Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Suzuki GSX-R 1000 – Zas o niečo lepšia
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Dobre mikulec |
Test som este ani necital, ale TONO v pozadi ....ejjjj, to sa tesim a hlavne, ked s nim zacimam byt taky kamarat! Upravené 1 krát. Naposledy upravil spidooo (24.05.2012 7:48) |
"podla (maTooB-a) by si .. |
Chalani ten test mi nepovedal nic, je prazdny. Hovori sa v nom o tom ako ste ho robili. |
Seda mi(y)s to prestane byt, ked si vykrutis zapastie a uyebes tomu |
miš Henooo kde si??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil spidooo (24.05.2012 11:25) |
Miku, sorry za úprimnosť, síce neurazilo, ale tentokrát to bolo jak moc zdravá výživa, keď sa až príliš kontrolujú kalórie a chýba tomu omastek - asik jak zapečená brokolica. Príliš kučeravého zeleného a chuť velice mdlá. Alebo skúrej jak manželský sex ve stredu po šichte. "Tak co ? Tak nic Tak zlez... |
Hodnotenie: Miku, šup s Tebou do okyenka Článkom som sa zľahka prehrýzol a bol tak oddychovo napísaný, je vidno, že za srdce Vás džiksera príliš nechytila... |
Hodnotenie: Spidi - upozornim Ta na jednu vec v clanku. Uzke rajdy, co myslis, co bude nahaco-coproidny bombarder?? si myslis, ze po tom ta nejaka gixxera ohuri? Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (24.05.2012 12:17) |
Sak viem, preto som pisal vyssie "...TONO v pozadi..." TONO=Tuono, nee? Upravené 1 krát. Naposledy upravil spidooo (24.05.2012 12:38) |
miku - kedy si ju testoval? lebo ja mam pocit, ze nahaco-coproidny bombarder je nieco ine, co si jazdil nedavno.. |
Mal som možnosť vyskúšať na Suzuki Days v BA. Pezinskú babu som dal asi 6 krát a moje dojmy sú v porovnaní s mojou K6 je to vyložená moto na okruh. Posed je viac športovejší, brzdí lepšie ako tá moja , je z pohladu jazdca ovela kratšia. Originálny výfuk by som okamžite menil za laďák aj keď je to vec osobného vkusu. Ešte by to chcelo test na Slovakiaringu. Očakával som lepšie Fotky nech je vidieť že si tú mašinu skutočne testoval trebárs niečo také aké ma Tino v niektorých testoch dá to na hodnovernosti , že si tú mašinu naozaj testoval lebo tie fotky sú sorry turistického rázu čo na hodnotenie superšportu moc nenadchne a nepresvedčí . |
Kibo, keďže KSSJ, ani SSJ slovo "Hrizkanie" nepoznajú, je to zdrobnelina, tým pádom subštandard, môže si ho písať, jakož to roduverný záhorák aj s mäkkým I, neser ma, prešlo to cezo mňa, schválil som mu to |
Oproti ostatným testom od mikulca, tento vôbec nemá gule. Nie je zlý, ale... fakt mu chýbajú emócie. |
Hodnotenie: mal som tu cest sa na novom litri povozit a je to fakt fajna masinka, jazdi sa na nej dobre a mne sa zdala byt aj dost user friendly, na SS |
Všetko fajn, |
no najprv k testu a potom k foto. |
...a ešte k tej F4RR som chcel - ak to niekto načne,tak by to mal aj dokončiť..myslím tým emócie vs.spoľahlivosť. |
Hodnotenie: Mrknite sa na clanok v novom Motohouse ak si chcete zchuti precitat nieco o tejto motorke... |
Hodnotenie: už mám pre ňu ustlané...zajtra ju môžte doviesť...čakám pri bráne od 7.00 |
Hodnotenie: ziadna fotka na zadnom a chlapci to nevedia stravit test mal prebiehat na okruhu aby nikto ani nerozmyslal nad tym kupit si tohto diabla na beznu cestu , nakolko na turistiku su urcene ine stroje, ktore sice osobne neladia mojmu oku a srdcu tak ako tato geesiksera no rozum a telo uz vie o com vravim na druhu aj tak tieto stroje asi viacej jazdia po okreskach ako okruhoch .. |
Romanka a Spidooo to celkom vystihli, uprimnost musi byt inac sa dalej posuvat neda. Skratka z niektorych strojov ta vona stejkov proste nejde Ale zas treba mysliet na to ze su zdrave a vyzivne |
ceesar Všetko fajn, |
matus - a myslim, ze aj na okruhu by to nemusela byt taka slava. Miku je testovaci jazdec uz dost dlho a supersporty, co maju 170-200 koni skusa viackrat za sezonu. co take sa tam da zmenit? |
Chester> kazdy test je subjektivny, a v zasade plati, ze su tie testy zbytocne. |
Suhlasim s matusom. Takato motorka ti na ceste nema co povedat. Moze ju testovat aj Stoner. Pokial ju nezoberies na okruh, mozes si len mysliet, ako ta motorka jazdi. Jej skutocna povaha a jazdne vlastnosti ti takato motorka ukaze, ked ju riadne "chytis pod krk a pritlacis k stene". |
neviem, ci su dostatocne financie na cas na okruhu + ci sa to da logisticky skopcit tak, ze dostanes moto akurat, ked su volne jazdy, alebo rovno na okruhu. ale na to si robia vyrobcovia vlastne akcie. navyse vela hraciek co miku ma su nove veci, niekedy nezabehane. pre taku masinu je okruh cista smrt |
S testovačkami sa na okruh nemôže, je to priamo v podmienkach, nato sú určené testovacie dni na okruhu ak nejaké importér pripraví. Na okruhu navyše nieje havarijná poistka... |
tak poviem pravdu, ze take trapne obmedzenie (zakaz na okruh) od importera ma teda riadne prekvapuje. |
Chester> ja si tiez niektore testy rad precitam, aj ked priznavam, ze cim dalej tym menej, lebo naozaj je to tak, ze je to strata casu. |
Hodnotenie: pýtam sa..neni Suzuki nejako pozadu za ostatnymi? |
Magy, je a o hodne.Vlastne od 2002 vzdy bola.Ked som kupoval R6 (model 2005 v 2006tom) tak som mal moznost porovnat uz len kvalitu spracovania u oboch moto.Vsetko co bol na R6 lesteny hlinik a frezovanim opracovavane diely boli u Suzuki odliatky z doby medenej.Ved to zoberme len z cenoveho hladiska.Za R6(model 2005 som zaplatil 340000SK, vtedy cerstvo uvedeny model Yamahy R6 stal 430000SK a sucasne uvedena nova GSXR 600 za 360000SK.Cim to asi bude???Netvrdim ze su to smejdy.Funkciu na ktoru su urcene si splnia skvele,akurat ak ma niekto zmysel pre detail, tak zostane ukrateny ci uz je to kvalita spracovania alebo creva. |
RadoR6, silno s tebou nesuhlasim. GSXR 600 K4-K5 je velmi podareny model. Tak isto GSXR 1000 K5-K6 bola svojho casu tym najlepsim vo svojej triede, co potvrdila aj sportovymi uspechmi. Mnohi na nu doteraz nedaju dopustit. Bez urazky, ale netreba mat klapky na ociach. |
Rado, si dalsi co jazdi na dizajn a detail? |
rador6 aj si na tych masinach niekedy jazdil? |
kralik ano jazdil. |
RadoR6, mne ide len o to, ze tu prezentujes nazor, ze Suzuki bola od roku 2002 pozadu. Nema zmysel sa tu natahovat kto kedy pouzil ake technicke riesenia. Kazda z japonskych znaciek mala svoje svetle aj tmavsie obdobia, ale tvoj vyrok je zavadzajuci a slepy. Z takychto blbosti vznikaju rozne famy. |
samko1 nikdy som nepovedal ze Suzuki bola pozadu.Ta lahkost oteru laku a osupania nalepiek u modelu K1-3 bol fakt.Aj napriek tomu to je Suza ktora sa mi vzdy najviac pacila. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (26.05.2012 15:14) |
RadoR6... |
mne sa strasne paci ako nadavate na "gumove" hadice na novej moto nikto z vas nerozozna original gumaky od pancierovych hadic. |
samko1,sorry, nepochopil si to zle, ja som sa zle na zaciatku prveho prispevku vyjadril a kedze som ho uz viac po sebe necital tak som si to az doteraz neuvedomil .neslo o kritiku "techniky",skutocne len o detaily spracovania.Diky za prispevok.Este raz sorry,moja chyba. |
Hodnotenie: Ja som na nej isiel,paci sa mi velmi,podvozok brzdy super ale motor sa mi zdal do cca 9000 ot,rovnako silny alebo aj slabsi ako na mojej K2, |
Hodnotenie: test vystihuje podstatu. motorka by som skusil, ale nechcel by som litrovy ss na cestu. uz len kvoli pokutam. |
nerd |
japonci moc s výbavami nespekuluju, je to vidno aj s autámi. Ľahšie je im robiť jeden model. A lacnejšie. |
co sa vybavy tyka |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 161946 | Včera: 212702