Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (2 hodnotení)
Diskusia k článku: Harley-Davidson predstavuje nové modely Touring - nový motor Milwaukee-Eight
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Je fakt mozne ze pri chrleni novych modelov 15 rokov nevyvinnuli novy motor? Ci novinarska kacica? auto.sme.sk/c/20253381/harley-davidson-ma-novy-motor-pr... |
No a ? Načo by to robili ? Platí , že "Nešprtaj do vecí , ktoré fungujú !" |
zase nieco skopcili od japoncov a mozu dalsich 50 rokov vyrabat teste sa uz sa nebudete trepat ako na zbijacke do USA sa dostal vyvazovaci hriadel Upravené 1 krát. Naposledy upravil pirates (29.08.2016 11:03) |
museli vyvinúť....skrátka emisné normy,ale robia tomu dobrú reklamu,vraj vyvinuli pre zákaznikov ,nechceli krachnúť,ale zároveň prišli o jedinú vec čo robilo HD HD-čkom o jedinečný zvuk,bude to mať zvuk ako každy štvorventilový japonec... Upravené 1 krát. Naposledy upravil 8814 (02.09.2016 9:14) |
8814 - to o jedinečnom zvuku sa hovorilo uz ked sudruhovia v Milwaukee prešli od karburátorov ku striekačkám. A napriek striekačkám veľa krát počujem HD skôr než ho vidím a je to vždy HD Ono keby nevyvíjali nové motory zas by sa našiel niekto, kto by mohol povedať že stagnujú. Ťažko vyhovieť vytríbenému vkusu roztopašných slovenských zákazníkov. |
to ze ho pocujes skor ako vidis neni motorom ale lesenarskou trubkou miesto vyfuku to urcite emisnym normam velice pomaha Upravené 1 krát. Naposledy upravil pirates (03.09.2016 0:46) |
Re: raptor: HD inovoval motory vzdy,ked mu horelo pod zadkom,najprv z dovodu vyssej spolahlivosti japoncov a teraz nechceli prist o europsky trh,bolo by to pre HD likvidacne...Indian tiez par krat skrachoval.... |
8814 Indian je oproti HD gardenzwerk. + dovolim si povedat ze ziadna znacka nerobi take cisla v obleceni a doplnkoch a dalsich drobnostiach ako prave HD. |
Re: raptor: v spolahlivosti sa pokazili japonci...HD si drzi standard.Japonci kopiruju,ale robia to dobre,ked vysiel anno 1400 Intruder v amerike bol nanho poradovnik...Keby mal HD normalnu obchodnu politiku,kazdy 2/3 predanych cruiserov a chopprov v Europe by bolo HD,je to ako s americkymi autami,ak stoji v statoch nieco 10 000 dolarov u nas ked preplava cez ocean je to minimalne 15000 eur...Teraz tiez vela neporiesia lebo HD bude drahsi a zas sa ho preda malo.u mna motorky skoncili injektorom. |
Re: 8814: HD má normálnu politiku už 100 rokov. To že japonské kopírovacie prasce dumpingovali ceny je vec druhá. Že v japonsku mali clo na HD jak sfiňa a v amerike až na 3 tiu intervenciu vláda jebla na pol roka clo na japonce, je vec tretia. Japonci aj tak nevedia okopírovať to, prečo je harlej harlejom, takže nech sa strčia do prdele. A okrem toho street 750 stojí niečo cez 6000 eur. |
8814 tak tu sa nezhodneme, ja tvrdim ze japonske motorku su spolahlive motorky. Ano HD si kedysi so spolahlivostou mozno netykalo ale dnes je to uz normalne standardne spolahliva motorka. |
Re: Plazivec: HD zachranil stat a to niekolko krat....a ak ma HD dobru politiku tak napriklad honda ma giga excelentnu...Street ...asi na ne nie je nikde poradovnik...nemam nic proti HD v garazi sa uz vyraba hardtail s motorom Ironhead... |
Jedno z najkrajších tričiek , čo doma máme , je reakciou na obdivovateľov "japončíkov" a nápis na ňom je tento |
Re: 8814: Akože reagoval som na ten poradovník a politiku. Politiku má HD už 100 rokov rovnakú. Svojou spoľahlivosťou bol povestný. Poradovník na intruder bol preto, lebo bol lacnejší a komu je jedno, že dostane za menej peňazí paškvil, tak si to kúpi. Podľa mňa sa nedá porovnávať honda a HD, lebo HD vyrába jeden druh motorky a honda robí všetko. A konečne, u HD ide o trvalú hodnotu, všetko ostatné je spotrebák, ktorý čas nezhodnocuje, naopak, smeruje k cene železného šrotu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (04.09.2016 22:44) |
Plazivec , tým tvrdením o 14-ke Intruderi , že ... lebo bol lacnejší a komu je jedno, že dostane za menej peňazí paškvil ... si ma nasral ! H&D sa v tom čase o takej motorke mohlo len snívať . Intruder 1400 celý svet (nielen H&D) dlho rozdýchaval a v podstate dodnes ten model nebol prekonaný . |
Re: brazel: Je mi úplne šumafuk, či si nasratý, alebo nie, ale keby 14ka nebola prekonaná, tak sa asi vyrába dodnes, či? A čo tie blatníky? Ach tie emócie... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (04.09.2016 23:08) |
ked sa dvaja Branovia hádajú |
Re: ChesterTT: Celé gro veci je niekde inde, nielen v točáku a výkone. Nemal som moc motoriek, ale pár som ich mal a pár som ich aj mal možnosť detailne prezrieť. Samozrejme proti brazelovi som učeň. Uznávam japonské značky, vedia urobiť motorku, aj spoľahlivosť aj vizáž. Lenže tuto tenučký pliešok na blatníku, tamto plastíček, hentam falošná nádrž, tutok druhá nádrž pod sedankou a podobné fičúry. U japonca mám pocit, že ide o faloš, že sa to na niečo hrá. Že to chce vyzerať ako niečo, čo neni. Upravené 3 krát. Naposledy upravil Plazivec (05.09.2016 0:51) |
Re: Plazivec: pliešok sem, pliešok tam a už to nejde tak rýchlo dopredu a nebrzdí tak bezpečne. hovorím, silno zaujatý, to je u teba dokonalý stroj. dám ti previezt sa na berte, že čo povíš na opajcovaného japonca.. |
Re: ChesterTT: No šag, ja vím, že som zaujatý. Zaujímavé ale je, že veľa ľudí, keď sa na tom odveze, sa silno zaujme Ale pozor! berta neni pajc, hoci teda akože má dlhozdvihový v-twin, ale víme, jaké vlastnosti tento motor má a tie chceli ryžojedi tejto motorke dať. HD nemá patent na takýto motor, takže robiť ho môže kdo chce. Už som ti povedal, že berta nepatrí nikam, že je kategória sama o sebe. Ale zamysli sa nad svojimi poslednými zajačími myšlienkami, že by si sa rád posunul ďalej, tiež máš nevybavené účty s Nm a kW. A to máš koľko? 1700ccm? Takže u toho motora je asi aj trochu problém vytiahnuť z neho výkon. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (05.09.2016 8:30) |
Re: Plazivec: neboj sedadlo bude odpružené.Pôvodne tam mal ísť motor JAP s klinovým remeňom,ale ľutoval som ho /ostane synovi/ aj ironhead je pekný kus železa |
Re: Plazivec: na bežné vozenie to stačí a tvojho HD dá podla mna na rozbeh v pohode. ide o to, že som ešte asi mladý kkt a na jašenie sa by to chcelo niečo z totálne iného súdka ale to sa už vôbec nebavíme o čoproch ani cruiseroch.. |
pred dvoma tyzdnami som kecal s kamoskou co ide kupovat streeta 750 |
alebo zavolat McGyvera, nech mi do berty namontuje toto |
Aby si nikto nemyslel , že tu chcem obhajovať niekoho (Japoncov*) a bojovať proti H&D , len aby som to trošku uviedol na správnu mieru a keby niekto nepozeral na svet len cez pootvorené klapky na očiach , ale vnímal vývoj globálne . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (05.09.2016 9:00) |
Ľudia, nič proti H-D, ale Street 750 je pre mňa po osobnej skúsenosti Harleyom už len nápisom na nádrži. |
krakatau ja by som streeta 750 nepodcenoval. Alebo teda rozmen na drobne svoju skusenost. |
každa moto je pre niekoho dobra a pre niekoho je zlá, je to vždy o človeku. Ak chce HD nech ma HD ak chce ryžu nech ma ryžu, ak taliana tak taliana ale obhajovať len jednu značku je blbosť. Napr. moja skusenosť jazdim Hondu a raz mesačne aj prevetram HD a popravde ked som prisiel z prace na HD hovorim žienke ideme na zmrzku ale ja sa musím isť povozit na normalnej moto štartujeme teda Hondu (Dyna ide zase na mesiac - dva do garaže) a neviem teda pochopiť čo je na tych HD take wau keď to tu par ludi tak obhajuje. |
raptor , ak by ho tá kamoška chcela naozaj silno , tak v okolitých štátoch ho kúpi isto . |
raptor: Po presadnutí z malého sportstera mi toto celé pripadalo ako lacná napodobenina. Mäkký podvozok, nijaký zvuk, všade veľa lacného plastu, ovládače ako z čínskej motorky. jazdné vlastnosti naozaj hrozné. Keby som to chcel prirovnať, tak niečo ako BMW G310R, ale na tom som zatiaľ nejazdil. Za tú cenu by som sa poobzeral radšej po niečom japonskom. |
Re: brazel: Moj zlatý, softail som uviedol preto, že tá geniálna 14ka ako by mu z oka vypadla, nie žeby išlo o nejaké technické detaily, vygoogli si obrázky jednej aj druhej. Japonca som mal 15ku a nebudem si hádam kupovať 14ku, len aby som zistil, že to nie je to pravé orechové. A softail preto, lebo kvôli vizáži hardtaila, ale pohodlnejšie pre staré kosti. |
Re: raptor: koľko krát neviem nepočítal som,HD zachraňovali vojenské zákazky cez obe vojny + veľa motocyklov dodávali a dodávajú policii už od roku 1908...,V 70-80 rokoch však prišli z dôvodu nespoľahlivosti motocyklov až o 80 percent dodávok pre políciu a museli inovovať,USA zaviedlo dovozné clá na zahraničné motorky,tým ťiež pomohli HD, dostali daňové úľavy,štátnu pomoc atď vygugli si to...teraz im zamiešali karty emisie zas museli inovovať.Keď vyšla na USA trhu Honda VTX1800 nestíhali ju vyrábať,žiaľ v HD sa im o takom už veľmi dávno môže len snívať a to ešte nepočítam Goldwing, ktorý urobil HD Electre poriadny škrt cez rozpočet... žiaľ HD zaspalo dobu. |
plazivec , čitať vieš , ešte si moje odpovede daj dokopy s tvojimi chválospevmi a bude ti fasa . Nezúr a čítaj všetko . |
8814 - vojenske (statne) zakazky 3 ríše urobili z Mercedesu to co je dnes, detto BMW sa slusne postavilo na nohy ked zacalo robit letecke motory pre 3 ríšu |
Tiez si nemyslim, ze HD zaspali dobu. Len sa snazia robit klasicke zelezo. |
Re: brazel: Šmarjá Brazel, šak už to tolko nečuchaj, kde vidíš chválospevy a zúrenie? To ty si sa nasral |
Re: janoval: ja smerovky nemam pouzivam ruky.O chvilu Ti harika s klucom vo vrecku zoberie skolak s novym androidom |
Re: 8814: Ale no tak, ja má skúsenosť, že čo pustí HD von, je už ozaj. |
Motorku so spinackou ukradnu rovnako lahko so srubovakom. A ked mas imobilizer, tak si doniesu aj vlastnu riadiacu jednotku. Je to skor o pohodli, ako zabezpeceni.... |
Re: janoval: napadlo ,ja tu staru techniku milujem tiez,az velmi!Zial cim dalej tym to bude horsie,emisie uz zabili vela legiend /1400 Intruder,Africatwin,Xjr, ...HD s dvoma ventilmi/ preto som vravel ze ten novy motor uz bude ako japonec a strati svoj charakteristicky zvuk.Zial museli to urobit. |
8814 podla mna vynasas sudy o motore ktory u nas este nikto nevidel na vlastne oci a detto nepocul na vlastne usi... ale ty uz ze bude zniet ako japonect ako japonec |
ludia, ja sa až tak nevyznám do ničoho. ale v čom znie 4 ventil ináč od 2 ventilu? rozmýšlam. valce furt rovnaké, vačka furt rovnaká, len na pružinkách sú 4 ventily, nie len dva. resp nie po jednom, ale po dvoch výfukových a sacích. ako to zmení zvuk motorky? |
Re: raptor: keď to tak bude pokračovať vymyslia povinné emisné kontroly aj na moto a už už sa zúži priestor na experimentovanie |
Hľadal som na jutube ME sound, niečo tam už je, nič moc, ale namám dojem, žeby sa zvuk nejak drasticky zmenil. |
Re: 8814: s tým problém nemám, aj som sedel na HD ale že by mal nejaký zázračný alebo iný zvuk jak moje kladivo, tak to povedat nemôžem.. |
Re: ChesterTT: nový motor bude mať taký istý zvuk ako tvoja jednasedmička,HD nemá zázračný zvuk ale jedinečný |
Re: 8814: jasné že je jedinečný keď je iba v harlejkach |
Re: ChesterTT: To tvoje kladivo je veľkoobjemový, dlhozdvihový v-twin, takže už geneticky by nemalo mať príliš iný zvuk, ale pri zvuku ide aj o rytmus a ten má HD jedinečný tým, že má obe ojnice na jednom ložisku. |
chesTTer - čaro zvuku HD spočíva(lo) v nepravidelnom chode motora na volnobeh. Čo sa ale s príchodom vstrekovačov vytratilo. |
Re: raptor: bavím sa teraz o tých ventiloch, nie suchej spojke, alebo karburátore |
hádate sa zbytočne - rovnako ako krása a sexepíl u žien sú dve rôzne veci, tak je to aj u motoriek. |
Re: Plazivec: robila to aj Honda po vzore HD na modeli Shadow 1100 ACE ale ziadna vyhra,vibrovat to trocha vibrovalo aj zvuk to malo podobny. |
Hodnotenie: Harley je the best of bikelegends, podobne ako Hugh Hefner ... Ak máš doma hoci aj 90 ročného haryka, stále je to harley a držák, naleješ benzín, olej a ideš. Harley je o pocitoch a tie v platonickej diskusii nezažiješ, len naživo si ich môžeš vychutnať... |
Hodnotenie: Re: Romanka: Šak toto. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 116321 | Včera: 123683