Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: Test najsilnejšieho sériového superbiku súčasnosti - Honda CBR1000RR-R SP Fireblade. Pomohol nám aj Laki!
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: fakt žiadna diskusia o tejto mašine? |
Hodnotenie: Re: matus: No na fb nejaké boli... ale tak dobre že tu nie sú |
vyzerá úžasne. |
Hodnotenie: masina je to jednoznacne paradna.. ALE hlavne na okruhy |
Hodnotenie: Re: pitaz: myslel si asi ostrejsiu vacku..ci? Ono to nema variabilne casovanie? |
Hodnotenie: Keby si ludia kupovali a pouzivali len take veci, ktore vyuziju, tak by vela firiem skrachovalo... |
ludovo sa hovori ostrejsia, lebo ma ostrejsiu charakteristiku - ale vacka ako taka, je v skutocnosti tupsia (ma tupsi lobe), preto je jednoduchsie pouzit slovo vacsia - kedze ma dlhsie casy otvorenia ventilov |
Hodnotenie: Re: matus: 600/750 su na vymretie co si vsimam, skrotia liter elektronikou a uz je "pre kazdeho"... usetria sa naklady za jeden vyvoj.. R6 je asi roky ta ista, ci? |
Hodnotenie: 200 koní nie je ani v Nemecku top predajný hit. A tam sa teda predá cez 150 000 motoriek ročne. Podľa MO najpredávanejšie Hondy v r 2020: CNX Rebel 2039 ks, Africa Twin 1868 ks, NC 750 X 1409 ks , CB 650R 1045 ks, CB 1000 R 880ks . Iba pre zaujímavosť: Royal Enf. Continetal GT 1081 ks. Na čo nám je 200 HP? Na nič. Jazdenie na motorke je o emóciách. A aj v Nemcku stačí na emócie podľa novo zaregistrovaných motocyklov 65 až 100 koní. ... a už ani nemám čo dodať. Krásna motorka, ibe že pre koho... Ale to sa netýka iba tejto RR-ery. |
Re: pitaz: no vlastne hej....na spodnych otackach sa nechodi...ides len od 12500 do 14500 |
aj ked si myslim ze toto nieje najsilnejsi supabajk ...len ma spicku vykonu najvyssiu .H2 mozno povazovat urcite za silnejsi bajk.. |
Randomlogin - neviem, túto kategóriu nesledujem, ale ak je to ako hovoríš, že 600vky pôjdu do histórie, tak to je smutné a je mi ľúto mladých jazdcov, lebo na 10 tisícovu motorku sa šetrí ľahšie ako na 20tisicovu. A nikto ma nepresvedči, že na litri sa začína ľahšie. |
matus - pravda, chcelo by to porovnat grafy. ale dal by som ruku do ohna, ze v nizkych otackach to ma menej krutiaceho momentu ako starsie. ako som pisal o predchadzajucej SP, je to vyslovene citit, ze je to ucukane a ta motorka proste tie nizke otacky nema rada |
Re: matus: ja myslim ze o racingove stroje ako take klesa zaujem, kedze za posledne roky existuje plno "hybridnych" modelov, ktore su proste praktickejsie. Asi by dnes vacsina mladsich dala prednost cbr650r ako 600rr.. je vyhodnejsia na cesty... A asi ten okruhovy svet financne pre mladu generaciu predsalen uplne nebude to prave orechove. Nepoznam ako to vyzera v bohatsich krajinach na okruhoch ale tiez sa mi nezda, ze by bol standardom mladych trieskat peniaze do novych moto co tam aj tak rozbiju.. ale to je len pocit, mozem sa mylit, na toto som este malo halusiek pojedol |
Za seba poviem, ze zalezi z akeho uhla pohladu sa na to pozerame... Bajk super, hodnoty pekne, pre jazdca na okruhu urcite zaujimave... Z pohladu jazdca, ktory okruhy nejazdi ale ma rad supersporty vo finale na beznej ceste nevyuzitelne. Z pohladu vyrobcu takeho rangu ako je Honda, je to "povinna jazda" mat v portfoliu aj superbike. |
Re: cruelbody: ibaze H2 nie je superbike... |
Re: Herghott: no asi je to vedene ako sportovo cestovny stroj....ale zasadny rozdiel medzi tymito dvoma kategoriami nieje si myslim...ci? |
Re: cruelbody: fuha... Medzi tymito kategoriami je praveze velky rozdiel. Superbajky su vychrtli slachoviti sportovci, kategoria H2 je skor steroidova a zamerana ovela vsestrannejsie. |
Re: cruelbody: skor by som tam asi spomenul rsv4 s vyssimi hodnotami ale tak uz to nie je poctivy 999 superbike |
Re: Herghott: samozrejme ale principialny rozdiel tam nieje .......myslim ako rozdiel medzi endurom... choprom a SS... |
Hodnotenie: Re: cruelbody: Kawa H2 je preplňovaný motor, preto nie je v tejto kategórii. |
Re: JF74: to viem ze ma kompresor... tak nazvime fireblade najvykonnejsim atmosferickym litrom..ci ma nieco viac koni? |
Neviem ci sa rozumieme. Fireblade je superbike, a ta kategoria ma svoje pravidla. Asi neexistuje ina kategoria, v ktorej by stroje boli tak velmi podobne alebo az rovnake. |
pojem superbike je asi terminus technikus....moto urcena na preteky... Upravené 2 krát. Naposledy upravil cruelbody (11.03.2021 15:15) |
Re: cruelbody: superbike su seriove litre a z nich podla istych pravidiel vychadzaju specialy pre serial WSBK. Supersporty su objemovo mensie, teda plus minus 600 kubikov. Tiez maju kategoriu vo svetovom sampionate. |
Re: Herghott: no pockaj..takze to su sportove kategorie ?to som nevedel...ja sa nezaujimam o motosport...myslel som ze to je proste oznacenie bajku... |
Re: Herghott: sak daj link ...nech Ta neotravujem z takymi bazalnymi otazkami |
superbike je 1000 a supersport je 600 - tak sa to nazyva odjakziva, to potvrdzujem Hergottove slova. |
Re: cruelbody: no, ano, sportovejsia kategoria neexistuje |
Re: Herghott: super..zase som sa nieco nove dozvedel |
Re: Herghott: no tak ale vedel som ze mi daco nesedi.tie moto kategorie prezeram stale...fireblade je v motokatalogu ako supersport..kategoria superbike tam neexistuje...takze si v tom ako spoluvinnik az po usi.. hehe ci to len Awia? a H2 je tiez u Vas supersport..tak ako je to teda? |
Napis Awiovi |
sak on si to precita |
Výrobca: Kawasaki |
Re: matus: 600 nespĺňa euro 5 normu, inak mimo EU nevymrela , Honda má novú CBR600RR pre 2021 vyzerá na 70% (subjektívne) ako nový Fireblade RR-R. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zostrelenyjogurtom (11.03.2021 21:43) |
som cítil v kostiach, že za týmto sú zelení pičúsi. |
Hodnotenie: Re: matus: Neboj, budes mat co kupit, prides k moto a mozes si vybrat, ci rozbalis plachtu, alebo vytiahnes slnecne kelektory - to podla toho, ci bude svietit slnko, alebo fukat vietor. popripade budes mat alternativu a vytiahnes pedale. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 256182 | Včera: 198061