Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Kawasaki GPZ500S - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki GPZ500S - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Diskusia k článku: Kawasaki GPZ500S

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
09.03.2005 23:10

Kawasaki GPZ500S

Zdravim ta cabo.Ja osobne si myslim, ze GPZ je dobry stroj ale som presvedceny, ze si nemal priskrtenu verziu pretoze 210 je viac ako sen.Niesom si isty ci tu rychlost by zvladol aj bandit co je silnejsia motorka.cau


09.03.2005 23:46

Re: Kawasaki GPZ500S

dzefe
 Edvenčr 

Ikona

Cafky cabo..moc tu kawu tolko nechval..poznam tu masinu osobne a viem co mala za sebou..nebol to vobec cisty a zdravy kus.To ,ze sa ti krutila po zatackach bol mozno dosledok jej "lietajucich dni "
Origos bez havariek moze byt ale fajn vozenie...len tolko


10.03.2005 1:07

Re: Kawasaki GPZ500S

agressor
 Geriatrik 

Ikona

Tiez som na takej zacinal a neviem si predstavit lepsiu masinu pre zaciatocnika. Lahka, ziva, spolahliva, pohodlna a 2-valec je pri takejto kubature omnoho zazivnejsi ako 4-valec.
Co sa tyka maximalky, moja (r.v. 96) ju mala o dost vyssie. 210 to ale urcite nebolo. 8-) A ohladom toho krutenia - zjavne pokrivena geometria. Moja drzala stopu bezchybne. I ked... priznavam, ze ked som zaradil neutral, pustil rajdy a nechal ju volne spomalit na 40kmph, zacalo predne koleso niekedy lietat. (Vraj kvoli pneu.) Ale pri normalnej jazde to NIKDY nebolo ani citit.
Btw, jej fotky su na www.agressor.sk/kawa .


10.03.2005 6:30

Re: Kawasaki GPZ500S

cabo79
 Kávičkár 

ja viem, ze som ju vychvalil az moc, ale to som sa snazil pisat z mojho vtedajsieho pohladu ;)
urcite lietala kade tade... videl som ked som dal dole kapoty a niektore veci nesedeli presne ako by mali, ale to je skoro kazda masina..com som zatial kupoval.
no neviem ci bola alebo nebola skrtena ale proste viac ako 165 (na tachometri) nikdy neukazala, a na tych 165 vybehla celkom rychlo a potom nic...ale to uz je jedno.

bol to dobry stroj...


10.03.2005 8:24

Re: Kawasaki GPZ500S

divine
 Kávičkár 

Ikona

cabo presne toto teraz zazivam ja, v oktobri 2004 som si kupil kawu gpx 600r, teraz mi stoji v garazi, obcas ju chodim nastartovat, kazdy den jej davam mliecko a roztek, a ked je aspon par nad nulou, tak idem tunak pekne po okoli a pod prilbou sa stale len skerim: :-D
uz nech je teplo....aspon tych 10 stupnov :-(


10.03.2005 9:19

Re: Kawasaki GPZ500S

JuroCBR
 Turista 

Ikona

Markus: zdravim mal som tiez ako prvu GPZ-tku r.v. 97 a mozem ti povedat ze tych 210 neni zas az tak velky sen ja som na mojej 60 konovej verzii na rovinke dosiahol cca 205 (podla tachometra) takze tych 210 km/h v pripade dobreho vetra je dosiahnutelne :-D
inac super motorka na zaciatok mozem potvrdit!!! ;-)


10.03.2005 10:24

Re: Kawasaki GPZ500S

kaso
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ja som bol dalsim "uzivatelom" cabovej kawy a musim povedat, ze splnila moje ocakavania. Bola to moja prva moto s prakticky nulovymi skusenostami a ked som ju kupoval, este som bol len v kurze na A skupinu vodicaku. Takze tazko som mohol posudit a porovnat jej jazdne vlastnosti, ale musim povedat, ze som si na nu rychlo zvykol a vozenie to bolo prijemne. No tiez si myslim ze bola skrtena, ale to mi vtedy vobec nevadilo. Mne sluzila dobre, nic vazne sa nepokazilo, bezna domaca udrzba podla moznosti. Neviem co je s nou teraz, ja som ju predal v 05/2003 a novy majitel doteraz neprejavil zaujem si ju prehlasit na svoje meno. Hm?


10.03.2005 13:11

Re: Kawasaki GPZ500S

JuroCBR: cau.Mne sa naozaj nezdalo, ze by ten motor zvladol nad 200.Lepsie povedane nad 170 ale ked mas skusenosti tak to beriem.Rozmyslam tiez o nejakej \"dospelej\" motorke ale skor uz by som sa obhliadol po ER5.Ma ten isty motor a paci sa mi viac


10.03.2005 15:08

Re: Kawasaki GPZ500S

agressor
 Geriatrik 

Ikona

ER5 je fakt spatna motorka :-) GPZ je vo svojej kategorii spicka.


10.03.2005 17:59

Re: Kawasaki GPZ500S

wrabec
 Turista 

Ikona

Cavko. Co sa tyka rychlosti,tak ta 210 moze byt realna. Mam GPZ500 a siel som na nej 190km/h. Kedze som mal kufor (ktory je dost velky, vsak Juro :-) tak si myslim,ze bez neho by to slo. Inac sper motorka. Mam na nej len cca 4000km (kupoval som ju koncom leta),ale zatial maximalna spokojnost.


10.03.2005 23:46

Re: Kawasaki GPZ500S

peter RS955i
Neregistrovaný

to dzefe: ondrasko netrep tu chujoviny, po kazdom uzle ta masina nastartovala vlnil sa tvoj konecnik cestov na martinske hole a nie kawa a v brne sla 194km a na 7.4 l a guma bola modra taka to bola spica
s pozdravom jeff


11.03.2005 8:32

Re: Kawasaki GPZ500S

zooER5
 Turista 

Ikona

agressor: co mas proti ER5ke...ja som si ju prave kupil...myslim si, ze je najkrajsia zo vsetkych pol litrovych nahacov...a pomer cena vykon je super


11.03.2005 9:14

Re: Kawasaki GPZ500S

agressor
 Geriatrik 

Ikona

Z pollitrovych NAHACOV hej. Vzadu je ale bubnova brzda, co by mi mozno vadila.


11.03.2005 11:16

Re: Kawasaki GPZ500S

zooER5
 Turista 

Ikona

agressor: nezabudni ale na to, ze je to masinka pre zaciatocnikov. V tom pripade si myslim, ze ten bubon aj pomaha. Aspon sa Ti hned nezablokuje koleso, co moze dost vystrasit zaciatocnika. Samozrejme, ze sa ER5ka neda porovnat zo 600vkami ako je Bandit alebo Hornet....


11.03.2005 13:32

Re: Kawasaki GPZ500S

agressor
 Geriatrik 

Ikona

Neporovnavam ju so 600-vkami, kamarat. Mne sa napriklad paci aj Bandit 400 - niektore GS 500 tiez nie su skarede... u mna ale vedie GPZ 500S - nie je to nahac, ale eSko. 8-)


11.03.2005 14:31

Re: Kawasaki GPZ500S

ZZR11
 Turista 

Ikona

Ja som tuto 1/2l kawu nemal, ale isli sme do HR a s nami aj tento 1/2l a udivovalo ma to s akym prehladom zvladala cestu. Vtedy som mal este cbru 600 a an dialnici sa mi zdalo celu cestu 7-8000 rpm dost /nie som asi ten spravny tyyrac motoriek :-~ :-)))/ aj ked mala cbrka 14000 len zaciatok cervenych /aspon si tak spominam/ a kawa tahala jak vyrvalostny tazny kooon. Takze klobuk dole a uviezla toho tiez dost. Kamos mal sice asi starsi rocnik - 200 urcite neisla ale 140-150 isla v pohode takze neviem presne jej max. 8-)

Tiez si myslim ze je to dobra moto na zaciatok. Ja sa vlacim na moto uz od 14r a ked som kupil 600-icu mal som dlho /asi tak mesiac/slusny respekt. Kto ma taketo tocaky tak vie co je to prektocit 8k rpm a>.

S tym okruhom>neviem aky tuhy ram teraz davaju do 500ky ale cbr mala vtedy dost mizerny ram a plavala ale "doby sa menia zajtra dovidenia" a cbr ma teraz ram o inom takze asi aj kawa.
Ak mate niekto skusenosti hodte info.Kamos bude chciet kupovat moto tak pre zaciatocnika a 1/2 sa mi zda dost dobry zaciatok 8-)


11.03.2005 14:42

Re: Kawasaki GPZ500S

agressor
 Geriatrik 

Ikona

140kmph je idealna a prijemna cestovna rychlost plne nabaleny (velky tankvak, bocne sedlove tasky, velky ruxak) s ladvinkou. Na dialnici a sam som s nou jazdil tak do 180kmph - maximalka mojej kawy bola niekde kusok pod 200.


11.03.2005 17:40

Re: Kawasaki GPZ500S

wrabec
 Turista 

Ikona

zooER5 - podla mna, prave bubon "sekne" skor. Porovnaval som GPZ s bubnom aj s kotucom, a s tym kotucom som viac citil brzdenie, zatial co s bubnom som necitil brzdovy ucinok. Mozno si vsak na to len treba zvyknut.


12.03.2005 13:46

Re: Kawasaki GPZ500S

zubaty
 Turista 

Ikona

zdar lidi....velice rad citam co tu je napisane, lebo som stastnym jaitelom gpz500s a som zaciatocnik, tak snad to budu fukoty! ;-)


08.12.2005 14:25

Re: Kawasaki GPZ500S

dzefe
 Edvenčr 

Ikona

to peter RS955i.....tak teraz trepes jak male decko,aspon sa zamysli nad tym,co pises


a to ako si lietal cez sturec a zoznamoval jej CNOST s plechovkou,to uz nenapises co?...

..alebo si zabudol,ze si potom lezal mesiac na pelechu,co si nemohol ani chodit?
nechapem,co tu oblujes okolie



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 80104 | Včera: 244681