Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: EICMA 2019 - KTM prináša konečne 390 Adventure, 890 Duke R a prekopanú beštiu 1290 Super Duke R
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: 390 Adventure trochu sklamanie pre mňa čakal som čosi iné... I tak to vyzerá na zaujímavú motorečku... |
oprav sdr 1290. ani neznižili hmotnost, ani nepridali vykonu. akurat zase ukrojili od NM.. |
Hodnotenie: Čakal som aj inovovaný SuperAdventure Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (05.11.2019 20:23) |
Hodnotenie: Tiež som od 390Adv čakal niečo úplne iné. Škoda |
Hodnotenie: Re: Awia: Ale mne sa paci. pre niekoho kto chce vela precestovat a nepotrebuje silny vykon, ale chce sediet pekne vzpriamene to nevyzera vobec zle. Rad by som si na nu sadol a pozrel sa ako sa na tom sedi, ale moze to byt take prijemne cestovanie a ked nahodou vydes na nejaku polnacku, tak sa z toho neposere. Iste, ze to asi nebude na sustavny teren a na tazky uz vobec nie, ale na cestovanie po europe urcite v pohode. Verim, ze si najde svojich priaznivcov. Navyse je to pomerne lahka motorecka, takze ... |
390 Adv tiez sklamanie |
Re: Bjorni: pre mladých dobrodruhov ako to tam je písané. Ked to neni do terénu, tak to ako seriozny cestovatel po EU nikdy nekúpim. Sa na to nabalí normálny chlap a ledva sa to pohne. Na okreskové a polnačkové cestovanie by som ja osobne bral to, čo ponúka konkurencia a KTM vo vyššej triede. Neni nad to, ked ideš niekam cez pol Europy s tým, že motorka má na dialnici aj okreske dostatočný točák a výkonovú rezervu, takže ideš na pohodku. Kludne Multinu, GeeSo boxer, alebo Advíky od litra hore.. to už ani do kopca netrápiš a ten motor by mohol spravit 100 tkm, lebo si prakticky len pradie.. |
Re: ChesterTT: Ano, ale ak je niekto napriklad mensi, alebo neviem co, tak ked ho das na moto, co ma 250 kg a viac, tak nebude spokojny, lebo z toho nedociahne na zem a ani to neudrzi. Navyse aj ekonomicky je pre niekoho toto este zvladnutelne, ale nadlitrova adventura motorka je mimo rozpoctu. |
Hodnotenie: 390adv...podla mna vyborna moto (este bude otazna cena). |
Re: Bjorni: ja mam meter devadesat a bez mála sto kilo moj pupek, oblečko, dozadu sa napakuvat, handry, stan, dvojplotenka, spacák, karimatka, mikrovlnka, sud piva.. by zasmrádla spojka pri prvém rozbehu |
Podľa mňa spravili motorku pre ženy chlapov, ktorí si kúpia veľkého envernčra. Inak si neviem vysvetliť ako im mohlo vyjsť 390ADV ťažšie ako 690R Ja som od toho čakal fakt brutálny ADV bike a oni z toho spravili motorku na promenádu... |
Re: erbe: Myslím že cielia na niekoho iného... Mladého chalana čo sa mu páčia Adventure moto a chce na niečom podobnom začať... |
Hodnotenie: Možno KTM vyrobí tentokrát už takého SuperDuka, čo bude dohotovený výrobok, a nie len taký nedokonalý polotovar, ako tie moje ročníky 2015 a 2017. |
390 Adventure... trochu sklamanie, ale možno spravia o rok 390 Adventure R |
Ja som čakal nový 1290 SAS a nič. Asi ho predstavia na jar v Inchebe . |
Hodnotenie: 390 s tohto je taka sranda motorka , cakal som special typu CCM |
Re: Kamilko: po tej útrapnej dva patnást si kúpil furt nepodarenú dva sedemnást? |
Hodnotenie: Tie male adv. motorky, su primarne urcene pre ludi, ktori maju nejake zdravotne obmedzenie, alebo nejaku inu legislativnu vadu, naprikald vek. |
Re: ChesterTT Dobre si to vystihol |
Re: Kamilko: hlavne ked natrafíš na "dobrého mechanika", ktorý by mal ostat opravovat záhradné kosačky a nikdy sa nemontovat do roboty, za ktorú nevie ručiť a ktorú nikdy nemal robit Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (08.11.2019 16:49) |
Re: Kamilko: ahoj. mne spojka vydrzala 60000km. potom som menil na vrchu (packe) tesnenie do spojky a zas je dobre (teraz mam 80000km). neviem preco sa zavzdusnuje tebe, ale ked mne odide spodny spojkovy valec (ten na motore), idem do tohto oberonu. asi to poznas, ak nahodou nie, tu je link (kupis napr. na ebay) Upravené 1 krát. Naposledy upravil radkis (08.11.2019 18:44) |
Re: radkis Zavzdušňovanie spojky bolo problémom u 2015, bolo to na nervy. Vysvetlili mi, že to preto, lebo tam bol iný druh tekutiny (Magura, či také niečo), ktorá mala nízky bod varu. Jednoducho sa prehriala a "zovrela". Vznikli bubliny. |
Re: Kamilko: uz som to pochopil. ty si si kupil dalsiu.... tebe raz nestacilo ??? |
radkis, vidíš, niektorí sú nepoučiteľní |
Hodnotenie: Re: ChesterTT: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 225392 | Včera: 247506