Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (38 hodnotení)
Diskusia k článku: Ako na caféracer - časť 3.
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Kafku si všimli aj za hranicami... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (29.01.2013 21:45) |
@ brazel: já ti rozumím, netreba to brat ale zas tak striktne.. že ju zaradil do Cafe Raceru vúbec neva... šak je pjekná a ostatný ortodoxňáci si už názor spravió to je jasné |
Jura , a ??? |
@ brazel: trochen ke koncu úprav na CR nastupem štvorvalcú - kukni link a prehledni si Hansen MV SS750 ... |
Hodnotenie: Profi praca, komu sa nepaci, prosim , pani, postavte si lepsiu CR, ana konci roka mozeme hlasovat, koho stavba je najlepsia. |
Hodnotenie: Romoto...verim tomu,ze tvoja dalsia stavba dopadne uuuuuuuplnee inac ....za tuto ti davam .... pekna robota aj ked namiesto toho motora by som zvolil mozno nieco ine... |
"Já jsem vařila knedlík a vyšel mi nok, tak nevím..." |
Aj si si odpovedal. Cena, výkon, technológie, spoľahlivosť. |
ked je tu uz tato diskusia natiska sa jedna otazka ..... preco anglicania skoncili ? |
Retro , ja som myslel na koniec anglických výrobcov motoriek , nie úpravcov a ladičov . |
brazel japonské podvozky 70.rokov boli gumové a stáli za h... Úpravy na podvozkoch pokračovali ďalej a špičkových výrobcov podvozkov bolo možno patdesiat. Koncom 80.rokov keď japonci začali stavať špičkové podvozky tak skapali aj oni. Teraz ich funguje možno desať a pozná ich málokto. |
spidooo , nástup štvorvalcov (zhruba v polovici 70-tich rokov) práve znamenal koniec úprav na CR . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (22.09.2012 13:22) |
brazel príjmi moje hlboké ospravedlnenie. Ja som to všetko neprečítal Teraz vyzerám ako blb a pritom ťaháme za jeden koniec. Ináč som normálny, len som nedával pozor... |
Hodnotenie: Dobrá robota Takto si raz prekopem olej vzduch GSX-R 1100 |
RetroJasne, ze nebudeme hadat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil spidooo (22.09.2012 12:55) |
Retro , tak ja napíšem jeden deň , že : " ... keby sa pri preváraní podsedlovky zohla dole , aby ten "hrb" nebol zdvihnutý ako chvost nadržanej mačky , chcelo to inú nádrž , stúpačky musia byť ďalej vzadu , aby sa na (inú) nádrž dalo zaľahnúť ... " |
Hmmm Romanka...dooobreee... |
A ja som si doteraz myslel, že najješitnejší sú právnici, architekti a jazzoví muzikanti Svojho času začali hrať čierni bebop len kôli tomu, aby sa odlíšili od bielych. A bieli, ktorí nestačili držať dych s technikou vymysleli free jazz . A pritom najsexi mačiatka sú mulatky a najlepší jazz je fusion. Všetkým im otvoril oči až Jimmy Hendrix, keď sa vôbec nerozpakoval hrať s bielymi a ešte k tomu s anglánmi ( aj Noel Redding aj Mitch Mitchell boli angličania ). Jimmy sa nikdy nehral na jazz a na štýly ( kritici by ho síce zaškatuĺkovali povedali, že hral bluesrock )ale on hral a hudbu cítil ako sám pánboh. Škatuľkovanie a zipsovanie do vyhranených štýlov je ihrisko pre kritikov a kunsthistorkov. Hudba je buď dobrá alebo žiadna. Podobne je to aj s motorkami. Je úplný nezmysel chcieť uväzniť vietor do fĺaše Pure emóciám hranice nesvedčia. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Romanka (22.09.2012 9:58) |
spidooo aj ja som tam napísal že je to moj NÁZOR. Prečítaj si čo som napísal viackrát a prídeš na to o čom hovorím. A nemyslím si že by sme sa tu mali hádať. To že som napísal aby niekto niečo postavil a potom porovával, to som nemyslel nijak zle, tak sa z toho nepokakajme. |
Retro Ved ty sam nesuhlasis so stavitelom uz v tretom riadku. |
Hodnotenie: Podsedlovku som zváral elektrikou. Nemám skúšky, ale mám takmer 30 rokov praxe. |
Hodnotenie: motorka je paradna a skatulkovania a ine nepodstantne pi...... su nepostatne. |
Hodnotenie: Tak treba vymyslieť novú kategóriu lebo motorka je proste parádna len niekomu nepasuje sem a niekomu zas tam. Keby sa to volalo newsemioldcafefightracer asi by diskusia znela trošku ináč. Tiež je tam zopár vecí čo by som možno ja spravil ináč ale ja som zatiaľ nič podobné nepostavil. Na druhej strane opraví sa to upraví hento a opäť sa nájde nejaký iný detail do ktorého by trebalo špárať a tak by to šlo dookola.... ale veď aj votomtoje no nie? |
Retro , veď sa nezavdušňuj , som presne vedel , že bude niekto namietať slovami Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (21.09.2012 18:54) |
Hodnotenie: Pánové objavila sa tu fasa motorka a vy tu špekulujete na blbosťami. Pekne čisto odvedená robota, v našich končinách vec málo vídaná. Je to moderný CR a keď chcete dokázať že nie tak niečo postavte...vedátori |
spidooo: koženky, motokoženky, imitácie koží apod. predávame u nás vo firme mabia.sk |
Praaaveze CR potrebuje mat svoju liniu, mozno viac ako ktorykolvek iny druh prestavby. |
koľko ľudí, toľko chutí, ja si zas myslím, že prílišný dogmatizmus je niekedy na škodu ale o tom sa dá baviť |
brazel, tú farbu ťažko dnes definovať, pochádza z praveku. U mňa je to farba starých Jaguárov, Lotusov, BRM a pod. - teda z päťdesiatych rokov, ktoré občas ešte stretnúť na pretekoch, ale väčšinou len v múzeách. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (21.09.2012 14:02) |
eNeM , na kolenách ťa prosím , netáraj , aspoň nejaká línia tam predsa musí byť . |
Hodnotenie: Práca na prvý pohľad zvládnutá s absolútnou technickou profesionalitou, no a k tomu tá ingliš-rejsgrín, tá ma vždy dostane. |
Romanka, jop, pekné prirovnanie Nemyslím si osobne laicky že CR musí byť iba zo straých komponentov a všetko čo je moderné je už SF. Toto riešenie mi príde podobné, ako robí Russel Mitchell z exile cycles, robí tradičné tvary chopper, bobber, hot rod a drag racer motoriek, pričom ale využíva najnovšie technológie a komponenty. Napr. aj vďaka tomu sú jeho stavby čistejšie ako čokoľvek čo som videl. Rajdy bez páčok, ovládačov, laniek, káblov, nikde nič nevsií, netrčí, línie sú až minimalistické, ale klasického vzhľadu. Podľa mňa by starí konštruktéri CR využili LEd a ostatné veci, ak by ich vtedy mali, takže moderný CR sa USD vidlu, jednoramennú kyvku, LED svetlá a digitacho nemusí hanbiť ani omylom Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (21.09.2012 10:37) |
Hodnotenie: paradna praca |
ak by som sa mal vyjadriť obrazne, tento olejovo zelený kafáč od Romota by bol medzi foťákmi takmer ako Leica. |
spidooo , túto otázku som si položil aj ja . Nápis by sa mal premaľovať na Streetfighter ... |
Ja sa v tom nevyznam, tak by som chcel vedet, ze z jakeho dovodu sa tato prestavba povazuje za Cafe Racer? |
Hodnotenie: je krásna , vidno, že vieš, čo robíš za tie "neortodoxnosti" sa vôbec hanbiť nemusíš, nerobil si retro cafe racer, ale moderný (motor, kyvka, vidla), takže podľa m§a sa tam práve led svetlá a digitacho hosdia, verím tomu, že by ich aj vtedy stavitelia použili, koniec koncov, cafe ja práve o tom, použiť to, čo je dostupné |
Hodnotenie: Tak to teda čumím ! Zase trefa do černého ! Máš moji poklonu. Co bude příště? Scrambler? |
Hodnotenie: Moc pekná práca, mal som kedysi ZR-7, ale proti tomuto.... helmu dole chlape, toto je krásne dielo. Sánka dole |
mirou: Komaxit vyšiel asi na 90eur, ale nemal som tam iba rám. V kartónovej krabici bolo veľa ďalších drobností. |
Hodnotenie: Krasa ! Uz ju aj objavili vo svete www.facebook.com/photo.php?fbid=10151519553087741... |
Hodnotenie: Romoto klobúk dole krásna prácička. |
Hodnotenie: nádhera , môžeš pridať foto aj z druhej strany a zadného svetla |
na slovenske pomery velmi pekna stavba..kludne to posli aj na zahr. weby ohladne prestavieb, uverejnia to. |
Hodnotenie: WOW paráda |
Hodnotenie: parada, ja by som dal este zadnu kyvku v rovnakej farbe ako ram. |
Hodnotenie: Krásna motorka a tiež skladám prilbu pred pánom majstrom |
Ďakujem za reakcie a honotenia. |
Hodnotenie: krásna |
Hodnotenie: RESPECT - výborný počin a nádherné zelené retro lakovanie. veĺmi vkusné Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (19.09.2012 18:36) |
Hodnotenie: Klobúk dole, neskutočné |
Je tu niekto kto pozera na discovery cafe racer a stahuje to ? velmi to zhanam v cestine, dakujem |
Hodnotenie: opäť nádherná práca... |
Hodnotenie: podľa fotiek velmi pekná a aj časovo náročná robota. |
Hodnotenie: romoto - ja by som chcel vidiet Tvoju dielnu a mistra pri carovani. lebo to musis byt minimalne take zaujimave ako vysledny bike. ozaj klobuk dole a palec hore |
Hodnotenie: |
Hodnotenie: Pekne kafiicko, neviem sice ako ta nadrz vyzera nazivo, no na tej prvej fotke v clanku nie je co vylepsit az na tie klaksoooony Tie tam pod to svetlo vobec nepasuju. |
Hodnotenie: je to Ducasaki kamo ty si do toho vlozil mrte roboty ale podarilo sa |
pitaz: Asi to bude na konci ďalšieho článku... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (19.09.2012 10:03) |
Hodnotenie: pekna pracicka, pekne detaily - sedadlo, atd.. |
Hodnotenie: Tak toto je naozaj pecka, krásna prácička roma, od prvého JSA riadny posun... Kým JSA ma moc nelákalo na tomto by som sa aj hneď chcel previesť... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 36180 | Včera: 201382