Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: Elektrický superšport z Nemecka - BMW eRR
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: A co tak eBoxer? www.shifting-gears.com/2015/09/19/bmw-e-boxer-future-mo... |
Hodnotenie: ale co to bude stat? 40000? a kazde 2 roky novy "bmw" akupack za 25? |
Hodnotenie: menton pekny koncept ... |
Re: datadive: aj mne sa paci ten koncept, lebo to nie su Hviezdne vojny, zachovali co najviac z povodneho stroja. Ak to ma byt moto na dochadzanie do prace 50-100km denne, tak to sa da uz aj s dnesnymi baterkami. Ale vybehnut na Kalte a spravit 500km za den, to je stale velmi velke sci-fi. Na to by som osobne tipoval ine zdroje energie... |
Hodnotenie: Staci vymyslit / dohodnut jeden univerzalny system vymenitelnych baterii a na pumpe namiesto tankovania vymenis baterku a navyse bude cena vozidla bez baterie... Tak ako dnesne moto si kupis s prazdnou nadrzou.. Len to by sa vyrobci museli dohodnut na rovnakom battery paku, napati, rozmeroch a systeme rychlej vymeny.. |
Re: Awia: myslim, ze to je blbost. Baterka v elektromobile je najdrahsia cast, velmi nachylna na starostlivost, pocet cyklov, kvalitu dobitia. A samozrejme pouzivanim starne, zmensuje sa jej kapacita a teda aj dojazd a raz ju treba vymenit. Len kto to zaplati? Prides s novou baterkou, dostanes staru hajtru s polovicnym dojazdom, niekto sa potesi, ty nadavas... To nie je, ako si kupit tuskove baterky za par centov... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (12.11.2015 18:26) |
vymenitelne baterky skusali v autach ale nakoniec to zavrhly |
Re: Menton: nečítaš pozorne. Vozidlo by si si kúpil bez batérie a tú by si prenajimal. Nie jednu konkrétnu. O baterie by sa na stanici lepšie postarali, nabili, recyklovali... Je to isté riešenie, dojazd nekonečný všade tam kde je pumpa, teda ako dnes benzín... Ale asi utópia. Skor si myslím ze technologia zvladne rychlo nabite, skrati čas povedzme na 10-20 min full nabitie... |
Hodnotenie: Pre el. pohon technologia uz davno existuje. Vola sa to palivove clanky. Tankujes vodik, produkujes vodu. Nie je zaujem tuto technologiu uviest do praxe, pretoze ropne koncerny. Bodka. |
bmw nerobi zle motorky, ale su aj lepsie...aj ked toto je zatial len strela do tmy, ale vseobecne... |
Re: Awia: ja som pochopil, ako to myslis: battery as a service. Ale bolo by to komplikovanejsie (logistika) a drahsie (obsluha, zaruka, riadenie), ako uplne primitivne stojany na dobijanie, ake uz existuju pre auta. Ked su s tym majitelia aut OK, ze cakaju napriklad 20 minut na nabitie, tak s moto to nemoze byt vacsi problem. Aj tak vacsina moto jazdi len okolo komina, kde to dobitie bude stacit najcastejsie aj doma. A ked niekto bude chciet ist na vacsiu turistiku, tak urcite nepojde na elektrobiku... |
ako ste pisali, mobilny elktropohon stale pada dolu hubou kvoli drahej a nevykonnej baterii. |
plazivec: no s tou co vznikne pri vodikovom pohone...kazde auto vyprodukuje vodu, ale co s nou potom? na zem? |
Re: sinky: Ved kludne zbieraj do zehlicky mamine |
no ale vazne...aj s tym daco treba urobit... |
sak jarky popri ceste uz su ... co s tym xes robit ? |
neviem, kolko tej vody by to produkovalo, ale ked si predstavim, ze by kazde auto za sebou nechavalo mlacku, mohlo by to narobit slusne problemy... |
mozes byt kludny ... pojde skor o paru ako o vodu v kapalnom skupenstve, vzhladom na prevadzkovu teplotu |
Presne tak, je to para a pritom ziadna voda navyse, vodik sa vyrobi elektrolytickym rozkladom vody na vodik a kyslik, kyslik sa uvolni do atmosfery a vodik sa v clankoch zluci s nim spat na vodu. Tym sa uzavrie kolobeh. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 31033 | Včera: 245956