Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (12 hodnotení)
Diskusia k článku: Husqvarna TE 630 IE 2011
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Bedna keby si si mal vybrať supermoto,tak ktorú s tých dvoch čo si mal |
Hodnotenie: Bedna: Husqvarna Motorcycles robi motocykle od 1903, ale Husqvarna AB, ktora robi aj motorove pily vznikla az v roku 1959. Uplne prva Husqvarna vznikla v 1689 a vyrabala pusky pre svedsku armadu. Vsetko su to samostatne firmy. To len aby si poznal rodokmen svojej moto a ze moto bolo skor ako pila... |
Hodnotenie: Menton. Dik, zas som o nieco mudrejsi. Som vychadzal len z vseobecnych povedaciek. |
Hodnotenie: Paradna strojovna |
Hodnotenie: Zatál najlepší popísaný test, aj keď súkromný. |
Hodnotenie: pohotka, dost sem si teho prečítau a dozvjedzeu sa. No a po pojegdzeňí TE310 a fčéra aj TE449 bi sem potrebovau skusit TE630 Nech to je jak sa poví kompletňejší |
haro007: dik, od novinara a pilota ako si ty je to fakt lichotka. Ten motor je zamatovy dole na miernom plyne, myslel som tym nekusavy, ked mu zatocim vzopne sa ako jelenica a uz ma nesie. Ale vsetky tieto striekacky maju oneskorenu reakciu na plyn a navyse velke creva kym sa roztocia, tak nie je to na nejaku jazdu kde treba masinu v momente pridvihnut a na to by aj tak bol treba drapak, lebo henta guma skor preklzne ako masinu podvihne. v tomto sa to neda porovna s rmz, tej ako tresknem po sulci v momente preskoci 2-3 m korenov kamenov. proste je to ostry motor s lahkymi crevami a je strasne tocivy. Dalej tieto velkoobjemove jednobuchy neznasaju povrkavanie plynom v dolnych otackach, co ja ked jazdim s rmz tazke useky preskakovanie kamenov a stromov a brazd hlbsich robim stale v spolupraci so spojkou. takze tazky teren s nou by sa aj dal, ale absolutne by ma to neuspokojilo. tam som pochopil, ze toto je na rychlu rally gasovacku, nie na trialove vrkanie pomedzi cosi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (04.12.2011 11:08) |
Hodnotenie: bedna: dobre napisane, ako vzdy. |
bedna: volau sem Ťa, je tak? |
aha, uz chapem. Mne tiez ma kto dat pokostovat, len som si najivne myslel, ze je niekde nejaka lacnejsia predvadzacka, ktoru by som kupil za lacnejsie Naivie sa medze nekladu |
mikulec: volaus veru. Upravené 3 krát. Naposledy upravil bedna (04.12.2011 21:48) |
já sem biu fčéra trénovat dráški, a mjeu bich ít aj neskaj, zakát je takíto povrch, ale zas Seňicu len |
Hodnotenie: pekny clanok, diky zan. |
ktm ka mala spodne 3 kvalty kratsie, tato ich ma dost dlhe na teren, ale ked som chodil tazsie veci aj na ktm som si dal dopredu 13 zub. kolečko, potom to bol ratraka uz sa pekne na gase pridvihovala. ale s ktm som chodil aj uplne tazke veci, ale tiez uz tam nebola porovnatelna s rmz tak niekedy som prisiel riadne nasraty. |
Hodnotenie: bedna jeden tvoj clanok urobi pre predaj tohto motocykla viac ako desať promo clankov. |
dik uvidim ako budem offovat, zatial ma to nenapadlo, skor som objednal chranice ruk a plech zospodu. no keby mi niekto to xove bawo zical, by som vytestoval. a hlavne by ma zaujimalo x 650 challenge. |
www.svetmotocyklov.sk/testy/husqvarna-4/587-husqvarna-t... |
este k temu kuratenku Katke B....no teda chalosi co rikate ? |
sak co bi vjedela. robit zle chlapovi a prevadzat si az kim od ni neutece.jak secki, ci skarede ci pjekne. |
dnes som zbadal pod masinou kapku oleja v hale, skoro som odpadol, ale na prste som videl ze je to modry husty filtrovy olej a zatekalo to po pravom dekli motora zvrchu zo spodnej hrany airboxu, sa to tam vytopilo stieklo a kvaplo. jako olej pod masinou, z toho mam zachvaty |
no naco nova masina ? vyzera jak stara vydra ani to neumyvam, lebo uz treti den sa vlacim, lebo som chory nemozem jazdit trvdy kros. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (02.03.2012 19:49) |
bedna: bud rad, ze mas aspon "staru". Som sa bol vcera pytat na predajni, maju uz len jednu aj tu zajednanu a vraj tazko povedat kedy budu dalsie... |
po 1000 km som menil olej, bola tam dost kovovych spon, motor asi bude z blata, no a uz tecie aj lavy predny tlmic a to som jej nejake driblingy ani nedaval, lebo na to neni ani vhodna. ja nevim bohumile. |
bedna: za dvojku ju vezmem aj s tecucim tlmicom a sponami v oleji... |
a ne, ja ju dorazim osobne ale ne ved sa na nej len coprujem, uvidim ake to bude pri dalsej vymene, len u japonskychs trojov to hentak nebyva pri prvej vymene. tak kymco neni suzuki. celkovo sa mi zda ze motorkarov vazne ako sportovcovberu len japonci a vedia ze potrebuju naradie a nie nacancanu maskaradu, nemci si z nich robia spotrebitelskych tajtrlikov ktori sa chcu vozit a preto treba na nich dobre zarobit. |
bedna: co s tym ma Kymco ? Tam previezli montaznu linku na 650 jednovalec pre najmensie GS... Aj ked sa suska, ze ten motor bude aj v buducej Huske TE 650... |
niekde som to zachytil, ale to neni dolezite, dolezite su tie spony. teraz vymenim po 2000 a uvidim, ci sa to uludni, nebuchoce nic. |
ked je sucho chodim s nou aj do hor , zadna guma je po 1300 km hotova na hladko, ale na sucho to nevadi. s touto motorkou sa po horach nechodi tak, ze gule, ale ze kolko vydrzi, to uz proste clovek citi ked to moc cele trieska, takze to neni uplne ono, ale na hoby tempo staci. navyse ju mam na tlmicoch nastavenu hodne cestne a polocestne gumy vpredu 1,5 a vzadu 1,8, takze treba tak ako sa povie kulturno. Miesto chopra je to do kopanic vyborna volba, ale na sportovy vykon treba zabudnut. je to civilny polocestny dualsport s kopou veci co by pri tvrdsej jazde odpadli. |
Hodnotenie: ešte v dávnych časoch, keď v našich krajinách zúrili komančovia (presne roku pána 1982) vyšla LP Sax syndrom. Nahrali ju najväčšie CS jazzové esá vrátane Laca Decziho, ale čo ja zaujímavé, bubny v 4 skladbách so starými pánmi nahral mladý američan Dave Weckl ( dnes jeden z najlepších svetových jazzových bubeníkov - roky hral napríklad s Chickom Correom ). Josef Vejvoda, v tom čase najväčšie CS bubenícke eso, ktorý sa na tomto albume podieľal aj autorsky, napísal záverečnú skladbu "New heaven" citujem: "ako parádny kúsok, plný rytmických asymetrií nielen pre kvinteto saxofónov, ale aj pre svojho mladého zámorského kolegu. Jeho finálny virbl, vznášajúci sa vo fade-oute k oblakom akoby potvrdzoval, že na "jazzovej posadnutosti" neexistuje syndróm, ktorý by bol nesympatický. nech už v saxofónoch, alebo v čomkoľvek..." koniec citátu Upravené 2 krát. Naposledy upravil Romanka (11.04.2012 20:31) |
Dik moc Romanka, ja motorky studujem Neni som sutazivy typ, ani nejaky extremne dobry pilot, ale vnimam ich do detailu a stale nad nimi rozmyslam. Ma to bavi. Je to jedna z mala veci, lebo ako pise Jozo Raz, na svete je kamdalej menej veci, pre ktore sa tu oplati byt. Sice motorka moze to bytie ukoncit, ale mozno preto nechodim cez iste limity rizika a skor ma motorky zaujimaju ako testera, nie ako sutazneho pilota. |
Hodnotenie: Žeby toto bol motor do píly ? |
dnes som konecne zhodil original gumy/zadna na platno po 2600 km/ a dopredu som dal stredne oslahanu D 742 a dozadu metzeler karoo m+s ale nie ako bola origos ale s tou endurovejsou rezbou kociek/vacsie medzikockove priestory./ sa tesim na posledne blatove a zacinajuce snehovo ladove veci. aj ked na rmz ostre veci odmietam jazdit pod 6 stupnov, tuto sa to s teplymi rukavicami da, lebo ostre tempo by tuto motorku zabilo./plasty+somariny/. krosu kedze drzim ako kravu a hlavne vela spojkujem, tak na zime v tenkych rukavicach odchadzaju prsty. mal som uz 2 x zapal sliach na l ruke a palcoveho klba. hrube rukavice su nepripustne, motorka by mohla ist uplne z ruky. motoru chlad evidentne vyhovuje aj chladiacemu systemu. v teple skapinal za studena na volnobehu, teraz si otacky pekne drzi. mrzi ma ta predna vidla, je dualsportova a rychlost v terene tresta odskakovanim predku. je to len 45 tka. vazne rozmyslam nad zmenou okuliarov a tlmicov, alebo apson maksiu strunu ci nedam. toto ma fakt sere, nemozem to nejak rozbalit, nad 50-60 sa to uz nevie chovat endurovo, ale cestne to kope, tak ze guma nekopiruje teren ale polku je v lufte odkopnuta. zadok je zratelny. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (01.11.2012 1:48) |
ako som vymenil olej v tlmicocha zvysil rajdy a dal dopredu mensie kolecko, ta motorka zendurovela o 30 % a je to zratelne, daju sa naozaj uz slusne veci, hlavne za mokra mam rad tazsiu masinu, ktora sa do blata vnara a drzi stopu. prednu gumu mam stale tu motokrosovu dunlopu a vzadu to menej stastne karoo s mensimi kockami je aj s vacsimi, ta je to terenu uplne na nic. tesim sa ked dam michelin s12, bude to uz naozaj slusne vozenie, ale zatial mi staci ked mi slusne drzi predok, zadok nejak doklepem stale mo mierne vadi oneskoreny plyn, ale to riesim spojkou, preto m iasi dlho nevydrzi ani druha spojka. Fajn je uzka stavba medzi kolenami na uchop motorky nohami a vyvysene sedlo vzadu, lebo da sa ist aj tak ze clovek sedi vzadu, motorku stlaca a gasuje a ide to ako v stoji, hlavne to ma vtedy odlahceny predok. Az od sand baja som ju zacal viac jazdit v terene, dovtedy som ju setril, ale traz v dazdoch som rad , ze ju mam. A asi aj ona ze ma mna |
Hodnotenie: Jej aka paradna . To som az teraz nasiel. Tak mozem setrit |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 55044 | Včera: 223633