Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Motocykle Cleveland CycleWerks prichádzajú na slovenský trh
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: pekne spestrenie trhu |
Hodnotenie: No vyzerajú podľa mňa veľmi dobre... |
Hodnotenie: S takýmto strojom by som hrdo chodil na kávičku! |
Cenovo to vyzera dost pozitivne, mat za 4200 USD uz upravenu ich seriovu motorku je velmi prijemna cena. |
nie ze STK, ale musia mat homologizaciu u nas, aj v CZ |
Hodnotenie: Vylepšené Yuki tu chýbalo veď sú to tie isté motory čo sa dávali do YUKI, ADAMS, ADAMOTO takže dalšia skladačská firma ale tentoraz s americkým názvom. Ale musí sa im uznať, že ako nízkorozpočtové štýlovky to nemá chybu a vyzerá to lepšie ako poniektoré yuki. Ak prešla všetká čína na našom trhu homologáciou tak toto prejde rovnako. |
Hodnotenie: Šikovné mašinky |
Hodnotenie: jawa555: okrem motorov to ma s čínou ešte niečo spoločné - samotných skladačov - [ |
Hodnotenie: Celkom zaujimave masinky. Ale neviem, ci si to fakt niekto kupi. Tu je tiez kraska a este som nikdy ziadnu na ceste nevidel: www.atv-shop.sk/shop/Skyteam/p378-ACE_125 |
Jediný človek povedal , že "Cár je nahý" , jawa555 |
Je to tak, ked sa na to blizsie pozriem, Yuki Manxman je ten ich Street tracker /este aj farbu nechali/. |
Je naozaj ťažké "prekuknúť" niekoho, kto má priamo na stránke napísané odkiaľ komponenty pochádzajú, aký je to motor výrobca aj typ a z ktorej fabriky Naozaj ste majstri... |
Zdravím všetkých, ďakujem za všetky názory, v galérii sú uvedné fotky modelu pre USA. Model pre EU sa trošku odlišuje práve kvôli homologácii. Tha Heist má EEC certifikát pre EU takže s prihlásením problém nebude. Dealerom poskytneme max čo môžeme (TP, osvedčenia o evidencii...) pre podporu predaja. Nesnažíme sa skrývať to, že sa motocykle vyrábajú v Číne. Čo sa tam dnes nevyrába? (Napr. moto motory BMW). Už neplatí Čína = nekvalita. Design motoru máme vlastný a dôležitá je pre nás kvalita a dostupnosť. Pri cene 3950 EUR s DPH za Tha Heist 250 ccm sa ju snažíme mať čo najvyššiu. |
ktory mlady 16, alebo 18 rocny chalan ma 4 litre na novu motorku? |
Hodnotenie: ja ti nevim Karle, taky nastrocny si asi radsej kupi Hondu CBR250 za 4 tacy. Tato cinska pomsta s americkym retro designom mi skor pripada zaujimavejsa pre inu generaciu. |
U 125 neočakávame veľký dopyt, a áno, nie každý 16 ročný chalan si dovolí za túto cenu. V Nemecku a Švajčiarsku je dopyt takmer výhradne na Tha Heist 250. Porovnávať CBR, CBF, skúter a Bobber ja ako jablká a hrušky, takže k tomu sa nemôžem vyjadriť. Sme zameraní na klasický štýl, takže iný segment chalani. Slovensko je pre motorky pomerne malý a neľahký trh, ale k zákazníkom si cestu nájdeme a chceme. Napríklad v Česku je objem novo predaných moto 4 krát vyšší pri 2 krát vyššom počte obyvateľov. K poznámke Atira: v štátoch je to práve o starších, po kríze si ľudia ani v USA často nemôžu dovoliť drahšie stroje a CCW je pre nich vhodná alternatíva. Ja sám som jazdil M800 a HD Fat Boba 2 roky, ale napriek tomu ma Cleveland oslovil. Stačí sa mrknúť čo s Heistom dokážu Japonci na www.ccwjapan.jp/Swagger.html... kultúra Bobberov a Cafe Racerov je úplne niekde inde ako na Slovensku a verím, že za pár rokov sa to pohne správnym smerom. Nielen v kubatúrach do 250 ccm ale aj vo vyšších objemoch. |
je hardtail (heist) alebo (počul som názor na misfit) pomerne tvrdý softail použiteľný na našich cestách? |
Hardtaily v súčasnosti zíkavajú dosť na obľube, a svoje miesto si nájdu aj u nás. bobber si vyberie len zákazník, ktorý má o bobbera záujem a pritom vie, aký typ motocykla kupuje. Netajíme pred zákazníkmi o aký typ motocykla ide a že pruženie je tvrdé. Zmenou k lepšiemu je, že model 2013 ma už retro pružiny v sérii, pôvodné boli tvrdšie. K cestám sa radšej vyjadrovať nebudem ... Vo vývoji je aj softail, úplne nový rám (už hotový), jeho časovanie nemôžem v súčasnosti potvrdiť. Misfit má tvrdšie pruženie zámerne z dôvodu, že je postavený ako Cafe Racer, takže "race" typ (napriek obsahu motora) a naviac je ešte pôvodne stavaný na váhu zákazníkov v USA. Každopádne je možné pre Misfit vymeniť pružiny a pruženie výrazne zjemniť, mám potvrdené z USA, že toto sme schopní zaistiť aj na našej strane. Model Ace má pruženie oproti Misfitu mäkké. |
Hodnotenie: ten optimizmus z českého trhu by som tak veľmi ani nezdieľal: Upravené 1 krát. Naposledy upravil plechovkar (13.03.2013 7:45) |
10 , to si riadne prehnal . |
Hodnotenie: Krásne sú všetky. Naozaj na trhu to možno aj chýba. Ale mladý si vyberie aj tak radšej japonca s cca 2 kW menším výkonom (125ccm) a o 1/3 menšou spotrebou a v niektorých prípadoch aj s 1/2 cenou. |
Vďaka za názory, čísla máme k dispozícii za roky 2008 - 2011. Hodnotiť tech. zázemie ja možné u dealerov, no každopádne máme aj mi veľmi schopného technika so skúsenosťami z rôznych značiek. Sme začínajúca firma zameraná na špecifický segment a tomu budú zodpovedať aj marketingové aktivity. Máme čísla z Nemeckého a Švajčiarskeho trhu za roky 2011 - 2012, a po výstave v Prahe máme jasno v tom, že sme na správnej ceste. A neprajníkom môžem povedať len, nerobte nič a nič nepokazíte. |
A veď sú to vaše peniaze a keď už na tom brúsia japončíci , tak to je predurčené na úspech |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 45237 | Včera: 140248