Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Presne preto tejto motorke hovorim Rebeka a jazdim na nej viac ako rok. A tie gumy su tam fakt fantasticke. Motorkou som bol v Toskansku, lietal som s nou po serpentinach v Alpach, uzivam vylety vo dvojke aj sam a denne na nej deriem trasu Svaty Jur - BA. Najuniverzalnejsia motorka aka sa da kupit. Nieje ozaj konkurenta co sa tyka ovladatelnosti a mrstnosti v zapche alebo v zakrutach vdaka nizkemu tazisku. Kto si vyskusa raz automat tak tiez povie, ze preco to nemaju ostatne motorky, ten automat je super na bezne jazdenie. |
Este doplnim porovnanie s konkurenciou. |
Hodnotenie: Aj mne sa páči. |
Hodnotenie: Pekná, jazdí ich dosť, asi najčastejšia moto čo som tento rok videl. Už to predbehlo aj Africu. |
Veru tak. |
“Čisto automatický režim má až päť úrovní, v akých dokáže preraďovať.” Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (11.07.2018 19:15) |
@milan quanto - povazujem, lebo to bolo v nizkej rychlosti koly vysokemu tazisku, s principu ten motor je vyssie v rame a aj nadrz je vyssie, takze motorka rada prevazuje a to mam dlhe nohy |
Hodnotenie: Mam Nc 700 XD treti rok ,na moje potreby uplnuje postacuje,t.j. obcasne dochadzanie do prace 65 km /ak je dobre pocasie/,nejaky vyletik s kamaratmi ,alebo sa len tak si ist zajazdit a pokochat sa, spotreba mi vychadza okolo 3,8l ked jazdim do 130 km/h na dialnici je to tak max do 5 l,ked idem co to da.Servis si robim sam,po vymene prevodovkoveho filtra radi jemnejsie, / v servise asi nevedeli ze sa tento filter meni pri kazdej vymene oleja/potvrdil mi to aj brat ,ked ho vymenil.pred mesiacom som dal povozit kamaratovi, staremu choperistovi, velmi sa mu jazda pacila, a po dvoch tyzdnoch mi poslal foto novej NC so spravou "uz je moja" Upravené 1 krát. Naposledy upravil laser7 (11.07.2018 19:18) |
@laser7: ked sa ti uz pri vymene filtra zda, ze radi jemnejsie, pockaj ked zistis ze sa daju aj kalibrovat spojky, to ti len bude potom labuzo |
@pjotor: Ty mas tusim aj Pana, ten sa ti nezda tazky? Ja viem, ze tazisko je inde, ale V-Strom na tom rozhodne nie je najhorsie, co sa vysokeho taziska a vahy tyka. |
@dreamer - Pan je nizsia motorka stavbou a aj tazisko je nizsie, tam sa s tym da popasovat, Stromcek je bohuzial taky, mozno niesom dost jazdec aby som tu motorku zvladol. Takze preto nenapisem recenziu, ale iba svoj nazor na fore |
Keby bola sutaz o "najbezgulovatejsi motocykel", tak toto je u mna jasny vitaz. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pepi (11.07.2018 21:23) |
Hodnotenie: Re: Pepi: Neviem, ci najbezgulovatejsi, ale mam taky pocit, ze urcite najkontroverznejsi, nakolko ma neskutocne mnozstvo fanusikov na jednej strane, ktory ocenuju jej praktickost a na druhej strane vela odporcov, ktori sice priznavaju, ze na tej moto nie je nic zle, ale ani nic vyrazne. Dokonca som sa stretol s nazorom, ze je to super motorka, ale pro holky a duchodce. |
NC750X má troch úhlavných nepriateľov, aj keď s trochu inou cieľovou skupinou. Všetci sú z Japonska, a tam sa aj vyrábajú, čo je veľká devíza - Kawasaki Versys 650, Suzuki V-Strom 650 a Yamaha Tracer 700. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (12.07.2018 8:37) |
Raptak, Mana sa nevyraba tusim od roku 2014. BMW som tam nezahrnul preto, lebo je ustrelene cenovo (1000 - 1500 viac nez priemer v tejto triede) a ma uplne inu cielovu skupinu nez NC. |
herghott - o tom neviem zeby sa nevyravala |
To mas americku stranku, treba pozerat europske. V Amerike najdes tusim este aj XR650. |
Re: dreamer: mas na kalibraciu nejaky link? |
@laser7: nc700.sk/viewtopic.php?f=99&t=742#p38169 |
Hodnotenie: Ja vlastním NC750S-ku už štvrtý rok a som nesmierne spokojný. Obehal som s ňou aj Transalpinu v Rumunsku celkove spotreba 3,5l/100km. Mám na nej cez 25000km a zatiaľ som menil len gumy a reťaz (okrem štandardnej servisnej prehliadky a vymeny oleja). Je ti spoľahlivá motorka. Upravené 1 krát. Naposledy upravil nororon (15.07.2018 6:58) |
Co sa spolahlivosti tyka, tak rada NC ma vo svete velmi dobru reputaciu. U mna zatial len 20000 km bez zavad, ani toho benzinu nelejem do nej vela, aj na prehliadky netreba chodit casto (12000 km). Ak niekto potrebuje motorku do koca aj do voza a hlavne taku ktoru kazde rano spolahlivo nastartuje do prace a cez vikend ju nalozi a vyrazi niekam dalej, tak toto nie je zla volba. Nie je to pre strelcov, to treba povedat hned, ale pre jazdcov s chladnou hlavou a kochacov, co chcu viac jazdit ako sa v motorke vrtat a nepotrebuju na to raketu. Papierove hodnoty, treba brat s rezervou, motor zije v nizkych otackach a jazdi sa skor na krutiak ako na vykon, charakterom je motor nieco ako cruiser a ked toto vyhovuje, tak tazko najdes nieco lepsie. A pre pohodlnych lenivcov, co nechcu nic riesit je DCT jasna volba. |
offtopic 12000 olejove servisy sú tragédia bez ohladu na značku ktorej sa to týka (..aj 10 je vela !!) |
Re: raptor: túto tragédiu prežíva multistrada r.v. 2007 s 68tis km a úplne bez problémov. Samozrejme každú druhú výmenu oleja sa čistí aj sitko. Olej ešte aj pred výmenou nie je čierny ale pomerne čistý. Upravené 1 krát. Naposledy upravil saso (15.07.2018 10:31) |
Hodnotenie: Moj nazor je cisto ekonomicky.. |
@raptor: Tragedia netragedia, ten motor to do svojej smrti vydrzi. Dlhsie ako 100.000 km motorku neplanujem drzat a co sa s nou stane potom mi je uprimne jedno. |
Re: dreamer: |
Ešte jeden doplnok, ani si nepamätám presne svoje km už je tam viac ako 30.000km bez poruchy. A čo sa týka komentu Merlina00 tak u mňa to bola kúpa viac-menej na prvý pohľad a keď som zistil, že miesto nádrže je kufor na prilbu už som ani neváhal. |
Hodnotenie: No ja neviem mne uz zacina byt jedno ci to ma vykon,gule a ake gule....zacinam jazdit 20-30tis. > za sezonu (jednu sa mi podarilo viac ako 50tis.) a ked si spatne premietnem tie naklady na servis, benzin a hlavne tie predrazene gumy pri silnejsich moto..uff. Zacalo ma to financne limitovat a hen to by mohlo byt aj jedno z lacnych rieseni. Mna dlho pri NC odradzovala viac ta vaha ako ten vykon, lebo je to tazke jak 2 hovada dokopy. Aj ked na starej nc700ke som sa previezol a uplne zle to nebolo, ked sa to uz rozbehne. (Zabudnite ze moto s DTC,plna nadrz a nejaky ten kufor,padaky budu vazit tabulkovych 220kg) moj odhad tak 250 a to uz je na taku zdochlinu neunosne vela+ o nejakej obcasnej ceste mimo asfalt nemoze byt ani rec..Pojdem to vyskusat uvidime. Vyhodu vidim aj v tom ze sa ich tu a po celej vychodnej EU predalo ako maku, nebude problem nieco zohnat ak sa to rozsype. (u Hondy nie je problem zohnat hocico, problem je cena za originalne diely) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Deluxa (16.07.2018 11:51) |
Hodnotenie: ja som mal integru, tj najtazsiu zo vsetkych zo serie NC (240kg) a nemozem krive slovo povedat na NCcky. Su to perfektne motorky a dvojspojka je vylozene vydarena. Upravené 1 krát. Naposledy upravil hipi (16.07.2018 23:14) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 118180 | Včera: 188070