Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (41 hodnotení)
Diskusia k článku: Blog: Prestavba BMW R1150GS RR Enduro by Awia dokončená (sezóna 2021)
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 4 | Nasledujúce
Hodnotenie: Ty si si uz pred Tuhrinou medlil ruky, ze keby si sa fajne vydrbal, tak uz vies ako ma vyzerat prestavba. |
No dal si jej zabrat... |
Re: Feror: No to čo bolo v Tuhrinej som v pláne rozhodne nemal, chcel som si perfektne zajazdiť. Dopadlo to tak, že mi ten telelever dal posledný kopanec |
Hodnotenie: Držím Ti palce, nech sa prestavba podarí podľa Tvojích predstáv |
Hodnotenie: Ty brďo tak toto je dačo... |
Hodnotenie: no pekne, pekne, hlavne, ze zijes, mozno bude mat lepsie parametre nez original. Ked bude hotovy prototyp, rad kuknem |
Hodnotenie: Re: Awia: drzim palce! |
No tak uvidíme ako to dopadne... Je tam veľa vecí neistých, keď to aj bude v kope či to bude fungovať a ako, bude potrebné asi riešiť ešte predok, možno tvrdšie pružiny a nastavenie... |
Hodnotenie: Nech ti to vyjde podla predstáv. Ako ju nazveš. Už by si mal do názvu zakonponovať aj KTM. |
Re: Awia: nuz ano, robili to ako komplet body kit prerabku na slavnu R80PD, dokonca v niekolkych farbach, podla jazdcov. Ta vidla je bonus navyse. Kazdopadne si myslim, ze sa jednotlive diely daju kupit aj samostatne, takze si to mozes vyskladat podla seba... A kludne nahodit aj 21 koleso... |
Hodnotenie: Držím palce ,predpokladám ,že toto si už čítal,ale pre istotu old.touratech.cz/html/projekt_tk.html |
Re: adventure: Jo to poznám to je jedna z prvých ktoré som sledoval, potom som aj Tomáša stretol aj s motorkou na niektorej českej rally... |
8. 11. 2015 - Koleso BMW a vidlica WP: |
Hodnotenie: Tak nech to jazdí aspoň ako HP2 |
Hodnotenie: Prestavby su super. Ja some nieco podobne riesil ale s YZ vidlicou. Po skusenostiach viem, ze zaklad je kupit komplet predok z dakej dobrej moto s podobnou hmotnostou tzn. vidlu, koleso s kotucmi, brzdy, riaditka s uchytenim. Idealne ak pasuju aj dorazy vidlice na rame. Nova oska riadenia sa da vzdy vyrobit podla povodnej iked ja som nalisoval povodnu do novych okularov. Ja som prestavbu riesil postupne a bolo to dost narocne, ale velmi ma to bavilo |
Das to potom streknut na oranzovo? |
Re: Peter1651: ja tam práve kolo KTM nechcem, písal som prečo v blogu - samé nevýhody... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (08.11.2015 19:40) |
Aj GS 1200 bolo origo oranzove... |
Ved len oneeeee....podjebujem...ved zato... vela zdaru a trpezlivosti Upravené 1 krát. Naposledy upravil fazer600 (08.11.2015 19:49) |
Hodnotenie: Re: Awia: Ziadne novsie novinky nie su? |
Re: kawaz750s: Som teraz na "materskej" moto v garáži, nemám čas. Novinky sú, Janči vyrobil púzdra na osku do vidlice, koleso už je vo vidlici vraj aj vycentrované... Ale nevidel som to ešte a nemám foto, snáď cez víkend tam vybehnem a pustíme sa do riešenia adaptérov na brzdové strmene, ABS senzor, náhon tachometra atď... Doplním dám vedieť |
23. 11. 2015 - Sústruženie púzdier do vidlice |
No a doplnil som aj info z dneška - 28. 11. 2015 - Tvorba prototypu adaptéra na uchytenie brzdových strmeňov: |
Z 15 mm hrúbky sú možnosti jednoznačné. Vypáliť sa dá iba z ocele. Teda za predpokladu že si nedonesieš vlastný dural alebo nerez alebo iný matroš. Páliť to dokážu, ale nemajú z čoho. |
Re: Awia: 5+5+5 mm namiesto 15mm hrubky. |
Hodnotenie: Awia skus firmu www.watting.sk .Rezu vodnym lucom a maju aj vseliaky matros.Ja som tam daval rezat adapter na tlmic riadenia z duralu, ziadny problem len dodas vykres. |
Awia nevravím,že je to nutné, no bolo by asi lepšie keby púzdra na ľavej strane boli rozrezané aby sa dali stiahnuť skrutkami na spodku tlmiča. |
Vďaka za rady, som le na mobile, linky pozriem. Dumal som aj nad tensim plechom ako pisal satos. Najlepsie by bolo z duralu, jednoduchy jeden kus. Na jednu stranu budeme este ribit drziak na senzor abs a tripmaster ale to sme sa zhodli ze vyrobime potom z tenkeho plech, zbytocne by to bolo z 15ky komplikovat... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (28.11.2015 21:22) |
ved práve, že som si myslel, že Ti to na ľavej strane drží iba za axiálne plochy silou od centrálnej skrutky osky. No ak zatiahnutím malých skrutiek to stisne aj osku, tak je to ok. A prinajhoršom ak by vymačkalo púzdro, tak dáš vytočiť druhé. |
9. 12. 2015 - Demontáž prevodovky: |
Hodnotenie: Taká možno od veci otázka... nebolo by vhodné pred takýmto servisom motorku najprv umyť? |
Re: Awia: kokso, drzim palce, aby bola dost dlha zima. Ty si to zobral fakt od podlahy |
Re: radovanbagacka: umyl som, možno to tak nevyzerá ale umyl... sú miesta kde sa však pri umývaní nedostaneš a kde sa blato dostalo - prevodovka zozadu, zvrchu medzi prevodovkou a airboxom atď... Na prevodovke vidieť trochu oleja... Vytiekol cez odvzdušňovák, myslím si že to bolo počas pádu resp keď motorka ležala po páde... Všetko poumývam pri skladaní, aj keď to čisté vydrží po prvú blatistú mláku že |
awia ak by si potreboval olejovy chladic a vrchny okular tak mam jazdene |
Hodnotenie: Parádička, ja by som na to nemal odvahu, aj olej si dávam v servise meniť. |
Re: raptor: okulare som potreboval, dva. Pôvodné boli úzke, ale okulare KTM |
Tak ďalší update - oprava prevodovky |
Re: aapa: Hanbiť sa netreba, ja tiež servisom dôverujem a vždy som tam chodil. Toto je výsledok toho že GS-o mám dlho a už som bol pri demontáži veľa vecí a tým pádom už viem čo čakať. Navyše som zanietený do toho čo ako funguje teoreticky a aj prakticky... A k tomu škola ktorú mi dal Simson neskôr ďalšie moto, teraz aj Jawa či Pionier na preteky a samozrejme GS. To je výhoda mať jednu moto tak dlho, už ju poznám do detailu a keď sa niečo stane budem vedieť aj v primitívnej garáži kdesi na cestách poriešiť... Ono to možno nevyzerá ale GS-o je navrhnuté veľmi dobre a jednoducho aj pre servis doma. Čo sa už dávno nedá o moderných strojoch povedať... |
Hodnotenie: sanka dole sefe |
15. 12. 2015 - Prvá montáž nového predného rámu: |
A pre zaujímavosť , prestavba na letecký deň www.spang-air.de/BMW_R1100S_Motorradmotor_-_Einbau.pdf |
aj som ti k tomu chcel nieco napisal, ale potom som si precital uvod a v nom je napisane vsetko co som mal na srdci |
Hodnotenie: Pozorne sledujem, palec hore za odvahu, chut a trpezlivost |
Re: Masochista: toto je XL enduro, všetko pod 200kg je L enduro a pod 120 enduro |
"niekto by povedal že vlastne na nič" |
Hodnotenie: A keď už podpichovanie. Jedna LC8 súčiastka už tam je. Ešte párkrát pôjde vyznačiť trasu a z GS tam bude už len prevodovka, boxer a samozrejme bude škúliť :D. |
Ale to zasvinenie kazdeho kablika muselo dat roboty. To by bolo skoda, teraz poumyvat. Blatove spreje od TT su dost drahe a furt ich nemaju skladom |
Re: viete si predstaviť ktorúkoľvek inú motorku, ktorú by som rozsaltoval v 50kmh ako by dopadla? Afra, LC8, Varan, novšie GS, triumphy, tenerky?: |
Re: aapa: Tiež považujem za SILNE zbytočné liezť na skaly a preto také fóra ani nenavštevujem |
hogo80 ani ja ale toto je o prestavbe tak som sem zalistoval . |
Hodnotenie: Veru, esteze je po kom mat tie pekne a zachovale: |
Re: Masochista: nezačínam, tvrdím to dávno, len ty si tu krátko... |
Awia veď jasné, som chcel hovoriť len za seba ale sa mi to nevydarilo |
V piatok som skočil do Prešova (watting.sk), kde mi z duralu vodným lúčom vyrezali držiaky podľa môjho nákresu. Dúfam že som to spravil správne. Hneď potom som skočil aj po diely do prevodovky do Košického BMW. V pondelok môžeme začať skladať. |
Hodnotenie: Awia, do ladovych medvedov stihas poskladat??? Kua, fajne to vyzera zatial |
Re: copo: Asi nie, ďalšie problémy naskakujú... |
23. 12. 2015 - Prevodovka poskladaná, ďalší problém spojka: |
Hodnotenie: zdielam tvoje nadšenie, pred "chvíľou" som doskladal motor po komplet go, okrem prevodových kolies je snáď uplne všetko nové, stojí to kurefsky vela nervov času a penazí, ale mám uplne nový motor. má 600km zábehových. Problém je že asi bude museť uvolniť miesto |
Ja si nikdy nevolim lahsiu cestu, nedava mi to zmysel A toto je cista radost, menim par veci, co je nutne. Moto nebudem predávať to je iste. Nevidim na to jediny dovod |
Strmene sú tam |
Hodnotenie: Ked pozeram na tu spojku, tak ked nato sednes jak to poskladas, ta to bude inaksa parada |
Hodnotenie: awia, davam velke plus, ze si sa pustil do takéhoto projektu - dobre ides |
Re: edott: Je to škoda, že po GO ideš predávať... Prečo vlastne? Upravené 2 krát. Naposledy upravil Moderator (26.12.2015 13:09) |
Toto je erotický seriál tej najvyššej ligy |
Tak ja mu teda vôbec nezávidím. Mal som v garáži rozobrané GS a myslel som že to už nikdy nebude motorka. |
Awia je to škoda z pohľadu investície ale čo si budeme klamať, 690 je 690 |
Re: edott: si si istý že 69 je výhra |
Re: Awia: strašne rýchlo napreduješ, verím že Tebe to tak nepripadá, ale ide Ti to neskutočne od ruky |
Re: Landal: No Janči je rýchly ako blesk robí rýchlejšie ako ja stíham skladať. |
dúfam že máš nejaké konexie na STK ak nie, tak bude treba rýchlo zohnať a odložiť všimné |
Hodnotenie: Dnes úspešný deň, hroch na kolesách!!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (01.01.2016 10:38) |
tusim z toho nakoniec spravis enduro |
Hodnotenie: nadhera.fakt som zvedavy aky bude rozdiel v jazdeni na ceste a v terene oproti bmw podvozku.ci to bude sklamanie na ceste a vyhra v terene.alebo to bude super vec.kazdopadne super projekt |
Re: Awia: dake to je smotnoprazdne vpredu |
Esci to treba dorobic... Nema to brzdy, blatnik, prenu masku, olejovy chladic doriesit.. Aktualne ani spojka a dalsie veci nie su skompletovane... Dal som len narychlo kola a vytlacil na svetlo... |
Doplnene foto a krátky text... |
More to bude stroj! |
Šak to je HPčko adventury budú v prachu. Možno aj Žubor zosmutnie |
Technika bude snáď lepšia ale nemyslím že bez zlepšenia jazdca sa to niekam posunie A tam je rezerv ešte hodne... |
Hodnotenie: Awia, držím palce - ať se dílo zdaří! |
Iba drobnosť nesúvisiaca s prestavbou dnes. Pri páde som rozbil nastavovač výšky svetiel. Rozhodol som sa ho opraviť. Taká piplavá prácička s hliníkovým plechom, pilníkom, malými vrtákmi, šróbkami atď. Asi 2 hod práce, ale opravou som ušetril cca 50 EUR za nový diel... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (03.01.2016 1:25) |
Keď sa budú súdruhovia z BMW pytat SK predajcov ND: "Prečo máte tak slabý podiel predaja dielov???" |
Re: edott: myslím že Rado Žubor nezosmutnie. Rado kúpil KTM super enduro. |
Radosť čítať A tuším po dlhej dobe diskusia, kde sa nikto neháda |
Hodnotenie: sa to podoba na terennu motorku som zvedavy na finále |
Hodnotenie: parádna práca, parádne čítanie |
Vďaka chlapi teraz to trochu flákam, je zima a v garáži tiež... do nákladov na prestavbu budem musieť zarátať aj elektriku čo spáli ohrievač... |
Doplnené: Video: Naťahovanie moto gripov na riaditka pomocou stlačeného vzduchuAwia |
Re: Awia: nechcel si si dat penove rukovate? Ja ich mam do terenu a su super. Dobre sa drzia a nerobia sa mozole |
Re: Menton: Nemám také teraz som neriešil, tieto som nové dával minulý rok... Ale teraz si rýchlo vymením kedykoľvek... Aké penové si dával, pošli link... |
Re: Awia: su bud rovne www.touratech-usa.com/Store/3316/PN-0630-0358... alebo s tvarovanymi koncovkami (tie mam ja) www.motorcycle-superstore.com/37787/i/bikemaster-foam-g... |
10. 1. 2016 - Voľný deň na Dakare - makáme v garáži, úprava padacieho rámu, premiestnenie olejového chladiča a iné: |
Hodnotenie: ste dobri... snad jazda bude predcit tvoje ocakavania |
Keď už enduro tak poriadne: |
Skor to vyzera jak ten cinsky Scott. Kamos ho ma a je spokojny |
Prave preto sa pytam. Lebo origo scotts nejakych 300 dolarov a cinska kopia cca 100, len neviem, ci ta cina nieco vydrzi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (15.01.2016 8:53) |
Janoval pár poznámok: |
copo chvali aj tlmice od faryna, jeho nemozes brat ako adekvatnu vzorku |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 227490 | Včera: 247506