto zatazou.
U moto, ktore maju svetla hlavne nevypinatelne, sa uz z takouto stratou na regulatore nepocita.


14.12.2023 7:41

Re: Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

merlin00 Ďakujem za doplnenie.

ADV350 po pripojení 80W spotrebičov ukazuje na dobíjaní 13.9-14V, bez nich 14.3. Zapínam to po štarte.


04.05.2024 22:19

Re: Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter

duky5
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: MajoKE: doplním, keď je otvorený smart box, zavadzia otvoreniu sedla, treba ho privrieť, je to otravné.

Honda road sync - najprv som si myslel, že zbytočná aplikácia, aj som dlho váhal s inštaláciou, aké nakoniec som to vyskúšal a používam denne. Počas jazdy zvyknem počúvať hudbu, takže to využívam na ovládanie spotify. Doteraz som to ovládal cez interkom na helme, čo nie je nič pohodlné, teraz všetko ovládam cez tlačidlá na riadidlách - od spustenia hudby, porušenie, ďalšiu skladbu, hlasitosť. Čítanie správ je tiež praktické, nemám to na automatiku, ale na vyžiadanie, takže keď to situácia dovolí, nechám prečítať správu a rozhodnem sa či to stojí za odpoveď, alebo pokračujem v jazde.
Na navigáciu nepoužívam, zbytočnosť, mám na to zvlášť mobil pripojený k interkomu.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 302946 | Včera: 115737