Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (20 hodnotení)
Diskusia k článku: „Hodne“ o Honde PCX 125
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
nova farba na rok 2013 - velmi pekna |
pitaz: chlapec, sa silno uc, ten prestup k vrtulkam sa nazyva diverzifikacia portfolia... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Menton (01.06.2012 10:46) |
Chlapci ale treba rozmyslat v sirsich obzoroch a nesustredovat sa iba na SK. |
veru, slovensky trh je mizive % s celosvetoveho predaja PCXka |
...heh...slovenský predaj im robí tie najmenšie problémy.... |
tak vies, ja si samozrejme vazim lojalnych zakaznikov, aj ked niektori zdupkaju ku modrobielym vrtulkam |
Si myslite, ze pitaz Vam poziciava PCX len tak nezistne pre pekne oci alebo s prihliadnutim na motorkarsku rodinu? |
Dnes som skusal nove PCX a musim uznat, ze je to sikovny, lahko ovladatelny, na zapchy prakticky, dospelacky vyzerajuci bicykel s motorom. A este je aj krasny v tej cervenej a za tu cenu. No velkeho chrobaka mam v hlave... |
Bez debaty, cena PCX 150tky je úžasná |
TomasBB heh....vážim si ľudí, ktorí vedia byť sebakritickí ....predbiehal som kolonu sprava....jazdime jak prasata..., úplná pravda..... |
tento rok bude situacia s dodavkami PCXka tiez "kriticka", takze kto ma zaujem, treba rychlo rezervovat |
125-ka je motoricky v pohode, po zabehu (500 km) sa na pol plynu na rovinke sama rozbehne na 80 km/hod, spotreba pri "medziosadovej" jazde 50-70 km/hod pod 2 l/100 km, pri jazde okolo 80 nieco malo cez dva. |
Dobre spravy.Skuter 150ccm za taku cenu to je parada. |
cena modelu 2012 zostava rovnaka ako do teraz - 2290,- eur |
dnes prislo PCX v novej farbe na rok 2012. velmi pekna cervena metaliza |
Jurik, pcxko nema imobilizer. Honda ponuka original alarm, takze namontovat sa da. 12V zasuvku sice nie, ale myslim si, ze montaz 12V zasuvky v autorizovanom servise by nemala mat vplyv na zaruku, hlavne nie na taku potencionalnu zavadu, ktora by nemala nic do cinenia s elektrikou, bateriou, atd.. |
Pani a este viac bude PCX 125 Vas favorit, ked novy vylepseny faceliftovany model 2012 s upravenym motorom, bude mat spotrebu pod 2 litre, konkretne sa pise 1,77L !!! |
Hodnotenie: paradny clanok tiez uvazujem o niecom takom na vozenie po okoli |
MajoKE ma PCX aj immobilizer, nejak som sa to nikde nedocital ani v inych clankoch ? |
JuriK: pred písaním článku som si samozrejme prešiel všetky skútre a zámerne konkrétne nemenoval iné modely, nepotrebujem iným škodiť. Cenotvorba je ich vec. |
Ratam, ze behom 2 rokov (nielen v Cechach) zacne aj u nas platit nariadenie EU, kde drzitelia B vodicakov budu moct jazdit 125 skuter a enormne ceny benzinu ma donutia prikupit na cestu do prace a po blizkom okoli uspornejsie vozitko alias skuter, ktory by v pripade potreby vyuzila cela rodina. V takom pripade by som rocne urcite 10 000 km na skutri dal len Ja, kedze jadim za kazdeho pocasia od -5 do +40 stupnov. Upravené 2 krát. Naposledy upravil JuriK (29.04.2012 23:55) |
MajoKE: na Sk s tym mozno vela ludi 8000km rocne nenajazdi, ale cely juh Europy pouziva skuter celorocne a v Azii dokonca ako jedine vozitko v rodine, takze ta JuriKova pripomienka je na mieste... napriek tomu sa mi PCX paci stale viac... |
V utorok som bol na prehliadke po 4000km v RP Honda Prešov. Bol som tam prvýkrát, nikoho tam nepoznám. Olej som mal svoj /objednávam ho v i-obchodoch hromadne pre auto a motorky/. Cena prehliadky 37,5 vrátane nastavenie ventilov. Prišiel som hodinu pre otvorením, aby prcek vychladol, ale rozoberanie plastov je ozaj komplikované...začína to demontážou nosiča kufra, vrchných plastov, sedadla, ... určite vyše 30 skrutiek. |
JuriK nebral by som to tak tragicky.Vyrobca predpoklada ze kedze ide o slabsi stroj tak vacsina uzivatelov bude na tom jazdit na plny plyn,cize volu ventilov treba kontrolovat casto (motor tusim toci nad 8.000?).No ale normalny uzivatel co vie ze motory sa aj zahrievaju a ma sa jazdit na optimalne otacky alebo dajme tomu 3/4 vykonu urcite nebude musiet sledovat tie ventily tak casto a kazdych 8.000 bude stacit.Na Keeway-i bola tiez vymena sviecky kazdych 4.000 a vydrzala mi tam aj 10 a stale ide. |
Hodnotenie: Cena prehliadky 40€ po 4000km je aj vratane kontroly ventilov? |
Hodnotenie: Pekne napisany clanok. Aj skuter sa mi paci, len ten hrb na sedadle by mi vadil a stredovy tunel taktiez. A asi by som isiel do novej stopatdesiatky bez ohladu na moznosti dalsieho predaja. Inak ja som zmrzlinar. Mne je zima kazde rano aj v aute nez sa mi zohreje motor. Cize pre mna by mal skuter vyuzitie na cestu do prace od maja do konca augusta aj to len ked neprsi... |
jawa23: cena prehliadky pri 4.000km cca 40e. Tak tvrdi chlap v Honde PO. |
jozko....bez urazky....vies tuto otazku by som sa asi mal opytat tvojej drahej - iba ona by vedela dat spravnu odpoved na tvoj styl jemnej prace a zahrievania.... otazne je, co by povedala tebe a co mozno niekomu inemu.. |
Hodnotenie: Skvely clanok (aj ked ja poskulujem skor po Visionovi).Tie fotky na konci s veteranom nemaju chybu.Mam pocit ze oba skutre maju velmi podobny sposob startovania lebo ten Tatran (ci Manet?) ma tiez dynamostarter a nie klasicky starter ako na modernych moto takze bol to skvely vyber dat dokopy prave tieto dva stroje. |
ja mám len nesmelú a intímnu otázku pre skúsených zahrievačov , ked teda chceš, aby sa Tvoja stará čo najlepšie a rýchlo "zahriala", necháš ju na posteli ležať a ideš do sprchy, alebo s ňou radšej hneď od začiatku jemne pracuješ ? |
Hodnotenie: ak prejde ta uprava vodičákov pre držiteľov B prisušiť aj skuter do 125ccm,tak to bude jak teple rožky |
Hodnotenie: Velmi pekný článok strašne rád by som si ho kúpil ale otec by ma zabil lebo nemám už miesto na druhú motorku ale do práce by mi to úplne stačilo. |
Presne tak, staci zdravy rozum, kym je to studene, nedavam tomu poza usi. |
Nás v škole učili, že motor je konštruovaný na záťaž. Čiže nie na voľnobeh. Ja to považujem za logické. Preto zohrievam pri primeranej záťaži a primeraných otáčkach. Ak to niekto za logické nepovažuje, tak nech zohrieva na voľnobehu. |
V navode k mojmu SH sa pise, ze nechajte motor pred jazdou zahriat, akoze allow the engine to warm up before riding, tak teraz neviem... Zahriatim sa rozumie, ked sa pohne ukazovatel teploty z krajnej polohy, na toto necakam, max minutka volnobeh a idem, kym sa zapnem a otvorim a zavriem za sebou branu, potom pridavam aj tak pomaly, lebo je to este v zabehu tak ci tak. |
raptor: zahrievanie sa spomina na dvoch stranach, okrem 61 aj na 67, preto som ich obe uviedol. Prosim ta, preloz mi vetu zo strany 67: Allow the engine to warm up before riding. To je to podstatne. |
Kazdy si dopredu "svoju staru" zahrieva a zohrieva ako chce a kolko chce.....otazne je, kolko toho potom este "stara" znesie... |
Menton: Vysvetlili ti to už v príspevkoch pod tebou. Nechcem rozdúchavať vychladnuté pahreby, ale nemilujem všakovaké tie ranné zahrievania, dávania kakavka, zimné preštartovávania, komplexné zazimovávania... |
menton - asi obaja rozumieme po anglicky ale kazdy inak Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (12.04.2012 15:36) |
Moje predchadzajuce Kymco Xciting 500 sa pohlo, ked otacky prekrocili 3300, aby som sa zaradil na hlavnu cestu a nezabili ma v rannej spicke, mal som ich okolo 5000. V zime sa oplati trosku pobrnkat na volnobehu. Na skutri sa tazko strazia otacky. |
Hodnotenie: Ale ide o to že motor sa dá zahriať aj rozumnou kľudnou jazdou... Nikto netvrdí, že ho zahriať netreba... |
Vadim: ale netrep. Konstrukteri z Hondy dali do manualu jasny postup pre startovanie: sklopte bocny stojan, zohrejte motor... ak nebudes mat zohriaty motor, system na vypinanie motora na krizovatke ti povoli ist mx 10km/h... strana 61, aj 67 docs.google.com/file/d/0B0fPe4feWkfeNDg0YWEyOWYtY2NmNy0... |
Hodnotenie: Pekny report! |
Vadim: ani vlastne neviem preco, ked je v noci pod nulou, idem do roboty a je +3, tak mam jednoducho lepsi pocit, ked si skuter vrci chvilu na stojane, kym sa pozapinam a nasadim si prilbu a rukavice. |
zober tú Yancovu čo stojí vo Vrábloch, šak to je ešte panna |
Hodnotenie: pekna motorecka, len mi je trocha mala super test, ocenujem udaj o spotrebe pri -14 , ja poskulujem po sh150 |
Hodnotenie: myslím, že to otváranie kufrov má Honda všeobecne nejako moc bezpečné neštartuj ak chceš nakladat, |
Hodnotenie: MarekZ: Pýtam sa to idté, čo konštruktéri Hondy: Načo zahrievať? |
Hodnotenie: Dobre a triezvo napisane, tiez ma vytaca na mojom SHcku, ze nejde zdvihnut sedadlo pokial je skuter nastartovany a zahrieva sa, ale pomaly si zvykam, najprv otvorit a potom nastartovat |
hopyke:www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/honda... |
Hodnotenie: velmi prijemne sa to citalo... velmi dobre fotky, svieze slovne zvraty a spojenia a velmi dobra vypovedna hodnota Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (12.04.2012 13:50) |
RHplusB |
Hodnotenie: Zaujimave, prakticke infosky. |
hmmm... a čo netreba na tom úžasnom skútri dokúpiť, prevŕtať, odstrániť, dorobiť, proste len v predajni zaplatiť a jazdiť ....osobne mi vadí tzv. tunel medzi nohami.... každých 4.000km kontrola ventilov? .... |
Hodnotenie: Veľmi dobrý článok ako obvykle. Škoda, že si nebol spokojný s Keeway-om. Z predošlých článkov som mal pocit, že je to vydarený stroj a aj som nad ním uvažoval ako nad možným nástupcom keď zvýšim kubatúru. |
Hodnotenie: ako125 som si kupil teraz v marci ... a vcul bude 150 to som mohol pockat kua.... |
Hodnotenie: |
Hodnotenie: velmi pekne spravene test |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 61123 | Včera: 159144