Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKeď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (19 hodnotení)

Diskusia k článku: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
14.07.2011 8:22

Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

Hodnotenie: Dobré

ach krasna je :-O :-))) :-*


14.07.2011 8:49

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

Tomáš Škrovan - deep
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

raz ked budem velky si kupim tuto pani a budem ju vozit na okruh :-D
napriek tomu aka je mila a pritulna, podla mna na beznych cestach, v meste uz ani nehovorim, nema co hladat... je to utrpenie pre nu aj pre jazdca...


14.07.2011 9:43

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

spravili krok spravnym smerom, ze isli do bremba brzd [dobre] a tlmic riadenia v zaklade [dobre]
Myslim, ze si nespomenul, ze to ma v zaklade aj antihop spojku, za co suzuki dalsie 3 palce hore.

Ale dizajn [zle] ja viem, ze je to individualne.

Za najkrajsiu GSX-R600/750 povazujem rocniky 2006-2007. Krajsie svetlo a minimalisticky vyfuk [dobre]
Pozri obrázok

Na GSX-R sa mi este paci, ze nie su tak radikalne ako napr R6. To je dobre, ze sa odlisuju, kazdy si moze vybrat co chce [dobre]


14.07.2011 11:56

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

SpecialEdition
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

tak tak, 06-07 sú najkrajší. to raz mosím mat :-*

a toto je tá, co si si v nej nechal klúček ? :-D


14.07.2011 12:20

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

chlapci ste dost mimo podla mna.. K6 a K7 600 a 750ccm boli najskaredsie gsx-r ake kedy vyrobili.. aj SRAD je krajsi a to je o 10 rokov starsi model :-P


14.07.2011 12:22

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

zahri, si este moc mlady aby si vedel co je pekne :-D


14.07.2011 12:46

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

spidooo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

matus Svata pravda. Presne na to som myslel, ze 06-07 su krajsie/najkrajsie.
A teraz je v inzercii, taka krasna jedna... :-*


14.07.2011 14:40

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

matus> ale coby.. mlady a pekny som uz bol ... >:-) jednoznacne K1-K5 boli na tom dizajnovo ovela lepsie ;-)


14.07.2011 14:44

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

Mole
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

začal som čítať článok a po dvoch odsekoch som nadobudol dojem, že motoride má nového zamestnanca zo zahraničia, ktorý napísal článok v materinskom jazyku a preložil ho cez google.translate.
z kŕčovými žilami, takýto jazdci a skvostné Ani raz, slovom ani raz, som nemal pocit - to prvé ani raz je číslom, keď to druhé slovom? :-D
chápem, že toto nie je o ekvilibristickom prejave, ale keď si to prečíta obyčajne viac ako 2000 ľudí, už len zo slušnosti voči nim si to po sebe treba prečítať.


14.07.2011 22:04

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

kero
 Kávičkár 

Ikona

Mole toto nie je verejnopravne medium... Mi pripominas diktaty zo ZS... ktore som neznasal ako vacsina normalnych ludi... :-D :-D :-D

Citujem z Tvojho profilu:
Na VTXke len ladvinkujem. Rozmyslam nad vlastnou velkou motorkou, ale chyba mi odhodlanie... Za srdce ma chytil Triumph Bonneville, ale mozem aj cestovne endura.
tiez to nie je gramaticky spravne, tak si to radsej rychlo oprav :-D :-D :-D


14.07.2011 22:21

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

cees2r
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

.."svätokrádež" - italský jazdec na absolútnom pojme medzi japanese motorkami - koňec světa na záhoríí :-D
..dobré je to miku - nenechaj sa odradiť - motorkár textu a pocitom rozumie.Hodne zdaru [dobre]


14.07.2011 22:27

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

mne sa ten design ako celok lubi, aj ked spracovanie detailov neni take fajnove ako napr. pri yamahe

musi byt parada jazdit s tym na okruhu, je to ako silnejsa 600vtka - vaha cca to iste, len vacsi krutak aj vykon

do zavodu sa s tym asi ale neoplati ist. do kategorie 600 sa neda a v litroch nebude stihat


14.07.2011 22:30

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

aj ked spracovanie detailov neni take fajnove ako napr. pri yamahe

pitaz, toto mi prosim vysvetli, toto ma objektivne zaujima, lebo to vzdy pocujem, ze suzuki a kawa su horsie spracovane ako yama a honda.
Ja mam staru herku a to sa obcas zasmejem ako su napr vedene kable, ale u tejto novej (podla zverejnenych fotiek) nevidim rozdiel... tak skus mozno mas pravdu, ale chcem ju teda poznat aj ja. :-)


14.07.2011 22:33

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

kero
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

tento web je fakt dobry len kvoli diskusnemu foru...

recenzie su vacsinou slabe, keby nie su fotky tak by som si myslel, ze recenzia je napisana z precitania inych recenzii, ktore uz boli o novej gixerke 750 publikovane...


14.07.2011 22:44

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

matus, je to uplne jednoduche, treba sa na tie motorky pozriet zblizka a musis to vidiet.. proste niektore firmy si davaju viac 'zalezat' na spracovani a designe malych detailov. aj ked funkcnost moze byt uplne rovnaka


15.07.2011 7:33

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

Hodnotenie: Dobré

Na okruhu na laminatoch sa dizajn aj tak zmeni, a po pade este viac :-)))

Moze to byt fajn motorecka na Slovakiu, liter by bol pre mna uz moc...


15.07.2011 7:40

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

chrobakx
 Turista 

Suzuki sa mi vždy páčili, ale ten text, čo ja viem. Také nemasné, neslané, niečo tomu chýba, fotky sú pekné.


15.07.2011 8:53

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

Tomáš Škrovan - deep
 Kávičkár 

Ikona

ale uz sa tolko do toho Mikulca neobuvajte... mne sa jeho styl clankov paci... je to proste svojske a urcite ine ako clovek najde na kope inych moto strankach... a hlasky typu "Jasné, mňe budeš viprávjat, uš mám ňeco odjezdzené majstre (z recenzie na Triumph Tiger 1050)" tomu proste dodavaju tu spravnu atmosferu :-D


15.07.2011 9:12

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

Hodnotenie: Dobré

ale chlapci, mikulec je jazdec a nie spisovatel, navyse je ze zaaahoraaa jak jaaa. clanok sa mi pacil, lebo sa nezameraval na posvoviny pre slecinky, ale na jazdne dojmy.

no a k masine:
posed ss mne nevyhovuje, lebo nemozem mat dlho zaklonenu hlavu po uraze, ako pise miku o prekacovani na litri, ja by som do litra do premavky nesiel, lebo na 600 si uzijem tocky aj v premavke, aj ked moj nahac je na okruhu na rovinkach uplna hruza. ttosedmpade by bol donry kompromis vykonu cesta i okruh. ale na cesty by som ho nechcel presne pre dovody ako pise miulec a preto mam aj masinu bez kapotaze, je dobre ked cloveka obcas vzduch prepleskne ze uber vole. ustrelenie zadku ked je clovek natahnuty na uzkych rajdach naozaj nemusim, no na inych typoch masin len na to cakam,aj na mojej gsr uz to je celkom prijemne. k bt 016 mne sa uzasne pacili, drzali a hlavne maju take klenutie, ze aj predok som mal cierny po kraj, kdezto na contiattackoch mi 3 mm chybaju. k znacke SUZUKI, je to moja srdcovka pre skromnost, poctivost a preciznost samuraja. ze turistika..aj ked verim, ze by to slo, dovolte mi velek HAHAHA :-).


15.07.2011 17:42

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

danopanci
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Konečne sa Mikulec zobudil a napísal to tak - ako mal!!!!!

Mne sa páči štýl, fotky, ale aj odsah [dobre] [dobre] [dobre]


15.07.2011 19:06

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

sici
 Motarďák 

Hodnotenie: Dobré

Ja by som bral radšej 1000-ku už len kvôli rozdielu v cene.


17.07.2011 19:28

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

ajeto
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

ako pise Mole, ten text ma vobec nebral. Nebolo to citanie s otvorenou hubou ked ani nevies, ako rychlo a s nadsenim si to precital. Skor som mal pocit, ze som sa musel nutit docitat to az do konca, lebo som chcel.
Rozhodne som tu uz cital omnoho lepsiu recenziu.

Miku to si neber osobne, to je len moj nazor na clanok.

A k Suzuki [dobre], ta cena by ale fakt mohla ist dole, suhlasim so zahri-m, starsie rocniky (u mna K1-3) boli krajsie..


17.07.2011 20:54

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

Andys
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Neviem preco sa dizajnerom zapacil naburany cumak, ale budis, nazivo je pekna, bremba chvalim, cudujem, ze neprisli na litrovej sestre. Vyvazeny stroj, ale moja rit a chrbat obdivuje ludi co na tom idu 800km.
Clanok je v style Mikulca, taky ako predosle, taky ako tie buduce. Nemoze vyhoviet kazdemu, mne sa to dobre cita.
Podane pocity, ktore ma k motorke dostanu blizsie ako suche technicke riadky, pridajme k tomu fajne fotky a hned mam chrobaka „chod sa pozriet do showroomu“ ale skor by som si nabalil litrovku. Pre mna vacsia, maly financ rozdiel a besny kon po praci nezaskodi >:-)


17.07.2011 21:02

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

nerozumiem ludom, ktori hovoria, ze by isli radsej do litra. Ten liter nema pre normalneho cloveka ziadnu vyhodu, okrem tej, ze moze hovorit kamaratom ze ma tisicku a na dialnici to vytiahne 300...

za vsetko hovori tabulka hmotnosti. Zatial co 750 je iba o zanedbatelne 3kg tazsia ko 750, tak tisicka je od 750 tazsia o 15kg, co uz je obrovsky rozdiel. No, na ceste je v podstate aj tych 15kg zanedbatelnych, ale tam ci mas 750 alebo 1000ccm je uplne jedno, ajtak to nejde vyuzit.


17.07.2011 21:03

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

nezabutko
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

mikulec pekne napisane, velmi dobre sa mi to citalo. Najlepsie za poslednu dobu. Aj som sa pousmial chvilkami.
K motorke: zvlastnym sposobom sa vratili tam kde boli v dizajne pred 5 rokmi. Kamos si teraz kupil K6 liter a teda rozdiel tam je minimalny.
Inac najlepsi jogurt na trhu podla mna.


17.07.2011 21:18

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

Andys
 Jogurťák 

Ikona

Matus, ked si uzivam pohodovu jazdu mimo okruhu, ked netocim motor do vreskotu. Vies ako pojde liter na 5ke z50ky pri 4000ot a ako 750. Je tam rozdiel krasnych 40-50Nm


17.07.2011 21:38

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

v max krutiaku je rozdiel 30Nm, pri 4.000ot je to cca 18Nm.

Pozri obrázok
Pozri obrázok


kazdopadne vsak nie je dolezite aky je krutiak na motore, ale aky je na kolese po sprevodovani.
A kedze mensie kubatury su sprevodovane do lahsia, moc by ma neprekvapilo, keby vysledny kr.moment bol na 750 plus minus rovnaky ako na 1000, resp. aj vzhladom na rozdiel hmotnostiby si rozdiel mozno spoznal iba pri plnom plyne.
Pri pohodovej jazde mimo okruhu nespozorujes rozdiel.

samozrejme, ak si vyberas litrovy superbike, aby si na nom co najmenej radil a jazdil na 4.000ot, tak nech sa paci ;-)


18.07.2011 10:03

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

Andys
 Jogurťák 

Ikona

Priznavam, su to uz 4 roky co som naposledy isiel na GSXR750, asi musim skusit ci som stale taky "citny" a rozoznam rozdiel ;-)
Vobec netvrdim, ze by som so 750 nebol spokojny, ale viac mi imponuje liter aj ked ho zdaleka nevyuzijem. Reci typu na dialnici ide 300 ma nezaujimaju.
Sprevodovanie na 750ke je tiez dost dlhe, tych 40-50Nm som bral zo stranky akrapovic.
GSX-R750 2011
Pozri obrázok
GSX-R1000 2011
Pozri obrázok

Sorrac, ze diskusiu zasierame grafmi


18.07.2011 10:12

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

chcelo by to este pilove diagamy s prevodmi...

ono, nejaky rozdiel v NM na kolese tam bude, ale dolezite je to, ze pri kludnej jazde nejdes na doraz s plynom, takze jediny rozdiel je, ze na 750ccm budes musiet trocha viac pridat nez na 1000ccm aby si mal rovnaky vysledok - preto tvrdim, ze si nevsimnes rozdiel.


18.07.2011 12:08

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

Andys
 Jogurťák 

Ikona

kde maju 750ku predvadzacku??? >:-)


18.07.2011 13:07

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

Som amater a preto poviem, ze ten liter musi ist ako jebnuty :-((( Ja by som bol urcite rychlejsi na 750...


18.07.2011 22:57

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Andys: právježe trebárs já sem rát, že tu tí grafi dávate a debatujete o tem. Já k temu možem povidat len tolko, že sedempade, je na cesce kultúrňejší a viužitelňejší. Aj ket bi sem si to asi nekúpiu na cestu.

Jgdziu sem obi dvjedžikseri a možem povidat, že litr ide aj na dvojke pod mauím plinem ešče v nákloňe na zaďála, to sedem pade nespraví. A aj pri mjeraňí zríchleňá, je poznat, že nebuješ s tím nadzbitkovím víkonem. Aj ket víkonu asi neňi ňigdi soci >:-)


18.07.2011 23:18

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

normalne nechapem, ze ta guma vie preniest taky vykon


25.07.2011 12:18

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

miku [dobre] [dobre]
ja sa ale priznam, ze mne tu velice chyba ta Tvoja zahoractina. preto to asi pre niektorych tak znie. a tiez ludia pindali, ze ste sa nechali v clankoch unasat pocitmi. tak ste to obmedzili. no a u Teba to ja poznam. aj by si chcel, no nepises to tak, ako by si to najradsej zavesil na net. drzis sa instrukcii a nie si sam sebou. zase pisat dva clanky sa Ti nechce, to je vsetkym jasne. len mi tu chyba ten styl, ked si pisau o zabicke mauej zelenej, ci fjuurinke :-}


25.07.2011 13:14

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

jorgo
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

K7 750 je skvelá moto, veľmi pekná a dosť silná [dobre]


02.08.2011 22:18

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

Maudit
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

no asik ma ukamenujete,ale ja som sa wybral stouto moto do Israela..aspon powodny plan bol..zobral som to skratkou cez Italy,potom trajektom s Bari do Greece,odtial Turecko a na Syrii ma nepustili lebo su tam nejake nepokoje..tak som sa wratil na Cyprus kde som chcel ist s lodou do Haify,ale nechceli mi zobrat moto ,wraj len cez cargo ale to bolo brutalne drahe..cca 500e iba tam..tak som urobil posledny pokus wratit sa do greece ale tam dtto,takze odtial bulgaria,serbia,Macedonia,Kosowo,Albania,Montenegro,a w Chorwtsku som pockal na priatelow..co som tymto chel naznacit..tato moto je uplne w pohodke,mam ju rok a ma 26000km bez skrabanca,mam ju rad lebo je dokonala,stawana presne na moj styl,off course jazdim snou aj orechowu poton,ale netreba sa bat ani tripow ako jazdim ja,no samo ze som mal mrte inych,ale furt priznam to boli ss,,,,no a este nieco,milujem modru farbu ;-)


03.08.2011 10:49

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

bedna: a sme pri tem :-D


03.08.2011 12:41

Re: Keď 600 je málo a 1000 už je moc – SUZUKI GSX-R 750

mikulec: pri ceeem ? :-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 210942 | Včera: 217873