Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuNaživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (5 hodnotení)

Diskusia k článku: Prvý test: Honda CRF 1100 L Africa Twin a Adventure Sports 2020 na Sardínii

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
07.10.2019 16:39

Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

Nozdormu
 Kávičkár 
Nový člen
Hodnotenie: Dobré

Ako to vyzera s mensou afrikou bude nebude?
Preco je problem dat na cestovne enduro podzubany centralny stojan do zakladu?


07.10.2019 17:18

Re: Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

Re: Nozdormu:
- lebo nižšia hmotnosť bez centrálneho stojanu vyzerá na papieri lepšie.
- aby ta Honda mohla ešte trocha podojit pri kúpe doplnkov.


07.10.2019 17:50

Re: Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Pridávam jednu otázku mimo mr:
Pavol Steffi Štefánik Poprosím ak budú vedieť odpovedať zástupcovia z Hondy, či sa ide niečo riešiť v cestovných motocyklov... Dosť dlho je veľká medzera medzi 700 Deauville a Pan European 1300. Či je niečo v pláne, hovorí sa o Deauville 1000.


08.10.2019 7:21

Re: Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

Kimlo
 Kávičkár 

Ikona

kedy byde mat Africa Twin bezdusove kolesa? zatial ich ma len verzia Adventure Sports 2020.
Preco to nema v zaklade zasuvku na 12V? V dnesnej dobe, kedy kazdy pouziva mobil aj ako navigaciu, by zasuvka mala byt uz standardom... aleo tam ta zasuvka je?


Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kimlo (08.10.2019 7:22)


08.10.2019 7:42

Re: Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

- či v tejto dobe predajno ohurovacich cisiel nepovazuju za signifikatnu konkurencnu nevyhodu ak postavia 1100 ccm motor s vykonom 102 koní (GS1250 - 125koní, multistrada 160 koní, ale najlepšie to porovnať s KTM kt. má pri rovnakom objeme 125 koní)

- prečo tam zaryto nemontujú pancierové brzdové hadice (s cenou to nehrajú pri stene, nemuseli by ani so základnými komponentnami ktoré majú po čase priamy vplyv na bezpečnosť)

- hlavny stojan v cene za mňa napísal Nozdormu

- 12V zásuvku som nevedel že to nemá, ak je to pravda tak je to popri tempomate, trakčnej kontrole, TFT dotykovej obrazovke riadny výsmech tomu na čo sa tá motorka tvári že je určená


08.10.2019 8:08

Re: Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

minomonster
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

vozil som sa na 1000-ke, ale len kusok, neočarila ma, žiadne gule, motor určite prežije aj nas))), tak sa šetri. Možno som tam mal zlý mode
:-D :-D :-D


09.10.2019 20:19

Re: Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

locksley
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

tym ze dlhodobo jazdis ATAS 1000, tak ci tych par koni navyse bude po cerstvom presadnuti pozitivne citelny alebo je ten vyssi objem robenypodla roznych zdrojov najma s ohladom na emisie..

Dalej kam sa posunula s riesenim Topcase.Pre ATAS 2018 - 2019 standardne riesenie nula... Bud Sw motech kde stale cakam ci neurvem zadny nosic alebo rozobrat cely zadok motorky aby som tam dostal givi riesienie..

Plus osobny nazor ci ta extra elektronika za extra € stoji za to alebo 2018 2019 bola lepsia volba co do value for money. dik


10.10.2019 12:41

Re: Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

KAMIL
 Edvenčr 

Ikona

ako dokázali soudruzi z japonie že Honda Afrika CRF 1000 model 2016 má mokrú hmotnosť 228 kg
a oproti tomu honda Afrika CRF 1100 model 2020 s väčším motorom a so zriadeniami naviac má len 226 kg ,
čo dali cenše trubky a motor odliali z recyklovaných PET fliaš ?


10.10.2019 14:51

Re: Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

picaso
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Re: KAMIL: inou podsedlovkou a upravami ramu. v clanku to spomnula awia


13.10.2019 10:55

Re: Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

DVKS
 Turista 

Čítal som o vývoji novej DCT prevodovky v Honde pre menšie motorky, ktorá by mala byť menšia a ľahšia. Je to pravda?


13.10.2019 12:07

Re: Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

bravo48
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

bezklucovy start nie je ani len za priplatok?

zaujimalo by ma porovnanie s KTM 1290 SA, kedze sa ATAS 2020 dotiahla na jednu cenu s KTM ktoru povazujem za ikonu tohto segmentu.
V com AT prekona KTM? je Afrika hodna tej ceny?

dakujem


13.10.2019 20:55

Re: Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Video: Prvé dojmy Africa Twin Adventure Sports 2020, s el. podvozkom na Sardínii


18.10.2019 8:17

Re: Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

picaso
 Edvenčr 

pekne pekne . len jej naser plny [dobre]


18.10.2019 8:28

Re: Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

picaso
 Edvenčr 

awia ako mas funkane gumy na testoch ? na tych fotkach vyzerali makko :-D



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Adamoto KTM

rossier-10-2019-side

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2019 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 118862 | Včera: 117247