Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (12 hodnotení)
Diskusia k článku: Barbarian - Shaunov custom bike z ostrovov
Hodnotenie: ![]() aj keď sa to nemusí páčiť každému ako uvádza autor...schopnosť dať takéto niečo dokopy je obdivuhodná.... |
Hodnotenie: ![]() u nás mi to pripomína prácu chalanov z Vikings Púchov |
Hodnotenie: ![]() Motorka absolútne nie je podľa môjho gusta. Ale absolútne. |
Hodnotenie: ![]() moto je presne taka aku ju chcel mat stavitel, |
mt01, riešenie olejových nádrží je konštruktérsko designerským géniom |
Hodnotenie: ![]() motorka: |
Hodnotenie: ![]() eNeM - nechapem. ved olejova vana je tam, kde ju ma aj original MT-01, dokonca zachoval jej tvar a podobu, len ju predlzil a zvacsil. co je na jednu stranu neviem na co, lebo 4 a pol litra oleja co ide do serie je uz aj tak dost, ale odstranil "plech" na privod vzduchu k zadnemu valcu, ktory sa mu kvoli tomu moze zacat prehrievat |
chester, pozri tú jeho stránku |
eNeM - je to stavba na baze MT-01. ja som to videl davno predtym, nez to prislo sem na MR |
Hodnotenie: ![]() Pekna linia, pacia sa mi taketo nasrdene streetfightero-customy, inspiracia v prestavbach V-Rodov od NLC sa neda upriet... |
Apropo nezaprel v sebe anglana |
Chlapci pekne. Pán Shaun si s pobavením číta vaše názory. Ako napr:"ovela lahsie si vystruzlikat vlastnu" Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (09.01.2013 21:27) |
romoto - ked uz mas doma CNC frezu a vies s nou robit, tak jako by si sa babral s prerobenim povodnej olejovej vane? |
Chester - myslím to smrteľne vážne. Napísal mi svoj názor na našu diskusiu |
|
"Len pre zaujímavosť pre čitateľov Motoride uvádzam, že pochádzam zo skromných pomerov a som na to hrdý. Motorky sú mojou celoživotnou vášňou. Prvú motorku som si kúpil ako desať ročný za 50pencí (1/2 eura). Ako 14 ročný som vyrobil prvý rám na Yamahu 250 RD . Zvárať ma učila moja babička, ktorá pracovala v továrni na výrobu munície a aj pri výrobe Spitfirov (legendárne lietadlá používané spojencami v druhej svetovej vojne - pozn. ). Moja prvá motorka od základu bola CBX 1000 ročník 1983. Žiaľ bola zničená pri havárii v r 1987." Atď... Životný príbeh tohto dizajnového inžiniera je neuveriteľne inšpiratívny. Na rysovacej doske, teda lepšie napísané v počítači a v hlave sa mu rodí ďalší stroj. A to je pre nás, čo máme slabosť pre krásne prestavby a stavby dobrá správa. |
|
Hodnotenie: ![]() Milý Ježiško ak mi taku na budúci rok prinesieš sľubujem ti že už budem fakticky dobrý |
Hodnotenie: ![]() Krasna praca, fakt klobuk dolu pred manikom... |
peterinv: Shaun pozorne sleduje naše fórum a dnes ráno mi v e-maile priznal chybičku s desatinnou čiarkou - o jednu mu to "ušlo". Mal si pravdu. Ja oceňujem, že čitatelia sú pozorní a nájdu chyby, ktoré autorovi článku môžu v zápale písania uniknúť. |
Hodnotenie: ![]() je to paradny stroj |
vittorio:Dobrý postreh, tento detail si všimlo iba veľmi málo ľudí. Je to atrapa pre "priateľov" ktorí sa chcú na Barbariane previezť. Podmienkou autora je naštartovať ten veľkoobjemový dvojvalec tým malým kick-štartérom. Nikto sa o to ešte nepokúsil... |
Zabudol som dodať - a že Angličania vraj nemajú zmysel pre humor! |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 30201 | Včera: 192712