Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (18 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda v Miláne odhalila nové modely 2012 - Crosstourer, Integra a dvojica netradičných NC 700
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: pjekne, pjekne.. |
Hodnotenie: takto to vyzera super, treba vidiet nazivo |
Hodnotenie: Crosstourer vyzera pekne po dizajnovej stranke, som zvedavy na reakcie. Prva vec co som si vsimol su nechranene zvody pod motorom, to ziadny odvazlivec asi v terene velmi neoceni. Ale kto by to aj tahal do terenu, ze? A ten topcase na zips ma fakt dostal |
nc700x je pekna motorecka, ale 47 koni (35 kW) pri vahe 214 kg, WTF? Aj ked zatah 60 Nm pri 4750 ot/min to trochu vylepsuje, ale aj tak, ved to ma obsah 670 ccm! A 14 l nadrz? No dobre, pri udavanej spotrebe 3.6 litra, moze byt Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (08.11.2011 4:26) |
Pozri obrázok |
Tie zvody uz ani nie je kadial tahat. Ale so susplechom pride o dobrych 10 cisiel svetlej vysky. Olej filter je na tom este horsie ako u Supertenerky kde je vpredu. Toto odvalis aj v hlbsej kolaji. |
superflanker: presne to mi napadlo, ale filter sa da zakryt, a plech "napasovat" aj na menej ako 10 cisel, ale inak sa mi ta motka akosi paci, 4 valcovy motor?, svetla vysla, kardan, pomerne uzka aspon opticky, bude to asi fajn obratne, dost rychle a s tou vidlou vpredu sa asi nestrati ani ked sa tomu utne na ceste, skratka chutne urobene a ziadne zbytocne veci, este tak vediet parametre motora a hmotnost..., ale paci sa mi, konecne sa to v tomto segmente zacina hybat k lepsiemu, s takouto masinou sa da hocico od dialnice do roboty, po vylet do Mongolska |
Dottore: sak na: |
Mne sa ten Crosstourer teda nepaci, pride mi prilis plastovy a hrozne tazky, ale nevadi, aspon mam o alternativu menej |
dreamer: to si skade vyhrabal?, diky, inak nebude ta trochu stvat tvoje Varadero, ked to ma takehoto super nasledovnika? nebuchas hlavu o stenu? |
ta vaha nie je veru najnizsia, ale ked si zobereme, ze je len o par kg vyssia ako ma varadero ale motor je uplne iny, nie je to az take zle.. aj vfr 1200 vazi dost a da sa s nou jazdit velmi obratne. Aj 'iba' tych 21.5 l v nadrzi odradi urcite vsetkych zaritych cestovatelov, ale ked sa bude dat na nadrz v pohode prejst cez 300 km, je to dostacujuce |
www.moto.it/EICMA/nuovo-honda-crosstourer.html tá váha je trocha desivá..... |
devill: nie o mnoho viac ako nova supertenera a ta sa ovlada aj pri minimalnej rychlosti vyslovene s prstom v nose.. Takze najskor treba skusit, ako je na tom rozlozenie tej hmotnosti. |
Dottore: Stvat? He he, ja si toho mojho Varanka skor budem setrit a dobre sa o neho starat, aby mi cim dlhsie vydrzal, lebo je to jedna z poslednych motoriek, ktore su este zo starej skoly a podla mojho gusta. Cross mi moze ponuknut v porovnani s Varanom len velmi malo. Ten vykon ja nepotrebujem, uz potencial Varadera nevyuzivam naplno, spotrebu mam nizsiu, nadrz vacsiu a kardan ja nemusim. A v neposlednom rade mojmu estetickemu citeniu je blizsia dokonala symetria Varana z ktorehokolvek uhla pohladu. Jedine na co pozeram so zavistou je palivomer, ale za tu digitalnu playstation by som tie moje krasne dva analogove budiky nemenil |
pitaz: tak si ma tam prosim pripis, rad by som ho vyskusal, nech si trochu rozsirim obzory |
asi starnem ale veru, velka skoda analogovych budikov |
Hodnotenie: Dizajnéra Hondy obesiť za gule |
Hodnotenie: Neviem si pomoct, ale tieto motorky sa inak ako mutanty nazvat nedaju... |
devill63: Aj mna vaha Varana (270 kg) spociatku trochu desila, ale ver tomu, ze ak nie si pidimuzik, tak si velmi rychlo zvyknes. Dnes sa mi zda uplne prirodzena a primerana k velkosti motorky a sibujem s nim ako sa mi zachce a ani sa pritom nespotim Len mu nesmies dovolit si lahnut Ale zalezi hlavne na ulozeni taziska, Varan ho ma velmi vysoko, preto sa zda byt velmi tazky, uvidime ako na tom bude Crosstourer. |
Hodnotenie: Pitaz: chlape, ty sa v tom lepsie vyznas, ale ja nemam pocit, ze je na CT nieco ine oproti tym prvym fotkam, ci ? Dufam, ze som v zozname na skusobnu jazdu na prvej strane... |
nc700x je v tejto uprave krasna, velka skoda toho nizkeho vykonu |
Ako prezlecena VFR do cestovnych siat, vzpriamena polohy pri kochackach, istym sposobom vacsia univerzalnost ...u mna |
Menton: Kedysi som sa previezol na GS 1150. Vtedy som mal este V-Strom. Aj o GS sa hovori ako o tazkej, velkej motorke, papierovo tazsej ako V-Strom. No ja som mal z nej pocit, ze je subtilnejsia a pocitovo neporovnatelne lahsia. Tazisko hra v tomto velku rolu. |
Dreamer: suhlas. Ulozenie a predovsetkym koncepcia V4 motora to tazisko urcite nebude tlacit nizsie, ako ma Varadero. Skor naopak. Ked uz si zacal porovnavat, tak narazky na velku vahu v porovnani s XT a CT su pri GS uz skoro urazkou. A to ma este nizsie tazisko, lebo boxer. Na druhej strane nemyslim, ze je vacsia, aj ked urcite sirsia na urovni motora. Ale aj na tom sa daju najst vyhody. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (08.11.2011 10:42) |
Hodnotenie: jedine co mozme hodnotit je dizajn cize subjektivne |
Hodnotenie: mne sa ten scrosstourer velmi paci , a to svetlo z NS mohli dat na horneta |
Menton nemenim, urcite nie, moj nazor poznas.. ..ostavam verny modrej vrtulke, nevidim dovod na zmenu nicim co je zatial na trhu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil dzefe (08.11.2011 11:58) |
Hodnotenie: fotograf asi omylom nastavil Viagra filter ... |
Hodnotenie: Honda sa zameriava iba na vzájomné kríženie tried medzi sebou... |
Hodnotenie: pitaz Netrpezlivo sa hlásim na CT |
Hodnotenie: ...nc700x ma dostala...kvoli pohodliu som doteraz uprednostnoval maxiscoot...jazdim hlavne v meste a okolo komina plus je u mn faktor aaby mala moto ulozny priestor by som nemusel notebook a veci nosit v bagli...chel som vzdy moto ale prave pre toto somm nakoniec nikdy moto nekupil...teraz mam chrobak v hlave i ked cena 12k mi pripada ustrelena od reality... Upravené 1 krát. Naposledy upravil fredy137 (08.11.2011 19:22) |
fredy, nc700x urcite nebude stat 12.. tipujem nieco okolo 7-8 |
...ked to bude 7k bude to killprice...osobne sa veelmi tesim a cakam na prvy test...a to vobec nie som fanusik hondy ako znacky |
fredy.. mam taku velmo silnu 'predtuchu', ze to bude dokonca pod 7k..... Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (09.11.2011 9:12) |
...vies, ked rozmyslam, ze by som maxiscoot vymenil za nieco "motorkovitejsie" ale stale so zachovanim objemu okolo 500-700, pohodlneho sedenia ako na scoote + ulozny priestor tak je tato honda zasah do cierneho...ono niekto na to nadava, no niekedy je rozumne hladat rezervy v kriziacich sa segmentoch...jasne ze toto nie je riesenie pre strelca alebo nastrocneho, no pre mna, ked potrebujem nieco vozit a aj sa vozit je toto ozaj idealne riesenie...a dokonca i vyzera velmi slusne... |
Hodnotenie: pekne hondy... zaujali tie 700vky |
Vykon jednovalca, hmotnost 4 valca, vpredu 1x kotuc, zadna kyvka z roku 2000, to naozaj bude mat konkurencia hlavu v smutku z tohoto cuda. |
K CT: dizajn mi tu vôbec neprekáža(skôr naopak-páči sa mi),je to o dosť lepšie ako u novej CBR. U budíkov bude dôležité skôr to, čo ponúknu. Váha ale zamrzí, čakal som do 240kg, najdôležitejšie ale bude rozloženie. Teším sa na porovnanie ku mojej MTS. |
Re: NC 700 X |
Hodnotenie: ale jo ..palec hore za ponuku |
Hodnotenie: CT pekná moto |
teraz som klikol honda.sk stranku a vyzera to na 95 kw |
si šikovný Upravené 1 krát. Naposledy upravil 1FeriS1 (09.11.2011 21:25) |
Tak výstava za mnou tak si rád prečítam vaše dojmy. Crosstourer vyzerá dobre, ja som sa už dávno zmieril že tento segment na offroad čoraz viac rezignuje, takže pritom treba oceniť ke´d to má aspoň vypletané kolá a aspoň 19-stku... Takže zato určite Naviac CT vyzerá dobre, motor bude fajn, DCT len pre toho kto bude chcieť... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (10.11.2011 9:08) |
NC/NS 700 rozhodne nebude o moc rychlejsia masina ako CBF600, mozno tak do 110km/hod, vdaka vyssiemu objemu a nizsie polozenemu krutaku dvojvalcoveho motora. |
Ten motor je ladeny na pripravovanu triedu europskych vodicskych opravneni A2, ktora bude do 35kW. Dava to zmysel (myslim zamer Hondy, nie Bruselu ). Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (10.11.2011 10:59) |
JuriK - k tomu druhemu kotucu... dajme tomu ze jeden kotuc stoji 100€ |
Jurik, myslim, ze si vobec nezobral do uvahy cielovu skupinu pre ktoru je tato moto (NC) urcena. Mat kvalitnu moto za velmi rozumny peniaz s uhladenym modernym designom (ano vec nazoru) , dokonca vo verzii s automatickou prevodovkou (skupina maxiskutrakov), je velmi dobry tah od Hondy. A dreamerova poznamka o vodicakoch A2 je tiez na mieste. |
Hodnotenie: Mohol som spomenut aj jednovalec XT660 a jeho odnoze, ale cerpal som z vlastnych skusenosti. Upravené 1 krát. Naposledy upravil JuriK (10.11.2011 11:51) |
pitazku do triedy maxiskutrov predsa Honda vpustila Integru (zial s retazou) takze NC/NS s DCT ako "maxiskuter" u mna asi nie .. koli retazi |
Aj ked som ochotny pripustit, ze 48 HP je dobry napad (podla mna nie), tak mi nie je jasne, ako je s takymito parametrami mozne dosiahnut hmotnost 218 kg (!). |
sushi7474 - na porovnanie konkurencia Suzuki Burgman 650 - 50 HP celková hmotnosť 277kg |
raptor: seru ma firmy, ktore namiesto technickeho rozvoja x-krat recykluju stale rovnake komponenty, ktore len balia do inych plastov/ farieb a mimo kategoriu SS nie su schopni priniest ziaden progres. |
neviem ci sa da Honde upierat technologicky rozvoj.. podla mna nie Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (10.11.2011 13:33) |
Len pre zaujímavosť: s tichým súhlasom firmy od r. 1978 dealeri Kawasaki "neoficiálne" ponúkali typ Z1 R-TC s americkým turbom, nemontovali ho však vo fabrike a Kawasaki neprevzala ani záruku, poskytnúť ju museli dealeri. Výkonový prínos však nespĺňal očakávania, po dvoch rokoch prestali s úpravami, v roku 1980 moto sa vytratilo z ponuky - skúsenosti však neskôr boli firmou údajne využité... Dnes tých pár zachovalých kusov má nenormálnu cenu, vraj sa prerábajú "načierno" obyčajné Z1... |
Hodnotenie: v Honde to maju veeelice dobre premyslene ...a veeelice dobre vedia co maju robit a robia to veeelice dobre.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil demo (11.11.2011 17:38) |
@demo - nepochopil si, nevadi... |
sushi7474 s tym co si napisal do bodky suhlasim a tiez som mal takyto negativny postoj k tejto motorke a hlavne motoru, lenze vykon motora je asi naozaj stavany na novu kategoriu A2 do 35 kW a potom dava taketo vyladenie motora vyznam. |
sushi7474, mozme sa takto o rok porozpravat o tych predajoch.. dufat sice mozes, ale obavam sa, ze honda skonci zase ako Nr.1 celosvetovo, ako aj na slovensku, aj napriek jednemu kotucu a 'nadvahe' - stavime sa? |
Treba si uvedomiť jednu zásadnú vec - výrobcovia motocyklov (aj čohokoľvek iného) produkujú svoje výrobky s cieľom dosahovať zisk, na čom nie je nič zlé. Takže sa snažia vyrábať to, o čom si myslia, že sa bude dobre predávať, pretože sa nájde skupina ľudí, ktorá niečo také chce. |
Sushi7474: chapem tvoj pohlad, ale myslim, ze to moc zjednodusujes. Porovnavat moto podla vykonu a hmotnosti ma naozaj velmi malu vypovednu hodnotu. Vaha je bez debaty velmi dolezity parameter. Ale vykon je dosahovany v oblasti maximalnych otacok a ruku na srdce, kto tam s tymto typom moto jazdi ? Toto nie je ss, ze zakrutu tahas po obmedzovac. Na tej moto sa treba previezt, dat jej sancu. Moze ta prekvapit silnym zatahom uz od spodneho spektra otacok, dobrym sprevodovanim a podobne. A zistis, ze ti na tie cesty, pre ktore je ta moto urcena ten jeden brzdovy kotuc uplne staci. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (12.11.2011 8:38) |
hruza des ako sa baworaci v tomto pripade zastavaju hondy panenkomariepodsrpenska Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (12.11.2011 10:19) |
... a CB 1100 zase nič |
Tak pomaly dostáva zmysel ten môj príspevok k "raptorovmu" prvenstvu Hondy s turbom... Kawa bola opatrná, Honda do toho išla. Neujalo sa to (teda na prvý pokus. Nikdy nehovor nikdy... ). |
Tych par slovenskych vecne nespokojnych "motorkarov" ktori rocne najazdia 5000km nad 25 stupnov a bezvetri, sa tu obuva do skutrov ? Chodte hocikde za hranice a pozrite sa na com tam jazdia, jazdia a neriesia zazimovanie v Auguste a otvorenie sezony v Aprili. Nemaju goratexove prilby ani nedocahuju v zakrutach kolena k vozovke, len maju proste pred domom odstaveny vsestranny dopravny prostriedok , ktory pouzivaju denno denne. |
Hodnotenie: Raptor tak to hadam nie: "NC700 ma predpokladanu cenu (podla p'taza ) cca 7.000 € a je to novy model!! " , nepovazujes hadam udajnu cenovku za dobru cenu? Nezral by som ,nepil a nefajcil a za 8000 by som si kupil BMW F 800 R. Ja dufam, ze cena bude pekne pod 6k Eurasikov. A buduci rok? Mozno cena nebude ani v Eurasikoch. |
duggo, ja dokážem vyjadriť svoj názor aj bez toho, aby som riešil teba. Skús to tiež. Tento rok mám cca 24 000 km a ešte som neskončil. A som veľmi spokojný, aj s Hondou. Len skútre považujem za hrobárov klasických motoriek, lebo ním aj sú. |
Ja som neriesil teba, ani neviem kto si a nacom jazdis a je mi to sumafuk bublifuk. |
Veď práve. |
Papiboy: zahryzol si do skutrov, ale usta mas bezzube. Ak chce niekto pohodu bez radenia, tak si ten skuter, ci VFR s DCT kupi a nebude hladiet na tvoj nazor. Lebo pokrok urcuje trh. Hustota dopravy, zapchy, nehodovost, hektika sposobu zivota, konzum reklamy a dalsie faktory velmi jasne ukazuju, kam to smeruje. Pozri si temu o pocte km za sezonu. Niekto to tam uz napisal, kedysi to boli desiatky tisic km, dnes su to len tisicky. Aj z aut sa da ucit. Kedysi boli automaty v Europe skoro vysadou Mercedesu, dnes ich mas v ponuke skoro vo vsetkych modeloch na trhu a aj sa kupuju. Lebo co si uz uzijes radenia, ked ides z domu 1, 2, 3, prva zapcha a spat 2, 1 a podobne... A tych aut na ceste uz menej nebude, takze trend je jasny... U nas je rozdiel v tom, ze moto velmoci mali vzdy v ponuke aj kopec skutrov, popri beznych moto. Tu to zacinalo a koncilo Babetou... |
Všetky su na jedno kopyto .Nevyzera to zle.Do mody idu asi tie male zobaky.Aj ta Ducati ich ma a ozaj.Mne sa zdaju podobne.No a chcel by som vidieť borca,čo z tou Hondou zajde niekde,ako z pravym endurom.Ak už hore niekto spominal,ak sa da pod motor kryt motora,tak to bude bieda. Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (12.11.2011 15:35) |
Black333: co je to prave enduro ? Daka nova kategoria ? A je aj lave ? |
Menton, Ďakujem za poučenie. |
V dnešnej dobe,ako take enduro Pravoľave je Honda Transalp 650/700,V Strom 650/1000,Varadero 1000,BMW R1200GS/GSA.Aj na to mnohy nadavaju,že to z endurom nema nič ale ešte sa to podla mna da,oproti tymto novym.No podstive enduro aj tvarom a proste všetkym,je iba jedna z dnešnej doby.Yamaha XT660Z Tenere a tie krpate Baworaky,inač ništ . Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (12.11.2011 15:58) |
Papiboy: vdacne, ked mozem, rad pomozem... |
Menton-pripomenul si mi nasu staru zelovocarku z predrevolucneho obdobia.Nepredaval si ty u nas zeleninu? |
Black333: len moto sa nedelia do tried iba podla tvojho nazoru... Lebo enduro je velmi zvednodusene povedane moto na motocross s vysokymi zdvihmi, tvrdsim pruzenim, prisposobene na jazdu "na znackach" (svetla, utlmeny vyfuk...), s dlhsimi servisnymi intervalmi a podobne. Napriklad Husqarna rad TE. |
Menton - Aj na bar sa môžem vytoto. Už dávno viem, čím, akou Hondou by som to chcel ukončiť. Ale som spravil chybu už dávnejšie, nebral som CB 750, lebo som čakal na 1100. Predsalen nad liter je nad liter... Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (12.11.2011 16:20) |
Menton ma pravdu s buducnostou.Ale je mi doplacu s Papim |
Papiboy: som si uz davnejsie vsimol, ze si notoricky vyplakavac, ale to, ze pijes vselico je nova informacia... 1100 je fakt krasna, tu by som rad skusil... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (12.11.2011 16:26) |
Počúvajte všetci HIP-HOP a RAP, to je hudba budúcnosti. Ak ste na Pink Floyd, Zeppelin, Fermátu či hoci Queen, ste starí zadubenci, žejo, vole? |
Menton-lebo ta fuzata teta tiez hovorievala Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lako (12.11.2011 16:36) |
papiboy ma vkus, CB sa aj mne paci. Aj SevenFifty aj 1100. Skoda, ze u nas nebude. Papiboy, ale vsak by sa hadam aj dala doviezt, ci? |
Papiboy: Pink Floyd sa inspiroval napriklad v R&B, to ma korene este davnejsie, takto prideme k buchaniu palicou o strom a kamen... Pusti si ruzovy sum, tam je cele spektrum... |
V Japonsku je CB 1100 lacnejšia, ako XJR 1300. Nemec to individuálne dováža za 13 500,- evri, kým to je doma a dám na papiere, je to cca 14 000,-. Kamoš z Maďarska mi to za tie prachy doveze hocikedy. |
Papiboy: ked ju milujes, nemas co riesit... A ty asi milujes len latentne, lebo len riesis... Ved ty chces krasnu moto, ktora bude mozno jedina v celej nasej gubernii a este za cenu bezneho cca 750 nahaca ! Takze problem vyrieseny ! Zahod predsudky, zrealni ocakavania, alebo vyskakuj len tak vysoko, ako zvladnes preskocit... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (12.11.2011 17:13) |
Menton, dokážem svoje problémy riešiť ohľadom na svoje pomery k svojej úplnej spokojnosti. |
Crosstourer 14.200 eur a 15.200 eur v základnom prevedení s DCT...., čo je v celku dosť..... v Taliansku zdroj: www.moto.it/EICMA/nuovo-honda-crosstourer.html Upravené 1 krát. Naposledy upravil devill63 (16.11.2011 9:25) |
ale to je cena v taliansku.. a tam su moto spravidla drahsie ako u nas |
doplnené o zdroj, bez úmyslu poškodzovať cenovú politiku zn. Honda......osobne by ma cena okolo 10 tis. € oslovila.... |
devill63: Nechces moj nick? Hodil by sa k tvojej poslednej vete |
Načo máme Rozborila? |
papiii, takto sa ruhas? - porovnavat bandita s CB 1100 |
pitaz, raz si mi toto už napísal. |
Papibou: ale ved pitaz ma pravdu... CB1100 je neporovnatelny cukrik... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 47897 | Včera: 168696