Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (12 hodnotení)
Diskusia k článku: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Ja len dodám, že novú Multu V4 sme už stihli aj vyskúšať, článok s videjkom vylezú na svetlo sveta čoskoro. |
Hodnotenie: Je parádna táto multica, s jednoramenkou krásavica , cena bude asi zaujímavo vysoká. |
Celu nech ju prekreslia. A monster tiez. Otrasne to vyzera. Za tie peniaze by to malo vyzerat taliansky a nie tak neurcito nemecko japonsky. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Tombiker (12.03.2021 14:25) |
Re: Tombiker: nemáš pravdu. Nová Multisranda vyzerá presne tak ako ma a ako to súčasný trend vyžaduje. Veľmi nadčasová pesnička |
Tombiker !! ich erziehen eine dorasná prostest !! |
Hodnotenie: Re: RadoR6: veelmi nadcasova .....vystihuje dnesnu dobu uplne |
Hodnotenie: Je to už druhý rok čo sa nemôžeme stretnúť na výstave Motocykel a poobzerať si novinky na vlastné oči, navyše sú zatvorené aj showroomy a tak sme sa rozhodli vám všetko nové čo jednotlivé značky napiekli ukázať aspoň formou videa a z priestorov dílerov. Pokračujeme značkou Ducati a pozývame vás do showroomu Ducati Bratislava. Pozrieme novú Multistradu V4S a aj ďalšie nové modely 2021. Video: Motocykel 2021 virtuálne: Predstavujeme novinky Ducati 2021 - Multistrada V4s a ďalšie |
Hodnotenie: škoda, že nerobia trojvalce, to by sa ten názov krásne vynímal |
Matus Veru |
...a novy monster v maji nahradi vsetky doposial predavane monstre 797 821 a vsetky 1200vky ... No dpc a to este ani april nieje a taky zjeb pustit odvaha nooo |
Ducati ? Toje tusim este vacsi kredenc ako KTM. |
Asi som staromodny, mne sa viac paci pri otacani plynom lietajuca rucicka otackomera ako nejake dielyky na displeji. |
Rado, desmo a remene spolunijako nesuvisia. Remen je prevod, desmo je typ ovladania. Mozes mat aj desmo bez remena a naopak. |
Re: Herghott: zle som sa vyjadril. Slo mi o poukazanie na pohon rozvodov u Ducati kde sa ten remen musi/mal by sa menit kazde dva roky a u akehokolvek auta ktore ma rozvodovy remen su tie sily na remen ovela vyssie a napriek tomu vydrzi niekolkonasobne viac (odvolanie sa na otacky v akych pracuje motor u auta vs motorky tak nejak neberiem) Vsimol som si chybu, mal som napisat dieliky s makkym i po l. |
Re: RadoR6: auto ma vykon mozno 100 koni a tocis ho cely zivot v plus minus 3000 tockach. Motorka ma 150+ a tocis ju vacsinou nad 5000. Akoze dost nerad by som bol, keby mi na dialnici pri 180 slahol remen. Inak len pre info, V4 uz ma davno retaze. Retaze mali uz posledne edicie velkej V2 Panigale. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Herghott (17.03.2021 12:52) |
Re: Herghott: technológia tu je a funguje. Sú aj výkonné, niekolko sto konove auta s otáčkami ako si popísal a vyssimi, zaťaženie je oveľa väčšie a remen netreba meniť každé dva roky.To 2-ročne menenie remeňov bol a je jeden zo spôsobov odierania zakaznikov (hlavne keď hovoríme o Ducati-talianskej klasike ktorá s vyšším nabehom je nepredajna. Niečo ako Harley v nasej časti sveta. Harley u nás a 50 000km? Totálne nepredatelny kus šrotu Ze vo svete tie motorky urobia xy násobný najazd....o tom už slovak nevie. Všetko nad 25-30tis km je tzv po smrti. A rehocem sa jak kôň aj keď je to na zaplakanie keď vidím inzeráty 20, skoro 30 ročných motoriek s nájazdom okolo 20tis km.. Tak načo potom meniť remen po dvoch rokoch keď niekto spraví 2-5 tisíc km za rok? A v tom prípade skutočne srať na otáčky ak je desmo skutočne jednoznačne menej zatazujuce na ten remen. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (17.03.2021 14:03) |
Nechcem sa Vám do tej vašej diskusie miešať, ale: |
Este stale si tu motorku mozes nekupit alebo remen nevymenit. |
Re: duggo: ak budu menit motor po roku ako u superduka...tak mozno... |
Hodnotenie: "Zasuvky chceli zakaznici, nie vyrobcovia." |
Remene sa menili po 2 rokoch pred miliónom rokov, dnes sa menia po |
Hodnotenie: Všetko je tak ako má byť... cieľový zákazník Ducati je rád, že je drahšia aj na kúpu, aj na prevádzku. Aspoň ju nemá každý druhý Janko, ani ako novú, ani ako jazdenku. A to sa počíta. |
Hodnotenie: Re: Varan: Upravené 1 krát. Naposledy upravil OKOzMI (18.03.2021 10:03) |
Hodnotenie: Ked sadnem do auta prvy krat, tiez nastavim sedadlo, zrkadla a potom sa tym uz nezaoberam.. |
Kto chce si kupi, kto nie nekupi... |
Hodnotenie: Re: OKOzMI: uz v 87 om my zobrali vodicak na 350 ke za rychlost s manzelkou s ktorou jazdim doteraz. Vtedy sme bez sviecaku a srobovaku ani nevyrazili z domu. To je velky omyl ze sa len sadlo a jazdilo. |
Re: OKOzMI: Samozrejme, že som to napísal málinko výraznejšie pre silnejšie vyjadrenie myšlienky. Tak ako pred 25 rokmi nikomu nechýbala kontrola trakcie a náklonové ABS, tak v 18tom storočí nikomu nechýbala žiarovka. Aj mňa ešte lízla karburátorová doba bez elektroniky, no napriek tomu, že 99.99% času nepostrehnem, že nejakú trakčnú kontrolu alebo náklonové ABS mám, tak dnes by som už motorku na použitie do premávky nechcel bez TC a cornering ABS nechcel. A ver mi, že otočím kľúčom, naštartujem a jazdím, nič nemusím preklikávať. Tu nejde o žiadne hrdinstvo ani chlapstvo, že ja to nepotrebujem, ale o to, že krízovka nepríde za ideálnych okolností a v nej nikdy nezabrzdíš skôr bez ABS, rovnako ako nestihneš zareagovať na mastný fľak nafty v strede zákruty počas dažďa tak rýchlo ako TC. |
Re: OKOzMI: Vidis, a to je zase nepochopenie tej technologie. Nic ta nenuti "ťukať, preklikovať, nastavovať". V anglictine je fraza "set it and forget it", t.j nastav a zabudni. Raz si to nastelujes tak, aby sa ta motorka chovala tak ako ti to vyhovuje a uz sa s tym viac nemusis zaoberat. Rovnako ako packy ci zrkadla... Dolezite je, ze tam ta moznost je. A ked sa ti nepaci odozva na plyn v jednom rezime, mozes si vybrat iny, napriklad. |
Ty čo knučia za desmo , nech si kupia 950 multu, tam má Desmod. |
Re: OKOzMI: prosim ta, jazdil si uz na nejakej novsej a drahsej motorke? Asi tak po roku vyroby 2018? |
Tým, ktorým to nechýba, sme pre tých, ktorým to chýba ,, iba ľudia z pralesa". |
Re: OKOzMI: ved zbehni do KE alebo PO a pozicaj si taku demo motorku. |
Re: Herghott: |
Vela veci ludom nechyba kym ich neskusia. A potom nastane to povestne, ze na dobre sa lahko zvyka a opacne na horsie to uz ide len velmi tazko. |
Re: w4tch0: veru, veru... Alebo staci skusit napisat sms na starom tlacitkovom telefone |
Re: w4tch0: |
Re: OKOzMI: Ale vsak uz sa vyjadril, ze to napisal s nadsazkou aby zvyraznil myslienku. Vsak nebud taky citlivy :D |
Re: OKOzMI: Prosím, čítaj s porozumením: ,,Elektroniku bude hejtovať človek, ktorý žije v pralese, alebo ju neskúsil, alebo ju skúsil na motorke, kde to nefungovalo tak, ako má." Ja tam nikde nevidím napísané, že človek, ktorý ju neskúsil a nechýba mu, je z pralesa |
Re: w4tch0: Re: Varan: |
Hodnotenie: Problem je v tom, ze clovek vela krat ani netusi co vsetko mu chyba... Az ked sa daco stane az potom pochopi, co vsetko mu chybalo... |
EJ, ale sa sudruhom nejak nezadarilo. Uz tam maju zvolavacku koli vadnym voditkam ventilov... |
Hodnotenie: Ten strelec na foto sa jej uz dockal |
Re: w4tch0: dobre hovoriš, odstrania a bude dobre, darmo - nový motor. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 150586 | Včera: 243260