Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: TrailTech Vector - palubný počítač
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
lanhelp: na co je to dobre ? Nerypem, len sa zaujimam, ake funkcie/merania potrebujes pri jazde sledovat a adv ti v zaklade neponuka. Z celeho tvojho textu som vycital jediny prinos v teplomere chladiacej kvapaliny a to da da riesit jednoduchsim zariadenim... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (27.12.2011 21:51) |
Možno ti chýbajú základné informácie čo vlastne Trialtech Vector je... |
Menton: to je OK, len ja som to písal ako prvý dôvod.... |
PeterKeke: dikes, samozrejme, ze som este pred polozenim otazky googloval a studoval vsetky funkcie. Je mi jasne, ze nie vsetky origo palubne pocitace maju vsetko, co moze off road jazdec potrebovat. Preto ma zaujimaju konkretne funkcie, ktore su potrebne sledovat... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Menton (27.12.2011 22:29) |
čo napísal PeterKeke úplne sedí. Ovládanie vectoru je vďaka ovládači na riadidlách a vystúplych ovládačoch oveľa praktickejšie. S vectorom ma čaká veľa trénovania, ale viem si reálne pradstaviť ovládanie počas jazdy v teréne... |
Menton: okrem uz spomenutých vyhod oproti beznemu tripmastru je tu jedna podstatna a pre rallye jazdca dost dolezita - moznost korekcie PART alebo TOTAL vzdialenosti podla konkretnej situacie. |
pekne... to je zaujimave, ze majitelia zrejme reklamovali, ze to chyba a tak na LC8 dali tachac, ktory sa da lubovolne premiestnit (velky je asi ako vektor) a za 50€ k nemu dokupis tripmaster switch a korigujes si trip2 tak ako na vektore. Je tam na to konektor, takze v podstate minimum roboty. |
Superflanker: jasne, to su urcite fajn funkcie na preteky... |
matus...990R berie TM switch, takže na ADV to pasuje |
Heno: to podsvietenie je práveže dobré, jasne čitateľné za dňa aj v noci. Lenže ja ho mám umiestnený tak, že keď sedím tak ho mám presne na úrovni hornej hrany plexíku, čiže dosť visoko v zornom poli. Tým pádom v oblastiach bez pouličných lám to svetlo z displeja pôsobí ako svetlá protiidúceho auta a môže oslňovať, resp. to pôsobí ako svetelný bod na tmavom podklade, ktorý prirodzene priťahuje pozornosť a oko sa mu prispôsobuje pri zaostrovaní. Takže tu ide naozaj o špecifikum umiestnenia a nie o chybu Vectoru. Ak by som ho mal na riadidlách, t.j. mimo rozného poľa, tak ten problém nie je. |
A tá výdrž ovládania z riadítok? Ešte to mi povedz. Nezasekávajú sa čudlíky? Všetko ide ako po masle? Nemusel si izolovať konektory proti bordelu? |
Heno: |
Ja ten Vector mám, aj s ovládaním, len som ho ešte nenahodil, páč nie je kam |
Heňo ale porovnávať musíme porovnateľné |
Tak vieš, motorku staviam od základu, už som do nej toľko vrazil, že už mi je to asi úplne jedno Ale nie, samozrejme ma zaujíma čo najvyššia pridaná hodnota za danú sumu. Vedel vy si ešte nejaký schopný Trip priradiť do výberu? |
Videl som Ti v profile ten rám, pekné... |
dobry test |
MaAT: zrejme budes mat naprd cidlo teploty. TrailTech jeho zapojenie rozpozna az po resete, tak je mozne ze sa cidlo obcas "odhlasi" (prekontroluj kabel a jeho napojenie k cidlu). |
lanhelp: TrailTech obstál ...záťažové podmienky vydržal.....piesok v Malackách, bahno na Mastodonte, blato a prach na Bakare, blato prach kamene na Baji a finálne blato a vsetko dokopy na Motoraji....všetko počas roku 2011 a TrailTech bez závad....žiaden konflikt je to skvelé zariadenie...doporučujem |
Hodnotenie: Používam ho a musím len prikývnuť |
Hodnotenie: vďaka za článok, niečo som sa poučil |
Jedna otázočka - všetci poučívate čidlo na 21´ kolese? |
Ivan: na Trail-e? To sa mi dajako nezdá, veď tam sa tuším dá zadávať obvod kolesa po milimetroch, a dá sa to nastaviť úplne presne. Aspoň tak si to pamätám... |
Celú sezónu mi to šlapalo tak ako malo, ale potom po nehode v Brezne mi Vector prestal ísť - tak som ho vyreklamoval a odkedy mi prišiel druhý akosik to nepasuje! |
Hodnotenie: Predavam Striker |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 200844 | Včera: 217882