Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Ten display vyzera strasne a ten bubon vzadu uz mohli vymenit za kotuc.Forza stoji o 1800eur viac nie o 800Eur.Osobne by som si kupil radsej N-maxa s vacsim plexi.Cena je uz rovnaka. |
Nedavno som mal v rukach pcx aj forzu. forza je dospelejsia a pri mojich telesnych parametrov aj vyhovojucejsia. avsak cenovy rozdiel skoro 2k ;( |
Ešte raz sa vrátim k maximálke. Jazdil som na bráchovom pcx-ku, model 2014, a ten má maximálku v techničáku 94km/h. V tabuľke máte 110 (konkurenti nič), v texte 113 boldom, tak by bolo slušné napísať, že je to len číslo na tachometri, nie skutočná nameraná rýchlosť. Tá asi bude niekde inde... Za mňa ten bubon vzadu je naozaj slabý. Test žoviálny na pohodu, ale opis konkurencie a záver, je viac menej reklamný Áno, je ďaleko napredávanejší, ale nie bezkonkurenčný. A pri moje výške 184 som mal trochu problém, čo s nohami. |
Hodnotenie: Bývať v jednej z krajnejších bratislavských MČ alebo satelite, tak si PCX-ko okamžite kúpim. Vážne sa čudujem, že ich u nás nevidím ešte viac. Mňa samého čaká sťahovanie sa mimo BA, a normálne uvažujem či nepresedlám z moto na skúter...A tak sa chalanov z redakcie chcem opýtať - neplánujete test novej Forzy 300? |
Re: JakubJ: Forzicke sme nalozili peknych 1100 km, testik pustime hadam do mesiaca |
ja som teraz na dovolenke najazdil na skutri zhruba 250km a mal som velky pocit nebezpecia. Male kolesa, zle perovanie, slaby motor, slabe brzdy. Skuter Piaggio 125i, najazdene 22tis. |
Hodnotenie: Re: matus: vec zvyku... Vsetko platí čo si napísal, i tak sa da na tom jazdiť... |
Hodnotenie: mam 195cm, nie uplne kratke nohy, mal som prvu generaciu a aktualne jazdim druhu... nemam absolutne ziaden problem ako si ulozit nohy |
Re: raptor: v tretej generacii je to prekryvanie take iste. Je to trochen nestastne, to je pravda. |
Hodnotenie: zase trochu krajsie, aj trochu vylepsene |
No ked tam daju kotuc aj na zadne koleso, bude to ako Nmax. |
Este stale to ma servisny interval 4000 km, vratane predpisanej kontroly ventilov, ktora znamena aj kompletne odstrojenie plastov z celeho skutra? Nic ine ako voda na mlyn pre servisnu dealersku siet to nemoze byt, ked talianske skutre s rovnakou technikou maju ventily kazdych 20000 km. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (19.09.2018 19:03) |
Re: dreamer: je to uvedene pri konci, interval je 6000 km. |
dreamer - kontrolu ventilov po kazdych 4tkm som riesil s Jokerom pri prvom PCX. Povedal ze uplne staci popocuvat fonendoskopom ze je to picovina kazdych 4tkm otvarat. A s odstupom casu si myslim ze povedal velku pravdu. |
to s tym zatvaranim je vskutku blbost, tiez mi to liezlo na nervy, ked som sem tam na PCX jazdil |
@raptor: Absolutne suhlasim. Neviem kolko Honda pyta za taky servis, ale odhliadnuc od financnej stranky, ked uz na tom vyrobca trva, mohol aspon pristup k deklu nejako ulahcit, lebo odstrojenie vsetkych plastov kazdych 4000 km (OK, posledny model 6000 km) zanecha stopy a po 3 takych servisoch neverim, ze nieco nebude dolamane, alebo vrzgajuce. Este aj cinania zvyknu mat na to servisny otvor pre lepsi pristup na dve skrutky. |
ten servisny interval 4000km na kontrolu ventilov je podla mna tah koli tomu ze na novom PCX ma dealer ledva tolko co zaplati toho mechanika ktory musi poskladat a spravit predpredajny servis a dobru kavu pre zakaznika |
raptak, nepoznam, len rozmyslam na hlas |
ako to funguje s tym fonendoskopom a ventilmi. Ma to byt nejaky specificky zvuk? |
akurat ze ak majitel Hondy zacne nacuvat napr novu KTM alebo novy vodnik od BMW tak mu to skratka musi prist od nova pokazene |
KTM ma asi rozvody ovladane strkom. Alebo je tam retiazka z nejakeho dunca. |
Re: Herghott: Som rad,ze testujete 125ky Upravené 2 krát. Naposledy upravil mikroskop (20.09.2018 22:49) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 42076 | Včera: 208229