Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (16 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda predstavuje CRF450L - enduro s homologizáciou na cesty
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Presne tohto som sa bál po bližšom študovaní konštrukcie. Interval výmeny oleja každých 1000km z toho spraví výborný motard na motanicu okolo komína, ale horkýže ho označiť za model hodný označenia L. Nič iné sa ale pri odvodení z ostrého motora čakať ani nedalo. Škoda. Konkurencia to bude skôr pre KTM 450 EXCF |
Hodnotenie: Re: erbe: prvá veľká servisná prehliadka po 32 000 km Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (24.05.2018 9:25) |
Hodnotenie: Este by to chcelo supermoto s aspon 40 konmi |
Výmena oleja po 1000 km, hmm, skoro ako na kosačke |
Hodnotenie: 18kw a 32Nm nie je na 450 motor trochu malo? A 7,6 l nadrz? Cize na tejto motorke budes neustale len tankovat a menit olej a filtre. Ano, okolo komina, rozumej, po zahrade a v prilahlom lesiku za domom to staci, ale dalej od domu si nic otravnejsie predstavit neviem. Ludia volali po CRF250L v kubature 400+, ale toto je sklamanie. |
tie parametre mi nejak nedavaju zmysel. nie je tam niekde preklep? vazne takto? |
Hodnotenie: Chýba mi tam info. o otáčkach v ktorých motor pracuje, a veru tých 1000 km a výmena oleja je žalostne málo, ale ináč by to mohlo byť celkom pohode vozenie |
Hodnotenie: A to este ked pridu s cenou ktora v USA je nieco cez 10 tisic USD |
Hodnotenie: aká pekná motorka a ako hlúpo urobená |
ak je tam nejaká mechanická reštrikcia na výkon a po ,,otvorení" to ide ako 450ka, tak dobre dajme tomu, že slušný základ na supermoto, ale ak to je naozaj uškrtené viacerými dielmi na 18.4kW, tak to bude riadny prepadák. Celé mi to príde nejaké také čajové, nijaké. Možno sa mýlim, treba vyskúšať |
Re: Awia: vlastne máš pravdu. Na ceste to konkurovať ničomu nebude kvôli servisnému intervalu a v teréne tiež, pretože to je ťažké a (pravdepodobne) s cenou prevyšujúcou všetky ostré mašiny |
vela ludi sa pytalo, ci nebude nejake vacsie endurko od hondy ako crf 250 l, toto by mohlo byt ono, ale ten 1000kovy servisny interval, to je velmi divna vec... |
divné sú tam dve veci 18,4 kW a 1000 km výmena oleja. Pozeral som ti viac krát a je to tak v ofiko press správe... |
abs by tam malo byt, inak sa to neda predavat v EU |
Hodnotenie: Tala motorka na trhu presne chybala. Od cias drz tu takmer nic nebolo. |
Hodnotenie: CRF 250L má 18.2kW + 12000km interval, a CRF 450L má 18.4 + 1000km interval??? |
Hodnotenie: K tomu " výkonu" mi viac sedí interval 10000 km, asi zabudli pripísať nulu ;) |
mozno vypustili zamerne tento hoax, lebo realne hodnoty tiez nebudu nijak zazracne, ale oproti tomuto samozrejme ovela lepsie. takze pred spustenim predaja vlastne fanusikov potesia aj ked to nebude ziadna slava |
32 krát vymením olej a potom pôjdem na PRVÚ servisnú prehliadku? |
tych 1000 km bude nejaka kravina.. tu: www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes... |
Hodnotenie: ale pekna je |
Egres2 pravdu vravi. A ked budes jazdit v terene tak sa doporucuje skratit interval. Takze 64 krat vymenis olej a potom do servisu na prvu kontrolu. Su to hlavicky v tej Honde. |
ktm freeride 350-4T mal 17kw a 20mth olej. |
Hodnotenie: to v honde takto robia odjakživa, aj moja XR má interval len 1500 km, XR 650 R má rovnako 1000km ale tá má 45kw...naopak yamahy mali vždy prídavnú olejovú nádrž - viac oleja = dlhší interval. Žial táto CRF nieje ani na blbnutie tak neviem o čo im ide...poskovávajte si endurá po humnách bo nebudú ! |
Hodnotenie: Zial, mizive poznatky z enduro sveta a potom su tu dohady. |
To co tu egresko blabola ze servis po 32 vymenach oleja. Upravené 1 krát. Naposledy upravil egres2 (30.05.2018 16:28) |
Honda nema na trhu jedno jedine poriadne enduro na znackach. A toto tu je “klenot” ktory sa neda zaradit nikde. |
alexa7 ak africa neni poriadne enduro hondy tak potom neviem.... |
Re: raptor: klud mladenec, kluuuud.... Honda ma a niekolko, napr. NC750X, NC500X. |
kanko ja nerozumiem preco sa mladenec s KTM 990 SM(T?) miesa do debaty o poriadnych endurach |
|
Re: raptor:vsetky wr, exc , freeride, bety, gasy, 701 ...neviem Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (01.06.2018 23:34) |
Ked som to tu uvidel, bol som plny nadsenia, pretoze presne taketo endurko na znackach som chcel, ale kedze mali len CRF250L (kupujem len HONDU a SUZUKI) , tak som si ho minuly rok kupil. A som s nim maximalne spokojny, ovladatelnost ako bicykel s motorom (zial aj vykon a krutak), no cista radost z jazdy po meste a klukatych rozbitych okreskach. Mal som uz aj motarda, ale toto je pre mna ovela vacsia radost, pretoze motard je vlastne "pokazeny" tymi "supersportovymi" kolesami, ktore su vhodne len na dobry, hladky asfalt. |
Takze v skutocnoati ma 38 koni a 38 Nm, takze to je OK, ale cena (10 090) je dost prehnana , aj ked je to ciste japonsky vyrobok. Myslim, ze sa bude dat kupit lacnejsie, len si treba pockat. |
Ubehlo už zopár mesiacov od uvedenia. |
Tak už som tu dáááávno nebol. CRF450L som si práve kúpil (a predal som svoju CRF250L). Európska verzia CRF450L je uškrtená na 18kW. Je to urobené nasávacím hrdlom a riadiacou jednotkou (ECU). Takže treba vymeniť tieto dve súčiastky a máte US neškrtenú verziu. |
Hodnotenie: Veľmi som po tej motorke túžil. A skoro som ju na jar kúpil. Ale prišla korona kríza a ja som začal vyčkávať. A uvedomil som si, že by jazda na ľahkom endure bola veľmi riziková pre mňa. Na jeseň som si polámal kľúčnu kosť, už nechcem byť toľko doma. Chvála Bohu som cez koronu normálne chodil do roboty. |
"po malej (síce mierne nelegálnej) úprave, môžete mať ostré enduro na značkách." |
Re: janoval: |
Prijal by som ju v garazi, ako druhu motorku k mojmu ostremu enduru, lebo toto nikdy ostre |
Už mám nejaký ten týždeň jazdenia s CRF450L za sebou. Je to úplne iná motorka ako CRF250L, podobajú sa len vzhľadom. |
Tak, konečne mi došla US ECU v mnou akceptovateľnej cene. Nasávacie hrdlo som už mal kúpené dávnejšie. Nasávacie hrdlo pre EU (austrálsku aj GB) verziu je zmenšené/priškrtené asi tak na 2 cm štvorcové, je to úplné zverstvo ! |
Moja 9 rocna huska (bmw/kymco) ma v sebe napalenu jednu standardnu mapu s ktorou je sposobila do premavky a v pribale iny vyfuk, zaslepka na lambdu a prepojka ktoru zapojim pod sedadlo a aktivujem race mapu... |
Hodnotenie: @riki1, preco si sa obmedzil iba na Hondu a Suzuki ak to nie je tajne ? |
Hodnotenie: ostre endura ktore idu na sestdnovu su homologizovane,akurat nemontuju smerovky a spatne zrcatka,na bazosi je x husabergov ktm sheco co su na znackach a plne otvorene,napr ktm ponuka pridavnu olejovu nadrz co jemne natiahnr vymenu oleja asi na 3000 km,nie je to jednoduchsia cesta? plus ak teda toto ako zvysenie vykonu sa na ECU resp CDI daju dokupit ojeby ako power commander, chlapik tak nabomboval napr xtz1200 ST ktorej sa vycital nizsi vykon oproti konkurencii, osobne co sa tyka pohodlia nevidim rozdiel medzi touto hondou a inym ostrym endurom.. |
riki neskúšal si pred tým prehodiť len to samotné hrdlo namiesto toho uškrteného? Či by to nezvládla aj séroivá ECU? |
Quizath> nie je to žiadne tajomstvo a možno ani objektívne, ale podľa mňa, je Honda najspoľahlivejšia a Suzuki najrozumnejšia značka motocyklov. KTM si nezískala moje srdce a už ani nezíska, lebo už žiadnu ďalšiu moto si kupovať nebudem. |
Pohral som sa kúsok s diagnostickým konektorom mojej CRF450L. Predpokladám, že to funguje aj pre iné Hondy, tak možno to niekoho bude zaujímať : riki1.eu/Honda_CRF450L_diadnostics.htm |
Pozerám, že HondaSk CRF450L už nepredáva, už je v ponuke len nová 300-ka , takže som to len tak tak stihol, som rád, že som sa rozhodol včas. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 85634 | Včera: 216345