Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: Triumph Tiger 1050 modelová rada 2012
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: celkom pekne, len zas ta kratka prdel |
Hodnotenie: Už, len pre to meno by som si tú motorku chcel kúpiť |
Hodnotenie: No ja vidim, ze Triumph nikdy nespi: 800-vka, 1050-ka, pripravovana 1200vka. Aj ked niektore su len "kopie" GS-ka, tak ak Triumph udrzsi svoje tempo a trend, tak za chvilu spolu s BMW nakopu rit japonskym enduram, ktore uz teraz su dost chabe. Yamaha XTZ je len velmi mala, alebo velmi velka, co sa objemu tyka. Honda, tak tam je posledne enduro v podstate len Transalp. Varadero je podla mna cistokrvny turista. Suzuki ma tiez len turistov. Kawasaki ani neviem, este mozno Versys, ale to je skor Fun bike, ako enduro na cestovanie. |
Janoval uz sa vykasli na to bmw a ich kopie, co bolo GS prve cestovne enduro na svete a vsetko ostatne su uz len kopie? Toto ti pripada ako kopia GS a cim prosim ta. To je podobny blud ako ked povies ze supertenere potrebuje 5 rokov na vychytanie much. |
Killer: Citaj poriadne. Napisal som: "...Aj ked niektore..." GS nebolo prve enduro na svete. Dokonca aj ten jedho dizajn na pociatku sa napadne podobal na BIG-a. Len mi vadi, ze GS sa dobre predava, tak vsetci ho kopiruju a nikto nevymysli nic nove. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (28.09.2011 8:35) |
Hodnotenie: janoval: v tomto s tebou na 100% suhlasim. Aj co sa tyka Varadera, vzdy som ho vnimal ako cestneho turistu, ktory ma od endura daleko, ale zaroven nepatri ani do kategorie typu Pan, FJR, RT, a pod. Mne tento SUV format nadmieru vyhovuje a vzhladom na moje telesne rozmery je pre mna darom z nebies. Transalp co sa tyka "cestovneho" endura je uz podla mna na hrane, poslednym skutocnym cestovnym endurom od Hondy bola Afrika |
Hodnotenie: vyzera urcite lepsie, ako doterajsi.. ale az taka dobra turisticka moto to nieje - s tym malym 17" kolesom v predu sa jeho jazdne vlastnosti blizia viac cestnej moto ako enduru, co sa mne osobne moc nepaci |
Hodnotenie: nemyslím si že Tiger 1050 je na enduro moc stvorené to skôr Tiger 800 zo štupľami je skôr ideálnejšia na enduro ale tak určite sa dá aj 1050 do ľahkého terénu aj keď má tie 17" kolesa tomu moc nepridávajú ale určite sa dá s nou dobre jazdiť aj mimo cestu.Oba Tigre sa mi páčia tak keby boli chechtáky tak kupujem |
janoval, to bola reakcia na niekolko tem, kde to stale prezentujes. Podla mna je rozdiel kopirovat a konkurovat. Yamaha sa podoba na gs len objemom a ze ma kardan. Proste konkurencia v tomto segmente. Ked urobi niekto boxer s tele para , letmo koleso s kardanom, tak to bude kopirovanie. |
pitaz, ferike: Nikto (aspon nie ja) tu netvrdi, ze Tiger 1050 je enduro, ale turista, co nemusi byt vzdy to iste, lebo turistika sa da robit aj vyhradne po asfalte. Na rozbite cesty je sice 19" vpredu vhodnejsia, ale ta 17" na zapad od nas vadit nebude. |
no mne ta 17" vadi ukrutne aj na asfalte... je to obrovsky rozdiel ako ist napr. na varadere.. ja by som na cestovne enduro 17" nechcel.. a nejde o rozbite cesty ale o celkovy komfort |
aj tak najkrajsi triumph je boneville, alebo scrambler |
Killer: tak pisem, ako to citim. Mam snad prezentovat tvoj nazor pod mojim nickom? To ti rovno poslem heslo a pis si sam. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (28.09.2011 11:17) |
Hodnotenie: pekné ta červena je super a čo sa týka cestovného endura ktorý si aj fakt poradí aj z terénom tak tu je KTM motocykle.ktm.sk/katalog/ktm-990-adventure-dakar |
Na prvý pohlad vyzerá velmi dobre . |
dreamer: je pravda že na naše cesty niesu bohvie čo tie 17" kolesa ale aj ja ich mám na mojom stroji a až tak mi to nevadí, len je pravda že som raz išiel mimo cestu a nebol som si moc istý ze 17" ale zase na také rýchle prejazdy zákrutami je to podla mna super ... tak určite by som zaradil Tigra 1050 viac do cestovnej triedy... |
Na fotkach je to krasne moto, rad si ju pozriem nazivo. |
Menton: veru rád by som také moto skúsil a zistil čo to je zač a enduro ma dosť láka, tak v budúcnosti možno niečo také bude |
Ten dizajn; hlavne tá 17" koleso vpredu je ako kopanec do huby ! Aj minimálne esteticky cítiaci človek musí zbadať že tu niečo nie je v poriadku a že tiger si píta 19" do predu. |
marek750, pitaz: myslim, ze tento Tiger 1050 nie je enduro, ani len cestovne, oproti predoslej generacii "zcestnel" az tak, ze je vhodny do terenu presne tak ako Bandit |
Dottore: Manevrovanie na mieste nemoze byt narocnejsie ako s mojim 270+ kg drobcekom, ktory ma tazisko niekde pri zrkadlach Je to len otazka zvyku a dnes uz manevrujem medzi autami ako na bicykli a na semaforoch nestojim, len balansujem na mieste bez zastavenia s nohami na stupackach kym nenaskoci zelena a to aj s ladvinkou |
dottore, by si sa cudoval, ako sa da na 19" nelepivej pneu na varadere jazdit do zakrut |
dreamer: netvrdim, ze narocnejsie, iba nie je jednoduche, kvoli vysokemu tazisku a vysokemu posedu Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dottore (30.09.2011 10:14) |
Dottore: chlape, ty mudrujes, jak strnastka panna okolo sexu... Road attack sa da uplne normalne kupit aj na GS, takze predok 110/80 R19 a zadok 150/70 R17 www.conti-online.com/generator/www/de/en... S Trail attack som jazdil na okruhu a ta guma drzi podstatne viac, ako mna pusti pud sebazachovy, takze na keru Mariu treba este vacsie lepidlo ? Chalani v pohode jazdili okruh aj na Tourance (nie EXP), klopili ako supersporty a to su fakt tvrde puky. Dokonca som videl jazdit na okruhu chalana na stuploch a tiez rozosmutil par ss a nahacov s lepidlami. Takze len v gumach to rozhodne nie je. Ale ak to niekomu prida na odvahe, ci na to letia baby, tak nech sa paci. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (30.09.2011 17:28) |
Menton: ok nehadam sa, svojho casu som ich nezohnal v tom rozmere, neviem uz preco, trail attacky svojho casu vyhrali nejake testy a za sucha su ok ale v dazdi a na okruhu za ne nedam ruku do ohna ne nieco tie cestne specialy asi budu... |
Dottore: a takto vznikaju tieto "pravdy" na motoride, ak si ju nezohnal, tak tu budes vypisovat, ze neexistuje a bla bla okolo. Len preto som sa ozval. Ako v inej diskusii bolo napisane, to, ze to ty nevies este neznamena, ze to tak nie je... koncim, sme mimo temu a vonku je pekne... |
Hodnotenie: Je určite velmi dobré, keď sem prispievajú nevidiaci (Aj ked niektore su len "kopie" GS-ka, ) krásny Tiger má byť kopiou remorkéra z roku 1927 s názovom GS ? |
Hodnotenie: tak tie rajdy že idu nižšie je faj,ale už teraz to nema nič spoločne s endurom,sedel som na tom.čistý cesťak,zadna línia uplne .motorka je kratučka,je kratšia,ako tdm 900 a vedla caponorda to je ako kolobežka.posobí mrštne,akčne.ked sa mrkneš zboku mašiny a ma čierny motor,tak tie strieborne šruby sa lesknu na slnku a vypada to jak HEAVY METAL vybíjana bunda,alebo čo a tie stare vysoke rajdy si dam na svoju mašinu.inač riadne žihadlo to je.tri valce?dva su málo a štyri veľa.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 64586 | Včera: 173926