Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (12 hodnotení)
Diskusia k článku: Špionážne fotografie: Yamaha MT-07 Ténéré 2017
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Že by? Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (13.04.2016 12:44) |
vyzera to zatial ako velmi hruba pracovna verzia ale bol by to zaujimavy pocin od Yamahy Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (13.04.2016 12:46) |
Aj som si chcel pomôcť tunajšou moto databázou , ktorúže XTZ si to myslel , či XTZ 660 alebo XT 660 Z a keď som to už krvopotne naťukal do porovnávecej tabuľky , tak som zistil , že celá databáza je ako krížovka a chýbajú tam vyplnené políčka . |
Hodnotenie: No tak konkurenta sa dočká i Afrika, možno sa i KTM zobudí a postaví tú 890 Adv... |
Hodnotenie: Drzim palce aby to vyslo. |
Hodnotenie: Brzdy su Brembo, viac info tu www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2016... |
Re: Menton: Asi si zas raz nečítal pozorne 690 som ja nespomínal... |
Re: Awia: ja pisem k teme a to je MT-07. Nemam potrebu este aj do tejto diskusie tahat novu Afriku. Na rozdiel od teba |
Hodnotenie: neverim ze to bude len 700 .minimalne 800 musi byt aby mohla hrat jeden husle s gs a tigrikom.hadam nebudu mat menej kubikov ako moja stara.jedine ze to bude cisto naledovnik 660 akurát to nebude triast a bude to vzdy prave cestovne enduro.mozno pojdu svojou cestou a nebudu nahanat objem za cenu vahy a pojdu do zlatej strednej cesty.a tym padom bude dostupnejsia.skoda ze africa je vlastne uz top trieda aspon co sa tyka ceny. |
Hodnotenie: Re: salli: Žial tie motorky tak aj vyzeraju. Lebo zákazník si myslí že menšia kubatura musí byť lacnejšia. |
alexa7-nejde o to ze mensia lacnejsia horsie komponenty.ale dat 14000 za moto je uz top trieda aj pre vyssiu strednu triedu.ale pre bezneho slovaka dat za moto to co za auto je uz dost.ale je to asi len vec zarobku.hlavne mojho hadam keby stala 8000 cca tak nebude mat vydlu ako moja starena:D |
Hodnotenie: Veľmi zaujímavé, nejakú takúto by som chcel budúcu moto. Už aj teraz som pozeral po malých Tenerkách ale na dlhšie presuny ma odrádzal 1 valec a malý výkon. |
Hodnotenie: Sranda, cely den dnes jazim po Alpskych passoch a som trocha posmutnely, ze som nevzal motorku, jak som povodne planoval, ale som autom. A tak ma napadlo, ci by som nedokupil maleho stroma na taketo asfaltove, klopiace vylety. A tu bum ho, nova Tenere. |
Hodnotenie: hmm zaujímavé... |
Hodnotenie: Dalsi klinec do rakvy jednovalcovym jednoduchym cestnym endurkam. Uz teraz nie je prakticky z coho vyberat. Skoda |
podla mna ked spravia ten podvozok a kostru pre MT-07 - tenere tak uz je fakt otazka casu kedy tam daju motor z MT-09. A to bude šupa páni !! |
Re: raptor: Akurát mt09 má o jeden valec navyše... Pre mňa t |
Hodnotenie: No pracovná verzia fajn, ale to ste si tu nikto z Vás endurákov nevšimli tie zvody pod motorom zakryté tým biednym šusplechom? |
Hodnotenie: konečne niekto stavia motorku pre mňa |
Re: Asfalt: Pre mna by mohla ostat taka aka je, len tam prasknut ten 55 kW 2V. A ked chces 18-tku koleso, tak na to treba aj motor s ekvivalentnou prevodovkou. Afrika ma 18-tku, ale k tomu aj motor. Ak ten motor budu chciet pouzit inde (17 koleso), treba upravit prevodovku. A sme nakoniec pri cene a ja nie som ochotny dat za motorku 12500€. Nie ze nemam, ale takuto cenu pre mna nema ziadna motorka. Aj keby bola obsypana zlatym prachom. |
Re: satos: Aká ekvivalentná prevodovka treba pri väčšom alebo menšom zadnom kolese? Na to stačí spočítať a adekvátne zmeniť sekundárny prevod, či? Rozdiely v sekundárnych prevodoch sú doslova pár eur. A 18" kolesá majú aj oveľa slabšie motorky a jazdia svižne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (14.04.2016 19:53) |
satanokky - MT-07 ma uplne iny, novy motor - 2 valec. XTZ660 Tenere mala konstrukce stary 1 valec. Takze ak MT-07 plni euronormu tak bude aj mT07enere plnit |
satos myslím že vyššie zdvihy dokáže oceniť v teréne aj začiatočník. Kvalitný podvozok pomôže v teréne aj na ceste. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Asfalt (14.04.2016 20:26) |
Re: Asfalt: Ja si zas myslím že vyšie zdvihy a ťažisko začiatočník, hompálajúc nožičkami v teréne vôbec neocení |
Re: bacaono: Mohol by som to prepocitat, ale nechce sa mi. A sa mi zda, ze mas pravdu. Unahlil som sa s tym. |
Re: raptor:Aj mne je 3 vela, však tam je Tracer. Ked postavia motorku na 09 tak to bude dalšia tučná Africa. |
alexa - podla mna afrika je vsetko mozne len nie tučná a teda prečo konkrétne ti je tri vela? |
raptor - keď si prečítaš môj príspevok ešte raz tak tam najdeš to čo si zopakoval aj ty. Ja dobre viem aký motor má XT660Z a aký má MT-07. Ja som písal o výfuku na tomto vývojovom modeli. Je tam taký spratný pohľadný kúsok s výpustnou trubkou ako slamka v buzidrinku. Ak sa pozrieš na to obludárium pod motorom MT-07-čky tak je jasné, že niečo v tejto veľkosti musí skončiť aj na tejto "novej" mašine. |
zaujimava moto, ak bude naozaj cena medzi 8,5-9t€, tak si lahko najde svojich fanusikov. |
Dobré OFF vlastnosti sa s tými onroad nevylučujú... Len to chce lepši podvozok a to stojí viac dukátov. A lepšie odolnenšie premyslieť mašinu... a to su zas dukátiky... A tak sú dnešné cestné endurá len preoblečené cesťáky... |
Awia si si istý týmto tvrdením "Dobré OFF vlastnosti sa s tými onroad nevylučujú... " keďže ty si práve ten kto vyhodil Telelever z hrocha na smetisko dejín a napratal si tam USD od oranžovej konkurencie? A pritom v každom teste víťazí na ON-road asfaltke baworácke riešenie nad klasickým či obráteným teleskopom u iných obéznych cendúr? |
Re: satanokky: Sorry vytrhávaš z kontextu, svoj predok som si riešil na mašine ktorá mala odkrútené s teleleverom 13 rokov a 170000km, predný tlmič po smrti a musel som predné pruženie rišiť tak či onak, keďže jazdím veľa offroadu spravil som to tak... Ale netvrdím a ani som netvrdil že telelever bol zlý... |
AWIA - keďže svojho času som slintal nad R1200GS resp. GS Adventure aj nad KTM990 Adventure a slintám dodnes nad týmito mašinami (u KTM je to 1190R Adventure) tak som teoreticky v obraze. Nikdy som ani jednu z týchto mašín nejazdil, ale porovnávacích testov som prečítal kopec (niečo aj zahraničných) kde sa vlastne kedysi bralo BMW ako etalón v triede a k nemu sa porovnávalo a všetky testy čo sa mi dostali do očí (či papierové abo elektronické) dávali na prvé miesto v rámci asfaltu podvozok od BMW s Teleleverom a Paraleverom. |
Re: satanokky: Odbočujeme riadne od témy. Telelever nie je žiadny zázrak ako každý spôsob zavesenia má i výhody i nevýhody. Výhody na ceste prevažujú. Ak by bol taký dobrý na ceste mali by ho dávno v MotoGP či SBK. Je dobrý na cestovnú pohodlnú moto, neprenáša brzdné sily do pruženie a to je plus... Nič viac. Veľa ľudí to vníma pozitívne a právom, je to tak... |
AWIA - súhlasím stým čo si napísal o funkčnosti daných systémov. A prečo nieje Telelever v motoGP či WSBK - tu rozhoduje váha, hmotnosť, funkčnosť, spoľahlivosť, čas na kolo atď. kto je pomalší a ťažší tak ide z kola von. |
Re: raptor: lebo je to namiesto 660 ky. To o tej Afrike je uhol pohladu. Keby som bol zameraný na necesty, pre mna je furt ťažká.Asi som mekký. Táto asi 700ka by sa mala približovať k lahším strojom. A super že dvojvalec. Aj kubatúra ked je večšia uberá na obratnosti. Pojazdi wr 250 a 450 rozdiel tak asi 5kíl ale pocitovo je to sakra rozdiel. |
neexistuje idealna moto.bolo to uz povedane chces idealnu moto tak si kup tri.chceme ako taky ideal na cesty necesty tak preto mame endura. cestovne........ja som vzdy chcel komfort ale lahkost.varadero super ale tazke .transalp parada lahke ale slabe..africa je presne to co som chcel.a co sa tyka tenerky .jedine co kazdemu beznemu vadilo ze ma slabsi vykon a trasie.mozno to bude par kg tazsie ale bude vykonnejsie a komfortnejsie.kazdy si najde to co jazdi. |
Hodnotenie: Takze moja ,,Tereza" rv09 s necelymi 14tis km bude čoskoro VETERÁN |
Re: bacaono: to je ako WR 450 Rally Dakar Edition. Do toho by tú 700-vku nevtrepali ani omylom. |
Vygooglil som nejaké nové info ohľadne novej malej Tenerky. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 123628 | Včera: 240250