Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: KTM 1290 Super Adventure S - moja recenzia
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Tie zrkadlá vyriešiš bez problémov s rozšírením zrkadiel napr toto www.motozem.sk/univerzalny-adapter-pre-rozsirenie-zrkad... len daj pozor ktm má oba závity rovnaké a v sade sú rozdielne no už si presne nepamatam ake tam treba no isto M10. |
Hodnotenie: ahoj, co sa tyka plexi nedaj sa oklamat velkostou, rozhodujuci je tvar (aerodynamika). Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (20.11.2019 10:00) |
Hodnotenie: Pekne napisane, niektore vety ma rozosmiali, ako trefne si to opisal |
Hodnotenie: Ahoj, ja používam maličké R-kove plexi s pridaným deflektorom od Raptora a úplne to postačuje aj na diaľkové presuny. Ten deflektor sa dá nastaviť do polohy, že to pekne stíchne. |
Hodnotenie: MRA mi na 1190 s deflektorom celkom fungovalo. O dost lepsie ako original. |
,,Jazdím na dažďový mód a komfort podvozok ´ nie je náhodou pri dažďovom mode znížený výkon na 100 ps? Zvyšných 60 si nechávaš pre koho... |
pizzaexpres - keby to aj hned tak bolo ako pises tak je to uplne ale ze uuuuplne jeho vec. |
Re: raptor: Janči - čítaj s porozumením . Ja som ho len citoval . Je mi ukradnuté ako chodí. A neodpisujem aby som si nahaňal biznis. |
No s tými plexi, by to chcelo všetky 3 vyskúšať /Givi, MRA, Puig/ a vedel by som ktoré je ideál pre mňa. Takto to bude lotéria, len na základe toho, že sú širšie ako originál, čo potrebujem. |
Hodnotenie: Vidim, ze rad parkujes v kolajisku, davaj si pozor . Vela stastnych kilometrov. |
"Na starej moto som najlepšiu pohodu (kombinácia rýchlosti, hluku motora a prúdiaceho vzduchu) cítil pri 84 km/h. Na SAS je to až pri 104 km/h. Rozdiel výrazný." |
KAJL: Pohoda, nedeľa v Rakúsku, bolo to pred nejakou zatvorenou firmou neďaleko Schwechatu. Ak aj otázka na mňa, info bolo aj v texte, výška 195cm. |
Ak teda máš okolo 2 kkm, tak článok potom beriem. No nie ako užívateľskú recenziu, ale ako prvé dojmy z novej motorky, veď to je cca 5 -6 výletov. |
pizzaexpres - co sa tyka mojho odpisovania vobec to nie je o nahanani biznisu. Jedno plexisklo resp. deflektor hore dole. To našu malú firmičku nikam nevystrelí. |
Hodnotenie: Re: tryskac: mozno ju zrecenzujem ja , mam nieco cez 80000km. Na svojej spotrebu 5l som mal asi 2x - rain mod a kochacka s coprakmi. moj real je niekde okolo 5,4l - 5,6l. napr Korzika , nalozeny 6,7l |
Budme stastni za to, co nam fabriky posledne roky serviruju. Ci uz ide o 1190/1290 Adventure, vodnikove GS, Multistradu, ci iny top model zo segmentu, kludne aj lacnejsi Versys 1000 je skvela motorka. Spajaju rychlost supersportov, pohodlie turistov a spotrebu strednej triedy nie tak davnej doby. 15 rokov dozadu, o motorke, ktora je pohodlna ako Varadero 1000, lieta ako Blackbird, brzdi ako CBR1000RR a jazdi za 5.5l/100km sa nam mohlo len snivat. Prve Varadero zralo ako besne a krutilo sa ako had, velky Strom detto a KTM990Adv zrala aj travu okolo cesty. To asi len velke GS vedelo uz na prelome tisicrocia jazdit pod 5 Na mojej 1190 viem jazdit uplne pianko pod 5 litrov, svizna turistika okolo 6, prejdem s tym do Azie za jeden den a na okruhu si to velice prijemne uzijem. Radost zit |
tryskač: Tak, tak, do tej stovky čo jazdím. Po diaľnici tiež jazdím na spotrebu, tak do 110km/h. Nikdy som sa asi toľko neponáhľal, aby som celý deň musel držať diaľničných 140km/h. Fakt neviem, čo si chcel počuť, že je úplne perfektná /to Ti napíšu v každom vytlačenom časopise/, alebo realitu od užívateľov. Skreslený pohľad po 50km testovačke to nebol, nič sa nezmení tým, že odjazdil som 2000km či 12000km /ak sa to nepokazí, tak len vymením gumy, plexi, pridám kufre a možno vymením olej medzi tými kilometrami/. |
Hodnotenie: Varan> k tej trave: Sardinia vo dvoch nalozeny priemer 7.03. Radkis na Korzike 6.7... |
5 litrová spotreba pri 100kmh je taký slabší priemer, no kedže to má 1,3 litra a dá sa z nej vycucať 160 k, tak je to v pohode. |
Re: matus: Ved prave, 7 je nie je malo. Dlhe trasy v mierne sviznom rezime jazdim s kuframi aj so spolujazdcom na 1190 za 5.5. Nie ze by to bolo o spotrebe, dlhodoby priemer mam aj tak 6.5, ale zase jednodnove motanice po SK jazdim trochu inak ako ked idem niekde v klude na tyzden. K tomu BMW: Isli sme 7k km trip ja na 1190 a kamos na 1200GSA vodnik, tankovali sme vzdy spolu a dialnicne presuny KTM 5.4 a BMW 5.8 a okresky presne naopak. GSA ma kratsiu 6ku ako KTM a na dialnici viac toci, na okreskach je zas boxer uspornejsi, jazdi v podstatne nizsich otackach |
1190 pri rychlejsom 1000km dialnicnom presune zobrala takmer o liter menej ako chlapcom honda CT 1200. |
Keďže čitatelia sú nároční, tak prikladám info. Niektoré som vedel, ale zabudol poznamenať do textu, iné som preveril cez víkend. |
Bezkonkurenčná cena, ak niekto chce šedú, nevadí mu jazdenka, ale stále s 2 ročnou zárukou: www.autobazar.sk/19059845/ktm-adventure-super-s-1290-si... |
Iste každý nečítal recenziu, tak je tu v podobe pohyblivých obrázkov: Video: Life with KTM 1290 SAS] |
varan - To asi len velke GS vedelo uz na prelome tisicrocia jazdit pod 5 Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (02.12.2019 12:08) |
Varan, ano 7 nie je malo, ale nazyvat to ako zranie travy okolo cesty? |
mne zralo 990 smt uplne bezne 8 pri mojom style jazdy, ale ta zabava... nemal so ju predavat |
Hodnotenie: K raptorovi - mať kšeft s čímkoľvek okolo motoriek a nespomenúť to v komentoch by bol hriech. Nemám rád názory, ze je nemorálne zarobiť peniaze. Ešte to hejtery nezabudnú napísať, že "na niekom si zarobil peniaze". Ako by sa dali zarobiť oberanim zo stromu. Jasné, že keď zarobis, tak na niekom. A ja fandím ľuďom, ktorí na mne zarobia a ponúknu dobrý produkt alebo službu, lebo chcem aby to robili aj ďalej, aby z trhu nezmizli. Nič si z toho nerob, kritizovať niekoho, kto niečo robí je také slovenské... Upravené 1 krát. Naposledy upravil BranoVFR (21.01.2020 12:05) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 118214 | Včera: 167747