Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (6 hodnotení)
Diskusia k článku: Husqvarna Norden 901 konečne realitou!
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Tak čo vravíte na sériovku? Koncept Norden mal celkom veľké ohlasy... |
Hodnotenie: No neviem. Cakal som ze to bude nastupca 990 R. Taka biela 890. Ani parametre R v podvozku nema. Nuz na Raly to asi nebude. Ale ja tomu aj tak nerozumiem. |
Hodnotenie: Re: picaso: A nástupcom 990R nie je 890R? |
Re: matus: nastupcom 990 S je 890 raly. Takze norden 901 raly ? Ale je mozne ze take motorky uz netreba . |
KTM + prepakovanie = Husqvarna |
Re: picaso: chápem, že si svoju motorku tak ceníš, ale nie je to tak |
Hodnotenie: Podla mna KTM 890 Adventure (nie R a nie Rally) je proste skareda. A to aj s prihliadnutim na to ako polarizujuci je dizajn KTM vseobecne. Ten KTM look tam s tym nizkym blatnikom proste vyzera tak nepodarene u tej 890. Tato husky mi pride ako velmi dobra alternativa pre tych, ktori by taku 890 chceli, ale nepaci sa im KTM dizajn. Motorka inak pekna, len skoda ze vypustili niektore prvky ktore ten povodny koncept robili naozaj zaujimavy. |
Hodnotenie: No, tiež som dost sklamaný, hlavne ten podvozok. Čakal som ze tam bude 48 mm a zdvih 240mm. Ale to by asi bola obrovská konkurencia ktm. No škoda. |
Re: matus: no Lyndon sa vyjadril ze Norden lepsie ako 890..a komfortnejsie ako 890 R..a ze verzia Norden R mozno bude. Ale na hard teren prekopat komplet tlmice. Za 270 xplor. Nuz hadam nieco napisu aj chlapci tuna . |
Re: picaso: ale prečo si myslíš, že 901 je na hard terén? Veď to je nezmysel. Toto je cestovné enduro. Tak ako píšeš vyššie - lepsie ako 890..a komfortnejsie ako 890 R |
Re: matus: ano. Ale ja chcem Norden 890 je designovo strasna. Sorry. |
chápem. No kupovať iné pruženie je síce možnosť, ale dosť drahá. |
Re: matus: mme sa na tom strasne zle sedi. Ked nemam bandasku medzi nohami je mi divne . Afra je zas slon. 1090 tiez. Takze tenerka parada. 990 tiez. A norden sa mi paci. Len to pruzenia. Ale 890 Raly myslim ze je dnes v terene medzi 2 valcami absolutne bez konkurencie. Jazdnymi vlastnostami. |
Re: matus: ta ostava. Ta uz sa ladi . To tu len tak kujem pikle . Keby nahodou. |
Picasova LC8 990 adve sa ladi už strašne dlho. Podľa mňa už teraz je to najpoladenejšia LC8 na Slovensku. |
Hodnotenie: Re: raptor: tak oproti T7 je vacsi konfort, lepsie nastavovatelny podvozok / utlm odskok vsetko hore/ nemusis ani zosasnut, podstatne silnejsi motor , display, nizsie tazisko.... ja by som si priplatil |
Re: raptor: a este oproti T7 aj elektronicky plyn a vsetky ficurky, ktore su na to naviazane. takze vybava oproti T7 neporovnatelna. |
KAJL prepáč ale v čom je elektronický plyn "fičúrka" oproti klasickému lanku? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (12.11.2021 15:30) |
Re: raptor: palivove mapy su len zaklad, mas tam trakcnu (zapnut/vypnut), mozno naklonove Abs, asi aj QS hore dole. a dalej je to velky marketing, za ktory si vies vypytat eurace. |
cene bude zaujimava, cvirikali ceske vrabce . Rator, mozno ti bude znova na vracanie. |
KAJL trakcna kontrola je plus ktoré beriem. Už viac krát mi pomohla. Ale aký je to dobrý sluha taký je to zlý pán. Keď si ju zabudneš vypnúť a potrebuješ sa na ozaj rozbitej ceste pohnúť do vačšieho kopca.... celé zle. Viem si aj nadalej predstaviť život bez nej. |
Re: raptor: podla mna sa s tym naklonovym ABS velmi mylis. Staci ked ti pomoze len raz. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 14518 | Včera: 189392