Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Čo sa dialo ďalej alebo ako ma "omrzela" triapola - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuČo sa dialo ďalej alebo ako ma "omrzela" triapola - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (2 hodnotení)

Diskusia k článku: Čo sa dialo ďalej alebo ako ma "omrzela" triapola

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
06.08.2019 19:20

Čo sa dialo ďalej alebo ako ma "omrzela" triapola

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Vidno že ti tie staršie motorky učarovali. KLR vyzerala fajn, len tá spotreba oleja. ;-)


06.08.2019 20:37

Re: Čo sa dialo ďalej alebo ako ma "omrzela" triapola

Merlin00
 Veteránista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ked uz si mal GPZ-tku, zozen si KLE 500..
To je taky vandrak aj do blata, aj na cestu, ma to vyvazovaciu hriadel, dva valce, vykonu tak akorat.


07.08.2019 12:19

Re: Čo sa dialo ďalej alebo ako ma "omrzela" triapola

Abbath
 Kávičkár 

Ikona

Re: Awia:
Jasné , vtedy sa to inak nedalo ale keby ju mám dnes už u mňa ostáva. Hej , to bola haluz kamoši sa zastavovali na cigu a ja nato aby som po ceste dolieval olej :D 8-)

Re: Merlin00: Ja ti neviem , ten motor mi tam charakterovo nejak nesedí , vhodný je tak do GPZ 500 , jazdil som na tom aj na EN 500 a neviem do čoho všetkého ho ešte dávali tuším aj ER 5 do endura / cestného endura mi proste nezapasoval , je taký točivý...proste neviem neviem nenadchlo ma to. Oproti tomu starý transalp 600 išiel jak guľa.


07.08.2019 14:28

Re: Čo sa dialo ďalej alebo ako ma "omrzela" triapola

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Re: Abbath:
No sak to je skryta vyhoda zamenitelnosti dielov, ktore ako napriklad motor, nadrbali vo svojej dobe od jogurta, cez eduro, po cruiser a turistu.
To ze ten motor je tocivy, neoceni okrem jogurta asi nikto, ani endurista, ani turista, coprista sa tiez na tom musi smiat..
No ale v praxi KLE 500 nebola horsia, ako EN 500, ani horsia ako ER5, dokonca nebola horsia ako GPZ500.
Tak co by si chcel za tie love?
Na rozdiel od jednobuchu, ten motor ma svoje neporovnatelne vyhody (napriklad v tej GPZ500 :-)))
Ale ked uz ho dali do KLEcky, preco nie?
Ved to nieje enduro offroad, to ma pripominat enduro, rovnako ako ENka ma pripominat cruiser, tak aj GPZka ma pripominat jogurt a ER5ak ma evokovat turizmus.
..............
Preto asi kedysi dali motor u modrych vrtuli z okapotovanej obludy a nahaca, do najtazssieho endura gs..
Tiez charakterovo univerzalny motor kalovych cerpadiel boxer, ktory sa nehodi ani do nahaca, mozno tak do cruisera, davali do turistov, nahacov a dokonca race verzie RS..
Nikto z toho neosprostel, ludia si zvykli a aha ake uspechy ma dnes ta znacka..



Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (07.08.2019 14:33)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 33719 | Včera: 242392