Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Intermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon
Hodnotenie: ![]() Čo už môžete vytvoriť dokonalejšie ako keď Jonathan a Tom na tom vyhrajú všetko v rámci WSB? Nová Ninja 650 sa mi najviacej páči úplne "bez všetkého". Tie komplikované plasty zakryjú všetku tú pôvodnú krásu. Ako zbytočné šaty pri krásnej žene. Môj názor - menej je niekedy viacej. Ale to viacej sa určite predáva lepšie. |
Hodnotenie: ![]() Co je asistent prejazdu zakrutou? |
Hodnotenie: ![]() Toto? |
Re: BikerTT: cornering ABS poznam, ale to akoze niekto prelozil ako asistent prejazdu zakrutou? By som cakal nieco viac... |
Kawa 650 a er6f je jedna a ta ista motorka uz 10 rokov, ak to bolo v clanku myslene tak, ze vznikol novy model. |
Hodnotenie: ![]() Re: Pulinsky: er6 obe končia ak sa pozrieš na to moto tak je tam nový rám (trubkový), kyvka a motor prekopaný na Euro 4 atď no a nové názvy budú Ninja 650 a Z650... |
Ja vychadzam z toho, ze ked som ju mal ako prvu, tak som hladal o nej info na nete, v USA ju poznaju pod nazvom Ninja 650 R, o Rko v nazve prisla v roku 2010. |
... novinarske predstavenia Video: Kawasaki Z1000SX 2017Video: www.youtube.com/watch?v=NfzRdqwkI7w Video: www.youtube.com/watch?v=HLMX1QuTx64 |
A do Milána sa chystajú ešte Z650 ako nástupca ER-6n |
Dnes som testol Z1000SX, povedzme model 22-23. |
Ešte som zabudol info k plynu. Jemne cukne pri zatvárani, ale stále lepšie ako pri Yamahách. A QS sa správal tak dvojako. Raz pri trochu vytočenom plyne radil hladko, inokedy pri viacej vytočenom plyne išiel ťažšie. Neviem, čo to ovplyvňovalo. Dolu radil ťažšie /s väčším cuknutím/. |
Re: nevo: Z1000SX 22-23 si nemohol testovat, neexistuje |
No áno, Ninja 1000SX /pomenovanie som dal z názvu staršieho článku/, ta bordovo-čierna, čiže model 2023 /predtým boli iné farby/ - dodatočne som kukal na váhu a cenu a výbavu na kawasaki stránke. Dnes som sa už dozvedel, ako sa nastavuje štítok /stretol som motorkára, čo mal predošlú verziu ešte s dvoma výfukmi po bokoch/. |
Dnes som 1000SX opäť skúsil. Možno trochu iné postrehy po roku, zhrniem to. |
Re: nevo: Ja len k tomu neutralu, ze kawa ma taku vychytavku "positive neutral finder" ci ako to volaju. Ked stojis tak sa NEDA zaradit z 1 do 2. Vzdy to skoci z 1 do N. Takze nehladat neutral pri dojazde ako u vacsiny moto, ale zastat a potom z 1 do N vzdy na prvy krat Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (09.06.2024 21:18) |
Práveže som si to len náhodou všimol, lebo sme sa otáčali, tak som dal dvojku, z toho som chcel neutrál, no skočilo to za jedna a z jednotky zas namiesto N do dvojky, potom ešte o kúsok jemnučko a mal som N. Z Yamahy som zvyknutý, že to N má nejakú výraznú polohu a cítiš to aj v čižmy. Ale ako som písal Kawa mala tú prevodovku jemnejšiu pri radení. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 227749 | Včera: 141426