Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Diskusia k článku: Kawasaki GPZ500S
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Zdravim ta cabo.Ja osobne si myslim, ze GPZ je dobry stroj ale som presvedceny, ze si nemal priskrtenu verziu pretoze 210 je viac ako sen.Niesom si isty ci tu rychlost by zvladol aj bandit co je silnejsia motorka.cau |
Cafky cabo..moc tu kawu tolko nechval..poznam tu masinu osobne a viem co mala za sebou..nebol to vobec cisty a zdravy kus.To ,ze sa ti krutila po zatackach bol mozno dosledok jej "lietajucich dni " |
Tiez som na takej zacinal a neviem si predstavit lepsiu masinu pre zaciatocnika. Lahka, ziva, spolahliva, pohodlna a 2-valec je pri takejto kubature omnoho zazivnejsi ako 4-valec. |
ja viem, ze som ju vychvalil az moc, ale to som sa snazil pisat z mojho vtedajsieho pohladu ;) |
cabo presne toto teraz zazivam ja, v oktobri 2004 som si kupil kawu gpx 600r, teraz mi stoji v garazi, obcas ju chodim nastartovat, kazdy den jej davam mliecko a roztek, a ked je aspon par nad nulou, tak idem tunak pekne po okoli a pod prilbou sa stale len skerim: |
Markus: zdravim mal som tiez ako prvu GPZ-tku r.v. 97 a mozem ti povedat ze tych 210 neni zas az tak velky sen ja som na mojej 60 konovej verzii na rovinke dosiahol cca 205 (podla tachometra) takze tych 210 km/h v pripade dobreho vetra je dosiahnutelne |
Ja som bol dalsim "uzivatelom" cabovej kawy a musim povedat, ze splnila moje ocakavania. Bola to moja prva moto s prakticky nulovymi skusenostami a ked som ju kupoval, este som bol len v kurze na A skupinu vodicaku. Takze tazko som mohol posudit a porovnat jej jazdne vlastnosti, ale musim povedat, ze som si na nu rychlo zvykol a vozenie to bolo prijemne. No tiez si myslim ze bola skrtena, ale to mi vtedy vobec nevadilo. Mne sluzila dobre, nic vazne sa nepokazilo, bezna domaca udrzba podla moznosti. Neviem co je s nou teraz, ja som ju predal v 05/2003 a novy majitel doteraz neprejavil zaujem si ju prehlasit na svoje meno. Hm? |
JuroCBR: cau.Mne sa naozaj nezdalo, ze by ten motor zvladol nad 200.Lepsie povedane nad 170 ale ked mas skusenosti tak to beriem.Rozmyslam tiez o nejakej \"dospelej\" motorke ale skor uz by som sa obhliadol po ER5.Ma ten isty motor a paci sa mi viac |
Cavko. Co sa tyka rychlosti,tak ta 210 moze byt realna. Mam GPZ500 a siel som na nej 190km/h. Kedze som mal kufor (ktory je dost velky, vsak Juro tak si myslim,ze bez neho by to slo. Inac sper motorka. Mam na nej len cca 4000km (kupoval som ju koncom leta),ale zatial maximalna spokojnost. |
peter RS955i Neregistrovaný |
to dzefe: ondrasko netrep tu chujoviny, po kazdom uzle ta masina nastartovala vlnil sa tvoj konecnik cestov na martinske hole a nie kawa a v brne sla 194km a na 7.4 l a guma bola modra taka to bola spica |
agressor: co mas proti ER5ke...ja som si ju prave kupil...myslim si, ze je najkrajsia zo vsetkych pol litrovych nahacov...a pomer cena vykon je super |
Z pollitrovych NAHACOV hej. Vzadu je ale bubnova brzda, co by mi mozno vadila. |
agressor: nezabudni ale na to, ze je to masinka pre zaciatocnikov. V tom pripade si myslim, ze ten bubon aj pomaha. Aspon sa Ti hned nezablokuje koleso, co moze dost vystrasit zaciatocnika. Samozrejme, ze sa ER5ka neda porovnat zo 600vkami ako je Bandit alebo Hornet.... |
Neporovnavam ju so 600-vkami, kamarat. Mne sa napriklad paci aj Bandit 400 - niektore GS 500 tiez nie su skarede... u mna ale vedie GPZ 500S - nie je to nahac, ale eSko. |
Ja som tuto 1/2l kawu nemal, ale isli sme do HR a s nami aj tento 1/2l a udivovalo ma to s akym prehladom zvladala cestu. Vtedy som mal este cbru 600 a an dialnici sa mi zdalo celu cestu 7-8000 rpm dost /nie som asi ten spravny tyyrac motoriek / aj ked mala cbrka 14000 len zaciatok cervenych /aspon si tak spominam/ a kawa tahala jak vyrvalostny tazny kooon. Takze klobuk dole a uviezla toho tiez dost. Kamos mal sice asi starsi rocnik - 200 urcite neisla ale 140-150 isla v pohode takze neviem presne jej max. |
140kmph je idealna a prijemna cestovna rychlost plne nabaleny (velky tankvak, bocne sedlove tasky, velky ruxak) s ladvinkou. Na dialnici a sam som s nou jazdil tak do 180kmph - maximalka mojej kawy bola niekde kusok pod 200. |
zooER5 - podla mna, prave bubon "sekne" skor. Porovnaval som GPZ s bubnom aj s kotucom, a s tym kotucom som viac citil brzdenie, zatial co s bubnom som necitil brzdovy ucinok. Mozno si vsak na to len treba zvyknut. |
zdar lidi....velice rad citam co tu je napisane, lebo som stastnym jaitelom gpz500s a som zaciatocnik, tak snad to budu fukoty! |
to peter RS955i.....tak teraz trepes jak male decko,aspon sa zamysli nad tym,co pises |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 80104 | Včera: 244681