Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (19 hodnotení)
Diskusia k článku: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: no asik ma ukamenujete,ale ja som sa wybral stouto moto do Israela..aspon powodny plan bol..zobral som to skratkou cez Italy,potom trajektom s Bari do Greece,odtial Turecko a na Syrii ma nepustili lebo su tam nejake nepokoje..tak som sa wratil na Cyprus kde som chcel ist s lodou do Haify,ale nechceli mi zobrat moto ,wraj len cez cargo ale to bolo brutalne drahe..cca 500e iba tam..tak som urobil posledny pokus wratit sa do greece ale tam dtto,takze odtial bulgaria,serbia,Macedonia,Kosowo,Albania,Montenegro,a w Chorwtsku som pockal na priatelow..co som tymto chel naznacit..tato moto je uplne w pohodke,mam ju rok a ma 26000km bez skrabanca,mam ju rad lebo je dokonala,stawana presne na moj styl,off course jazdim snou aj orechowu poton,ale netreba sa bat ani tripow ako jazdim ja,no samo ze som mal mrte inych,ale furt priznam to boli ss,,,,no a este nieco,milujem modru farbu |
Hodnotenie: K7 750 je skvelá moto, veľmi pekná a dosť silná |
Hodnotenie: miku |
normalne nechapem, ze ta guma vie preniest taky vykon |
Som amater a preto poviem, ze ten liter musi ist ako jebnuty Ja by som bol urcite rychlejsi na 750... |
kde maju 750ku predvadzacku??? |
chcelo by to este pilove diagamy s prevodmi... |
Priznavam, su to uz 4 roky co som naposledy isiel na GSXR750, asi musim skusit ci som stale taky "citny" a rozoznam rozdiel |
v max krutiaku je rozdiel 30Nm, pri 4.000ot je to cca 18Nm. |
Matus, ked si uzivam pohodovu jazdu mimo okruhu, ked netocim motor do vreskotu. Vies ako pojde liter na 5ke z50ky pri 4000ot a ako 750. Je tam rozdiel krasnych 40-50Nm |
Hodnotenie: mikulec pekne napisane, velmi dobre sa mi to citalo. Najlepsie za poslednu dobu. Aj som sa pousmial chvilkami. |
nerozumiem ludom, ktori hovoria, ze by isli radsej do litra. Ten liter nema pre normalneho cloveka ziadnu vyhodu, okrem tej, ze moze hovorit kamaratom ze ma tisicku a na dialnici to vytiahne 300... |
Hodnotenie: Neviem preco sa dizajnerom zapacil naburany cumak, ale budis, nazivo je pekna, bremba chvalim, cudujem, ze neprisli na litrovej sestre. Vyvazeny stroj, ale moja rit a chrbat obdivuje ludi co na tom idu 800km. |
Hodnotenie: ako pise Mole, ten text ma vobec nebral. Nebolo to citanie s otvorenou hubou ked ani nevies, ako rychlo a s nadsenim si to precital. Skor som mal pocit, ze som sa musel nutit docitat to az do konca, lebo som chcel. |
Hodnotenie: Ja by som bral radšej 1000-ku už len kvôli rozdielu v cene. |
Hodnotenie: Konečne sa Mikulec zobudil a napísal to tak - ako mal!!!!! |
Hodnotenie: ale chlapci, mikulec je jazdec a nie spisovatel, navyse je ze zaaahoraaa jak jaaa. clanok sa mi pacil, lebo sa nezameraval na posvoviny pre slecinky, ale na jazdne dojmy. |
ale uz sa tolko do toho Mikulca neobuvajte... mne sa jeho styl clankov paci... je to proste svojske a urcite ine ako clovek najde na kope inych moto strankach... a hlasky typu "Jasné, mňe budeš viprávjat, uš mám ňeco odjezdzené majstre (z recenzie na Triumph Tiger 1050)" tomu proste dodavaju tu spravnu atmosferu |
Suzuki sa mi vždy páčili, ale ten text, čo ja viem. Také nemasné, neslané, niečo tomu chýba, fotky sú pekné. |
Hodnotenie: Na okruhu na laminatoch sa dizajn aj tak zmeni, a po pade este viac |
matus, je to uplne jednoduche, treba sa na tie motorky pozriet zblizka a musis to vidiet.. proste niektore firmy si davaju viac 'zalezat' na spracovani a designe malych detailov. aj ked funkcnost moze byt uplne rovnaka |
Hodnotenie: tento web je fakt dobry len kvoli diskusnemu foru... |
aj ked spracovanie detailov neni take fajnove ako napr. pri yamahe |
Hodnotenie: mne sa ten design ako celok lubi, aj ked spracovanie detailov neni take fajnove ako napr. pri yamahe |
Hodnotenie: .."svätokrádež" - italský jazdec na absolútnom pojme medzi japanese motorkami - koňec světa na záhoríí |
Mole toto nie je verejnopravne medium... Mi pripominas diktaty zo ZS... ktore som neznasal ako vacsina normalnych ludi... |
Hodnotenie: začal som čítať článok a po dvoch odsekoch som nadobudol dojem, že motoride má nového zamestnanca zo zahraničia, ktorý napísal článok v materinskom jazyku a preložil ho cez google.translate. |
matus> ale coby.. mlady a pekny som uz bol ... jednoznacne K1-K5 boli na tom dizajnovo ovela lepsie |
Hodnotenie: matus Svata pravda. Presne na to som myslel, ze 06-07 su krajsie/najkrajsie. |
zahri, si este moc mlady aby si vedel co je pekne |
chlapci ste dost mimo podla mna.. K6 a K7 600 a 750ccm boli najskaredsie gsx-r ake kedy vyrobili.. aj SRAD je krajsi a to je o 10 rokov starsi model |
Hodnotenie: tak tak, 06-07 sú najkrajší. to raz mosím mat |
Hodnotenie: spravili krok spravnym smerom, ze isli do bremba brzd a tlmic riadenia v zaklade |
Hodnotenie: raz ked budem velky si kupim tuto pani a budem ju vozit na okruh |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 291908 | Včera: 204542