Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Krátke rande - Yamaha FJR1300AS 2016 s poloautomatickou prevodovkou
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Bol som na tejto akcii v pondelok v Sali a napisal som do tejto diskusie o tom "taku mensiu diplomovku". Z nejakeho dovodu sa nezobrazila, aj ked vraj "prispevok bol uspesne pridany do diskusie". Znova sa mi to uz pisat nechce. |
Hodnotenie: Re: breadfan: Netuším kde si to pridával, neviem to fakt nájsť... Je to škoda... |
Vsetko fajn ale jedna vec je tu stale smiesna. Motorka ide na vyspely zapadny trh, do Japonska alebo Ameriky alebo boh vie kde este. Tam zaraba clovek kolko? do 100tis. rocne? Nie je problem si kupit motorku za 20 a ani nemrknut okom. Ale toto nepatri na nas pokryveny trh kde mame rovne ceny s uniou a platy mame uplne smiesne. Neviem si dost dobre predstavit dat tolko za motorku. A hlavne tu ani nechcem vidiet komenty typu...som zebrak a pod. lebo vidim co tu jazdi po nasich cestach takze tak ruzove to asi nebude. Pre koho je vlastne motorka urcena ked 90% ludi co by malo o nu zaujem si ju u nas proste nemoze dovolit. To je ako keby ste prisli do Indie a miestnym by ste predavali moto za 10tis. trebarz pre nich uplne nemyslitelne... |
Hodnotenie: motorka krasna... |
Hodnotenie: Re: Deluxa: maju ju teraz preto zakazat na nasom trhu? Nerozumiem tvojmu prispevku. Skus blizsie vysvetlit. |
Hodnotenie: www.fjrforum.com/forum//index.php/topic/165978-2016-is-... |
jak je to s tou ochranou pred vetrom? Furt som este cestaka nevybral tak sa pytam. |
Hodnotenie: rozmslam, preco tam neni aj funkcia plnej automatiky prevodovky? podla mna je to len par riadkov programu v RJ navyse...ale mozno si to nechavaju na neskor ako dalsie vylepsenie... |
@beltaine v Sali ju mame ako predvadzacku aj mimo tejto akcie, treba si zavolat na predajnu a dohodnut si testovaciu jazdu |
Deluxa - musím súhlasiť s Pulinským. Veď sa u nás predáva aj Porsche Cayenne Turbo S za cca. 167 000 Eur a nikoho to nezaujíma koľko je priemerná mzda v národnom hospodárstve Slovenska a čuduj sa svete predávajú sa tu tieto autá. Nepredávajú sa síce ako teplé rožky, ale kupujú si ich zbohatlíci. Inak neviem či si bol niekdy niekde v tom vyspelom západnom svet či Amerike, ale ja som v západnej európe teda ešte nikoho osobne nestretol čo by zarábal tých vysnených 100 000 Eur ročne ani v hrubom nieto ešte netto na súkromný účet. A to majú v takom Rakúsku 14 platov do roka. Dokonca mi vo Švajci povedal chlapík, že pre neho je veľa dať 100 CHF za jednodňový lístok na lyžovačku vo švajčiarskom stredisku a že pojde radšej do Rakúska na týždeň podporiť ich ekonomiku. V Amerike som sa o platoch nebavil, ale keď chlapík čo pracoval v jednej firme 14 rokov nedokázal za 3 roky našetriť na nové auto v hodnote 30 000 USD tak tiež pochybujem, že by tam zarobil 100 000 USD ročne v čistom. |
fuuuha, tazka tema...je velmi tazke urcit, co je na nasom trhu prijatelne a co je uz drahe...takze chapem namietku, ze sa to niekomu zda drahe, ale zaroven nesuhlasim, ze to nepatri na nas trh... |
Hodnotenie: napriek tomu, ze je to kus krasnej motorky a na cestaky mam slabost, rozhodne by som venoval pozornost inemu stroju na cestovanie. FJR vnimam ako paradny stroj na turistiku v sole. Pride mi ako sportovo ladeny cestak. No pohodlie spolujazdca mi uz pride okresane. Mozno je to len dojem, ale viem si predstavit aj vzpriamenejsi posed na cestovanie dlhych trati. Navyse , mam 190cm.. a tato mozorka mi je mala. |
Hodnotenie: "hooopy" ! nemôžem súhlasiť. Ja mám síce 5 rýchlostnú z minulého roka, ale som najsam spokojný . Pre moju polovičku som namontoval topcase od Givi s opierkou a sedí sa jej veľmo dobre. Motorka to je naozaj pohodlná a navyše má všelijaké tie elektronické udelátka čo ja môžem ! |
Hovoríme však o full výbave vrátane bočných kufrov a všetkej elektroniky, a o modeli, ktorý je z konkurentov najvyspelejší. |
Ragazzo, nehadam sa. Ako pisem, je to kus krasnej motorky a najde si svojich priaznivcov. Riesenie, kde kufor nahradza opierku, mi pride fajn, ale na to nemusim mat stroj tejto spickovej kategorie. Na to mi staci moj strom. Preto som pisal, ze keby som sa ja mal obzerat po cestaku, turistickom cestaku, volim iny stroj. |
Re: hooopy: |
kazda liska svoj chvost chvali, ale aj to je pravda, ze kazdemu vyhovuje daco ine a kazdy ma inu prdel... |
Kebo, fajn. Je super ze ste nasli svoj vysnivany model. O tom to je. Kazdemu vyhovuje nieco ine. Co sa tyka RT, je to jedina z tejto kategorie, kde mi vosli nohy. |
Raptor, z tvojej reakcie cítim nasratosť, že zabúdam na BMW Sorry, ale K1300GT nie je v ponuke a s RT hádam FJR porovnávať nebudeme. Porvnávať môžeme s Kawou GTR a Pan Europeanom, aj keď ten je iba na špeci objednávku. Čiže hádam uznáš, že z vymenovaných je FJR na najvyššej technologickej úrovni. |
uz daky cas nejsu bmw najdrahsie, technicky najvyspelejsie, cize ani najlepsie...tak to uz chodi... |
Honda este vyraba/predava Pan European?? |
Herghy - nasratost? preboha vobec nie !! |
www.motorkari.cz/clanky/clanky-reportaze... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 123389 | Včera: 140502