Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (11 hodnotení)
Diskusia k článku: Yamaha Niken - trojkolesový sci-fi predátor
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
hm, len v čom je to čudo revolučné? Skôr vidím samé nevýhody - náročnejšia a drahšia údržba, väčšia hmotnosť, vyšší valivý a aerodynamický odpor, tým pádom aj vyššia spotreba, zrejme nakoniec aj vyššia cena. A na ceste to nie je o nič stabilnejšie než bežná motorka. Mám rád inovácie, ale toto je asi taký technologický posun ako pridať na auto piate koleso |
Hodnotenie: Na jednej strane blbosť pre zarytých konžmekerov, na druhej strane za odvahu pustiť sa do tohto segmentu. Trojkolesové mašiny tu sú už nejakú tú dobu, Yamaha vycítila potenciál, tak prečo to neskúsiť. Za mňa , aj keď som pri prvom dojme tiež pozeral, že čo to.. |
Hodnotenie: Can-am je ergonomickejsii |
Re: wolodymyr: tak urcite, ked nemuseli riesit naklapanie... |
|
wolodymyr: Áno, Can-Am nádherne spája nevýhody auta a motorky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (26.10.2017 6:52) |
Hodnotenie: Je to pekne, zaujimave. Na ceste to bude vzbudzovat pozornost. Jazdne vladtnosti budu pri normalnej jazde si myslim tiez normalne. Nieje to SS |
Hodnotenie: - ako technologicke zvicenie urcite v Yamaho sa urcite podarilo |
Hodnotenie: Ak na to bude stacit VP kategorie B, tak je jasne, na co je urceny a pre aky segment trhu, sa riesi 3kolka. |
Hodnotenie: Nie je mi jasný zmysel toho druhého teleskopu vpredu... |
Hodnotenie: pre ztp to asi nebude, kedze to ma aj bocny stojan, z coho usudzujem, ze pri zastaveni treba dat nohy na zem. |
Re: Awia: Jeden teleskop by to isto neustal a este su tak daleko od seba. Je tam este v strede aj priecnik, ktory nemusel byt. |
Re: Explo: Nevidím dôvod aby to jeden teleskop neustál... |
Podla mna je to iba marketingovy tah ako zaujat poroznost. Nic ine. |
Re: Awia: Jeden teleskop na jedno koleso sa ti nezda malo? |
Hehe ved na jednom by sa otocilo koleso dookola ako predne na kociary |
Hodnotenie: Yamaha sa vyhrala to sa musi uznat . Design sa mne osobne paci, sice by som to nemenil za moto ale skusit by som to isiel a velmi rad...zaujimalo by ma ako by sa to spravalo v situacii co sa mi stala, ze som v pravotocivej v naklone vletel do hlbokej jamy, podtrhlo mi predok aj ked som to ustal ale celou moto som bol v protismere...cize som mal kurva stastie ze nic oproti neslo...teoreticky dve kola vpredu by mali viac udrzat alebo sa mylim? A mozno ako pomocka pre zacinajucich dostat sa do naklonu s vacsou istotou...svojich zakaznikov si to najde mat tak love a cas navyse asi by som nevahal |
Ciste prakticky prejdes dva krat viac jam ako na svojej moto. |
Mne vsetky tieto 3kolesove zazraky vratane tohoto pridu ako luxusne invalidne vozitka. |
Podla mna, z takeho technickeho hladiska, konstrukter ma z takeho diela vacsi pozitok ako uzivatel. Ja by som sa na tom zo zvedavosti tiez previezol, poobzeral si to, ale raz by mi stacilo. |
Hodnotenie: už nevedia čo vyrobiť aby dačo predali |
pirates, tvoj 3 kolesovy skuter vyzera pekne |
aapa ked ked prestanes slopat tak zistis ze to nieje skuter a ma to iba dve kolesa to nie Goldwing sa podoba na skutre ale skutre sa podobaju na Goldwing lebo vyrobcovia tych trasoritok si mysleli ze ked okopiruju dizajn velkej turistickej motorky tak aj skuter bude motorka zial stale aj keby skutrom primotovali kridla z boeningu skuter stale zostava iba stolicka na kolieskach a nie motorka Upravené 1 krát. Naposledy upravil pirates (28.12.2017 21:22) |
Hodnotenie: auto.pravda.sk/motocykle/clanok/461982-yamaha-niken-kon... Upravené 1 krát. Naposledy upravil salem79 (15.03.2018 11:05) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 136584 | Včera: 135611