Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (22 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW F 650GS - malé veľké GSko
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: pekný článok, dobre sa to čítalo. vidno že ju máš rád. veľa šťastných km |
Hodnotenie: Parádne napísané |
Hodnotenie: Ked sa nieco robi s laskou, tak to je citit... |
Rotax , firma voľakedy nemecká , dlhé roky rakúska , kanadská (Bombardier) , ale žeby niekedy bola talianska , to som nepočul . |
Hodnotenie: Pekné čítanie ,písané srdcom motorkára. |
hruso25 , Rotax je pôvodom Nemec a výroba bola do Rakúska premiestnená v dobe II. svetovej vojny pre blízkosť pracovnej sily sústredenej v neslávne známom Mauthausene ... , už dlhší čas patrí do portfólia kanadskej firmy Bombardier . |
Hodnotenie: Podla vyhlasenia BMW, ziadny model GS alebo Dakar sa nevyrabal v Aprilii. Upravené 1 krát. Naposledy upravil JuriK (20.11.2012 19:48) |
JuriK Upravené 1 krát. Naposledy upravil hruso25 (20.11.2012 20:23) |
Hodnotenie: Dobrá motorka |
marek750: lacne cinske braky maju vyssiu svietivost dosiahnutu vyssim prikonom (napr. 55W vs. 100W)... staci pouzit rozum, priplatit za kvalitu a vyhnes sa podobnym situaciam... |
Hodnotenie: normalne si ma donutil kuknuť inzeraty na BMW a s tym zadnym sedlom ze si ho neskusil ccc .... nie moc ale bál si sa hm :D ;) |
Moja R1150RT oproti Japoncom tiez slabo svieti, a pritom ma samostatnu parabolu a zvlast ziarovku na dialkove. Riesil som to dvoma Hella pridavnymi svetlometmi, samozrejme cez relatko, plus 2 x 55W nie je hracka, skoro 10Amperov to potrebuje.Od tej doby parada, sice sem tam mi volaju piloti Boeingov, ze ich oslepujem |
Hodnotenie: Dobrý článok. |
PeterKeke: len ked tie pridavne svetla v kombinacii s vyhrievanymi ruckami uz maju vysoku spotrebu a dobijanie nestiha... vsakano... |
Mento + navigácia a koľko to bolo - 5°C, alebo teplejšie? |
Menton ja píšem o roku 1996 keď som riešil to svetlo. Nepamätám si značku žiarovky ale bola riadne drahá , tak s tou čínou pomaly. Terajšia Suzuki mi svieti ako lokomotíva |
Hodnotenie: konecne kvalitny clanok a pekne citanie vela bezproblemovych km |
Hodnotenie: No normalne som dostal chut skocit na masinku a pojazdit si s nou |
Hodnotenie: Mal som takú. Ľahká, obratná, pohodlná ale slabučká. Dobre sa na nej vozilo mimo asfaltu. Chválim ABS a vyhrievané rukoväte. Niektoré detaily by si ale zaslúžili nakladačku nemeckým súdruhom - napr.na doliatie chladiacej kvapaliny treba zložiť pol kapotáže na 6 skrutkách. Sériové plexi nestojí za nič. |
vdaka za komenty som rad, že sa sloh lúbil |
matoj vieš, moja prvá mala 108k, druhá 135k, takže Bavorka ma jednoducho nedokázala u(spo)kojiť |
Hodnotenie: Pekny clanok. |
Hodnotenie: Pekne natukane pismenka, vidno, ze je medzi vami nieco viac |
Hodnotenie: bmw-f.autobazar.eu/650-gs-id8169748.html |
Hodnotenie: Gorgi no život je zmena, postarala sa o mňa, mám kopu zážitkov a fotiek z ciest no prišiel čas na zmenu, hádam jej nájdem dobrého majiteľa |
Hodnotenie: Tak objednal som na gs Hyperpro kit . A vrta mi v hlavicke ci prelozim aj hydrostel |
Hodnotenie: Hyper pro som riesil na svojej moto. |
picaso , kvapaliny sú nestlačiteľné . Z takéhoto Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (08.10.2018 11:36) |
Hodnotenie: Re: picaso: Ako bolo povedané Hydroštel mení predpätie. |
Awia , naschvál som vložil fotky , čo myslíš , dá sa ? |
Re: brazel: Neviem podľa foto veru neviem... Nevyzerá byť napevno spojený s telom tlmiča... Na foto 2 má evidentne inú farbu ako chrómované telo. Ak sa vyberie pružina možno sa dá hydroštel dať dole... A potom je už len otázka či bude vnútorný a vonkajší priemer sedieť na telo HyperPro a pružinu... |
Tak ešte to Hyperpro Rozobrať sa dá všetko , 90% vecí ide len silou a zvyšných 10% ešte väčšou silou . |
vraj to mozne je. Zistoval mi to raptor. Hyperpro ho ponuka osobitne. Aj ofiko na stranke je poznámka ze to ide |
Hyperpro ho ponuka osobitne. Aj ofiko na stranke je poznámka ze to ide |
brazel normalne si naklikaj stranku importer eres-racing.sk |
Re: brazel: Na HyperPro nie je s hydroštelom žiadny problém, mám ho viem to. Je to len medzikus, ktorý vložíš do tlmiča - ako na tvojej foto tam vpravo kde je ten veľký závit, ktorým sa nastavuje predpätie pružiny. Jednoducho tam podložíš pružinu hydroštelom a o zodpovedajúci kus posunieš maticu. |
raptor , ja ponuku Hyperpro poznám dosť dobre . A aj veľmi dobre viem , k čomu sa vyjadrujem . No nepreloží . Z pôvodného určite nie a ani origoš Hyperpro hydraulické nastavovanie predpätia doma takisto nie (lebo sa musí otvárať tlmič) . Bez "hydrauliky" S "hydraulikou" (pre nechápavých , na tomto obrázku ten horný) Dôvod úpravy: Reakcia na príspevok medzitým Awia , nasadíš origoš hydroštel na už zakúpený tlmič bez jeho rozoberania ? Tak , aby nevyfučal všetok dusík , atď , atď . Ak áno , tak potom je to fajn , O pôvodnom sa nebavme , to je ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (08.10.2018 15:43) |
Re: brazel: Samozrejme že áno, s tlmičom to nemá nič, mal som to v rukách rozobraté X-krát. Stiahneš pružinu a nasunieš hydroštel - medzi šróbu nastavovania predpätia a pružinu. Tlmič o tom ani nesníva, veď je to zvonku Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (08.10.2018 16:01) |
brazel - ved v pohode, uz to riesim s Robom kedze Picasovi to dodal Motoraptor. |
Takze pruziny a tlmice nahodene |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 306747 | Včera: 169196