Super akcia, škoda, že tieto akcie na slovensku v online nesledujem. Ale kvôli tejto akcii a inštruktorovi ako je Chris, by som pricestoval na slovensko s radosťou. Radšej jeden poriadny tréning ako sa sám dlho trápiť a strácať čas. Ticho v dobrom závidím tím ľudom čo tam s ním boli. Musel to byť zážitok.
Ak budem vedieť spraviť toto na mojom Vstrome, ako on v tomto videu, tak si budem mocť gratulovať. Nastavte si video na 1:41
Výborný článok, a mnohým iste pomôže a napovie čo asi robia zle. Len ako už Janoval poznamenal, je tam chyba. Pri zatáčaní v sede sa váha prenáša na vonkajšiu stupačku a nie na vnútornú, ako píšeš.
Vďaka za pochvalu za článok, poviem to rovno bolo to náročné, užlen počas toho dňa si robiť poznámky a by som na nič nezabuol. A potom to nejako zrozumiteľne a stručne popísať...
Re: dustof: Videá sú tam dve. Ja som točil len gopro, bol tam na video Miro Lacko jeho video je v článku tiež.
Re: raptor: Dí za postreh som rád Že ťa pobavil, dám to v čĺanku do poriadku... Samozrejme nohu treba mať na zadnej brzde.
Re: matusx: Chris v tom videu zrovna o tej jazde po kameňoch (čas 1:41) hovorí že tam má veľká moto podľa neho výhodu...
Inak z debaty s Chrisom - podľa neho 70% je jazdec, 30% je motorka
Re: matusx: Kua toto ma vobec nenapadlo . Neviem naco sa v teréne trápim, ked som si mohol zaplatit
jeden den s majstrom sveta a skákal by som cez polená s 220kg motorkou ako srnec
Inak určite fajn akcia , osobne sa stretnut s takýmto jazdcom, ale moj nazor je taký , že učit sa jazdiť v teréne
na XL endure je utrpenie, ktoré ta posúva podstatne skor k zraneniu a k odlahčeniu penaženky ako k nejakému
fakt jazdeckému umeniu . Kupit si 1090R alebo nebodaj 1290R a začat s tým fakt poctivo jazdiť terén, myslím v motokrosovej
vystroji enduro trate / nemyslím fotky s nejakého tunela z vedlajšieho vlákna / musí byť brutal snobská záležitosť
Inak članok super Nedá mi: to o tých riaditkách mi dávnejšie poradil slovenský 13 ročný pretekár
alexa7, ak ti niekto nepovie ako, tak sa budeš trápiť.
A prečo mastodont?
- keď sa dostaneš s tým mastodontom na šotolinku, tak nie je jedno, či pôjdeš ako priposratý a budeš sa báť každého kamienka či mláky, alebo si to budeš užívať
- skákanie cez poleno sa môže javiť, ako kktina, ale pomôže ti, aby si na tej motorke mal lepšiu kontrolu v bežných situáciách.
- a jednoducho: lebo niekoho to baví práve na mastodontoch. Je asi zbytočné riešiť, prečo niekto má rád špenát a iný nie.
Re: alexa7: ty si večný kritik jazdenia v teréne na XL moto... Ja ti to neberiem, ani neviem či ti to nevonia len teoreticky alebo si to aj niekedy skúšal...
Ono sa vraví ži a nechaj žiť, každého baví niečo iné... Našťastie...
A ono netreba mať predsudky, kam by sme sa dostali keby ľudia ako Chris zostali celý život len pri triale lebo to má 85kg a dajú sa na to robiť kúsky. Keby nikdy nepresadol na advíka a neukázal nám jeho možnosti? Tiež mohol len ofrfľať že je to o 140kg ťažšie
A čuduj sa svete ja som skákal to poleno na motorke za 14 tis ktorá dokonca ani nebola moja... Motorku som vrátil bez ujmy.
Re: Awia: prepač, ale nedalo mi nezareagovať na príspevok od matusx, ktorý si myslí že ked ho bude trénovať 1 den s majstrom sveta tak bude o to lepší. Zastavil sa mi mozog
Ano som kritikom ale z vlastnej skusenosti. Tvrdím že ten kto chce jazdit dobre na XL a XXL nech si kupi
ostre enduro nech skáče lavice na MX tratiach, nech jazdi riadne enduro a tam nech rastie a potom nech to
prenesie na XL a XXL. Ja som sa slušne zranil na XL stroji a až potom kupil lahké enduro a teraz viem že to malo byť opačne. XL mi takmer nič nedalo. To nie je že "ži a nechaj žiť", to je vlastná skusenosť a možno
to niekomu pomôže
Inak rád odbočím s XXL mimo asfalt