Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (25 hodnotení)
Diskusia k článku: Intermot 2018: Moto Guzzi potvrdila cestovné enduro V85 TT
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Diskusia o kavitácii oleja presunutá sem: Len Tak: Tech talk: Kavitácia oleja v zadnom... |
Re: brazel: |
Re: brazel: ktory model od MG nepodlieha tradicii a je “lacny” ? |
Špeciálne pre egres2 www.oskole.sk/?id_cat=3&clanok=10183 Podľa mňa , podoba toho stroja ešte nie je úplne finálna a všeličo môže byť inak . Upravené 3 krát. Naposledy upravil brazel (12.10.2018 20:42) |
Re: picaso: Ano, v zasade bude schopna jazdy. Avsak len na vyzametanom okruhu s dokonalym povrchom. V pripade nerovnosti moze zadny tlmic pohrozit kavitacnym procesom a nasledna implozia sposobi vymazanie jazdca vratane motorky z povrchu zemskeho. |
toto je vysoko doborna téma |
... no kurvaže !! to by bolo aby si ju nemal |
Re: brazel: |
Jasné , že mám pravdu . |
merlin ak to čo máš doma je ozaj z 90-92 tak potom si nejakou ko(z)mickou náhodou dostal ku predprodukčnej verzii čomu ale na 99% neverím. Brazel dobre píše že 1100 prišla na trh v 93. |
Merlin00 , ja si ťa naozaj vážim , lebo viem , že si toho na bitúnku spracoval dosť , ale ... |
Re: brazel: |
Raptor áno tak som to napísal a asi nedostatočne jasne, ale aj trochu naschvál, bol som zvedavý na reakcie . Nezvýši neznamená že zníži alebo ako si to zobral Ty : "že vydrží menej" . No ked sme si to začali vysvetľovať, tak už v následnom príspevku som písal : nezvýši spolahlivosť či životnosť oproti klasike. |
Re: Awia: ok ale prijemne triast, na amisovej som si dal jednu jazdu a tahalo to paradne. A mne sa velmi paci tento motor, rad sa kochám |
Re: duggo: nesranduj a nestraš. Guzzi musí triasť!!: |
Lodne skrutky trapi skor nieco ine ako kavitacia, proti tomu sa ale davaju zinkove anody, ale to sme uz trosku dost offtopic |
tryskac - a presne akym sposobom taketo asymetricke riesenie nezvysuju zivotnost oproti symetrickym? |
Merlin00 , len upresnenie , BMW R 1100 GS nikdy nemalo 48 a ani 60 kW a už vôbec sa nedodávalo v roku 1989 . |
Ja to mam spocitane presne. |
Uf, keby tieto naše perly čítali ľudia, čo tú motorku navrhli, tak by sa asi aj potešili, že koľko kontroverzie so sebou táto Guzzi vezie Upravené 1 krát. Naposledy upravil svisto (10.10.2018 21:45) |
Hodnotenie: Awia svojho casu pisal, ako bol v alpach na NCcku (35KW) a pokial sa na ten clanok pametam, tak sa moc nestazoval a uzil si to. A to bol s partiou na 80+KW motorkach. Dokonca pisal nieco take, ze v niektorych pasazach, kde slo o styl jazdy im bol viac ako vyrovnany, ale v inych samozrejme nestihal - ale pochopil som to tak, ze na turistiku aj to staci, takze asi naozaj nepotrebujeme 120 KW. Aj ked uznavam, ze rezerva neuskodi nikdy, ale ked je niekto kochac, tak naco. |
Re: raptor: Janko , mozno my zle rozumies , ale stojim si za tym za konikmi bazia hlavne ti menej Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (10.10.2018 20:06) |
začnem odzadu : mám taký pocit, že nie je pravda, že dôsledkom použitia reťazového prevodu je že kyvku ťahá smerom hore. |
Sypem si popol na hlavu lebo v príspevku z 09.10.2018 11:47 som napísal kraviny. (brazel mal pravdu ) Áno reťazový pohon tlačí kyvku hore. Ale blbosť som povedal pri kardane kde je to naopak. Takže svoj príspevok opravím a zároveň otváram tému Len Tak: Tech talk: Zadná kyvka reťaz vs.... - kde o tom môžeme pokecať... |
Raptor nuz podla mna si tuto moto kupi clovek, co uz vie co chce a presiel si dakym motozivotom. Hipster nejazdi na endure, no a ten co nevie aky ma tlmic pod zadkom, alebo ake zavesenia existuju, si kupuju nove bmw gs. |
Awia prosim ta ty si zasa vztahovacny a beries to na seba a podla seba.... ak by som mal mat rovnaky meter len otocit to na opacnu stranu tak potom mozem povedat ze nikto v motoGP nevie jazdit lebo vsetci potrebuju kone. |
Re: Awia: na huske mi retaz pri akceleraci kyvku hore netaha ;) |
Re: raptor: Tutto Terreno je Tutto moto mne sa ľúbi, 150 koní nepotrebujem. a korešponduje to úplne |
awia vsetko to co si napisal je pravda ale zaroven to vobec nekoresponduje s alexovou vetou "kone potrebuje len ten kto nevie jazdit" na ktoru som reagoval |
Re: raptor: Myslím že alexa7 sa vôbec nezamotal. to len ty vychádzaš z predpokladu že cieľom jazdy na moto je dosahovať nejaký čas a/alebo niekoho porážať... |
alexa7 - ak by si sedel na rovnakej motorke ktora nema 80 ale 160 porazil by si na silnejsej motorke sam seba? |
Re: wiese: preto najsilnejší sériový superbike planéty má jednostrannú kyvku, že? Nežartuj |
wiese , ale na tejto Guzzi jednostranné uchytenie nie je , tak je zbytočné to pitvať . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (10.10.2018 12:52) |
Re: wiese: dúfam že sranduješ.... a dúfam že aj na aute máš kolá chytené oskou durch a z oboch strán... Robíte z toho kozmickú vedu, a nič to nie je... |
myslim jednostranne uchytenie zadneho kolesa sa robilo na zaciatkoch pre rychlu demontaz zadneho kolesa,teraz je to zu len moda,vyzera to zaujimavo ,netuctovo.tak ako aj mrakodrap sa na vrchu kyve do strany, tak aj koleso z jednostrannym uchytenim robi to iste,vola v kolesa je zarucena. v terene ta vola vznikne pekne rychlo,na rozdiel od normalneho uchytenia.a mozu tam davat hlinikovy odliatok akokolvek masivny,vzdy je to kolese trocha nepokojnejsie. |
Re: raptor: U tejto motorecky nevem ale u stelvia je vyslovene bez udrzbovy, Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (10.10.2018 12:04) |
alexa7 šani a to ze netreba menit retazovu sadu znamena ze kardan je bezúdržbový a večný? |
Re: tryskac: beriem.Ale zas vzhladom na to ze aky jednoduchy je servis MG |
Re: Awia: "Robí to aj reťaz na každej moto." Si si isty? |
Hmm o tlmici celkom dost, no na kolkatej diskutujucej strane sa zacne riesit motor a 80 koni .. buahahaaa |
Máme tu rozdiel v pojmoch, pod názvom cestovne enduro sú dve možnosti. Buď to CESTOVNE je veľkým, alebo to ENDURO je veľkým. Pod Končitou som mal pocit, že u väčšine Motoride jazdcov to ENDURO je veľkými písané, väčšina posudzuje motorku z tohto hľadiska. A aj keď je možné v ľahkom teréne jazdiť hocičím, od Babety po Gold Wing a Harleya, pre skalného "motorajďáka" V85TT bude , ako Viagra light. Do tvrdej akcie s ňou nemôžeš, ale na pláži sa s tým predvádzať v plavkách dáva dobrý pocit, sebavedomie a priťahuje očí žien. |
Re: tryskac: s asymetrickou kyvkou nemám žiadny problém. prečo? Jednu mám a proste no problem a to mám kopu km a kopu off jazdenia... |
tryskac Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (10.10.2018 7:45) |
Mne sa ta motka velmi paci a viem si zivo predstavit, ze ju mam v garazi. Trosku sa obavam, ze pre bezneho priemerneho 2m slovaka bude mozno mala. |
alexa7 z obrázkov sa závery robiť určite nedajú, no domnievam sa že : |
raptor kovacska robota som myslel obrazne,ako to myslia vsetci aj na GS,kupit asi nie,na tom mam prilis dolezitejsich vydavkov.pocitam aj s vybavou okolo 13000eur to moze stat. |
Vsak nikde. Je to obycajne retro tlmenie. Touratech uz vyraba krytku proti spine a vody od zadneho kolesa |
Re: duggo: kde tam ty vidíš prepákovanie? |
wiese - co ja viem, hovorilo sa to o 1150GS ked vysli 1200. Potom sa to hovorilo aj o 1200 ked vysiel vodnik. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.10.2018 12:13) |
raptor vseobecne o GS sa hovori podctiva kovacska robota,myslim ze MG spravila tiez nieco podobne,podla mojho nazoru este zaujimavejsie,a to prisaham niesom zaujati na ziadnu znacku.len sa mi to naozaj paci,ziadne blbe plasty,stiti a pod. |
Kua uz tomu ani na moc nechapem Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (09.10.2018 12:10) |
Awia , no tak ty si tomu už dal ten povestný zlatý klinec . |
Chlapi na to zavesení nie je nič zlé je to klasický monolever. BMW malo v minulosti. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (10.10.2018 18:13) |
Re: tryskac: a teraz ktore uchytenie je lepsie ? To MG ci BMW ? Da sa to z obrazka? |
V šedej to vyzerá ako motorka. |
wiese - neslintam, ja slintam po HP2 enduro co je stara kokocina co sa predava stale za neprimerane vysoke peniaze |
wiese , píšeš ... ja som stej motorky hotovy .. no dokonca až zaslepený . |
Hodnotenie: raptor ze ti po tej motorke slintas,urobily lepsiu,zaujimavejsiu kovacsku robotu ako preslavene BMW.myslim ze si tak trocha nastvany ,ako si dovolilo motoguzzi nieco take zaujimave vyrobit,ved vsetku slavu ma vzdy zozat BMW.ja som stej motorky hotovy,jednoducha neoplastovana ,univerzal ,az na tie digitalne budiky Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (09.10.2018 9:27) |
alexa7 - odpovedal ti za mna Brazel a v podstate aj Matus. |
tryskac a ešte moja maličkosť (dôvod môže byť asi len cena) . |
ked dvaja robia to isté, je to to isté? Myslím horné uchytenie tlmiča. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (09.10.2018 11:36) |
alexa7 , ibaže produkčné moto mali s tými dakarskými špeciálmi rovnaký len nápis na nádrži . |
Proste setri sa. Mercedes mal u w211 vpredu viacprvok, u w212 je tam obycajny mcpherson. |
Re: raptor: jaj som si nevsimol ze pises o tej Amisovej stale Mozno chcel usetrit na tesneni pod deklikom krytu ventilov, co sa menit po kazdom servise , lebo to nemeni nikto az kym to nezacne tiect. Upravené 2 krát. Naposledy upravil alexa7 (08.10.2018 20:20) |
Hodnotenie: Mne z Guzzi olej kvapol. Raz pred STK a raz v Rumunsku. Dal som dekle ventilov na silikón namiesto tesnení a pokoj. |
alexa7 nechapem to o dvoch stelviach a nechapem to asi aj celkovo ale.. ak si myslis ze tu rozpravam rozpravky asi to mozme v pohode nechat tak... |
Re: raptor: tak ze si videl stelvio z ktoreho tiekol olej ...niektori ho na zivo ani nevideli a ty si videl dve a obe pokazene....a teraz nieco o cervenej ciapocke |
alexa7 amis bol uneseny z kazdej motorky ktoru vlastnil.. to len aby sme si ujasnili pojmy a dojmy. |
Re: raptor: amis bol z tej motorky uneseny , pokazilo sa mu to ,co faceliftom po 2012 |
Hodnotenie: Veľmi pekná motorka, aj keď nemalú zásluhu na atraktivitu pripisujem peknému farebnému zladeniu |
dreamer - mi hovor, v den kedy som dohodol spolupracu s Chiaravalli som si mal radsej obe ruky zlomit... |
Hodnotenie: Nieco strasne. Pripada mi to ako poskladane zo stavebnice Merkur. |
@raptor: Nemas za co Ja s talianmi robim kazdy den, viem coho su schopni, takze toto ma vobec neprekvapuje |
alexa7 - to ze ty si mal bezproblemove Stelvio znamena ze vsetky Stelvia su automaticky bezproblemove? Vsak skus sa spytat Amisa na jeho skusenosti. Ak ma pamat neklame tak takyto sladky pribeh to u neho nebol Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.10.2018 7:58) |
alexa7 vážne máš 51 a nie 15? |
Re: Merlin00: ja si len spomínam na staré časy , sem tam si pozriem motokatalóg z roku 1990 Samozrejme sa teším, že MG sa začalo dariť a robí aj pekné motorky. |
alexa7 , dôvod môže byť asi len cena , nič iné (a ešte čo napísal tryskac - zanechať v ľuďoch retro dojem) a úsmevné je iba to , že človek , ktorý vlastnil a pojazdil toľko motoriek , to nevidí . |
Re: marek750: |
Tu je trochu viac informacii, podla hovorcu MG toto je urcene max na sotoliny, pokial sa cesta da este nazvat cestou, do tazkeho terenu to urcene nie je. To len aby bolo pripadnym zaujemcom jasne, na aku klientelu to je zamerane: Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (07.10.2018 19:34) |
Re: brazel: asi ze to tak spravili, tak na to mali svoj dovod. Kazda konstrukcia ma svoje vyhody a nevyhody. Uvidime ked sa s tym pojazdi , ze ake to je. Odpisat to z fotky, ze je to nefunkcne , a ze slaba zivotnost, je troska usmevne |
Teraz som si podrobnejsie pozrel ten palubny displej a su na nom zaujimave hinty. Spotreba 4 litre, dojazd 400 km (treba brat s poriadnou rezervou, moja Aprilia si ukazuje co sa jej zachce), jazdne rezimy, elektronicky nastavitelny podvozok (dve helmy), bluetooth pripojenie telefonu (to uz bolo v clanku spomenute), mozno teda aj udaje z GPS telefonu (ikonka mapy), mozno nieco na sposob connectivity displeja u BMW. Podla mna to nebude vsetko standardna vybava, alebo teda urcite nie za 12000€. Kolesa by mali byt bezdusove, co som niekde uz cital a tie Metzelery Tourancky tomu nasvedcuju (tie som videl obute na obrazkoch z ineho portalu). Takto na papieri pre mna uplna pecka, ale kedze nic nemoze byt dokonale, tak sa na to urcite nepomestim a kolena budem mat na valcoch Upravené 2 krát. Naposledy upravil dreamer (07.10.2018 19:05) |
Re: Merlin00: Na rozdiel od ledva prežívajúcej MG , BMW malo aj dosť modelov a ako jediná Európska značka bolo BMW schopné postaviť technicky moderný stroj ktorý mohol konkurovať japoncom , napr. BMW K1 alebo s nimi súťažiť na Dakare z modelmi GS |
alexa7 , u Stelvia mohlo byť , ale tu nie je a celé to zadné pruženie je z motoriek spred 40-ich rokov a práve preto , že to až tak báječne nefungovalo , bolo dávno nahradené iným . |
Re: brazel: Vobec si nemyslim ze MG daco vypusti s fabriky “ a potom nech sa deje vola bozia” Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (07.10.2018 15:45) |
Merlin00 , to je štýlom , že pretrieš vojenskou farbou a z črepa sa stane enduro ? Myslím tie V 50-ky . |
p.s... GS a MG. |
Napisem co si myslim, alebo skusenost.. |
Hodnotenie: mám MG Californiu 1400 ... od novoty Upravené 1 krát. Naposledy upravil ShrekDaniels (07.10.2018 11:23) |
Okrem Hondy mam aj talianskeho skutra (Aprilia). Sluzi mi uz 4. sezonu a 25000 km. Na Honde mam presne rovnaky pocet km a obe su rovnako spolahlive. Rozdiely v spracovani su, ale na spolahlivost talianky nemozem povedat jedine zle slovo. Talian je lajdak, motorku treba po kupe skontrolovat, podotahovat skrutky, ja som v kapotazi skutra nasiel 6 matic, ktore nikam nepatrili, zrejme ich pri montazi nedopatrenim niekto stratil. Plasty niekedy nelicuju, tu a tam pokrutis hlavou nad lajdackostou montaze, u mna bolo treba dotiahnut povolenu skrutku veka ventilov, lebo presakoval olej, ale ako celok to funguje. Po technickej stranke je to neznicitelne, len sa treba o to patricne starat a nezanedbat servis. Rozdiel je asi ako medzi talianskou a japonskou partnerkou. Japonka si bude potichu a bez reptania plnit svoje povinnosti, zatial co talianka ti jej zanedbavanie da patricne vyzrat. |
Re: quanto: Tie drobnosti sú napríklad veci, ako rezonancia koncoviek výfukov . Najskôr som sa ju snažil odstrániť, ale keď som rovnaký jav spozoroval aj u Ducati, tak som na to rezignoval a zobral som to ako vlastnosť talianskych motoriek. . A vtipy o spoľahlivosťi som už počul asi o všetkých značkách v duchu hesla každý gazda svojho koňa chváli |
Hodnotenie: ano, Talianské motorky sa občas poseru. no maju emocie. |
ALEXA to mal ako bezproblémovú motorku. |
Hodnotenie: 1Re: quanto: Stelvio som mal , poslednu verziu NTX, cca 50 tis km . Maximalna spokojnost. |
Hodnotenie: Re: quanto: Mám za sebou tri sezóny na Mg Breva 750. Okolo 30 000 km z toho väčšina po Balkáne, takže cesty aj necesty všetkeho druhu. Jediný vážnejší problém čo som riešil bola výmena štartéra, keď odpadol magnet statora. Inak len drobnosti ktoré patria k talianskej motorke. Ale budúci rok asi bude musieť ísť z domu kvôli V 85 Upravené 1 krát. Naposledy upravil zetak (06.10.2018 23:57) |
Stelvio oficialna strana MG už neponuka, ale zostalo ich asi par na sklade, lebo par dealerov ano. |
Hodnotenie: Tu je aktuálna stránka importéra (aj s vysvetlením) |
Tie ceny pozeras asi na stranke slovenskeho importera, ktora je neaktualna a svedci o kvalite samotneho importera a to je aj dovod preco by som s kupou MG vahal. Stelvio a Griso uz davno nie su v ponuke. |
Tak Stelvio je za 14.500, Griso je za 13000, V9 je za 10300. |
"Podle zahraničních novinářů bude v Itálii nastavena cena na 11.500 Eur. Uvidíme, jestli u nás bude tedy balancovat na hranici 300tis. Kč." |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 39213 | Včera: 243609