Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (11 hodnotení)
Diskusia k článku: Predaje nových motocyklov na Slovensku v roku 2011
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Pekné, GSko je na roztrhanie... |
Peťo, štatistiky dovozov existujú, akurát je s ich spracovávaním trochen viac roboty... |
Hodnotenie: Výborne spracovaná štatistika Prehľadné |
tie PCX-ká išli ako teplé rožky, ale za tú cenu no nekúp to...... |
Hodnotenie: zaujmavá štatistika,som zvedavý na tohtoročnú,ako sa uchytia novinky nielen od Hondy,keďže nielen cena tlačí predaj... |
Cesi maju pokles o 10%.... na 16 667. |
Tie čísla predaja sú hrozne nízke (v SR 3554 ks) ak porovnám z číslom z CZ (16667 ks) to je rozdiel 4,69 násobný. Chlapci čo predávajú v SR motocykle a doplnky sa majú čo obracať aby vôbec |
Slovenko je piditrh... Ak budeme hovoriť len o postkomunistickom bloku V4, tak v Maďarsku sa už aj malé deti rodia pomaly na motorkách (a tamojší motorkári sú aj na úrovni vybavení - stačí sa ísť pozrieť na ich výstavu, teda parkovisko pre ňou, a najmä klubovú scénu) a Poliakov je zase strašne veľa (čiže predaje sú X-násobne vyššie). Česi sú tiež rodení motorkári a do karát im hrá vyššia kúpyschopnosť a vyššia hustota dopravy (hlavne Praha a veľké mestá). Upravené 1 krát. Naposledy upravil Herghott (16.01.2012 14:19) |
Hodnotenie: PeterKeke: to je normalne, ved napr. aj v Taliansku je jednotka, aj ked mu dycha na chrbat GSA... |
Hodnotenie: Zaujimave su nizke cisla HD, v Cechach je to najpredavanejsia znacka v objeme nad 800ccm, u nas asi nie... |
Menton: nie, tam to jednoducho vyšlo na kus presne rovnako... |
Hodnotenie: statistika na motorkari.cz je chujovina .. vid jeden z najpredavanejsi nejaky Johnway .. |
Marek, plán prekročili chalani (a ja som im v tom tiež pomohol ), plus to čo sme sa bavili aj s rapťákom na pive.... |
Robo, keď už si načal tému dovozov Tento rok to nebolo také okaté, ale v roku 2009, keď padol forint a CZK, to sa vozilo a vozilóóó... |
Ono, tento rok som zase podporil vás hneď z kraja Tak aby sa o mňa ostatní predajcovia na rok 2013 pobili |
Vlani sa predavalo aj od nas von, nie je to one way... A meny okolo padaju aj teraz, to sa bude voziiiiiit... |
Herghott: ok, ja som narazal iba na to, ako je cesky a slovensky trh rozdielny, aj poctom predanych motoriek aj rozdelenim medzi jednotlive znacky, nad tym je preferencia jednotlivych cielovych skupin a ich bonita. Pre mna je sokujuce, ze sme za Cechmi tak daleko, zaroven velmi drzim palce vsetkym predajcom motoriek, aby sa predavala u nas aspon tretina toho, co v Cechach, v kazdom segmente. Inak slusna analyza , HD som spomenul preto, lebo akosi mam tu znacku rad, poradie v pocte predanych model uz sedi trosku viac, na druhom mieste je GS . |
Hodnotenie: Znova prvenstvo Hondy,ved jak inak. |
Hodnotenie: Podľa tohto sme relatívne náročný trh a je buď žiadaná kvalita, alebo úplne lacné veci. Jeden z dôkazov toho, že na Slovensku už neexistuje stredná sociálna vrstva. Ako fanda suzuki musím napr skonštatovať, že nemajú žiaden špičkový model (snáď okrem osobitej busy a triedy ss) - prakticky konkurujú iba cenami. |
Treba zacat predavat motorky cez internet. |
Sadlaty, kríza zatvára "sociálne nožnice" - chudobní su ešte chudobnejší a bohatí sú bohatší... |
Sadlaty, ale veď Suzuki sa jasne vydalo smerom budget bikov pre novomotorkárov, nemám pocit, že by chceli dosiahnuť čokoľvek iné |
eNeM a uz im aj v tomto segmente zacina davat Honda na prdel - vid novinky 2012 |
kingston, veru, včera som videl naživo tú Nc 700 a veru že za ten peňáz jaký seriózny kus motorky Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (19.01.2012 8:11) |
kriza otvara socialne noznice... |
maTooB-ups |
myslim ze rast a pokles predaja zodpoveda zdrojom ktore jednotlive znacky vynalozili na mareting ... |
eNeM ..súhlas. Asi vedia, čo robia |
asi je tam kokotyna v tych tabulkach lebo pochybujem ze 1200 supertenere by sa predalo viac ako v stromov asi to mala byt xtz 660 tenere, nem ? a bohvie kolko takych skriatkov sa tam veslo. nayvse co robim ja povinne statistiky pre urady tak tam pisem take kokotyny, ze by som podla toho ani obeznu drahu zeme nenastavoval. navyse vudy ked v novinach citam nieco pri com som bol alebo tomu rozumiem, je zle meno alebo cislo, alebo nejaky logicky mechanizmus, ktory si novinar prisposobil svojmu inemu typu myslenia., |
"Ja verim iba takej statistike, ktoru si zmanipulujem sam" |
Bedna Veď to sú oficiálne štatistiky. Myslíš, že po Slovensku jazdí 30 Teneriek, ktorých majitelia majú v techničáku napísané, že majú Supertenere? |
Sadlaty, ono mne sa ten trend síce nepáči , ale ako vo všetkom, nie je zaujímavý názor skúseného, ktorý vie, čo chce, ale nového zákazníka . Presne ako u fotoaparátov. Nie je podstatné, či tvoj foťák za 3500 evri kúpia šiesti profifotografi a vychvália ťa, ako vďaka nemu získali ceny, radšej predáš 600 foťákov za 400 éčiek začínajúcim amatérom, ktorí chcú niečo lepšie ako je kompakt . Biznis je o dopyte a dopyt je o širokej verejnosti. Aj keď ja som zo Suzuki ako motorkár sklamaný, ako podnikateľ ich plne chápem a pochopili aká je doba , motorky sa stávajú bežným doplnkom pre strednú a vyššiu triedu a tam je aj najväčší potenciál na predaj. Bežný motorkár dnes už je normálny človek, ktorý ide občas na víkend, párkrát po práci a na jednu dovču k moru, nech najazdí 5 - 8 000, jeden servis ročne, jedny gumy ročne, nepotrebuje byť náročný a (chvalabohu) chce funglovku. Keď som ja kupoval XR, len som zavolal Sršňovi, čo mi má dať, nech mi vystaví papiere a kedy mám prísť zaplatiť. Taký zákazník je síce bezproblémový, ale je nás málo |
Mimochodom len hrubé štatistiky NOVÝCH dovezených motoriek: |
lebo uz ked len kuknem na cesty je tych 660 mrte a 1200 asik menej, jednu som videl. a ze by ich slo viac ako west rómov sa mi nechce prilis verit ale mne je to jedno, lebo pre mna je len jedna statistika a to je pohlad do mojej garaze, tej statistike verim a vlaste 660 tam vobec nie je v tabulke. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (19.01.2012 12:11) |
Bedna Že vy jste se zase kochal, pane doktore? |
A 660 tam nie je, lebo je to len TOP 10 Stromov sa predalo málo, lebo staré neboli na sklade a nové sa ešte neuchytili. |
Fišerko, takto: meteleskublesku.cz/media/01/snd/07.mp3 |
ja som len taky postreh dal, netvrdim ze sa nemylim, volat isto nebudem nikam, lebo, mna by tie masiny zaujimali iba keby som ich mal pekne u mna v garazach okrem toho som natelefonovany tolko, ze uz pouzivam handsfree aby som nemal skratenu ruku |
anketova otaaazka: co myslite predalo sa na sk v 2011 viac xtz 660 tenere alebo xtz 1200 supertenere ? |
Novinky sa väčšinou lepšie predávajú než starinky. 660 už má svoj vek. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Herghott (19.01.2012 13:46) |
Upravené 2 krát. Naposledy upravil bedna (19.01.2012 13:51) |
bedna-kto by chcel 650-tku ked moze mat 1200-fku |
Hodnotenie: Slovenskym a ceskym predajcom zelam aby sa im viacej darilo. |
by ma zaujimalo kto nastavil benchmark ze od 50ccm su uz "velke motorky" Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (22.01.2012 11:26) |
Raptor, je to tak kvôli vodičákom. Do 50 ccm máš aj klasický autový vodičák, nad 50 už si ho robíš cielene kvôli motorke (v budúcnosti do autového budú spadať aj motorky do 125 ccm, ale pravdepodobne len s variátorom, resp. automatikou, takže potom sa upraví aj sledovanie). |
dovolim si povedat ze aj Honda ma dostatocne velke portfolium aby motorky o objeme 125ccm nedavala do jednej kategorie s VFR1200... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (22.01.2012 13:04) |
raptaku, ale tieto hodnotenia nie su o obrate jednotlivych znaciek ale o predajoch - pocte predanych kusov |
Raptor, šak nech si to každý sleduje ako chce. Niekedy sa CBF125 predávalo nad 90 ks a GS pod 20... Tento článok mal byť rýchlym a stručným prehľadom. Rovnako sa to dá sledovať po kategóriách a ísť ešte viac do hĺbky, ale to asi 90 % ľudí nezaujíma. |
Hodnotenie: najlepsie si dat flasu sampankeho a je to vybavene. |
Honda vyhrava tusim kazdy rok! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 303302 | Včera: 140305