Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Cena je takmer bezkonkurenčne nízka, ale to aj vzhľad, ktorý mne vôbec nereže (lepšie povedané to v tej sivej farbe vyzerá hnusne) ale to je vysoko subjektívna záležitosť. |
Hodnotenie: najlepsi skuter do mesta |
Hodnotenie: vcera isla okolo mna v Dunajskej Luznej, spolu s neokapotovanou "S"estrou.. obe moc pekne. |
Hodnotenie: cela NC rada mi osobne prisla podobne hnusna ako ta ohava veltus. o to viac ma prekvapilo ako dokaze par zmien pridat na pritazlivosti. tato masina je skoro az pekna! |
Hodnotenie: Dizajnovo mohli to NC-čko spraviť trochu veselšie, tak ako nové 500-vky... Tie sú asi viac orientované na mladých a tým pádom menej konzervatívne... |
V horúcom lete potvrdzujem mestskú spotrebu 3,5l/100km, keď používaš motorku ako 250cm skúter. Veď nikto s manuálom nemá 6tku pri 65km/h. |
Hodnotenie: - jazdil som natom a paci sa mi to...... |
Hodnotenie: Zobak to uz ma, je to na dobrej ceste... Este ked ten display bude mat tetris, tak to mozno bude aj zabavna moto |
MajoKE - tak to sa tak často nevidí teda aby spotreba udávaná výrobcom bola dosiahnutá užívateľom aj v reálnej premávke. |
Hodnotenie: Ja jazdim na NC 750S, rocnik 2015 a mam spotrebu 3,1l realnu. Je pravda, ze s tym jazdim viac-menej predpisovo, rychlosti neprekrocujem a radim (nemam DCT) vacsinou pri cca 4 - 4,5tis. otackach (na inych motorkach sa pri tychto otackach asi podraduje :D ) Ako som ja pohodovy jazdec, tak takisto je pohodava tato motorka ... ale viem, ze dokaze byt aj poriadne zabavna, ked clovek velmi chce |
Hodnotenie: Pardon,akeze nove napady priniesla so sebou seria NC? Teda ak neratame navod, ako postavit funkcnu lacnu motorku (u toho skutra slovo "lacnu" neplati). Pretoze tam to konci. A po facelifte na 2016, ktory ale znamenal aj "nenapadnu" upravu ceny, uz NC750X (o ostatných NC sa nebavme, na X sa nechytaju) nestoji ovela menej, nez Versys 650. Co je po vsetkych strankach ovela lepsia motorka, s asi najlepsim pomerom cena/vykon na trhu. |
Hodnotenie: Re: femicko: DCT radi pri D-čku pri 2000ot. to je uz naozaj malo a spotreba musi byt rozpravkova. Pri S3 radi okolo 4-4,5 tis. co uz je svizne povozenie. |
zeze, pardon, pardon |
Hodnotenie: Ja som asi chudobny, ale mne sa cena nizka nezda.... |
Re: zeze: akeze nove napady priniesla so sebou seria NC? |
Hodnotenie: Motorka podla mna dizajnovo pekna moderna stylova...len pri tej 750ke mohli spravit vyssi vykon..to by ma asi jedine trocha odradzalo Upravené 1 krát. Naposledy upravil JuraRacing (20.04.2016 11:12) |
Re: tolan: Ja som to myslel tak, ze smerom nahor radim pri 4-4,5tis. otackach. Smerom nadol niekde okolo 1,8 - 2tis. otackach. Takze rozsah dost maly, ale pri ntejto motorke vacsi asi ani nie je nutny. Chapem, ze problem moze mat jazdec, ktory je zvyknuty tocit motor do vyssich otacok. Ja s tym vsak problem nemam a na motorke som sa nikdy nenudil. Nepotrebujem byt najrychlejsi na ceste a predbehnut vsetko a hned, len co sa to predomnou objavi |
Re: pitaz: nie si Ty zamestnanec Hondy!?!? |
Hodnotenie: zeze chcel by som taky lacny lowcost.a ze je to slabe ved je to 750.takze nikto nemoze povedat ze to nejde.a konkurencia je uplne inde hlavne zámerom co ponuka honda.vyhody tu uz pisali.a dct kto ponuka??nikto honda ide svojim smerom .a podla mna im to ide dobre.pre mna je to idealna motorka pre mladych nenarocnych jazdcov |
zeze, nie som zamestnanec hondy ale ano, predavam motocykle honda. ja som len chcel poukazat na to, ze podla mna to nie je jednoznacne tak, ze versys je "po vsetkych strankach lepsia moto" ako NC. jazdil som aj versys, aj vstrom. a jasne, ze su to silnejsie motorky, ktore tocia zabavnejsie vyssie otacky ale to urcite neznamena, ze su lepsie. a ze je NC lowcost to sa mi tiez nezda hlavne, ked porovnas spracovanie plastov vs versys a vstrom. |
Hodnotenie: ja mam integru a rozhodne ten motor nie je lenivy ako tu kazdy hovori, ze 40 kw je malo. je rozdiel zacinat napr na 20kw pri 2000rpm a koncit na 40kw pri 6500 a je rozdiel zacinat za 10kw pri 2000, pri 6000 mat este 30kw a v podstate vykon do 50kw je len pri zvysnych 2500rpm. Upravené 2 krát. Naposledy upravil hipi (22.04.2016 12:34) |
Dnes u mna bol kamos na vstrome umyt motorku, tak som mu pozical integru nech ide vyskusat. Ako nesiel vela cca 1km tam a 1km s5 ale vratil sa s usmevom od ucha k uch a bol ochtny odprisahat ze integra taha lepsie v akychkolvek otackach ako strom. Ked som mu povedal ze to ma priemerku 3,5l tak neveril a potom povedak ze to bude jeho dalsi stroj. A naozaj som si to nevymyslel, bol to len subjektivny pocit chalana |
Hodnotenie: Re: hipi: A to chce prejsť z V-stroma na Integru? Tipujem, že skôr na X-ko, nie? To má svojou stavbou a možnosťami spomedzi štvorice CTX/Integra/S/X k Stromčeku najbližšie... |
Re: THeBaNDiT: to hovoril len z emocii na nic neprejde, len chvilkovy stav mal. On mal predtym tiez skutra a to mu aj vyhovuje viac koli jeho vyske Upravené 1 krát. Naposledy upravil hipi (25.04.2016 16:20) |
Hodnotenie: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 104505 | Včera: 147530