Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda rozširuje modelový rad Forza o nové modely Forza 750 a Forza 350
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Ako pozitívne vidím, že v Honde vzniká väčší jednovalec Z toho by mohla vzniknúť CRF350L resp. Rally čo by mohlo byť celkom zaujímavé. Sice je to len 330 ale stále lepšie ako dýchavičná 250ka |
Hodnotenie: mne trochu unikla pointa toho velkeho 750koveho skutru...ved je tam honda nc750X...takisto automat...takisto vpredu vela odkladacieho miesta..na obe treba rovnaky vodicak...neviem na detaily ale vyzera byt cca rovnaka vaha rozmery...v com je to ine alebo preco by som si mal vybrat toto oproti NCečku? o.O bude rozdielna cenovka? alebo preco by som vlastne chcel taky skuter? |
Re: Nozdormu: Preto, aby si na tom mohol jazdit v krataskoch a slapkach |
Anton: aj ten blb co prisiel o gule na plote isiel na skutry v kratasoch a slapkach... vid ina diskusia... |
Re: Vidicon: horsie on prisiel o vtaka nie o gule...taze mu to stale vedia nejak vycucat a moze sa to mnozit dalej a bjorni to urcite nemyslel v style zeby on isiel z jeho prispevkov mam pocit ze si potrpi na zodpovednost a bezpecnost |
Hodnotenie: Re: erbe: motor zo skútra nikdy nepoužiješ do motorky... tam je úplne iná konštrukcia celku - jednoliaty celok s variátorom... to k tej 350. |
Hodnotenie: Sú super,všetky 3. |
Hodnotenie: ta 750tka je vlastne integra s designom forzy |
To bola skor narazka na to, kolko moto-skutristov jazdi bez akejkolvek ochrany, to je rovnako ako si myslim, ze aj na el. kolobezke by ludia mali mat prilbu. Nie kvoli tomu, ze im to zakon kaze (teda nekaze, bo je tam este diera), ale preto, aby si kokos chranili. |
Re: Awia: prečo mi kazíš radosť? Inak zaujmavé, som si to neuvedoil, že to vlastne nemá klasickú prevodovku a tým pádom je blok iný... |
honda ma skusenosti s enduro skutrami, takze mala nadej tu este je |
vsetko ok ale moja otazka je stale rovnaka lebo to kusok nechapem...aky typ zakaznika v zmysle KTO a prečo si kupi skuter frozu 750 za skoro 11t ked honda nc750x teraz v akcii s automatom stoji 8t...s vybavou nejakou plnou netusim kolko moze vyjst tak nech 10t...lebo ja tomu nejak nerozumiem a to sa pytam seriozne lebo fakt neviem... |
nozdormu - skusim podla mojich skusenosti (predal som x nc-ciek a x integier/x-adv..) |
Re: pitaz: hm...moze byt e ten posed a ochrana proti vetru..to dava logiku...a mne napriklad NC nepride ako budghet motorka ale ako normlane cestovna motorka so vsetkym co k tomu patri anyway dik za vysvetlenie |
Re: Nozdormu: NC je v prvom rade prakticka motorka. Nema nic extra (extra zabava, extra jazdne vlastnosti), proste tvrdy praktik. Spolahlivy praktik. Niekto tvrdi, ze vykon na 700(750) kubikov) maly, ale postacuje na to aby ta odviezla kamkolvek. Motor navrhnuty tak, aby si vystacil aj s nizsimi otackami. Motorka malo zerie. Motorka nikoho neobtazuje nadmernym hlukom (niekto vravi, ze ani nema motorkovy zvuk). Motorka je pomerne spolahliva a ked ju pouzivas na bezne vozenie, tak pri troske udrzby je takmer neznicitelna. Ma prakticky kufor. Nic na nej nenadchne (teda okrem toho kufra), ale na druhej strane nic ani neurazi. A preto ma na jednej strane tolko priaznivcov a na druhej strane tolkych, co si z nej robia srandu. Ale myslim si, ze sa s nou mozes vydat kludne na cestu okolo sveta a mohol by si sa v kludnom tempe bez akychkolvek problemov vratit uspesne domov. Teda za predpokladu, ze si nevyberies nejaky skaredy teren a nebudes na nom jazdit jak na dakare, ale bezne polnacky jej nerobia ziadne problemy. |
Re: Bjorni: to vsetko beriem..len ja som vyslovene to porovnaval s tym novym skutrom 750 lebo mi to prislo velmi podobne...vykonovo...spotrebou...vahou rozmermi...odkladacimi priestormi...automat..prsote narovnako |
Len cena nesedí.Pozri,lepšie na foto,lepšie prečítaj a zistíš prečo cena nesedí. |
Škoda tej reťaze. Bočné kufre sú škaredé. Inak bomba. Forza si zaslúžila motor nad 300. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 40357 | Včera: 203743