Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda Dominator pre rok 2017?
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Len pekne do toho, základ v Honde XR650 a nie je co riešiť, motor famózny, k tomu dobrý podvozok a bude.... |
len aby to nenaťahovali tak ako s novou Afrikou... a motor majú aj dvojvalcový, či |
Hodnotenie: veru, zacinaju sa naplnat slova, ktore som pocul na jesen, ze na baze africoveho motora ale s mensim objemom bude viacero modelov, medzi inym aj strednotriedne endurko |
Re: pitaz: ak to tak urobia a budú to menší bratia novej Afriky tak myslím že budú mať vyhraté, presne takéto motorky tu chýbajú, aspoň s môjho pohľadu |
ja by som to videl tak na Transalp 750-800cm3 a Dominátor 600-650cm3 |
ked sa pouzije ten 2valec, skor to vidim na 750-800 |
Majú dobrý motor v CB500... Ale ak Dominátor nech tam šupnú kua jednovalec... Načo zmenšeniny Afry... |
ako sa hovori: neni peniz, neni laska, tak v tomto pripade: neni motor, neni motorka |
ono je to v podstate jedno len by sa mohol konečne rozhýbať trh aj s "pravými" endurami s menším objemom motora aby bolo z čoho konečne vyberať |
Hodnotenie: Tak minule som sa obzeral po buducom lahkom endurku na cesty necesty a v 1val. nic okrem malej tenerky a mozno tak ktm 690enduro r , maleho 650koveho gska neexistuje :D bohuzial sa nejako zabudlo na tento segment ja osobne nechcem 300kilovu zlozitu motorku zaprdenu elektronikou, honda by sa mohla pochlapit a nieco schopne konecne vypustit .... |
Hodnotenie: No bez elektroniky to dnes uz asi nepojde. To je len take zbozne prianie. Hlavne nech to funguje a nesere sa to. Tiez by som ale uvital 160kg jednovalec ako dalsi slabsi 200kg derivat afriky pre chudobnych. |
Hodnotenie: Drzim vsetky palce nech len cosi endurove okolo 650 vypustia do sveta. Idealne este tento rok, pretoze zlacnie 660 tenerka a konecne si ju budem moct kupit :D. |
Hodnotenie: uz len pockat na real verziu |
Honda ma myslim v ponuke viac nez dost cestnejsich modelov ako je africa twin, takze transalp by bola asi skor strelba do vlastnych radov. Skor chybaju lahsie motorky, pripadne ostrejsie endura. Ja by som asi najviac uvital CRF450L s velkym servisnym intervalom ako ma napriklad 250L. |
erbe, to by bolo fajn endurko, lenze Honda nema 450 ccm motor. a ten z CRF 450 R sa sa mozrejme neda pouzit na 12.000 km interval, kedze je to viac menej zavodny motor |
aj tak si myslim ze najviac by si zasluzil inovovat, z hondackeho produckneho radu, velky hornet a fireblade ... tych cestakov, pseudo cestakov a enduro cestakov .. uz maju dost. |
erbe |
pitaz: keby do (jemne upravenej) kostry z CRF 450 R nejakym zazrakom napchali motor z CB500X, na to kapoty pripominajuce Hondacku Rally motorku a to vsetko suche do 150kg, tak by bolo vymalovane. Mozno by ortodoxni enduraci namietali. Ale nie je tomu tak davno, co aprilia do ostrych endur davala dokonca V-ckove 2valce. |
janoval, to by mozno slo, ale obavam sa, ze ortodoxni enduraci by zvysoka ohrnuli nos nad vykonom, ktory dosahuje CBckovy 2valec.. aj ked sa trochu potuni, je to "len" okolo 53 k. |
Hodnotenie: Geniálny motor už majú dávno len ho hlúpo zatratili. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (17.03.2016 15:10) |
Keď v KTM vedia starý LC4-kový motor prevŕtaný na 690 donútiť plniť EURO 4, tak v Honde to nedokážu? |
asi nie |
Kľud chlapci... |
Hodnotenie: Výborný príspevok.Cítim sa ako v roku 1986 na schôdzi SZM,kde sa preberá priebeh a plnenie plánu súčasnej päťročnice s výhľadom do ďalšej päťročnice.Česť práci,súdruhovia!!! |
Hodnotenie: Novy Dominator z povodnej koncepcie zasadne jednovalcove.Dlo som jazdil XR 600 potom som pojazdil brachovho Dominatora.Ttak okrem ineho neskor XR 650 vodnika koli synovi.Takze XR 650 je velmi dobry zaklad aj ram ok, len komponenty-tlmice mozno aj striekacka koli EURO a motorka jak vysita a plastov co najmenej. Do takej by som siel. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 299563 | Včera: 222296