Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: MEGA foto / video galéria: nové BMW R 1250 GS a R 1250 RT 2019
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Ako nasrat majitela 1200GS |
Hodnotenie: Jediný dopravný prostriedok ktorý je vyšší ako dlhší. Lešením vystužený Pterodaktyl. |
Hodnotenie: No všetko zostáva pri starom... Mohlo to byť aj radikálnejšie, je to také konzervatívne... aspoň terajších majiteľov nemusí až tak príchod 1250 mrzieť... |
Hodnotenie: Konecne sa vykon zacina blizit ku konkurencii. |
Hodnotenie: kolko to chce vlastne vazit ? kto to zobere mimo cestu ? bolo vlastne velke GS ktore malo 200 kg a nie viac ? jasne ma to byt cestak schopny zdolat vsetko , ci ? |
1200 gs ma 244 kg natankovane |
No ja neviem. Mam pocit ze aktualnou kupou prvej vzduchovej dvanastky so svojimi 225 pohotovostnymi kilami som vobec nic nepokazil. |
keby mal clovek taktizovat a cakat na ten najposlednejsi model, tak si nikdy nekupi auto, moto, mobil a kopec inych veci. |
Potencialni buduci majitelia BMW GS budu mat dalsi dovod na radost. BMW totiz coskoro doladi GS do uplnej dokonalosti s autonomnym systemom jazdy. Bude stacit dokupit Metrosexual Paket za 3000€ a netreba ani vstat z postele, motorka sama pobeha Alpy, natoci pekne videjko, postne ho na fasbuk a majitel z pohodlia a bezpecia domova uz len pocita lajky |
Dopnené množstvo oficiálnych foto a video nového GS a RT 2019. Tiež krivky výkonu: |
Biela je pekna , len ten zobak je otrasny , proste hroza |
Hodnotenie: Re: picaso: ....dodnes netusím čo má vlastne ten zobák za funkciu, a ak nemá žiadnu kto ho tam v tom bmw furt zväčšuje !! |
BB33 - podla mikrofisov je "zobak" chapany ako blatnik predneho kolesa, resp. upper front wheel fender |
Kumuluje vzduch k olejovemu chladicu... |
tak to by som bral ako velice podruzny efekt.. |
Re: raptor: ten olejovy chladic je asi kvoli zivotnost oleja. V starsich vzduchacoch mal olej bezne 130 aj viac stupnov. KTM spravila vymennik voda/olej (malo kedy stupne teplota oleja nad 90°C) a inetval natiahli na 15 tisic. |
janoval - stare 1100-1150 a vzduchace 1200 maju servisny ma servisny interval vymeny 10tkm (v dobe kde este stale pri niektorych vodou chladenych japoncoch sa bavime o 6tkm) |
Hodnotenie: Ked zaťažuješ motor a je dobré chladiť olej, tak R,RS,RT sa zväčša pohybujú dostatočnou rýchlosťou na chladenie aj bez lapača vzduchu, no GS sa dá v teréne lepšie ugrilovať. |
tryskac - je pravda ze policajne RT maju upravene chladenie (neviem ci tam dokonca nie je seriovo vrtula alebo dalsi pridavny olejovy chladic) |
Hodnotenie: zauimave... |
Kde sa zrodil “zobák“ - dizajnový prvok dnešných cestovných endúr |
awia nerad ti do toho vstupujem ale Moto guzzi 500 gp 4 cilindri 1953 ten zobak skratka patri ku kardanu Pozri obrázok |
Re: raptor: Opakuješ sa viď diskusia k tomu zobák članku (tam je i guzzi i NSU) |
Re: raptor: ta plechova opacha sa vyrabala seriovo? |
janoval - to zavisi od toho co rozumies pod pojmom seriova vyroba v roku 1953 |
takeho? |
ale len v "R" verzii |
Hodnotenie: Som zvedav co spravia miesto terajsej Rally ver. ktora sa mi brutal paci a je resp. bola silnym adeptom do garaze. |
yurij - myslim ze namiesto Rallye sa bude aktualne predavat R 1250 GS HP |
HP vyzera pekne . len ten zobak je fakt hrozny. Cele orientovane na predok , to kde skoci nahodu to musí byt jeba |
ja som z HP istym sposobom sklamany |
raptor - uplne zdielam tvoj nazor ohladom HP. Ralley ver. som vnimal, oprav ma, ako to naj z GSA ale nasekane do "hladkej". ... nahame sa prekvapit. |
posledna Rally verzia R1200GS LC sa dala objednat na podvozku z GSA (cize vyssie zdvihy) |
k tomu HP: |
Varan na teba HP posobi mierne zavadzajuco? |
Re: raptor: ani toto neponúkajú ako HP2 GS, ale ako R1200GS HP, takže to pôsobí na mňa rovnako zavádzajúco ako 530d v M pakete |
ok dobre, uhol pohladu.. neberiem ti ho |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 37496 | Včera: 241575