Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (11 hodnotení)
Diskusia k článku: Test crossoveru Honda X-ADV: s prehľadom zvláda diaľnice aj poľňačky
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
ta cena je facka. Ved to stoji ako technologiami nabity supersport... |
Hodnotenie: paradne povozenicko. vyssia cena je priamo umerna jazdnym vlastnostiam a vybave. |
dajte ho Šímovi alebo Brezovarovi a obídu s tým polku zemegule |
Re: pitaz: mam pocit ze ty by si dokázal Honde ospravedlniť uplne všetko a z akéhokoľvek negatíva vyrobiť pozitivum. |
Rado: vôbec nemam problem s tym, ake mas pocity Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (28.06.2017 10:32) |
Hodnotenie: Re: pitaz: este som nikoho a nic nevidel nacenovat moto podla: ...vyssia cena je priamo umerna jazdnym vlastnostiam... |
Chlapi, prosim vas, 80 % X-ADV sa preda v Taliansku, Francuzsku a Spanielsku. Viete, ake maju oni platy. Tam je X-ADV este drahsie nez u nas. Sam som zvedavy ako sa jej tam bude darit - o par mesiacov to mozeme skontrolovat v rebrickoch predaja. |
Re: pitaz: nechcel som svojim príspevkom rozputat vojnu, len som si doteraz nevšimol ze by si bol niekedy otvorene kriticky. Ale rozumiem.Robis pre Hondu , si Honda pozitív až na veky vekov. Amen |
Re: kankoXF: a na com ma Honda zarobit? Malych skutrov robi vacsinu, najvacsi trh je Azia a tam je kruta konkurencia, cize marze su "symbolicke". Predaje SS klesaju, nahace nahradzaju cestovne endura, toto cudo ma zatial vlastnu kategoriu, tak sa tazko porovnava cena. A vyvoj s marketingom treba zaplatit, tak skusaju "citlivost" trhu. Na zaciatku kupuje iny typ zakaznikov, ako napr. po roku od uvedenia... |
Re: RadoR6: hahahah, to je zle polozena otazka Skor by sme sa mali spytat, ze preco sme 27 rokov po revolucii furt najchudobnejsi narod v EU. |
Hodnotenie: Podľa mňa je cena - podobne ako dizajn - exaktne nehodnotiteľná kategória. Každý nech si kúpi čo chce a za koľko chce - toto ošetrí sila trhovej ekonomiky. V prípade X-ADV ale azda niečo povie aj fakt, že je nadlho dopredu "vyobjednávaná". |
ja som svoj názor na X-ADV písal tu v inom článku. V niektorých názoroch sa naozaj líšime |
Pozerám na tu cenu, čo ja viem? Je to trocha vyššie, ale ak sa zohľadní ze je to novinka a ak to nebolo vyrobené v Číne tak s to da. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (28.06.2017 11:06) |
Re: Menton: toto co pises myslim, ze mozem akceptovat. Je tu jedno ALE. Ked navrhnem a vyrobim nieco nove a za mna pekne a asi aj dobre, ako Honda X-ADV, tak to chcem predavat a co najviac. |
Hodnotenie: No neviem ci taliani nekupuju skor male skutre, na dochadanie do vedlajsieho mestecka na vinko, alebo kavicku. |
Je to pekné ale asi by som bral radšej Integru - 17-ky kolesá, o dosť lacnejšie. Do terénu nemusím. |
Re: duggo: v Taliansku sa dost brutalne predavaju skutre nad 150 kubikov, lebo iba tie maju dovolene ist na dialnicu. Su tam velmi oblubene 300-kubikove skutre a vsetky maxiskutre. Taliani dochadzaju do roboty do velkych miest aj cez 100 km. |
Hodnotenie: Na X-ADV sa daju ako doplnok z druhovyroby domontovat extra stupacky na ktorych sa mozes v terene aj postavit. Rovnako aj na Integru, co z nej robi prakticky plnohodnotnu motorku. No na rozdiel od motorky nemusis mat nohy stale na stupackach, ale mozes si ich vylozit na tie "skutrove" plosiny a teda menit podla nalady polohu noh a posed. Skvela vec. Upravené 3 krát. Naposledy upravil dreamer (28.06.2017 17:33) |
No neviem ci to prirovnanie k dn-01 nebolo trefnejsie nez sa na prvy pohlad zda.... |
dreamer-s tými plošinami, v podstate sa dá jazdiť dobre iba s natiahnutými nohami dopredu, vtedy vietor krásne ti chráni nohy. Ked mas zalomené, podfukuje ti pod nohavice čo oceníš v lete. Avšak, ked zalomíš rajdy a máš viac ako 193cm tak si môžeš drcnúť do kolien. |
@pito1145: mam 198 cm, 100 kg. Mne je kazda motorka mala, doteraz som si kazdu musel mierne upravit tak aby mi sedela. Dzell stupacky, Shad sedlo, MRA deflektor a nemam ziadny problem. K tym rajdam drcajucim do kolien... ma to motorkove rajdy, cize nie je problem ich podvihnut resp. naklonit podla potreby. |
Re: kankoXF: |
Hodnotenie: Zaujímavý počin od hondy, test výborný. Trocha má zarazila hmotnosť a aj cena ale kupcov si to určite nájde dosť . |
Re: Undefined: ale nooo Tu je to mimo temy. Ale naklikaj si Afticu tak, aby si dorovnal len vybavu na uroven socpack GS12 a uvidis.... |
Ja som sa na tom bol previezt a dlho som nemal chut vystrajat na skutri tak ako na tomto.. skoda ze to nema trochu divokejsi motor (tocivejsi 500-600ccm az cez hlavu) a bezudrzbovy sekundar, bral by som to hned. Cena je vec nazoru, btw zda sa mi ze na tento rok su uz aj tak nedoobjednatelne.. cela produkcia je rozpredana, cize volny skladovy kus alebo 2018.. |
Nazdar. Nič 40 kW nezvláda diaľnice s prehľadom. Ísť neustále 140 to áno, zrýchlenie nad 120, keď skončí 3 je bieda. ( Pri rade NC ). Nikto počas jazdy nemusí mať prilbu v odkl.priestore. Riešenie ponúka BMW s vyklapaním dňa. Nedozvedeli sme sa ako to svieti v noci, inovované NC údajne horšie ako rada 2014-2016, zmienka o ochrane podvozka mi chýba. |
Re: MajoKE: neviem, podla mna to beries prilis suverenne. V Taliansku lietaju tisice Integier, vela z nich (alebo vacsina) urcite po dialnici, a ani my sme na dialnici necitili ziadny problem. |
Hodnotenie:
Video: Honda X ADV SembeniniBtw. určite by som ju chcel vyskúšať. |
Hodnotenie: No stroj to nemusi byt zly ale v nasich koncinach chcem vidiet cloveka co za to pusti 10 litrov "len tak" lebo denne vidim shcka a pcxka co su lacne skutre toto si nekupi u nas proste nikto. Ale verim ze pre trhy na ktore to bolo urcene sa predavat bude lebo je v niecom odlisny a unikatny od konkurencie... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Deluxa (03.07.2017 9:58) |
ja tych ludi vidavam pravidelne |
Re: pitaz: mate testovacku? Da sa pozicat, za poplatok plus zabezpeka, na cely den a povedzme 200-300 km? |
Hodnotenie: Osobne sa mi ADVcko neskutocne paci a nevidim od inych aktualne v serii nic porovnatelne. Ak na tom za 3-4 roky pouzivania nebude vsetko vrzgat, "prevodovka" nebude na odpis... siel by som hadam do toho. Pre mna na chalupe nic lepsieho a vypada to fakt dobre. Aj polovicka si tam najde svoje - cize jej staci ked vie iba tahat za heft a brzdit. |
kankoXF: jasne, predvadzacku mame, zabezpeka 300,- € (OP, VP, zmluva), jazda 1 hod, v pripade dohody aj viac, ale urcite nie cely den. km nie su problem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (04.07.2017 11:42) |
Re: pitaz: hmmm, hmmm.... Ze by som niektoru sobotu doobeda prisiel? Asi ano. Zavolam pred tym. |
kankoXF. urcite pred tym volaj, nerobim kazdu sobotu. |
Re: pitaz: nemas daku peknu kolegynu? Ak nie, vybav zaskok z JEEPu.... |
ja mam integru 750 al za mna palec dole za toto. Nenasiel som tomu racionalne vyuzitie za tu cenu. Upravené 3 krát. Naposledy upravil hipi (15.07.2017 0:09) |
Re: hipi: ochrana proti vetru je na X-ADV urcite lepsia nez na Integre, a urcite je jedna z najlepsich ake vobec skuter alebo motorka moze mat. A to mam 188 cm. Takisto automat na X-ADV je uz tretej alebo takpovediac stvrtej generacie, radi v OVELA vyssich otackach. |
kolko ludi, tolko nazorov |
A co tak zobrat X-ADV na rally? Samozrejme Quo vadis kategoriu. Mozno by som sa nechal nahovorit za skusobneho jazdca |
Re: Menton: uz vlozil link Krakatau co X-Adv dokaze, urcite raz to takto da Upravené 1 krát. Naposledy upravil kankoXF (16.07.2017 20:57) |
vzdy som tusil, ze namiesto prednej 19 tky ktoru 90 % diskutujucich v terene zatracuju je lepsia 17 tka Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (16.07.2017 22:32) |
Hodnotenie: ta ochrana zospodu mi nepripada moc teda.. |
na polnu cestu to staci. skakat s tym po kamenoch by nemuselo dopadnut dobre, ale to s tym asi nebude robit vela ludi |
pitaz nemas niekde fotku alebo nakres prednej vidlice? konkretne - ma to dva okulare, aleb skutrovsku vidlu? Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (06.08.2017 22:17) |
Re: copy: dva okulare, uz som to viackrat pisal. Normalne motocyklove uchytenie. |
aha ok, vdaka |
Už sa mi tá x-adv nezdá až tak drahá keď som uvidel toto: |
Re: aapa: som teraz dlhsie v I a F, skutre tu jazdia furt, X-ADV som nevidel ani jeden, ale T Maxov za dva kyble kazdy den. Myslim, ze trh aj na “zapade” jasne rozhodol a nie je to o vyske vyplaty... |
Neexistuje na svete lepsie auto ako Toyota Corrola, lebo trh tak rozhodol. Slovensky a cesky zakaznik ale vie, ze pre neho je najlepsie auto Octavia. Lebo trh sa nemoze mylit, kedze jeho neomylny nazor neovplyvnuju trendy, moda, tradicne kulturne vplyvy ani media. A preto by sme mali vsetci jazdit uz len na Honde Super Cub. Lebo trh vie co je pre ludstvo najlepsie |
Menton, s tým linkom som chcel povedať, že to už musí byť kajšmentke kto si u nás za takú pálku kúpi TMAX. Aj keď mne osobne sa páči a vedel by som si ho predstaviť v garáži. |
|
Hodnotenie: Re: MajoKE: Parádne merania |
vsak T-max je iba 500ka |
heh az teraz po rokoch som si precital doskusiu, ale naozaj, s 15 palcovymi kolesami a 40kw a 240kg nikto nikdy nemoze nahanat supersporty. Na tom sa fakt zhodneme, tu nie je racionalny dovod pre xdva a ani pre integru na 17kach...a to som tiez ponahanal supersporty...lenaky jazdci, vsak... |
hipi presedlal na GS a uz nic ine nema zmysel a GS je najlepsie vo vsetkom a pre kazdeho. Typicky GS syndrom Ja som ale pocul, ze najlepsia motorka je Harley Davidson, tak ako to vlastne je? Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (07.11.2018 9:58) |
dreamer, trafil si to uplne presne |
dreamer, ako si vydedukoval takyto zaver? Integru stale povazujem za super. A do GSy si tiez viem pekne utriet hubu neboj sa. Xadv som povazoval za total neefektivne vyhodenie penazi uz v casoch ked som mal Integru. Upravené 2 krát. Naposledy upravil hipi (07.11.2018 11:36) |
@hipi: Hovoril si o tom, ze X-ADV nema zmysel, ale podla mna uplne staci, ked ta motorka v niekom vzbudzuje pozitivne emocie a uz zmysel ma. Je draha? Ano, pre toho pre koho zmysel nema urcite. Pre ineho to moze byt to prave orechove a ked ma k tomu aj peniaze, tak este lepsie. Netreba stale len porovnavat cisla, vykon, rozmery, vahu, cenu. Ludia su rozni a maju rozne potreby, moznosti, preferencie, ci vkus. X-ADV mozno nedokaze vsetko to co V-Strom, ale su discipliny v ktorych V-Strom bude zaostavat za X-ADV. Ich ucel a cielova skupina su totiz odlisne. Ak by bol svet len cierno-biely, tak by sme mozno mali na vyber len jednu znacku a model motorky, ale take casy som uz zazil a nie, uz nechcem. Ja chcem mat na vyber viac a som vdacny vyrobcom, ked najdu odvahu ponuknut aj zdanlivo uplnu blbost, no a co ze sa mi to teraz nepaci, alebo v tom nevidim zmysel? O rok, o dva mozno zmenim nazor a budem rad, ze ju mozem mat. |
X-ADV ma obrovsku "vyhodu" oproti napr vstromu alebo aj integre a tou je fun factor. Presne pre to si aj zakaznici XADV kupuju. A aj ked XADV nevlastnim, ale mal som moznost na tom najazdit kopec km, tak to uplne chapem. Je to vynikajuce a zabavne povozenicko. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 87499 | Včera: 131442