Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Diskusia k článku: EICMA 2021: Moto Guzzi a Aprilia: viac detailov o V100 Mandello, Tuono 660 vo verzii Factory a limitka RS 660
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Moto Guzzi vie určite vyrobiť skvelú motorku, ale vždy je tam také malé ale... Samozrejme môj subjektíny názor. Motor. Určite skvelý pre svoju kategóriu. Prečo "ale" to urobili tak isto ako BMW red rokmi. Sannie výfuk zhora nadol. Veď sa tu priam núkala možnosť pod 45° uhlom. Výfukové potrubie by nešlo záfalo dolu ako teraz, až je treba urobiť oblúk dopredu, aby to získalo nejakú dynamiku. A navyše vystužiť to niečim aby ... nevien prečo. Chladič. Rozpočet asi nepustí, ale ten oblúk k dokonalosti tomu bytostne chýda. Veď takéto ploché chladiče mali od nepamäti traktory značky Zetor. Ale aby som iba nehanil, dyzajn sa mi páči a je v tradícii tejto značky. Iba to celé vidím ako premrhanú príležitosť na posun dopredu. Ale možno sa veľmi mýlim... |
Konečne podrobnejšia predstavovačka V100: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 303906 | Včera: 182585