Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (18 hodnotení)
Diskusia k článku: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Tento projekt sledujem už od kreslia cez dosky. Veľmi som na to zvedavý a fandím tomu |
Hodnotenie: nooo celkom pekne vyzera. |
Hodnotenie: je tolko jednovalcovych endur neznicitelnych starych, novych od vymyslu sveta. Nech mi niekto da jeden dovod preco za toto dat 9tis euro? |
Hodnotenie: Deluxa ale zadanie asi nebolo postaviť dobré enduro, ale dobré cestovné enduro na neasfaltovú turistiku a hobby rally jazdenie. A vyzerá to že sú k tomu zasa o kúsok bližšie. |
Hodnotenie: Dufam, ze sa to uchyti a nakopne to aj inych vyrobcov aby postavili nieco podobne. |
Hodnotenie: Re: tryskac: guuugel ti doma zakazali stryco? |
Hodnotenie: Re: Deluxa: je tolko jednovalcových endur starých, tažkých, slabých, s nahovno podvozkom že tažko nájsť jedno poriadne |
Hodnotenie: Re: Deluxa: Ja si naopak myslim že nie je také žiadne. Poriadne enduro, kvalitny podvozok, ochrana jazdca, cca 150kg,... Vsetko treba poriadne doma dorobit, prestavat. Posledne bolo KTM LC4 Adv |
Hodnotenie: Vyzera naozaj dobre. Ak bude aj aj tak kvalitna, ako dobre vyzera, tak by to mohla byt najlacnejsia moznost, ako sa dostat k "rally" look-u. |
Hodnotenie: tak ak to bude aj dobře jazdit , konécne netřeba doma lepit a pripravovat,,,,,,,,,, |
Menton ved práve, že nechcem info od gúgeľa - tabuľky, ale skúsenosti od používateľov. Čo viem tak tú husku tu spomínal asi lenbedna a aj to ju mal vtedy ešte novú. |
Nemá to náhodou rám z viacerých rozoberatelných kusov ? |
Hodnotenie: Antistres na dvoch kolesách - Husqvarna SMS 630 |
Re: tryskac: co ja pre teba nespravim? 5000km www.husqvarnafactory.nl/pdf/2011/2011_WSM_TE-SM_630.pdf |
Re: Asfalt: ja by som viac veril tomu manualu, ako clanku na MR |
Manual som na motorkári.cz nenašiel. |
Údaje v teste SMS sú od importéra navyše z testu citujem z tabuľky : |
Nič proti vkusu niekoho iného, ale za mňa je ten dizajn na . |
Re: Awia: a ta vymena oleja uz nie je servisny ukon? A podla oficialneho servisneho manualu je tam toho minimalne na kontrolu celkom dost. To akoze spravi Dobra vila cez noc v garazi zadarmo? Seriozny predajca by hru na 10.000km nehral a dobry novinar by mu na to neskocil (v texte to zdoraznuje boldom ako super vyhodu)... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (16.11.2015 9:19) |
Re: Menton: Neviem akú výmenu oleja riešiš. 5000km terénnych mám problém dať za celú sezonu |
Re: alexa7: a nepleties si kategorie a zameranie? toto je cestovne enduro, kde sa pocita aj s uchytenim batoziny, aj velkost nadrze naznacuje, ze to rozhodne nebude len na poobednajsi zahul na trati... preto je servisny interval dolezity parameter... lebo menit olej po kazdom dni cesty na Magadan by nebola ziadna stranda, to uz je veeeela oleja a filtrov... |
Hodnotenie: Kazda novinka v tejto kategorii ma tesi. Len nechapem tu hmotnost. Ved tolko vazila dnes uz 15 rokov stara LC4 640 ADVENTURE |
Re: Menton: neviem aký je problém povoliť pár šrobov a vymenit olej. Za ten pocit že ju bez problémov sám postavím, ked sa niekde zvalím, to stojí |
Re: alexa7: problem nie je vymena, ale logistika. Musis si nabalit este olej, co su len dva litre (2kg), ale vozis ich cely cas, lebo samozrejme potom pouzity ekologicky zlikvidujes az doma. A cca 10.000km je cesta na Kaukaz, ak ides dalej, potrebujes este viac oleja... |
Re: Menton:To je ale dosť extrém. A oni tam čím mažú , kačacou masťou? |
Toto je mi blízka téma... Už od začiatku tohto roku skladám do šróbiku rozobratú LC4. Po rokoch čiastkových úprav a vylepšení som sa rozhodol to spraviť od podlahy... Oholil som to na rám a išiel od začiatku: opieskovať, nastriekať, skladať...Motorka už je pojazdná, na začiatku budúceho roka by to malo byť vo finálnej podobe v stave, v akom to mám vysnívané. Môj "dreambike". Preto viem o čom hovorím... |
Re: Menton: s tým Kaukazom si to nemyslel vážne. že nie? minimálne, čo sa týka jazdy tam na 1-valci. |
Re: Meinl: nerozumiem... |
Hodnotenie: Landal má pravdu. |
Re: Meinl: ale ano, myslel som to uplne vazne. Prave tam, alebo aj ten Magadan je ta dilema, aka moto je vhodnejsia. Mozno 2/3 cesty by sa ti urcite lepsie islo na niecom, ako Landom spomenutom 1200GS, lebo pohodlie, zbalenie, velka nadrz a podobne. Ale zvysnych 1/3 cesty by to bolo urcite lepsie na "lahkej koze" ako tuto predstavovana AJP, lebo tazsi teren, dvihanie a tak, ale zas sa tazsie balis a tvrda lavica na sedenie... Chodia to chalani aj na velkych GS, aj na lahsich jednovalcoch, nic nie je idealne a Arabela svoj prsten na zmenu moto nikomu nechce pozicat |
Hodnotenie: nechcem vam do tejto rally temy moc kecat, evidentne v tom ficite, ale par poznamok. Motorka mi pripada ako smejd. |
Hodnotenie: vidim to podobne ako choki. |
Re: Landal: lando, ta moja poznamka bola namierena na Mentonovu poznamku ohladom vyuzitia tohto biku na cestu na Kaukaz. Full loaded. Trochu o tom pochybujem. A vobec by ani nemusel byt nalozeny. Mam taky dojem, ze prejst na tej lavici 1000 km a na moto by som nesadol dalsi rok. Jednoducho to nie je cestovatel a nikdy ani nebude. Ma to byt hobby rally bike. |
Matus:Vlastnil som od nova KTM 625SXC bola lahšia a silnejšia od klasickej LC4. Nikdy nezabudnem na to sklamanie ako som presadol na novu 690. Tie kone +10 neboli nikde, a trebalo to točiť..A taká trápnosť že prepínač máp......Možno treba brať do uvahy aj takú vec že čo ked AJP bude jednoducho lepšia motorka ? Záhadou mi je, že sa dá z fotky posudiť pruženie, rám, rajdy, okuliare A z fleku povedať že je to celé zlé. |
Alexa> zeby tazsie sprevodovanie a plus 30kg oproti SXC...? |
Re: matus: 😃😃😃 tak a teraz som prepalil. Nedocital som tu tvoju prestavbovu cast. Uz som myslel, ze ides stavat replicu 😃 |
Re: matus: Mal som SXC, nie EXC /predchdca 690/ len bola rejsovejšia od klasickej LC4. |
kedysi sa vyrábali hobby endura niečo ako TT či XR, LC4 a cendurá typu XRV, XTZ. |
Hodnotenie: Konecne motorka, po akej kazdy tuzi vo vsetkych diskusiach o tazkych a nemotornych GSach, 1190kach a SuperTenerach a jasne, slovak hned z fotky vidi cinsku kvalitu motora, z fleku je mu jasny zly ram, Sachs je zrazu no-name podvozok atd atd. |
Dneska som v garáži pri práci na LC4ke začal výmenúvať náklady na jej stavbu, resp. postupnú prerábku a ND za posledné 3 roky. Mám síce náhradné predné tlmiče, náhradný zadný, sadu kolies, náhradný motor a neviem čo ešte, ale... Stále je to moto rok 1998 a nič z toho už nové nebude ani po neviem akom repase, a celkový náklad je tesne pod predpokladanou cenou tejto novej mašiny. Ak by som dvom kamošom, čo mi neskutočne pomáhajú a urobili mi hrozne veľa vecí, mal za ich robotu zaplatiť, tak som už zrejme nad. |
Re: tryskac: cez 230kg mali uz aj XTZ a XRV |
Hodnotenie: Za mňa palec hore. Už len testovať. |
Re: Menton: to je síce pravda ale už rád prepustim pozíciu exota nejakému nástupcovi |
Menton - XTZ 660 nemala ani natankovaná do plna 230 kg - v štandardnej výbave z fabriky. Po Turatech tuningu možno hej |
Re: satanokky: tryskac pisal o moto kedysi, cize logicky pisem o vahe dospelackej XTZ750... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (18.11.2015 22:41) |
Work In Progress Video: AJP PR7 - adventure / Rally 600-vka] |
Re: Menton: TAkže pre teba XTZ660 nieje moto z čias "kedysi"? Či objem 660ccm a jeden valec nieje dosť na moto? |
www.moto.it/fiere/ajp-pr7-650-adventure-a-eicma-2016-fo... |
[ |
Hodnotenie: dieru v kyvke prelepiť Vikingom kôli blatu, také osté späťáky mám na babete 0:29 končím nuda idem čeknúť radšej motoporno |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 187912 | Včera: 234702