Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (6 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda CBF 600 SA 2008
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Dobrá práca, nech ti slúži. |
Hodnotenie: dobre citanie, ja sa tiez odhodlavam napisat o tej svojej no zatial prevlada lenivost. |
Hodnotenie: super recenzia vela stastnych km prajem ak sa nemylim na rovnakej jazdi aj cruelbody tak moze dat svoje postrehy v čom suhlasi nesuhlasi |
Hodnotenie: Tiež som si bol pre ňu na vozíku, cez 200 km. Od origo laufu mám doteraz pamiatku na gatiach Dobry článok |
Hodnotenie: Z tej predpotopnej prístrojovky nebuď smutný. |
Hodnotenie: Re: MajoKE: sú to nejaké tabuľkové hodnoty čo sa mi podarilo vygooglit...keď sa tak zamyslím, tiež je to optimistické...dal si mi chrobáka...skúsim to bajocko zmerať niekedy na výjazde |
Ahojte, akosi je tu mŕtvo tak sem ešte dopíšem zopár skúseností. Na motorke pribudlo od tejto recenzie ca.+10.000km. Nejazdím často ale každý rok sme spravili taký alpský trip. Vždy vo dvojici ja a manželka a plná batožina...povedal by som, že mašina mohla byť tak na maxime svojej nosnosti ak nie aj ca. 10kg naviac. |
Hore som popisoval trip z 2021. Ale tento rok 2022 sme dali Talianske alpy. Celý týždeň. Išli sme 5 motoriek a ja som viedol konvoj celým výletom. Zasa full nabalený s manželkou. S tempom nebol vôbec problém, pri 5 motorkách sa ani nedá valiť lebo by sme sa potrhali v premávke. Ale čo chcem povedať...na tento trip som mal obuté úplne nové pneu Pirelli Angel ST. A to bol dobrý ťah...v kombinácii s tými kilami na zadnom kolese (3kufre a manželka( tam bola neskutočná istota v priľnavosti. Nikdy v živote som nezažil takú istotu gripu na zadnom ako teraz. Tie náklony čo som strúhal aj na vlhkom aj suchom asfalte boli neskutočné a chalani za mnou len krútili hlavou čoho sme boli schopní. Fakt nová guma to je 100 a 1. Jedine kolega na Tracer 900 so mnou vedel držať krok, resp. možno by ma aj dal ale určite sa nesťažoval, že by som ho brzdil. Zasa ako som už písal, prišli kopce a zákruty a tam som ju nekompromisne točil...a išla statočne. Inak ostatná posádka boli Tracer 900, TDM 900 a 2 Strom 650. Všetko sólo jazdci. Tracer skúsený vyjazdený a ostatní ešte menej vyjazdení. Za tento týždeň sme dali niečo okolo 3000km. Bez nehody, bez poruchy. No a na záver...po dialniciach domov a raz som zmeral spotrebu pri tankovaní a vyšlo mi 4,8 litra. Dialnica v maximálnom zaťažení s tempami 130-140kmh. Rakúsky benzín. |
Takže tu je príklad, že to ide aj s menšou kubatúrou...áno niektoré manévre si treba viac premyslieť ale je to len o tom nebáť sa využívať celé otáčkové spektrum a kvaltovať. Ľavá ruka a noha majú viac práce ale ide to. Ten motor je na to postavený a tie krátkodobé vypalovačky mu nijako neuškodia. Včasné výmeny oleja, všetko v super technickom stave a nie je o čom. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 98332 | Včera: 242478