Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (3 hodnotení)
Diskusia k článku: Zmeny legislatívy EURO4 a dopredaj motocyklov EURO3
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
V Cesku budu mat podaktori motorkari hlavu v smutku. Dovezene moto s euro 3 uz po novom roku nebude mozne prihlasit. Nenasiel som na nete, ze by sa to malo tykat aj Slovakov. Pevne verim, ze nie |
Re: brazel: len aby sme sa nedivili , naši zákonodarcovia s radi preháňajú s uzakonenim každej kokotiny.Sam vieš veci ktoré sa dajú vyriešiť v iných krajinách zdvihnutie telefónu tak u nás lietame po odboroch dopravy,dopr. inspektoratoch a vystávame v radach.Uz len taka maličkosť ako registrácia ťažného zariadenia a cirkus okolo montaze,pouzitie iných rozmerov pneu ako sú uvedené v TP.... v UK Takýchto záležitostiach len informujes telefonicky poisťovňu,oni zmenia v systéme detaily a si vybaveny. |
SANO - Jedná sa o PRVÉ prihlásenie NOVEJ motorky, a ak by si ju aj náhodou nestihol prihlásiť máš ešte ďalších prechodných 12mesiav. |
Sirenie poplasnej spravy ... |
Re: RadoR6: |
Jelcan: Máš pravdu v tom, že sa jedná iba o ešte nikdy neprihlásené moto v EU, ale neviem, kde si prišiel na to prechodné obdobie, keďže Euro 4 platí už od nového roku 2017, čo je...hmm... o 17 dní? Chápem povolené výnimky na skladové motorky u oficiálnych predajcov, ale inak pochybujem. |
hm .. som zvedavy, kolko PCXiek maju na sklade |
no tak toto aj mna zaujma.... |
k tej poplasnej sprave... pokial viem (dokonca aj od jedného dealera čo predáva SUZUKI a YAMAHU) toto sa zial tyka aj Slovenska. |
Mna by zaujimalo, ake restrikcie nasledne budu robit na indivindy dovoz a bazarovky.. |
takze zistoval som a: |
Presne tak. Keďže sme v EÚ, tak by bolo zvláštne, keby sa nás to netýkalo. |
vsetkym motocyklom, ktore su este na skladoch dealerov a nesplnaju EURO4, bude udelana vynimka (ak o nu importert poziada), aby sa dali prihlasit aj roku 2017 |
najvačší problém je že motorky ktoré neplnili EURO3 sa môžu dopredať len skladové zásoby |
Tieto eurococotiny čo plodí ctený europatlament sú čistá a nezmyselná buzerácia. Za tie nehorázne prachy, ktoré tam tá lenivá banda darmožráčov aj s celým supportom berie, je to sarkastický výsmech do tváre voličom. Ľudsto speje do totálnych sračiek. Profesor Hawking má žiaľ pravdu |
"europatlament" |
- ale ma to aj svoje pozitina, konecne sa prestanu (postupne) predavat vsetky tie priserne cinske hrkotadla.... |
Re: Toman: Moc si nefandi. |
Re: pitaz: stranka honda.sk vravi daco ine ... tam su stale 2015 model, v tech. spec. detto ... dokonca to pise ze priamo u Vas na predajni su este 2015tky v pocte 5 kusov ... |
bohuzial, stranku honda.sk spravuje importer, nie dealer. tiez si myslim, ze by to malo byt davno updatnute. |
Veď toto, čínske motorky to dajú (Euro4) a kvôli tejto norme Guzzi končí s aktuálnym V2 1200 8V, teda Stelvio, Griso, Norge už nebude. Aktuálne nie je známa žiadna náhrada |
Re: svisto: keby len guzzi.. kukni japoncov, som zvedavý, čo spravi trijumf.. |
co mam info tak japonske modely nekoncia naozaj, koncia len pre nas trh... Upravené 3 krát. Naposledy upravil raptor (15.12.2016 23:33) |
ChesterTT: Trijumf to dá, čo im iné zostáva. Zvýšia objem, aby zostali eurokone a pôjdu ďalej. A nový Speed je už predsa Euro4 pozitív. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (16.12.2016 7:13) |
je to na hovno, vacsie katalyzatory, dalsie prkotinky k tomu, zbytocne chudobna zmes vo vela rezimoch, cele zle |
bohuzial si europska komisia prisvojuje take pravomoci, na ktore nema podla EU legislativy pravo, ale zjavne nikto tomu neodporuje. Zial. |
Staci minimalna zmena a prva registracia v Slovakistane, podobneho stroja uz prihlaseneho v EU, bude rovnako nemozna, aj pre indivindy dovoz. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (16.12.2016 12:32) |
len tak som sa nezávazne piatkovo zamyslel a .... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (16.12.2016 13:07) |
len zo svajcu sa to trochu predrazi, kedze svajc nie je v EU, tak sa plati clo |
Hlavne že iba euro4 plati na motorku. |
Je zaujimave sledovat, ako sa (ne)zmenila doba a krajina, pripadne navyky a sposoby ludi v Slovakistane. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (16.12.2016 17:00) |
Do hajzlu!!! V stredu si mam ist pre novu moto do Nemecka - Euro3. Znamena to ze uz ju neprihlasim a teda ak nechcem aby mi ostala bez papierov musim kupu zrusit??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil matox (18.12.2016 0:21) |
Toto platí pre prvú registráciu, teda nové moto. Ak má tá tvoja moto už nemecké značky, prihlásiš ju normálne. Ak je to funglovka, z nemeckej predajne radšej by som si to dopredu overil. |
matox-ak je nova, obavam sa, ze ju musis do konca roka zaevidovat |
Je nova - neregistrovana, mal som ist pre nu v stredu cize vybavovat prihlasenie by som mohol od stvrtka - cize to na Slovensku realne prihlasit asi nestihnem...krasa |
Dobre sa pýtaš, ale na blbom mieste. |
. Upravené 1 krát. Naposledy upravil HoGo80 (19.12.2016 8:03) |
matox - byt tebou toto by som normalne zrusil lebo to ci staci zahajit konanie aby si dostal v roku 2017 tabule na motorku ktora ma Euro3 ti dneska ziaden uradnik na slovensku asi zavazne nepodpise |
Staci ju prihlasit v NDR ( predajca na seba) a ty ju prihlasis v Slovakistane neskor, ako jazdenku. Hm? |
Hodnotenie: To plati len pre prvu registraciu ci ako? Dovezenky euro3 sa po novom roku budu dat prihlasit normalne nie? Dalsi byrokraticky nezmysel, riesit emisie pre motocykel, toto koho napadlo bud nemal co robit za stolom a nudil sa alebo proste neznasa motorky na cestach inak si to vysvetlit neviem. Ako ja zachranim svet tym ze budem mat euro4 normu ked 90% sveta serie na normy a jazdi na com pride. Chore fakt...a to nepisem o kolko modelov prideme pretoze sa tu jednoducho nebudu moct predavat... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Deluxa (19.12.2016 12:45) |
Hodnotenie: to je tak, ked sa robia zmeny zakonov pre europu bez dopadovych studii. Pretoze pozitivne ucinky na zivotne prostredie budu minimalne, za to ekonomicke dopady budu znacne. |
Nova Ninja zx10r s euro4 vazi o 8kg viac ako model predtym (presne tych 8kg ktore davali roky krvopotne dole vyvojom) ou jeee som si isty ze v Bruseli vedia kam mame vyvojovo smerovat a tak nam to aj nadiktuju ci sa to 99% ludom paci alebo nie. A to nepisem o nezmyselnosti riesit emisie pri motocykloch. Vitajte v novodobej modernej "mafianskej" demokratickej a slobodnej dobe. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Deluxa (19.12.2016 13:16) |
deluxa predpokladam ze tych +8kg je hmotnost dodatočného katalyzátora ktorý tam napchali aby to plnilo Euro4 / Emisie |
Áno platí to pre nové motocykle. Od nového roka len EURO4. |
Re: Sano: sa dodatocne ospravedlnujem |
po informacnej stranke aj ked mam pocit ze clanok prisiel az v kontexte diskusie ktora vznikla o nejaky ten tyzden skor (aj tak lepsie neskoro ako vobec) |
Je to velmi smutna kacica.. Speje to do riadnej p..i |
[ |
Veru tak . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (19.12.2016 15:54) |
brazel naprirovnaval by som matoxa k blbemu slovacikovi, ..kto z nás, ktorí nie sme za vodou nechce ušetriť hm? |
Kanko - nastastie presne takto som sa dohodol s predajcom |
matox - taliansky funbike na sposob SMT? Hypermotard alebo hyperstrada? |
Nie nie to som netestoval, ale cesta tam je |
jééééžiš... ty si aký chrumkavý a tajomný |
A carovnyyyy posielam SS, nech tu nespamujem. |
Blbosť na blbosť ... Ty kokos !!! prihlasovať ako novú ??? |
A preco si z toho v strese? |
matox, boha, ty bzdocha, šak sa už priznaj, čo ideš kupuvat namiesto toho SMT.. |
ChesterTT: Aj ja som nad tým premýšľal a podľa nápovedy by som to tipoval na toto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (20.12.2016 10:17) |
Test MV Agusta Stradale 800 2015 - Taliansky sexy transformer |
Hodnotenie: pozor aj na poplatky pri prihlásení nového a jazdeného vozidla do 3., 5., 7. roku od 1.2.2017 |
Tú diskusiu som vôbec nezaregistroval. Informácia prišla z úplne iného smeru... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (20.12.2016 11:46) |
Re: brazel: Ty z principu ufrflany nestastnik, co si smutny, ze si nekupim moto od teba??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil matox (20.12.2016 13:05) |
suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=232614911... |
matox , nie som ani ufrfľaný nešťastník , ani som neutrel žiadnu hubu a ani som sa nespamätal o polnoci 18.12 ako ktosi iný , čo napísal : Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (21.12.2016 14:27) |
Re: brazel: tak uz bud konkretny, lebo ja som mal pocit, ze diskusia je o tom, ci sa bude dat individualne dovezena, neregistrovana motorka prihlasit od 2017. Neda, teda mi ju diler prihlasi v DE a nasledne si ju prihlasim tu. Mam to overene z uradu dopravy od cloveka co tam pracuje a vydava TP. Moto podla neho nemusi mat ani 1km. |
Cela EU a jej priblble zmyslanie je k.....a na kvadrat... Akoze bolo by mi to jedno... ale neni lebo mi sahli na V-RODa!!!! |
Re: FaDe: V-roda si už funglofku nekúpiš, už je výroba zrušená. |
Sak o tom pisem! |
Keď už si to načal, mi povedz, prečo vlastne chceš V-roda? |
Jednoducho, preto ze je to V-ckovy dvojvalec s najkrajsou charakteristikou aky som kedy jazdil a preto ze je to uzasny dragbike na ktorom sa vyborne jazdi a je to vyborny zaklad na stavbu kukni www.No-Limit-Custom.de Upravené 2 krát. Naposledy upravil Moderator (23.12.2016 21:44) |
A zamyslel si sa už, prečo sa v amerike nepredáva? |
Pretoze Amici su vysadeni na staru klasiku a velke V-cka, a 80% naroda nechape ze V-Rod je fasa motorka... Ale zase na tie jejich roviny potrebujes sportovejsiu motorku? Sa im ani necudujem... Tiez by ma nebavilo s V-Rodom chodit po rovnej ceste... |
Tak nejak to bude, V-rod neni HD, to je japonec. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 70645 | Včera: 115962