Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (4 hodnotení)

Diskusia k článku: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
16.09.2018 21:38

Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

mikroskop
 Kávičkár 

Ten display vyzera strasne a ten bubon vzadu uz mohli vymenit za kotuc.Forza stoji o 1800eur viac nie o 800Eur.Osobne by som si kupil radsej N-maxa s vacsim plexi.Cena je uz rovnaka.


16.09.2018 21:47

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

salem79
 Kávičkár 

Ikona

Nedavno som mal v rukach pcx aj forzu. forza je dospelejsia a pri mojich telesnych parametrov aj vyhovojucejsia. avsak cenovy rozdiel skoro 2k ;(
pcx inak v pohode, len kolena uz boli nadoraz poskladane...


17.09.2018 12:10

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

robart
 Kávičkár 

Ešte raz sa vrátim k maximálke. Jazdil som na bráchovom pcx-ku, model 2014, a ten má maximálku v techničáku 94km/h. V tabuľke máte 110 (konkurenti nič), v texte 113 boldom, tak by bolo slušné napísať, že je to len číslo na tachometri, nie skutočná nameraná rýchlosť. Tá asi bude niekde inde... Za mňa ten bubon vzadu je naozaj slabý. Test žoviálny na pohodu, ale opis konkurencie a záver, je viac menej reklamný :-) Áno, je ďaleko napredávanejší, ale nie bezkonkurenčný. A pri moje výške 184 som mal trochu problém, čo s nohami.


18.09.2018 10:30

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

JakubJ
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Bývať v jednej z krajnejších bratislavských MČ alebo satelite, tak si PCX-ko okamžite kúpim. Vážne sa čudujem, že ich u nás nevidím ešte viac. Mňa samého čaká sťahovanie sa mimo BA, a normálne uvažujem či nepresedlám z moto na skúter...A tak sa chalanov z redakcie chcem opýtať - neplánujete test novej Forzy 300?


18.09.2018 12:28

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: JakubJ: Forzicke sme nalozili peknych 1100 km, testik pustime hadam do mesiaca :-)

Herghott


18.09.2018 12:38

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ja som teraz na dovolenke najazdil na skutri zhruba 250km a mal som velky pocit nebezpecia. Male kolesa, zle perovanie, slaby motor, slabe brzdy. Skuter Piaggio 125i, najazdene 22tis.

radsej 10 rocneho horneta ako skuter.


19.09.2018 8:21

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: matus: vec zvyku... Vsetko platí čo si napísal, i tak sa da na tom jazdiť...


19.09.2018 10:02

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

mam 195cm, nie uplne kratke nohy, mal som prvu generaciu a aktualne jazdim druhu... nemam absolutne ziaden problem ako si ulozit nohy

ten display mi pride nestastny

poznamku o tom ze pribula vzpera drziaca sedlo vo vyklopenej polohe neviem ako mam brat... na druhej generacii sa da sedlo otvorit uplne tak ze sa samo nezatvorit lebo je prevazene na druhu stranu a potom je tam este relativne pri dost vysokom otvoreni "zub" ktory treba silou prekonat aby sa sedlo zavrelo.

spotreba v meste je 2.3 litra podla palubneho pocitaca a to nie som ziaden Fitipaldi. Aby som sa ale dostal na 2.1 litra by som musel jazdit tempom kedy by som citil ako mi brada rastie a na semaforoch by ma vytrubil hadam aj cyklista..

matus - ked chces velke kolesa daju sa kupit aj skutre s vacsimi (napr SH od Hondy), perovanie na PCX je znacne sportove ale tu je to asi vec zvyku.. mne postupom casu vyhovuje stale viac, motor mi na 125 pride akurat (ani viac ani menej), brzdy su uplne v poradku (uz 2x som piskal na Tomasikovej oboma kolesami naraz, brzdi to dobre len netreba cakat ze jednym prstom)

podla mna neni nic lepsie do mesta ako skuter

co mi ale neskutocne vadi je ze pri druhej generacii "vylepsili" system automatickeho prekryvania otvoru zapalovania pri zamknuti riadidiel. Pri prvej generacii si si to vedel spravit manualne sam. Pri druhej ti to automaticky zacvakne samo a musis to potom pracne opakom kluca otvarat a treba si dat pozor aby si ho tam zasunul dobre hlboko lebo inak hrozi ze umelu hmotu pretocis v kovovom protikuse a prebrusis si ten umelohmotny protikus. Cele zle.

ako je to pri tretej generacii?


19.09.2018 11:37

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: raptor: v tretej generacii je to prekryvanie take iste. Je to trochen nestastne, to je pravda.

Herghott


19.09.2018 12:12

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

zase trochu krajsie, aj trochu vylepsene [dobre]

nepovedal by som, ze PCX ma medzi skutrami nejaku vaznu konkurenciu. samozrejme, ked ma rad niekto taliansky design, tak si radsej kupi vespu (za skoro dvojnasobnu cenu), atd..

a podla mna je nieco lepsie do mesta ako skuter >:-)
(PCXka davam na krizovatke ako nic) :-D


19.09.2018 17:51

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

No ked tam daju kotuc aj na zadne koleso, bude to ako Nmax.
8-)


19.09.2018 19:02

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Este stale to ma servisny interval 4000 km, vratane predpisanej kontroly ventilov, ktora znamena aj kompletne odstrojenie plastov z celeho skutra? Nic ine ako voda na mlyn pre servisnu dealersku siet to nemoze byt, ked talianske skutre s rovnakou technikou maju ventily kazdych 20000 km.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (19.09.2018 19:03)


19.09.2018 21:31

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: dreamer: je to uvedene pri konci, interval je 6000 km.

Herghott


20.09.2018 9:06

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

dreamer - kontrolu ventilov po kazdych 4tkm som riesil s Jokerom pri prvom PCX. Povedal ze uplne staci popocuvat fonendoskopom ze je to picovina kazdych 4tkm otvarat. A s odstupom casu si myslim ze povedal velku pravdu.

herghott - strasne mi to lezie na nervy, preliezol som vsetky fora ci niekto nevykutil nejake udeletko alebo upravu aby sa to furt nezatvaralo... nenasiel som nic :-(


20.09.2018 9:20

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

to s tym zatvaranim je vskutku blbost, tiez mi to liezlo na nervy, ked som sem tam na PCX jazdil
jedina moznost by mozno bola, uplne to demontovat


20.09.2018 9:28

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

dreamer
 Skútrista 

Ikona

@raptor: Absolutne suhlasim. Neviem kolko Honda pyta za taky servis, ale odhliadnuc od financnej stranky, ked uz na tom vyrobca trva, mohol aspon pristup k deklu nejako ulahcit, lebo odstrojenie vsetkych plastov kazdych 4000 km (OK, posledny model 6000 km) zanecha stopy a po 3 takych servisoch neverim, ze nieco nebude dolamane, alebo vrzgajuce. Este aj cinania zvyknu mat na to servisny otvor pre lepsi pristup na dve skrutky.


20.09.2018 9:38

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ten servisny interval 4000km na kontrolu ventilov je podla mna tah koli tomu ze na novom PCX ma dealer ledva tolko co zaplati toho mechanika ktory musi poskladat a spravit predpredajny servis a dobru kavu pre zakaznika

pitaz poznas niekoho kto to mi vie demontovat?


20.09.2018 9:56

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

raptak, nepoznam, len rozmyslam na hlas

dreamer, mechanik, ktory uz spravil par desiatok PCXiek, vie uplne presne, kde ktory plast ako zatlacit, aby sa nepolamali uchyty. neni to az taka veda, len treba vediet, ako na to. a ani vrzgat to nebude, pretoze sikovny mechanik si to strekne WD, alebo Multickom, aby to pekne zapadlo dokopy.

tiez by som si s tymi ventilmy nerobil az taku hlavu. kym neklepu, je to dobre :-)))


20.09.2018 10:11

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ako to funguje s tym fonendoskopom a ventilmi. Ma to byt nejaky specificky zvuk?
Da sa to pouzit aj na ine motorky?


20.09.2018 10:19

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

egres2
 Bahniak 

Ikona

Na každú motorku.


20.09.2018 10:31

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

akurat ze ak majitel Hondy zacne nacuvat napr novu KTM alebo novy vodnik od BMW tak mu to skratka musi prist od nova pokazene :-D

je treba pred kazdym načúvaním prihliadnuť na to čo idem počúvať a "nahrať" mapu zvukov príslušnej značky :-)))


20.09.2018 10:45

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

KTM ma asi rozvody ovladane strkom. Alebo je tam retiazka z nejakeho dunca.

Tym fone... mozes pocut tak akurat velke vole ventilov, ale nebezpecnejsie su skor tie male.

Interval na ventily 4tisic km... bud su tie ventily a sedla z hovna a vackova hriadel ulozena v cokolade, alebo je to sportovy vyladeny motor na max vykon.... no alebo to nahananie penazi na servise >:-)


20.09.2018 22:45

Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX

mikroskop
 Kávičkár 

Re: Herghott: Som rad,ze testujete 125ky [dobre]
Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil mikroskop (20.09.2018 22:49)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 42076 | Včera: 208229