Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (13 hodnotení)
Diskusia k článku: KLMwear - prvé slovenské motocyklové jeansy, ktoré majú štýl
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Vyzeraju fajn, skoda tej ceny oproti 4SR. V novej kolekcii maju velmi podobne kusy. |
Hodnotenie: No,nevyzeraju zle,niečo aj vydržia a určite je pozitívny aj fakt,že sa šiju na Slovensku.Len nechápem logiku testovania,kedže su Jeansy, zaťažené 35 kg výplňou...Taky bežny motorkár váži určite viac,mohli to testovat s cca 90 kg vyplnou,a určite je zbytočné tahat to za autom 2000m.Pád prebehne rychlo,a motorkár sa nešmyka po asfalte 2 km...(ledažeby bol zakliesneny pod autom)(ale ako propagačnu jazdu to chápem,určite Jeansy obstáli) |
mscdodo> vies aka je mzda na slovensku a vies aka v azii? |
To mi je luto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil mcsdodo (14.05.2015 9:07) |
negeneralizuj. Mne, a nie som sam, zalezi na tom, kde sa vyrobok vyraba. Preferujem, ak je vyrobok vyrobeny na Slovensku. Samozrejme netvrdim, ze ho vzdy uprednostnim pred inym. |
Hodnotenie: tiež súhlasím, že cena je zbytočne vysoká. nech si matúš hovorí čo chce. aj heldy som kúpil za 130, aj moje prvé som kúpil za 130. 180 je privelká cena. a je mi jedno aká je mzda šiča tu a v ázii. mne ide hlavne o moju mzdu a k tej sú priaznivejšie tie napr spomínané 4SR |
Hodnotenie: paci sa mi styl v akom to rozbiehaju. testy, webova stranka, akcie pre klientov... Upravené 1 krát. Naposledy upravil meloking (14.05.2015 10:16) |
Hodnotenie: Už som to písal pod iné video, že tieto rifle mám. Mal som jednu sezónu Trilobite, tak môžem porovnať. |
Hodnotenie: rolu hra aj kvalita a mnozstvo pouziteho materialu, spracovanie, detaily. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Schnee (14.05.2015 10:28) |
Asi takto, ja by som si radsej kupil rifle za 2 stovky a americkej vyroby. Alebo aspon znacky, vyrobene netusim kde. Nemam ich len preto, lebo uz mam ine a na slovensku ich nedostanem a do ciech som lenivy ist plus kvoli tomu brat den volna, hmm. Dovod jednoduchy, maju kevlar komplet, nie ako tieto ze okolo kolena a pod kolenom nic ako drviva vacsina. Plus tieto podla fotky nemaju ziadnu sietkovanu podsivku. Neviem aky kevlar pouzivaju ale workery maju kevlar ako smirgel kombinovany s lisovanym ostatym drotom, ked sa k nemu prilepite cez leto na sedacke. V kombinacii so sikmo dopredu sklonenou sedackou je to zuzo labuzo. Takze na stelvio mozno fajn ale do 30stupnovej bratislavy nic moc. Heldy su taky slabsi priemer, kevlar poskromne ako vacsina a este bez vrecak na bedrove chranice. Mozno niektore modely ich maju, ten moj nie. Ale aspon maju podsivku takze sa clovek nerozodrie v horucavach o kevlar. Keby so,m si mal vybrat uesej, cina, pakistan, vietnam, slovensko a kvalita a vyhotovenie vyhovujuce beriem slovensko aj s o nieco vyssou cenou, pretoze cena je pre mna rozhodujuca az ked porovnavam porovatelne. Nekupim si trabanta len preto lebo je lacnejsi nez ... hmm ... kua ved vsetko su to trabanty . Ale zase je fakt ze tieto maju viac kevlaru ako heldy a vacsina takze beriem aj ich primerane vyssiu cenu. A heldy su vyrobene kde? No predsa v cine (vlastne v pakistane, ale to je taka cina pre motorkarov, ale horsia ako vietnam, aspon podla toho co som si vsimol na motovybavach). A platy siciek textilu na slovensku zase nie su ktovieake. Podla mna rozdiel platov sa v pohode rozpusti v doprave, rezii kravatakov aby si to ustriehli a este bude malo. Akurat mohli nejako strihom alebo chranicovymi vlozkami poriesit kolena vs. nadrz. Aby do kolena netlacili zahyby denimu ked sa chem zakvacit o motorku. Neviem kto im to testuje ale to musi byt riadne drevo, ked takuto dolezitu vec nema poriesenu takmer nik, tak tito mohli byt druhi. Prvi su ti, co robia rifle, ktore nevyzeraju ani ako rifle a na kolenach maju denim nazberany ako kozene kombinezy kozu v natahovacich partiach. |
Re: JakubJ: ty tu ideš zhadzovat inú značku preto, lebo si si kúpil velké číslo? |
Hodnotenie: Pekna prezentacia cez web, taka lifestile zabava a pohoda z nej ide, na slovenske pomery priam perfektna a strih je podla obrazkov fakt civilny, co je do prace, aj na kavicku super, mnohe konkurencne su bud absolutne nezaujimave a nemoderne, alebo prilis z nich krici, ze maju chranice a su na moto... otazka je, ci risknut eshop, alebo si spravit vylet do ZV... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (14.05.2015 10:47) |
ChesterTT ja vôbec nezhadzujem značku. Ja som len porovnal, nemal som v úmysle zhadzovať. Trilobity mi zachránili riť pri dosť vážnej nehode, netvrdil som že sú nekvalitné. Práve naopak. Porovnal som to len po stránke dizajnu, pričom aj to je len môj subjektívny pohľad. Pri oblečení mám rád jednoduchý dizajn (jedna farba, ideálne tmavá, bez nápisov, nášiviek cez pol výrobku). Preto mi z tohto pohľadu KLM vyhovujú viac. |
Hodnotenie: Re: scooter68: scooter68 - 35kg je ekvivalent hmotnosti dolnej časti tela 90kg-vého chlapa. Je možné, že pri páde by pôsobila väčšia hmotnosť, ale nešúchal by si sa 2km - Išlo o demonštráciu toho, že nohavice vydržia omnoho viac ako to na čo sú určené. Myslím, že ak by sa váľal po zemi aj 200m tak ťa budú trápiť úplne iné zranenia ako ošúchaný zadok |
Re: JakubJ: tak si to mal vrátit s tým, že sú ti velké, ved na to je tu ochrana spotrebitela. |
35kg x 50km/h x 100 m |
Re: egres2: áno egreš. ja viem, ale pri testoch sa ráta, že na cestu ťa niekto jemne položí a len šuchne. jak curlingový kamen |
k tym mzdam: mzda šiča v Pakistane je 120-150 euro/mesacne. Ake su tam odvody netusim. |
Hodnotenie: - vyrobok je to pekny, ale aby uspel musi bit aj cenovo konkurencne schopny... najme na slovensku... tu si racej ludia kupia osveceny znackovy prudukt ako by mali priplacat 50E za slovensky experiment... |
meloking Upravené 1 krát. Naposledy upravil mcsdodo (14.05.2015 13:38) |
Hodnotenie: Ja sa prave rozhodujem ake kevlarove rifle.....vie mi niekto povedat ake maju tieto KLMwar chranice? Bo 4sr vyzeraju co sa tyka vybavenia chranicmi ovela lepsie... |
Hodnotenie: Stoji za zamyslenie este rozsirit ponuku o letny model odzipsovatelny na kratke gate. |
A kevlarové šľapky. |
Ze kevlarove shortky |
kokos.. kevlarove shortky = pridem do prace, odzipsujem a mam shortky bez chranicov. |
v tomto má misoXP pravdu. nie na nosenie na moto. ale dojdeš v tom v juli do roboty a tam sa ti do pol hodiny sparia gule. ja to riešim normálnymi krátkymi gaťami, ktoré mám v robote na skrinke. jednoducho sa prezlečem. a možno je to aj lepšie, možno by ten zips bol slabý článok reťaze pri páde.. navyše podla toho kde by bol by mohol tlačit zvnútra kolena o rám moto |
No tento štýl rifiel sa mi neľúbi, asi za to, že sú obyčajné. Skôr uprednostňujem niečo, čo vyzerá ako na moto /nie mrkváčiky, hladné a bez dizajnu/. A cena, no treba to dať šiť do Ázie a dostať sa tak na 120eur a už si to ľudia kúpia. Upravené 1 krát. Naposledy upravil nevo (14.05.2015 15:32) |
Menton - ved mam oci |
mam take motogate s chranicmi, akurat nie su podsite kevlarom. |
Peter3P> kevlar je tam, kde je ho treba. Aj raceovu kozenu kombinezu ked si kupis, tak zo zadu noh ma strece a nie ochranu. Preco? Pretoze ked padnes, tak sa bud suchas, alebo kotulas, ale vzdy to schytaju: ramena, ruky, lakte, boky, kolena, clenky (ako ta basnicka pre deti). |
PeterP: vcera som videl fotky dakej modelky: |
Re: nevo: takto na moto nejazdi, ok? |
Re: ChesterTT: hadam to nie je ta Mentonova modelka zo vcera Upravené 1 krát. Naposledy upravil kamikaze (14.05.2015 17:08) |
Hodnotenie: MOTO Jeans spracovanie web, youtube, instagram - nova znacka ktora ide s dobou |
ked sa tu uz zacala riesit aj bezpecnost tak musim napisat, ze nechapem preco vacsina vyrobcov textilnych/riflovych motonohavic neriesi problem s posunutim kolennych chranicov pri pade. |
Hodnotenie: mam tieto rifle a som maximalne spokojny. |
Zmokol v nich už nebodaj niekto? Nie som zvedavý na farbu gulí. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 28467 | Včera: 132586