Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (33 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW K 1200 R - Odsúdení na symbiózu alebo nech prvá nie je aj posledná, veď vždy je pre koho žiť
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: Divne clanky davaju na tento server.... Asi to bude tym, ze nemozu zaplatit riadnych redaktorov... Uz to nabera uroven "Modreho z neba" alebo "Reflexu" alebo "1000 a jedna noc". Same emocie, ziadna pridana hodnota... Skrátka gýč... |
Mal som problémy so zadávaním fotiek a komentárov do galérie a teraz som si všiomol že nie je dopísaný celý komentár ku tej sépiovej fotke s dcérou : Tento človiečik vykvákal po mesiaci mlčania môjmu otcovi : "A tatíko si kúpiv motojkú ! " Upravené 1 krát. Naposledy upravil android (01.06.2011 18:10) |
Hodnotenie: Velmi dobre napísaný článok, fotky perfetné Motorka nech slúži svojmu pánovi!!! Je super splnit si detské sny |
vďaka všetkým za komenty, poohrejú... neva prípadná kritika, posunie ďalej...alebo ju odignorujem Upravené 1 krát. Naposledy upravil android (01.06.2011 17:51) |
Hodnotenie: Fotky ma hneď dostali a rovnako aj článok nepustil oči prebehnúť rýchlo na čosi iné. Skrátka zaujímavá motorka v kombinácii so zaujímavým článkom a perfektnými fotkami. |
niekedy ked robia korektury v noci, sme potom vsetci vygumovani:D |
Hodnotenie: kedy:východňare a korektúra |
Raptak:ale pre kreslenie nie su pravidla, ale pre Lovencina ano Ale ved pisem, ze neva, aj tak mala zabrat korektura MR |
Hodnotenie: veľmi pekný článok a krásne fotky .... zoder gumu a nie dušu |
Hodnotenie: ten clanok som hltal |
Priznám sa, že olej v kardane som moc neriešil, lebo som aj kôli záruke servisoval v BMW Viedeň (Tempus BA bol humus) a tam mi vždy urobili všetko, čo bolo treba a za rozumný peňáz. Akurwát po 30tis., keď bola mohutnejšia kontrola motora mi kreditka vcelku zakrvácala...ale teraz by som už asi bežný servis robil sám a do BMW len na počítač. Čo sa kardanu týka, určite to nie je kritické, ale tých pár deci hypoidného oleja by som oželel pri každej výmene oleja v motore, tak ako napísal yurij |
Hodnotenie: pekny clanok...prajem vela stastnych km a uspesne spatne navraty do kruhu rodiny... |
Hodnotenie: podla fotiek si mal radsej GS kupit |
android - olej v hruske sa meni pri kazdej vymene moto oleja, cize kazdych 10k km, ide tam myslim 2.5dcl. Nekukaj manual ze dozivotna... |
Hodnotenie: Ked som ju prvy krat videl, bol som jasny (ako somar do kopy sena). |
To kenduska : |
vĎaka za palce, potešia dlhočakajúceho začiatočníka... Načítal som sa predchádzajúce roky vašich diskusií , no nechcel som prispievať pokiaľ budem len mototeoretik. Viem, že text nie je krátky , ale mňa osud napínal až do kristových rokov , kým sa nečakane smerom k moto zvrhol, tak som to nevedel vyjadriť 3 vetami. Ale koho veľa písmeniek pokope nefascinuje , nech sa poteší galérkou / jeden nemenovaný člen ma povzbudil , že aj bez slov je tam príbeh ... úprimná vďaka /. Mnoho som ešte pozabudol spomenúť, ale veď priestor bude snáď v diskusii či niekde osobne na cestách či stretku... |
Hodnotenie: Iba potvrdim - KaeRko treba mat v plnej vybave, ESA je super a az pri komplet nabaleni s ladvinkou sa ukaze rozdel v rezimoch SPORT az COMF, spotreba je perfetktna. |
kednarova ty vecny kritik, aj tvoj kon na FB vyzeral ako krizeny s Baryšnikovom a nebrblal som |
Hodnotenie: Jednoducho . Az na ten maly bohemizmus na zaver, ale privieram ocko |
Hodnotenie: Velmi dobrý článok. Tak táto je už dlho v mojej hlave a dozrieva čas na výmenu. Je zaujímavé, že keď som ju uvidel prvý krát ako novinku, tak som na ňu pozeral tak nejako cez prsty. Dnes sa na ňu neviem vynadívať. Ako som spokojný s autom BMW, tak určite budem aj s motorečkou. A nech sa mi doma nehádajú dve značky |
Hodnotenie: Skvele napísaný článok a ešte krajšie fotky . Mal som žltočiernu K1200R rv2005, pri kúpe mala 8tis, keď som ju predával pred dvoma rokmi na tachometri bolo 40 tis. (ešte doteraz je mi jej predaj vyčítaný spolubývajúcou...ale hypotéka bola v tom čase prednejšia).Výbava rovnaká ako u teba akurát bez alarmu. Presne ako píšeš, tá motorka je prudko návyková. Skvelý motor, kvalitný podvozok a vynikajúce zokruhované brzdy...spolu s nezameniteľným dizajnom unikátna motorka. Ak sa zadarí, určite sa k nej v budúcnosti vrátim...alebo žeby rovno K1300R? Každopádne želám veľa radosti a kopu šťastných kilometrov. |
Hodnotenie: Hmmm ... zaujali ma hlavne foto, dokonca som aj spoznal "motochápajúcu ženušku" Roberto veľa km bez nehody, nech ti robí aj moto radosť a budem rád keď opäť spolu dakde vebehneme, trebárs už aj s "Ľadvinkami". |
Hodnotenie: text som zatial iba zbezne prebehol ale velky palec hore za fotky |
Hodnotenie: Paradny clanok. Som z toho sice cely eespeovany a duoleverovany ale pekne citanie Rad som si o tejto motorke precital, kedze ju mam niekde v hmlystych predstavach ako jej majitel. Ale to zostane s velkou pravdepodobnostou nesplnene, v poradovniku su este pred nou ine. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 221404 | Včera: 186831