Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (28 hodnotení)
Diskusia k článku: Česká Jawa oživuje triapolu - JAWA 350 Retro
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: presne nad tym som rozmyslal že prečo toto už davno nevyrabaju |
Hodnotenie: Jawa triapolu stále vyrába len sa nepredávala v EU kvôli normám. Teraz spravili úpravy na motore, aby to spĺňalo normu EURO3... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (17.09.2013 11:36) |
vcera som tuto moto videl niekde na nete, ale myslel som si, ze to je len nejaka uprava 634ky. nebyt tych zdvihnutych vyfukov, celkom sa mi to paci ... |
Hodnotenie: Teraz som o nej niekde čítal,motor by mal byť rovnaký,upravený ma byť karburátor a do výfukov dali katalyzátory.Normu ma splňať nejaké dva roky,potom sa pravdepodobne prestane vyrábať. |
Hodnotenie: Za dvadsat rokov neboli schopni vyrobit konkurencie schopnu motorku, tak hold musi byt dobra aj ta z totaca. Sa pozrem co doteraz vyprodukovali tak mi je z toho do placu |
Myslím že celkom vhodne načasované, aspoň marketingovo rozumný ťah, keďže jedna taká motka je už nejaký čas na ceste okolo sveta, a zatiaľ s dosť slušným výsledkom. Takže reklama jak sviňa! |
Až teraz som si všimol ten kotúč v predu To je jaká marha... |
Hodnotenie: Celkom pekné retro ,aj ja som sa pohrával istý čas spraviť z mojej 639niečo podobné ale bolo by to hodne drahé tak som to nechal tak, ale povozil by som sa. |
Hodnotenie: matesmotoservis.cz/index.php?option=com_content... |
Hodnotenie: Landal mne ten kotúč udrel do očí ako prvý, a je to asi jediná vec čo mi na tom nesedí. |
Hodnotenie: za 3500 alebo kolko to bude stat radsej jazdeneho stvortaktneho japonca |
keby dali do californiového rámu 500-kový motor s náležitou úpravou aby sa nedrbal, mám záujem ako café-fanda |
No neviem, či s tým urobia nejaké terno. Koľko ľudí si kúpi túto mašinu? Jawy sa mi páčili, keď som bol ešte mládežník, ale teraz je to bieda. Ale palce im držím, aby sa im zadarilo. |
Hodnotenie: Nemá to žiadnu hodnotu |
Hodnotenie: Enem: Chcel som tiež niečo k tomu, ale už nemusím. Trafil si to na 100% |
Jawky máme radi také aké sú (tie staré), keď už retro tak niečo takôto www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/royal-enfield... Upravené 1 krát. Naposledy upravil DUDO175 (18.09.2013 9:59) |
Hodnotenie: Enem: nemam k tomu tiez co dodat, uplne si to vystihol so vsetkym. |
Hodnotenie: Smutne... |
Tradičný marketing JAWI pri "obnove" modelov.Skombinujem staré so starším a najstarším a máme NEW model.Len o ten motor 500 OHC stále nemôžu zakopnúť ! |
Hodnotenie: kolko taka sranda bude kosotvat? Keby to bolo tak do 2000E, tak by myslim, ze par ludi by porozmyslalo, ako o druhej moto, len tak na nedelu okolo komina. Mne sa paci (napad) triapolu som nikdy nemal |
Hodnotenie: ????? Možno by som z tohoto modelu bol heppy v nejakom 72-hom roku, keď som bol hrdým vlastníkom 250-tky |
Hodnotenie: |
Hodnotenie: HM ?!? zaujímavý počin, ale myslím že skôr pre indický trh. |
Hodnotenie: eNeM, janoval: |
janoval-ti to papi napisal, nemozes z retra spravit retro a nemozes z normalizacnych cias spravit casi zlate |
Hodnotenie: Este zeny by mohli chodit oblecene retro,ze 60te roky to by bola parada |
marosklx, skús ešte špecifikovať, že v čom by mala byť tá paráda na tom, že by ženy boli oblečené retro v štýle 60-tych rokov. |
Ano.Podla mna to bolo pekne Upravené 1 krát. Naposledy upravil marosklx (18.09.2013 20:38) |
Jawa vyprášila sklady a čo našli, z toho poskladali tento model. Kde sú tie časy, keď ešte vyťahovali nápady, z ktorého celý svet bol paf? |
Palika: tie casy sa minuli ked im postupne umreli konstrukteri vyuceni este za prvej republiky |
Hodnotenie: Tisíc ľudí, tisíc chutí.Mne sa páči. Ak by neurobili nič, je zle, ak urobia retro, je zle....lebo Jano chce retro 500-ku, Jožo 250-ku, Dežo Kalifa, Ondro 634-ku, Pavol 638-ku, ten péráka, ten kývačku a pod. Veď nikoho nenútia aby si ju kúpil. A napr. modla Jawa 500 OHC bola motorka na nič-krútilo sa to ako úžovka, nebrzdilo to, ale v dobe vzniku to bola bomba-obrovský objem a vysoká cena. A viem to podľa toho, že sme mali doma aj jednosedadlovú aj dvojsedadlovú. Ja osobne Jawe a ľuďom v nej držím palce, pretože niečo chcú v globalizovanom svete robiť sami. Hlavne nech na nejakú motorku nedajú tie hnusné zobáky, čo sa dávajú dnes všade. |
Hodnotenie: toto som videl nedavno v Nemecku. Neveril som vlastnym ociam Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tunak (19.09.2013 9:41) |
majanko, oponujem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (19.09.2013 9:58) |
V roku 1993 som mal cerstve papiere, Mustanga a tuzil som po velkej motorke. Vtedy by takato Jawa (aj s hnusnym kotucom) bola pre mna bomba. Potom som mal CZ 175 Sport, vtedy pre mna bola bomba aj 638 co mal kamarat. Uz vtedy bola zastarala a dnes 20 rokov odvtedy uz asi uplne nepouzitelna resp. nebezpecna na denne jazdenie. Ano, z nostalgickych dovodov by som mal rad Mustanga aj 634 v povodnom stave a v nedelu sa na nich odviezol niekde pred dedinsku krcmu, kde by ich so spomienkou na casy minulé vedeli chlapi ocenit. |
papi: |
Na Jawách som jazdil iba preto, lebo nič iné nebolo pre mňa v tom období dostupné. Keď som si potom sadol na CB 750, bolo to ako keď som si prvý krát zo škodovky presadol do BMW - iný svet Rozdiel je v tom, že teraz jazdím na novej Škode SuperB a kľudne ju porovnávam s BMW. Skúste porovnať túto Jawu s nejakým retro modelom od iného výrobcu, k CB 1100 sa ju ani neodvážim postaviť, a vôbec už nie porovnávať...Toto je skôr hanba, ktorú vypustila niekedy slávna značka |
papi: |
Keby som neprečítal text tak by som sa skoro nechal nachytať, že mal niekto z mojich rovesníkov v garáži odloženú 30 rokov svoju upravenú 634-ku. Zdvihnuté výfuky, podvihnutý zadný blatník, lizák vpredu, kruhové chromové späťáky. Ešte prihnúť zadnú časť rámu pod sedlom dohora, kopnúť do sedadla opretého o stenu, odmontovať chromové plechy z bokov nádrže a skrátiť výfuky na stred zadného kola. |
Hodnotenie: mal som 632, tiez taky zlepenec zo 634/638, tusim r.v. 91, vtedy tiez asi vymetali sklady ... spomienky su to pekne, vsak vsetci sme nejako zacinali... |
Musel som mať 634ku, lebo k inému som sa nemal šancu dostať. Nehovorím že som z nej nemal |
www.jawa-mv.de/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1374192261... ten retard prerobený na califf sa mi velmi pozdáva čo vy na to ? Nejaké info okolo toho ? |
Hodnotenie: Smutny koniec kedysi (asi) velkej znacky - proste stale to iste, co vyzeralo zle uz aj ked to vyslo prvykrat za sociku z linky... |
Hodnotenie: Paci sa mi. Chcel by som, aby mala lepsiu ucinnost/spotrebu, tak do 2,5 l/100 km. Na vykone az tak nezalezi, aj tak tam skoro ziadny nie je. |
Hodnotenie: Ľúbi sa. Pekný cafáčik môže byť z toho. Blatníky ideálne, chrómové, pekný kotúč, dobré zdvihnuté výfuky. Iste by som vymenil sedlo a späťáky a prekoná to skoro moju stavbu 639 čo mám v garáži. |
Forma pekná klasická , ale motor ... zbytočné je tliachať aká to bola značka a každý ju kopíroval. |
Hodnotenie: tak nasadili svojej neschopnosti a kusu hlúposti korunu |
Sa zobud a zorientuj, kamarat, Cesi su vyborni minimalne v IT a istotne sa najdu aj ine oblasti. Ze maju dlhorocnu znacku, ktora skomiera, nic moc pre krajinu neznamena... |
Geofrey-Pekne sa ich zastavas skus ist daco napisat po slovensky na motorkarov.cz tak ta zostrelia ani nestihnes zareagovat, bratia cesi nas maju radi ako trn v riti , a tu tawu si tam mozu uz tiez strcit. Inak nic proti jawe nemam sam som jednu mal aj cezetu tu som mal fakt rad. Za tie peniaze co ponukaju ''novu jawu'' radsej kupim royal enfield 500 a hlavne je 4t. Upravené 1 krát. Naposledy upravil duuro (29.09.2013 8:30) |
Nemam chut im tam volaco vypisovat. Je pekny standard pouzivat jazyk komunity, kam prichadzas. Vzdy ked som bol v Cechach, tak mi prislo divne hovorit na nich slovensky, aj ked teda zaroven bolo divne, hovorit cesky, tak som slovensky hovoril a nebol s tym problem. |
zdielam nadsenie ludi nad ozivenim znacky JAWA, ale ako som uz pisal, toto bol absolutne zbytocny napad, aj ked sa jedna asi iba o zakazkovu vyrobu... |
No, mas na to urcite zaujimavy pohlad. Za mna, ked si vie dobre poupravovat motorku jedniec, bez nejakeho spica zazemia, vie to iste spravit aj tovaren. Vie nahradit material ramu pevnejsim, alebo rury s vacsim priemerom, vie pridat vystuze, vie to skratka pomenit tak, ako treba, aby z toho bola zaujimava masina. Dizajn si vie obstarat pohodlnymi internetovymi cestami. Nemusi stat vyvoj nenormalne peniaze. |
Načo vymýšľať zlepšenie účinnosti tohto dvojtaktu? Všetko je už vymyslené , nech si zoberú 30 rokov starý dvojtaktný motor z Yamahy RD a okopírujú všetky finty . |
Vsetko je vymyslene (...), nie vsetko je zrealizovane. Co je na RD motore vynimocne? |
Dvojtaktná 350tka je raketa ! Motor z Jawy technicky aj výkonovo patrí do roku 1963 a nie 2013 |
Práve dnes som komunikoval s nadšencom z Čiech, ktorý robí prestavby a drobné úpravy pôvodných jawičiek. Pozrite si jeho stránku: www.matesmotoservis.cz Tento spôsob obnovenia, alebo skôr udržania jawy mi príde prirodzenejší a je to celkom pekná práca. Pomalými krokmi, vrámci možností, rozbieha výrobu. Slávna Jawa už ťažko dokáže viac... |
Ta rd ide pekne, ale to je ina kategoria. Jawa je twinsport, nie supersport. A lacna znacka. Preto by sa mala postupne snazit zaujat klientov s tenkym mescom a postupne pridavat na sile. Ked to vie spravit Blata, tak vie aj Jawa. Ale mam dojem, (mozno len moj dojem), ze tam uz ziadny odbornik na motory nepracuje, alebo manazment, ktory by sa videl do veci. Ale ktovie, mozno prekvapia nakoniec nejakou peknou svojou konstrukciou. Tohto zanedbaneho modelu bude trochu aj skoda. |
Tak nakoniec dávnejšie, ale teraz som objavil diskusiu. Videl som ju na jarnej výstave v Brne. V pohode motorečka, až na tie hnusné veľké späťáky /ale dajú sa vymeniť / a digitálny tacháč. To úplne posrali, retro a dajú tam takú digitálnu hnusobu /pekné biele budíky zo 650 by boli krajšie/. Cena bola 60000 Kč. No keby to bol 4T, tak si to možno mladý kúpi, ináč, skor tych 2500 eur dá do japonca. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 19172 | Včera: 226293